پرسشنامه عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

پرسشنامه عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

پرسشنامه زنجیره تامین
پروپوزال ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد صنایع غذایی
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
پروپوزال ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین صنایع غذایی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

(مطالعه موردی:صنایع غذایی لبنی مانیزان)

 

 

 

 

 

 

چکیده 

امروزه شرکت ها نیازمند هستند تا یکپارچگی منظمی را در تمام فرآیندهای تولیدی از مواد خام تا کالاهای مصرفی نهایی ایجاد کنند. زنجیره تأمین به عنوان یک رویداد یکپارچه برای مدیریت مناسب جریان مواد و کالا،اطلاعات و جریان پولی،توانایی پاسخگویی به این شرایط را دارد.بنابراین در پژوهش حاضر با عنوان ارزیابی عملکرد عوامل موثر بر زنجیره تأمین، که این پژوهش از نظر هدف کاربردی بوده و بر حسب نوع داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی -همبستگی است. 

 

با استفاده از داده های جمع آوری شده از طریق  پرسشنامه که توسط 217 نفر از پرسنل شرکت مانیزان پاسخ داده شده،و به منظور کشف رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته پژوهش از نرم افزار SPSS ، Lisrelو تحلیل عاملی تأییدی و به منظور کشف روابط علت و معلولی بین متغیرها و مؤلفه های مورد بررسی از نرم افزار معادلات ساختاری AMOS استفاده شده است. نتایج به دست آمده حاکی از وجود رابطه مستقیم و معنادار بین متغیرهای مستقل تدارکات،انبارداری،انتقال، پردازش سفارشات،زمانبندی تولید، زمان حمل کالاو بسته بندی با متغیر وابسته زنجیره تأمین است. ودر این راستا پیشنهاد می شود که شرکت مانیزان در شهرها و مناطقی که محصولات خود را به آنجا صادر می کند در نقاط مختلف آن شهرها دفتر مرکزی فروش و انبار توزیع مرکزی دایر نماید. 

 

 

 

منابع و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات

          روش های گرد آوری اطلاعات را به طور کلی به دو طبقه می توان تقسیم کرد :   

                                             الف) روش کتابخانه ای : در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات مربوط به پیشینه تحقیق و ادبیات موضوع از کتاب ها و مقالات تخصصی و پایان نامه ها و جستجو در پایگاه های اینترنتی استفاده شده است.                  

ب) روش میدانی : روش های میدانی به روش هایی اطلاق می شود که محقق برای گردآوری اطلاعات ناگزیر است به محیط بیرون برود و با مراجعه به افراد یا محیط،و نیز برقراری ارتباط مستقیم با واحد تحلیل یعنی افراد،اعم از انسان،مؤسسات،سکونتگاه ها،موردها و غیره اطلاعات مورد نظر خود را گردآوری کند(حافظ نیا،1386 :179).

 

          بنابراین به منظور گردآوری داده های مورد نیاز در ارزیابی عملکرد عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین در شرکت مانیزان از روش میدانی استفاده شده است.ابزار سنجش وسایلی هستند که محقق به کمک آن ها قادر است اطلاعات مورد نیاز خود را گردآوری،ثبت و کمی نماید.انواع ابزارگردآوری اطلاعات عبارت اند از :

پرسشنامه،مصاحبه،مشاهده،آزمون و تصویربرداری.لذا در این پژوهش صرفاً از پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است.علاوه براین به منظور سنجش متغیرهای تحقیق از مقیاس ترتیبی در قالب طیف پنج تایی لیکرت استفاده شده است. همچنین پرسشنامه از دو بخش عمومی و تخصصی تشکیل شده است که بخش عمومی دارای 5 سؤال است که این سؤال ها در مورد ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان می باشد. بنابراین سؤالات بخش عمومی در زمینه سن،جنسیت،میزان سابقه کار،سمت و میزان تحصیلات پاسخ دهندگان است که به صورت بسته می باشد.علاوه بر این بخش تخصصی پرسشنامه از 30 سؤال تشکیل گردیده که برای بررسی نظرات پرسنل شرکت مانیزان می باشد که در آن سوالات در یک مقیاس پنج تایی(از 1 به معنای خیلی کم تا 5 به معنای خیلی زیاد)در خصوص عملکرد عوامل مورد بررسی قرار گرفته است.که از سؤال 1تا 4 مربوط به فرضیه اول، سؤال 5تا 9 فرضیه دوم،سؤال 10 تا 14 فرضیه سوم،سؤال15 تا 18 فرضیه چهارم،سؤال 19 تا 22 فرضیه پنجم، سؤال23 تا 26 فرضیه ششم و سؤال27 تا 30 مربوط به فرضیه هفتم می باشد.

 

 

3-5- جامعه آماری   

          جامعه آماری این پژوهش شرکت فرآورده های لبنی مانیزان می باشد که تعداد افرادی که در این شرکت در حال فعالیت هستند،اعم از کارکنان شرکت،شاغلان در ایستگاه های جمع آوری و توزیع کنندگان می باشند و تعداد آن ها 503 نفر می باشند.

 

3-6- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه

          روش نمونه گیری مورد استفاده در این پژوهش،نمونه گیری تصادفی طبقه ای  است.که با توجه به جدول مورگان تعداد 217 نفر را به عنوان نمونه انتخاب شده اند. و با در نظر گرفتن فاکتورهای زیر حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران که یکی از پرکاربردترین روش ها برای محاسبه حجم نمونه آماری است به صورت زیر محاسبه می گردد .

     

که در فرمول فوق:

N  :حجم جامعه آماری   

n: حجم نمونه

Z: مقدار متغیر نرمال واحد استاندارد ، در سطح اطمینان 95 درصد برابر 96/1 می باشد.                                          p: مقدار نسبت صفت موجود در جامعه است ، اگر در اختیار نباشد می توان مقدار آن را 5/0 در نظر گرفت. در این حالت مقدار واریانس به حداکثر میزان خود می رسد.                                                                      q: در صد افرادی که فاقد صفت در جامعه هستند.(q = 1 – p)                                                          d : مقدار اشتباه

3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها

          پس از آنکه محقق داده ها را گردآوری،استخراج و طبقه بندی نمود و جداول توزیع فراوانی و نسبت های توزیع را تهیه کرد،باید مرحله ی جدیدی از فرآیند تحقیق که به مرحله تجزیه و تحلیل داده ها معروف است  آغاز شود.این مرحله در تحقیق اهمیت زیادی دارد؛زیرا نشان دهنده ی تلاش ها و زحمات فراوان در گذشته است.در این مرحله محقق با استفاده از روش های مختلف و با تکیه بر معیار عقل سعی می کند اطلاعات و داده ها را در جهت آزمون فرضیه و ارزیابی آن مورد بررسی قرار دهد.در مرحله تجزیه و تحلیل آنچه مهم است این است که محقق باید اطلاعات و داده ها را درمسیر هدف تحقیق،پاسخگویی به سؤال و سؤالات تحقیق و نیز ارزیابی فرضیه های خود جهت داده،مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد( حافظ نیا، 1386 :231).

          تجزیه و تحلیل داده ها،فرآیندی چند مرحله ای است که در آن داده هایی که با بکار گیری شیوه ها و ابزارهای گردآوری در نمونه(جامعه)آماری فراهم آمده اند خلاصه،کدبندی و دسته بندی و در نهایت پردازش می شوند،تا امکان انواع تحلیل ها و برقراری ارتباط ها بین این داده ها به منظور آزمون فرضیه ها فراهم آید.در این فرآیند،داده ها هم از لحاظ نظری و هم از جنبه تجربی پالایش می شوند و با تکنیک های گوناگون آماری،از آن ها اطلاعات استنتاج و تعمیم داده می شوند(خاکی،1391 :241 ـ 240).   

 بنابراین در این پژوهش با استفاده از آمار توصیفی به بررسی ویژگی جامعه آماری و سپس به آزمون فرضیات و ترسیم دیاگرام تحلیل مسیر می پردازیم.به منظور تعیین رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته و بررسی فرضیه های تحقیق با استفاده از نرم افزار SPSS،از آزمون تحلیل عاملی تأییدی استفاده می شود.و به منظور روابط علت و معلولی بین متغیرها و مؤلفه های مورد بررسی با استفاده از نرم افزار معادلات ساختاری آموس روابط بین متغیرها مدل سازی می گردد.

3-8- الف ) مدل معادلات ساختاری

          برای بررسی روابط علی بین متغیرها به صورت منسجم کوشش های زیادی در دهه های اخیر صورت گرفته است یکی از روش های نوید بخش در این زمینه مدل معادلات ساختاری یا تحلیل چند متغیری یا متغیرهای مکنون است.مدل معادلات ساختاری یک رویکرد آماری جامعی برای آزمون فرضیه هایی درباره روابط بین متغیرهای مشاهده شده و متغیرهای مکنون می باشد. لذا از طریق این رویکرد می توانیم قابل بودن مدل های نظری را در جامعه های خاص با استفاده از داده ها ی همبستگی،غیر آزمایشی،آزمایشی آزمون نمود(حسینی،1392 :83). یک مدل معادلات ساختاری کامل از دو مؤلفه تشکیل شده است الف) یک مدل ساختاری که ساختار علی خاصی رابین متغیرهای مکنون مفروض می دارد.ب) یک مدل اندازه گیری که رابطه هایی را بین متغیرهای مکنون و متغیرهای نشانگر(اندازه گیری شده) تعریف می کند.هنگامی که داده های به دست آمده از نمونه مورد بررسی به صورت ماتریس همستگی درآمد باید برازش آن را برای جامعه ای که نمونه از آن استخراج شده فراهم آورد.متغیرهای مکنون در مدل معادلات ساختاری به دو دسته برونزا و درون زا تقسیم می شوند.متغیر های برون زا متغیرهایی است که علت تغییرات آن ها در مدل منظور نشده و خارج از مدل است.متغیرهای درونزا متغیرهایی است که تغییرات آن ها توسط متغیرهای موجود در مدل پیش بینی شده است(خاکی،1391 :265).

 

 

3-9- تحلیل عاملی 

        تحلیل عاملی یکی از فنونی است که اسپیرمن[1] مطرح کرد و در تحقیق چند متغیره به طور بسیار گسترده ای استفاده می شود.تحلیل عاملی،مبنایی تجربی برای کاهش همه ی این متغیرها به چند عامل،از طریق ترکیب متغیرهایی که در حد متوسط یا زیاد با یکدیگر همبستگی دارند عرضه می کند.هر مجموعه از متغیرهایی که ترکیب شده اند یک عامل را تشکیل می دهند که بیانی ریاضی برای عنصر مشترک متغیرهایی است که ترکیب شده اند (خاکی،1391 :265).

3-10- معیارهای برازش    

          تعریف  معیارهای NFI،IFI،CFI،RMR،GFI،RMSEA در نرم افزار آموس

 NFI(شاخص نرم شده برازندگی) : این شاخص به مقایسه مدل مستقل(مدلی که در آن بین متغیرها هیچ رابطه ای نیست)با مدل پیشنهادی مورد نظر می پردازد.این شاخص هر چه به عدد یک نزدیک تر باشد به این معناست که مدل پیشنهادی ما مناسب بوده است و به صورت زیر محاسبه می شود :

به طوریکه A : مقدار آماره خی دو تحت مدل مستقل و B : مقدار آماره خی دو تحت مدل پیشنهادی هستند.

IFI (شاخص برازندگی فزاینده): این معیار شاخص برازش نموی است و به صورت زیر محاسبه می شود: 

به طوریکه  A : مقدار آماره خی دو تحت مدل مستقل و B : مقدار آماره خی دو تحت مدل پیشنهادی است و d : نشان دهنده درجه آزادی مدل پیشنهادی است.هرچه IFI به یک نزدیک تر باشد نتیجه می گیریم که مدل پیشنهادی مناسب تر است.

 CFI (شاخص برازندگی تطبیقی یا مقایسه ای): این معیار به صورت زیر محاسبه می شود:

در این فرمول نیز A و B همانند قبل تعریف می شوند وdb و d به ترتیب نشان دهنده درجه آزادی مدل مستقل و مدل پیشنهادی هستند.هرچه مقدار CFI به یک نزدیک تر باشد نتیجه می گیریم که مدل پیشنهادی مناسب تر است.

 RMR (میانگین مجذور پس مانده ها): این شاخص نشان دهنده ریشه میانگین مربعات باقی مانده هاست که در آن i نشان دهنده سطر،j ستون،k طبقه می باشند. هر چه مقدار RMR به صفر نزدیک تر باشد مدل مناسب تر است . فرمول RMR به صورت زیر می باشد :

 در فرمول فوق  و  به ترتیب نشان دهنده کوواریانس و واریانس مشاهدات هستند   نشان دهنده درجه آزادی مدل مستقل است.هرچه RMR به صفر نزدیک تر باشد مدل مناسب تر است.

 GFI: شاخص نیکویی برازش است که دارای فرمول زیر است:

 –

در این فرمول v نشان دهنده ماتریس وزن ها، s و  نیز نشان دهنده ی بردار های واریانس و کووواریانس مشاهدات هستند که توسط مشاهدات برآورد شده اند.مقدار GFI همواره کمتر از یک است.هرچه مقدار GFI به عدد یک نزدیک تر باشد مدل مناسب تر است. 

 RMSEA: این شاخص نشان دهنده ریشه دوم برآورد واریانس خطای تقریب است و به صورت تفاضل بین مجموع مربعات خطای کلی و مجموع مربعات خطای مدل پیشنهادی محاسبه می شود. در صورتی که مقدار RMSEA از 05/0 کمتر باشد نتیجه می گیریم مدل مناسب است.در صورتی که مقدار آن بین 05/0 تا 09/0 باشد مدل برازش داده شده قابل قبول و در صورتی که از 1/0 بالاتر باشد نتیجه می گیریم که مدل برازش داده شده ضعیف است.

3-11- روایی

        مقصود از روایی آن است که آیا ابزار اندازه گیری می تواند خصیصه و ویژگی که ابزار برای آن طراحی شده است را اندازه گیری کند یا خیر ؟ موضوع روایی از آن جهت اهمیت دارد که اندازه گیری های نامناسب و ناکافی می تواند هر پژوهش علمی را بی ارزش و ناروا سازد (خاکی،1386 :244).

          روایی از واژه«روا»به معنای جایز و درست گرفته شده و به معنای صحیص و درست بودن است.مقصود از روایی،آن است که ابزار اندازه گیری بتواند ویژگی مورد نظر را اندازه بگیرد(خاکی،1391 :230).

3-12- انواع روایی

3-12-1- الف) روایی محتوایی

          روایی محتوا اطمینان می دهد که ابزار مورد نظر به تعداد کافی پرسش های مناسب برای اندازه گیری مفهوم مورد سنجش،را در بر دارد.هر قدر عناصر مقیاس گسترده تر و قلمرو مفهوم مورد سنجش را بیشتر در بر گیرند،روایی محتوا بیشتر خواهد بود.

3-12-2- ب) روایی وابسته به معیار 

        این نوع روایی زمانی مطرح می شود که ابزار اندازه گیری تفاوت میان افراد را بر پایه معیاری که قرار است آن را پیش بینی کند فراهم می سازد.

3-12-3- پ) روایی سازه

          روایی ساخت یا سازه بر چگونگی نتایج به دست آمده از به کارگیری مقیاسی دارد که برای آزمون فرضیه ها پیش بینی شده است(خاکی،1387 :244).

3-13- پایایی

          مقصود آن است که اگر ابزار اندازه گیری را در یک فاصله زمانی کوتاه چندین بار و به گروه واحدی از افراد بدهیم نتایج حاصل نزدیک به هم باشد.برای اندازه گیری پایایی از شاخصی به نام ضریب پایایی استفاده می کنیم و اندازه آن معمولاً بین صفر تا یک تغییر می کند و ضریب پایایی صفر معرف عدم پایایی و ضریب پایایی یک،معرف پایایی کامل است ( خاکی،1387 :245).

 پایایی ابزار که از آن به اعتبار،دقت و اعتماد پذیری نیز تعبیر می شود،عبارت است از اینکه اگر یک وسیله اندازه گیری که برای سنجش متغیر و صفتی ساخته شده در شرایط مشابه در زمان یا مکان مورد استفاده قرار گیرد،نتایج مشابهی از آن حاصل شود؛به عبارت دیگر،ابزار پایا یا معتبر ابزاری است که از خاصیت تکرار پذیری و سنجش نتایج یکسان برخوردار باشد(حافظ نیا،1386 :155).

          برای محاسبه پایایی شیوه های مختلفی به کار می رود که در این تحقیق از روش آلفای کرونباخ استفاده شده است.روش آلفای کرونباخ برای محاسبه هماهنگی درونی ابزار اندازه گیری به کار می رود.در مورد روایی پرسشنامه این پژوهش باید گفت ابتدا تعدادی پرسشنامه بین چند تن از اساتید پخش گردید که روایی آن توسط ایشان مورد تایید قرار گرفت.برای پایای پرسشنامه ها ابتدا تعداد 10 پرسشنامه بین اعضای حجم نمونه پخش گردید كه پس جمع آوری آنها و با استفاده از نرم افزاز spss مقدار الفای كرونباخ اندازه گیری شد.آلفای كرونباخ به دست آمده برای 30سوال این تحقیق 83.7/0 محاسبه گردید. با توجه به این كه مقدار الفای كرونباخ تا حدود 7/0 نیز مناسب می باشد،مقداركرونباخ به دست آمده برای پرسشنامه این تحقیق در حد بسیار بالایی می باشد.

 

 

Case Processing Summary

 

N

%

Cases

Valid

10

100.0

Excludeda

0

.0

Total

10

100.0

a. Listwise deletion based on all variables in the procedure.

 

 

Reliability Statistics

Cronbach’s Alpha

N of Items

.837

30

 

 

 

[1] ) Charlz Speierman

 

  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق

    پروپوزال بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق مطالبات معوق بانکها انحراف تسهیلات بانکی پروپوزال مطالبات معوق پروپوزال انحراف تسهیلات بانکی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی تاثیر انحراف تسهیلات…

  • مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند

    مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در شرکت رابطه ارزش ویژه برند با تعمیم برند بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند پایان نامه ارزش ویژه…

  • پاورپوینت ضرب المثل های ایرانی

    پاورپوینت ضرب المثل های ایرانی دانلود پاورپوینت ضرب المثل های ایرانی پاورپیونت انواع ضرب المثل های ایرانی تحقیق راجب ضرب المثل های ایرانی پاورپوینت ضرب المثل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضرب المثل ایرانی جهت رشته علوم اجتماعی در…

  • دیدگاه‌ اسلامی-اقتصادی به جایگاه دولت

    دیدگاه‌ اسلامی-اقتصادی به جایگاه دولت دخالت‌ دولت وظایف‌ اقتصادی‌ دولت دانلود مقاله جایگاه‌ دولت‌ در اقتصاد دانلود مقاله جایگاه‌ دولت‌ در اقتصاد از دیدگاه‌ اسلام‌ دانلود مقالات رشته اقتصاد دانلود مقاله دیدگاه‌ اسلامیاقتصادی به جایگاه دولت رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت پیشینه ترک خدمت مبانی نظری ترک خدمت ادبیات نظری ترک خدمت چارچوب نظری ترک خدمت پیشینه تحقیق ترک خدمت پیشینه پژوهش ترک خدمت پیشینه داخلی ترک خدمت پیشینه خارجی ترک خدمت فصل دوم…

  • نقش فناوری اطلاعات و تاثیر فرهنگ سازمانی بر پیاده سازی مدیریت دانش و بررسی مدلهای آن

    نقش فناوری اطلاعات و تاثیر فرهنگ سازمانی بر پیاده سازی مدیریت دانش و بررسی مدلهای آن پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc موضوع پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه پیاده…

  • کدهای اخلاق در پژوهش

    کدهای اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش کدهای اخلاق در پژوهش مقاله اخلاق در پژوهش اهمیت اخلاق در پژوهش سایت اخلاق پزشکی اخلاق در پژوهش pdf کد اخلاق مقاله ملاحظات اخلاقی در انجام پژوهش کاربرد اخلاق در پژوهش چیست تاریخچه…

  • مبانی نظری سطح بندی نظام گردشگری روستایی با استفاده از مدل EP

    مبانی نظری سطح بندی نظام گردشگری روستایی با استفاده از مدل EP کلمات کلیدی : گردشگری روستایی گردشگری روستایی در ایران مبانی نظری گردشگری روستایی وضعیت گردشگری روستایی در ایران سطح بندی نظام گردشگری روستایی سطح بندی روستاهای هدف گردشگری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی کارکنان 36 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی کارکنان 36 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد مبانی نظری عملکرد شغلی پیشینه تحقیق عملکرد شغلی مبانی نظری عملکرد شغلی کارکنان پیشینه تحقیق عملکرد شغلی کارکنان پیشینه پژوهش عملکرد…

  • پاورپوینت کليات و مفاهيم ارگونومی

    پاورپوینت کليات و مفاهيم ارگونومی دانلود پاورپوینت مفاهيم ارگونومی پاورپوینت کليات ارگونومی دانلود پاورپوینت ارگونومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کليات و مفاهيم ارگونومی جهت رشته ی بهداشت در قالب 12اسلاید و با فرمت pptx و با قابلیت ویرایش …

  • دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک

    دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک پاورپوینت تحلیل مدرسه هنر سنگاپور پاورپوینت نمونه معماری ارگانیک پاورپوینت در مورد معماری ارگانیک پاورپوینت در مورد معماری مدرسه هنر سنگاپور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک جهت رشته معماری در 25 اسلاید و…

  • پروپوزال ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت

    پروپوزال ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت فرهنگ سازمانی مدارس فرهنگ سازمانی در مدارس فرهنگ سازمانی مدیران مدارس فرهنگ سازمانی معلمان مدارس مقایسه فرهنگ سازمانی مدارس خاص با مدارس عادی پروپوزال فرهنگ سازمانی پروپوزال فرهنگ سازمانی در مدارس رفتن…

  • پیش بینی بحران مالی شرکتها با استفاده از الگوی جریان های نقدی در دوره نزول

    پیش بینی بحران مالی شرکتها با استفاده از الگوی جریان های نقدی در دوره نزول بحران مالی ریسک مالی پیش بینی بحران مالی شرکتها پیش بینی درماندگی مالی الگوهای جریانهای نقدی پیش بینی بحران مالی شرکتها با استفاده از الگوی…

  • بررسی مقایسه و شبیه سازی راهکارهای امنیتی در رایانش ابری

    بررسی مقایسه و شبیه سازی راهکارهای امنیتی در رایانش ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت رایانش ابری پایان نامه امنیت در محاسبات ابری دانلود پایان نامه امنیت رایانش ابری دانلود پایان نامه امنیت در رایانش ابری راهکارهای امنیتی در…

  • دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد

    دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد پاورپوینت درس اقتصاد خرد پاورپوینت کتاب اقتصاد خرد پاورپوینت در مورد اقتصاد خرد پاورپوینت تعریف علم اقتصاد خرد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد جهت رشته اقتصاد در 214 اسلاید و با فرمت pptx …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای 61 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای 61 صفحه کلمات کلیدی : اصول و مبانی اخلاق حرفه ای مبانی اخلاق حرفه ای در اسلام مبانی نظری اخلاق حرفه ای پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای پیشینه داخلی اخلاق حرفه ای…

  • دانلود پاورپوینت مبانی اینترنت

    دانلود پاورپوینت مبانی اینترنت پاورپوینت مبانی اینترنت پاورپوینت مبانی اینترنت اشیا پاورپوینت جزوه مبانی اینترنت پاورپوینت آموزش مبانی اینترنت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی اینترنت جهت رشته IT در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوينت گروه مطالعاتی مجامع بین الملل ( Ripe )

    پاورپوينت گروه مطالعاتی مجامع بین الملل ( Ripe ) پاورپوينت گروه مطالعاتی پاورپوينت در مورد گروه مطالعاتی مجامع بین الملل Ripe پاورپوينت گروه مطالعاتی مجامع بین الملل Ripe دانلود پاورپوينت گروه مطالعاتی مجامع بین الملل Ripe دانلود پاورپوينت در مورد…

  • پاورپوینت قرائت عربی 161 اسلاید

    پاورپوینت قرائت عربی 161 اسلاید دانلود پاورپوینت قرائت عربی پاورپوینت قرائت عربی و انواع آن تحقیق در مورد پاورپوینت قرائت عربی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قرائت عربی جهت رشته معرف اسلامی در قالب 161 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت تمرین آخر درس اول کتاب کار انگلیسی هشتم

    دانلود پاورپوینت تمرین آخر درس اول کتاب کار انگلیسی هشتم دانلود پاورپوینت تمرین آخر درس اول کتاب کار انگلیسی هشتم پاورپوینت تمرین آخر درس اول کتاب کار انگلیسی هشتم دانلود پاورپوینت تمرین کتاب کار انگلیسی هشتم دانلود پاورپوینت کتاب کار…

  • ارزیابی و آنالیز تغییرات کاربری در شهر تهران

    ارزیابی و آنالیز تغییرات کاربری در شهر تهران برنامه ریزی شهری تغییرات کاربری اراضی شهری برنامه ریزی کاربری اراضی شهری ارزیابی و آنالیز تغییرات کاربری در شهر تهران بررسی و نحوه توزیع تغییرات کاربری اراضی منطقه 15 تهران تحلیل مکانی…

  • دانلود پاورپوینت کانی شناسی توصیفی

    دانلود پاورپوینت کانی شناسی توصیفی پاورپوینت کانی ها پاورپوینت کانی شناسی پاورپوینت انواع کانی ها دانلود پاورپوینت در مورد کانی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کانی شناسی توصیفی جهت رشته معدن در قالب 19 اسلاید و با فرمت…

  • بررسی نظریه های آزمون و عناصر استاندارد کردن آزمون ها

    بررسی نظریه های آزمون و عناصر استاندارد کردن آزمون ها کلمات کلیدی : دیدگاه ها و نظریه های آزمون ویژگی های اصلی یک آزمون  خوب ویژگیهای فرعی یک آزمون  خوب عناصر مورد نظر در استاندارد کردن آزمونها رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایجاد امنیت در ابر 105 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایجاد امنیت در ابر 105 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ایجاد امنیت در ابر پیشینه تحقیق ایجاد امنیت در ابر مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری…

  • پروپوزال توسعه پایدار با برنامه ریزی گردشگری

    پروپوزال توسعه پایدار با برنامه ریزی گردشگری گردشگری پایدار شهرستان شوش برنامه ریزی گردشگری شهرستان شوش پروپوزال توسعه پایدار با برنامه ریزی گردشگری پروپوزال برنامه ریزی گردشگری با تاکید بر توسعه پایدار شناسایی پتانسیل گردشگری شهرستان شوش بررسی موانع توسعه…

  • مشکلات خصوصی سازی بانک های دولتی

    مشکلات خصوصی سازی بانک های دولتی آزاد سازی خصوصی سازی عملکرد بانک های دولتی و خصوصی چالشهای خصوصی سازی بانک های دولتی دانلود مقالات رشته اقتصاد دانلود مقالات اقتصاد مشکلات خصوصی سازی بانک های دولتی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت بازاریابی تلفنی

    پاورپوینت بازاریابی تلفنی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی تلفنی تحقیق بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی تعریف بازایابی تلفنی تاريخچه بازاريابي تلفني انواع بازاريابي تلفني تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی عناصر مهم بازاریابی و فروش تلفنی موفق مراحل بازاریابی تلفنی مراحل…

  • پاورپوینت در مورد آسیب شناسی ماهواره

    پاورپوینت در مورد آسیب شناسی ماهواره پاورپوینت آسیب شناسی ماهواره دانلود پاورپوینت آسیب شناسی ماهواره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسیب شناسی ماهواره جهت رشته علوم اجتماعی در قالب 66 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با…

  • عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

    عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها دانلود پایان نامه روانشناسی تبلیغات دانلود پایان نامه چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها و…

  • الگوها و کاربردهای هوش هیجانی در محیط های کار و پیامدهای آن

    الگوها و کاربردهای هوش هیجانی در محیط های کار و پیامدهای آن تاریخچه هوش هیجانی هوش هیجانی و سلامت     هوش هیجانی در محیط های کاری     پیامدهای کار هیجانی برای مشتریان و سازمانها     کاربرد های هوش هیجانی بر…

  • مبنا، ماهیت و اوصاف حقوقی سهام

    مبنا، ماهیت و اوصاف حقوقی سهام اقسام سهم اوصاف حقوقی سهام ماهیت حقوقی سهم تحلیل وضعیت حقوقی سهم مبنا حقوقی سهام انتقال سهم در شرکتهای تعاونی دانلود تحقیق ماهیت حقوقی سهم مبنا، ماهیت و اوصاف حقوقی سهام دانلود تحقیق رشته…

  • پاورپوینت قرنطینه گیاهی

    پاورپوینت قرنطینه گیاهی دانلود پاورپوینت قرنطینه گیاهی پاورپوینت قرنطینه گیاهی رشته علوم پاورپوینت آموزش قرنطینه گیاهی پاورپوینت چگونگی قرنطینه گیاهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قرنطینه گیاهی جهت علوم آزمایشگاهی در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی پیشینه نظری…

  • ماهیت و ویژگی های شرط اجل و شرایط صحت شرط اجل

    ماهیت و ویژگی های شرط اجل و شرایط صحت شرط اجل کلمات کلیدی : ماهیت شرط اجل ویژگی های شرط اجل شرط اجل در حقوق ایران شرایط صحت شرط اجل موارد سقوط شرط اجل منابع پذیرش شرط اجل مبانی نظری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت مشارکتی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت مشارکتی مبانی نظری مدیریت مشارکتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشارکتی پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی ادبیات نظری مدیریت مشارکتی فصل دوم پایان نامه مدیریت مشارکتی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی ادبیات و مبانی…