پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • پاورپوینت اصلاح وضعیت در بارداری و دیس فانکشن ها

    پاورپوینت اصلاح وضعیت در بارداری و دیس فانکشن ها پاورپوینت اصلاح وضعیت در بارداری پاورپوینت در مورد اصلاح وضعیت در بارداری پاورپوینت دیس فانکشن ها پاورپوینت در مورد دیس فانکشن ها پاورپوینت در مورد بارداری پاورپوینت بارداری رفتن به سايت…

  • فرصت ها و چالش های سیستم حقوق بین الملل در قبال ممانعت و جلوگیری از خشونت علیه زنان

    فرصت ها و چالش های سیستم حقوق بین الملل در قبال ممانعت و جلوگیری از خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان خشونت…

  • پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

    پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسشنامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسشنامه ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت پرسشنامه ارزش ویژه برند…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزه و انگیزش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزه و انگیزش فصل دوم پایان نامه انگیزه و انگیزش مبانی نظری انگیزه و انگیزش پیشینه تحقیق انگیزه و انگیزش پیشینه داخلی انگیزه و انگیزش پیشینه خارجی انگیزه و انگیزش پیشینه پژوهش انگیزه و انگیزش…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بهره وری نیروی انسانی

    دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بهره وری نیروی انسانی پاورپوینت کتاب مدیریت بهره وری نیروی انسانی پاورپوینت جزوه مدیریت بهره وری نیروی انسانی پاورپوینت مدیریت بهره وری در سازمان پاورپوینت مدیریت بهره وری چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب…

  • دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري

    دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري کلمات کلیدی : دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري رفتن به سایت اصلی نام فایل : كارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 28 حجم :…

  • عناصر بصری

    عناصر بصری خط نقطه عنصر بصری دانلود مقالات رشته هنر و گرافیک عناصر بصری دانلود مقالات هنر و گرافیک دانلود تحقیق رشته هنر و گرافیک سیستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته هنر و گرافیک عناصر…

  • بررسی مالکیت متمرکز و تاثیرات آن بر حق‌الزحمه حسابرسی

    بررسی مالکیت متمرکز و تاثیرات آن بر حق‌الزحمه حسابرسی کلمات کلیدی : تمرکز مالکیت نهادی اهمیت تمرکز مالکیت تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد تعریف تمرکز مالکیت چیست تمرکز مالکیت و عملکرد شرکت پایان نامه تمرکز مالکیت تاثیر تمرکز مالکیت بر…

  • بررسی غرور،مشتقات و احکام مستفاد از آن و تشریح وجوه اشتراک و افتراق عناوین مشابه غرور

    بررسی غرور،مشتقات و احکام مستفاد از آن و تشریح وجوه اشتراک و افتراق عناوین مشابه غرور قاعده غرور مشتقات غرور عناوین مشابه غرور احکام مستفاد از غرور وجوه افتراق عناوین مشابه غرور وجوه اشتراک عناوین مشابه غرور بررسی غرور،مشتقات و…

  • پرسشنامه کارایی کارکنان سازمان

    پرسشنامه کارایی کارکنان سازمان پرسشنامه کارایی پرسشنامه کارایی کارکنان دانلود پرسشنامه کارایی کارکنان سازمان دانلود پرسشنامه کارایی دانلود پرسشنامه کارایی کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه کارایی کارکنان سازمان       این پرسشنامه به منظور بررسی کارایی کارکنان…

  • پاورپوینت عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار

    پاورپوینت عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار پاورپوینت عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار ppt پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار ppt پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور در محیط کار پاورپوینت عوامل…

  • مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی

    مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی…

  • بررسی تطبیقی خوردنیها و آشامیدنیها حلال و حرام در دوران عباسی با دستورات اسلامی و تاثیر ملل دیگر بر آن

    بررسی تطبیقی خوردنیها و آشامیدنیها حلال و حرام در دوران عباسی با دستورات اسلامی و تاثیر ملل دیگر بر آن اطعمه و اشربه در اسلام خوردنیها و آشامیدنیهای معمول دوران عباسی اطعمه و اشربه مرسوم مردم در عصر عباسیان تاثیر…

  • پاورپوینت بررسی و تحليل چيدمان خاص سنكرون و كانبان در شركت ايران خودرو

    پاورپوینت بررسی و تحليل چيدمان خاص سنكرون و كانبان در شركت ايران خودرو پاورپوینت ایران خودرو دانلود پاورپوینت بررسی و تحليل چيدمان خاص سنكرون و كانبان در شركت ايران خودرو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی و تحليل چيدمان (لی…

  • پاورپوينت آموزه های الهی درس بیست و ششم احکام

    پاورپوينت آموزه های الهی درس بیست و ششم احکام پاورپوينت درس بیست و ششم احکام دانلود پاورپوينت درس بیست و ششم احکام پاورپوینت درباره درس بیست و ششم احکام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزه های الهی درس بیست…

  • پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان

    پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان دانلود رایگان پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان هماهنگي و ارتباطات در سازمان هماهنگي در مديريت هماهنگي و وظايف ستاد هماهنگي و حيطه نظارت اصول هماهنگي ارتباطات موانع ارتباطات انواع ارتباطات اهداف سيستم اطلاعات…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد…

  • پایان نامه رضایت زناشویی و عوامل موثر بر آن

    پایان نامه رضایت زناشویی و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : عواملی موثر بر دوام زناشویی عوامل موثر بر رضایت زناشویی تعریف رضایت زناشویی با ذکر منبع رضایتمندی زناشویی تحقیق تعریف رضایت زناشویی در روانشناسی ابعاد رضایت زناشویی پایان…

  • پاورپوینت استراتژی های رقابتی مايكل پورتر

    پاورپوینت استراتژی های رقابتی مايكل پورتر کلمات کلیدی : پاورپوینت استراتژی های رقابتی مايكل پورتر استراتژی های رقابتی مايكل پورتر استراتژی های رقابتی پورتر تعریف مزیت رقابتی مزیت رقابتی پایدار ویژگی های مزیت رقابتی پایدار تئوری های مزیت رقابتی مدل…

  • پاورپوینت نتایج سفر در مورد قطار حومه ای

    پاورپوینت نتایج سفر در مورد قطار حومه ای پاورپوینت قطار حومه ای پاورپوینت درمورد قطار حومه ای پاورپوینت سفر با قطار حومه ای دانلود پاورپوینت نتایج سفر در مورد قطار حومه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نتایج سفر…

  • بررسی میزان و علل شركت یا عدم شركت دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر گیلانغرب در فعالیتهای ورزشی خارج از مدرسه

    بررسی میزان و علل شركت یا عدم شركت دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر گیلانغرب در فعالیتهای ورزشی خارج از مدرسه نقش آموزش و پرورش درگذراندن اوقات خارج از مدرسه فعالیتهای ورزشی دانش آموزان اوقات خارج از مدرسه علل شركت دانش…

  • مقاله نظریه گینزبرگ

    مقاله نظریه گینزبرگ نظریه گینزبرگ عوامل موثر در تغییر ناپذیری انتخاب شغل از نظر گینزبرگ دانلود مقاله نظریه گینزبرگ توصیه های مهم گینزبرگ جهت تدارك خدمات مشاوره ای سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت مدیریت پروژه در RUP

    پاورپوینت مدیریت پروژه در RUP پاورپوینت مدیریت پروژه های RUP پاورپوینت مدیریت پروژه RUP پاورپوینت پروژه های RUP پاورپوینت درباره مدیریت پروژه درRUP رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در RUP جهت رشته ی مدیریت در قالب 62…

  • دانلود تحقیق درباره ساختار سازمانی

    دانلود تحقیق درباره ساختار سازمانی کارکردهای ساختار ابعاد ساختار سازمانی انواع ساختار سازمانی انواع ساختار سازمانی doc بهترین نوع ساختار سازمانی تحقیق کامل در مورد ساختار سازمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این نوشتار تحقیق درباره ساختار سازمانی می…

  • دانلود پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی ویرایش دوم

    دانلود پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی ویرایش دوم پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی word پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی دانلود پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی اعتبار و پایایی پرسشنامه افسردگی بک روایی و پایایی پرسشنامه افسردگی بک نحوه نمره گذاری…

  • دانلود پاورپوینت زبان بدن

    دانلود پاورپوینت زبان بدن پاورپوینت در مورد زبان بدن پاورپوینت آموزش زبان بدن پاورپوینت ارتباط به وسیله بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زبان بدن جهت رشته روانشناسی در 24 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت کبوترخانه

    دانلود پاورپوینت کبوترخانه پاورپوینت تصاویر کبوترخانه پاورپوینت معماری کبوترخانه پاورپوینت بررسی معماری کبوترخانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کبوترخانه در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش       -کبوترخانه، کفترخان،…

  • DSS و CDSS

    DSS و CDSS تصمیم گیری چیست؟ انواع تصمیم و مراحل تصمیم گیری سیستم پشتیبان تصمیم گیری چیست؟ اجزای سیستم پشتیبان تصمیم گیری DSS و CDSS سیستم های کمک تصمیم گیری سیستم های پشتیبان تصیمیم در پزشکی سیستم همکاری در فروش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های استرس شغلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های استرس شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدل های استرس شغلی مبانی نظری مدل های استرس شغلی پیشینه تحقیق مدل های استرس شغلی پیشینه داخلی مدل های استرس شغلی پیشینه خارجی…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی با عنوان رفتار شهروندی سازمانی

    مقاله کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی با عنوان رفتار شهروندی سازمانی سازمان رفتار شهروندی ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی با عنوان رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در…

  • پاورپوینت گزارش عملکرد مرکز رشد دانشگاه کاشان

    پاورپوینت گزارش عملکرد مرکز رشد دانشگاه کاشان پاورپوینت مرکز رشد دانشگاه آزاد کاشان پاورپوینت مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه کاشان پاورپوینت گزارش عملکرد مرکز رشد دانشگاه کاشان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گزارش عملکرد مرکز رشد دانشگاه کاشان جهت…

  • مبانی نظری شناسایی و بکارگیری عوامل مدیریتی مختلف موثر در بهره وری سازمان

    مبانی نظری شناسایی و بکارگیری عوامل مدیریتی مختلف موثر در بهره وری سازمان بهره وری سازمان عوامل موثر بر بهره وری سازمان اولویت عوامل موثر بر بهره وری سازمان نقش رهبری در بهره وری سازمان نقش سازماندهی در بهره وری…

  • پاورپوینت بررسی سیستم بهای تمام شده شرکتها

    پاورپوینت بررسی سیستم بهای تمام شده شرکتها پاورپوینت بهای تمام شده پاورپوینت قیمت تمام شده پاورپوینت حسابداری بهای تمام شده پاورپوینت اقلام بهای تمام شده پاورپوینت کنترل اقلام بهای تمام شده ppt بهای تمام شده پاورپوینت شرکت صنایع رنگین آلومینیوم…

  • پاورپوینت کاربردهای رمزگذاری کلید عمومی

    پاورپوینت کاربردهای رمزگذاری کلید عمومی پاورپوینت الگوریتم رمزنگاری کلید عمومی پاورپوینت تعریف رمزنگاری کلید عمومی پاورپوینت رمزنگاری مبتنی بر کلید عمومی پاورپوینت رمزنگاری کلید عمومی چیست پاورپوینت رمزنگاری با کلید عمومی و خصوصی پاورپوینت کاربردهای رمزنگاری کلید عمومی رفتن به…

  • پاورپوینت مفهوم بنيادي در امنيت شبكه

    پاورپوینت مفهوم بنيادي در امنيت شبكه پاورپوینت امنیت و شبکه پاورپوینت دانلود جزوه امنیت شبکه پاورپوینت وب سرور پاورپوینت اموزش هک و امنیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم بنيادي در امنيت شبكه جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب…