سوالات متداول

1-  در قبال هزینه پرداختی چه مواردی به پژوهشگران تحویل می گردد؟ آیا تمام نویسندگان بایستی هزینه بپردازند؟

هزینه پرداختی شامل پذیرایی در روز کنفرانس، حضور در کنفرانس، بسته آموزشی کنفرانس شامل پکیجCD مجموعه خلاصه مقالات کنفرانس،  گواهی پذیرش مقاله (درصورت امكان) می‌باشد.

 بدیهی است اگر تمام نویسندگان مقاله درخواست بسته آموزشی کنفرانس و گواهي شركت در كنفرانس را داشته باشند، بایستی به تعداد هر نفر و مطابق با جدول هزینه های کنفرانس مبالغ تعیین شده را بپردازند، در غیر اینصورت صرفاً هزینه های تعیین شده برای نفر اول (ارائه کننده) دریافت می گردد.

2-در صورت شرکت در کنفرانس یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه های ثبت نام چگونه است؟

برای پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ابتدا بایستی خدماتی که می خواهید دریافت نمائید را مشخص کنید. برای این منظور پژوهشگران می بایست خدمت مورد نظر را در سامانه کاربران قسمت «خدمات» انتخاب نموده و سپس اقدام به پرداخت وجه از طریق زیر نمایند:

1- از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب و ثبت فیش اسکن شده در قسمت «ارسال فیش» در سامانه کاربران

3- آیا برای نویسندگان همکار گواهینامه پذیرش مقاله صادر می شود ؟

خير يك گواهي پذيرش براي هر مقاله صادر مي­گردد.

4-  آیا قبل از ارسال مقاله هزینه ای پرداخت می گردد؟ هزینه های کنفرانس به چه میزان است؟

خیر - پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقاله آن ها (که از طریق ایمیل به اطلاع آن ها خواهد رسید) هزینه پرداخت خواهند نمود.

1-حضور در کنفرانس با ارائه مقاله(اعضای هیئت علمی، اعضای انجمن ها، دانشجویان، آزاد)

2- حضور در کنفرانس بدون ارائه مقاله(اعضای هیئت علمی، اعضای انجمن ها، دانشجویان، آزاد)

لیست هزینه ها و توضیحات مربوط به هر کدام از گروه های بالا در قسمت پنل کاربری پژوهشگران نشان داده شده است. لازم به ذكر است كه اطلاعات فوق در سايت نيز موجود مي­باشد

5-هر نویسنده مقاله مجاز به ارائه چند مقاله به این کنفرانس می باشد؟

محدودیتی در ارائه مقاله توسط پژوهشگران نیست و هزینه مقالات بعدی نویسنده مسئول با 30 درصد تخفيف به شرط يكسان بودن اعضا و نويسندگان مقاله امكان پذير می باشد. شرط پذیرش و چاپ مقاله نیز فقط منوط به پذیرش مقالات توسط کمیته علمی و پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس می باشد.

6 -  روند پذیرش و چاپ مقاله چگونه می باشد؟

کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته علمی و داوران (ارائه شفاهی، پوستر، مجموعه مقالات)  پس از پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خودکار در کتاب مجموعه مقالات و کتاب خلاصه مقالات به چاپ خواهد رسید.

1- پذیرش یا عدم پذیرش مقالات حداکثر  ... روز پس از ارسال آن مشخص می گردد.

2-پژوهشگران محترم میبایست اصل و چکیده مقالات را همزمان ارسال نمایند . 

3- پس از ارسال اصل مقاله وضعیت آن(پذیرش، پذیرش همراه با اصلاحات و یا عدم پذیرش) اعلام می گردد.(به جدول زمان بندی مراجعه فرمائید(.

 با توجه به حجم تعداد مقالات در روزهای پایانی ارسال مقاله و کلیه مقالات پس از پذیرش وارد  مجموعه مقالات و انجام سایر فرایندهای کنفرانس می گردند.

7- -مقاله را از چه طریقی بایستی برای کنفرانس ارسال نمود؟ ازطریق ایمیل یا سامانه کاربران؟

برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید. سپس به ایمیل خود رفته و ایمیل ارسالی از طرف سیستم را مشاهده و بر روی لینک فعالسازی موجود در ایمیل کلیک کنید (اگر قبلاً ثبت نام کرده اید و برای رمز عبور شما خطا می دهد می توانید گزینه فراموشی رمز عبور را کلیک نموده و به ایمیل خود جهت دریافت رمز عبور جدید مراجعه نمائید). به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منو های موجود به منو ارسال مقاله جدید بروید و فایل چکیده مقاله و اصل مقاله را به صورت جداگانه و در دو فایل با فرمت word در سایت درج نمائید. در منو ارسال مقاله جدید فقط چکیده مقاله از شما خواسته می شود. سپس در منو وضعیت مقالات شما می توانید اصل مقاله خود را نیز ارسال کنید.

  ارسال مقاله ازطریق ایمیل انجام نمی پذیرد و  بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می سازد  ایمیل های کنفرانس صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات و ... پژوهشگران در موارد خاص می باشد

8- -آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می شوند؟

بله،مقالات علمی- مروری که درباره موضوعات جدید باشند و مطالب جدیدی در آنها آورده شود مورد پذیرش قرار می گیرند اما اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی می باشد