پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • پاورپوینت ساختار پویا در مهندسی نرم افزار

    پاورپوینت ساختار پویا در مهندسی نرم افزار پاورپوینت ساختار پویا در مهندسی نرم افزار پاورپوینت ساختار پویا پاورپوینت مهندسی نرم افزار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار پویا در مهندسی نرم افزار جهت رشته IT در قالب 40 اسلاید…

  • پاورپوینت ویژگی ها و نحوه شکل گیری سیاهچاله

    پاورپوینت ویژگی ها و نحوه شکل گیری سیاهچاله دانلود پاورپوينت مطالبی درمورد سیاهچاله دانلود پاورپوينت درمورد مطالبی درمورد سیاهچاله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مطالبی درمورد سیاهچاله  جهت رشته نجوم  در قالب 24 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • موتور خودرو

    موتور خودرو موتور ماشین صنایع اتومبیل عیب یابی خودرو دانلود مقاله رشته مكانیك موتور خودرو سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک رفتن به سایت اصلی مقاله رشته مكانیك…

  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی

    مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی شاخص هاي…

  • بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

    بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون تبلیغات تلویزیونی تحولات تبلیغات در ایران متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات تلویزیون بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت حسابداری و فرآیند های سیاسی

    پاورپوینت حسابداری و فرآیند های سیاسی پاورپوینت حسابداری و فرآیند سیاسی پاورپوینت حسابداری سیاسی چیست پاورپوینت حسابداری و سیاست پاورپوینت رابطه سیاست و حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری و فرآیند های سیاسی جهت رشته حسابداری در قالب 26…

  • پاورپوینت بتن پلیمری و مزایای آن

    پاورپوینت بتن پلیمری و مزایای آن پاورپوینت بتن پلیمری دانلود پاورپوینت بتن پلیمری پاورپوینت بتن پلیمری اصلاح شده پاورپوینت نحوه ساخت بتن پلیمری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بتن پلیمری و مزایای آن جهت رشته عمران در قالب 67…

  • دانلود پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری سازمان

    دانلود پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری سازمان پاورپوینت بهره وری سازمانی پاورپوینت بهره وری در سازمان پاورپوینت بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها پاورپوینت بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان ها رفتن به…

  • پاورپوینت نور معابر، معیارها و عوامل موثر بر آنها

    پاورپوینت نور معابر، معیارها و عوامل موثر بر آنها پاورپوینت مدیریت نور پاورپوینت مدیریت نور معابر پاورپوینت نور معابر پاورپوینت نور دانلود پاورپوینت مدیریت نور دانلود پاورپوینت مدیریت نور معابر دانلود پاورپوینت نور معابر دانلود پاورپوینت نور رفتن به سايت…

  • کاربرد تجربی: واکسن تب برفکی در آمریکای جنوبی

    کاربرد تجربی: واکسن تب برفکی در آمریکای جنوبی کاربرد تجربی واکسن تب برفکی در آمریکای جنوبی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه کاربرد چارچوب  نظریه بازی برای آمریکای جنوبی، یک قاره که مدام با تب برفکی مبارزه میکند،  بینشی را…

  • ارزیابی کارکرد مخازن کربناته نفتی با استفاده از برآورد موازنه مواد

    ارزیابی کارکرد مخازن کربناته نفتی با استفاده از برآورد موازنه مواد الگوریتم ژنتیک مخازن کربناته نفتی عملكرد مخازن کربناته حل معادله موازنه مواد مخازن کربناته جنوب غرب در مخازن کربناته نفتی عملكرد مخازن کربناته با الگوریتم ژنتیک حل معادله موازنه…

  • دیدگاه های روانشناسان مختلف به کمال گرایی و عوامل موثر بر آن

    دیدگاه های روانشناسان مختلف به کمال گرایی و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : ابعاد کمال گرایی انواع کمال گرایی پایان نامه کمال گرایی نظریه های کمال گرایی عوامل موثر بر کمال گرایی رویکردهای مربوط به کمال گرایی نظریه…

  • پرسشنامه استاندارد محقق ساخته مسئولیت پذیری اجتماعی 37 سوالی

    پرسشنامه استاندارد محقق ساخته مسئولیت پذیری اجتماعی 37 سوالی پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان بر اساس مدل کارول دانلود پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان پرسشنامه مسئولیت…

  • الگوها و رویکردهای انگیزش

    الگوها و رویکردهای انگیزش الگوهای انگیزش رویکردهای انگیزش تحقیق درباره انگیزش تحقیق درباره انگیزش پیشرفت دیدگاه های نظری انگیزش پیشرفت رابطه انگیزش پیشرفت  با پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی الگوها و رویکردهای انگیزش می…

  • رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت

    رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت الگوهای انگیزش رویکردهای انگیزش تحقیق درباره انگیزش تحقیق درباره انگیزش پیشرفت دیدگاه های نظری انگیزش پیشرفت رابطه انگیزش پیشرفت  با پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی

    پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی پرسشنامه مدیریت دانش دانلود پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش پرسشنامه یادگیری سازمانی دانلود پرسشنامه یادگیری سازمانی پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی پرسشنامه رابطه مدیریت دانش با یادگیری سازمانی رفتن به سایت…

  • عوامل موثر بر نارضایتی بدنی در افراد و رابطه آن با متغیرهای دیگر

    عوامل موثر بر نارضایتی بدنی در افراد و رابطه آن با متغیرهای دیگر پایان نامه نارضایتی بدن جنسیت و نارضایتی بدن عوامل موثر بر نارضایتی بدنی نارضایتی بدنی و کمال گرایی نارضایتی بدنی و اختلالات روانی جایگاه نارضایتی بدنی در…

  • شناسایی و تجزیه و تحلیل شاخصهای ورشکستگی شرکتها در ایران

    شناسایی و تجزیه و تحلیل شاخصهای ورشکستگی شرکتها در ایران شاخصهای ورشکستگی تداوم فعالیت بنگاه های اقتصادی تطبیق و کاربرد شاخصهای ورشکستگی در ایران شناسایی شاخصهای ورشکستگی شرکتها تجزیه و تحلیل شاخصهای ورشکستگی شرکتها شاخصهای ورشکستگی شرکتها در ایران دانلود…

  • دانلود پاورپوینت تمامی فصل های ریاضی هشتم

    دانلود پاورپوینت تمامی فصل های ریاضی هشتم پاورپوینت تمامی فصل های ریاضی هشتم پاورپوینت جمع و تفریق عددهای گویا پاورپوینت رابطه ی فیثاغورس پاورپوینت کل فصل های ریاضی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تمامی فصل های ریاضی هشتم در…

  • پاورپوینت کاربرد موتورهای سنکُرن مغناطیسی

    پاورپوینت کاربرد موتورهای سنکُرن مغناطیسی پاورپوینت موتورهای مغناطیسی دائم پاورپوینت موتورهای مغناطیس دائم پاورپوینت موتورهای مغناطیس دائم سنکرون پاورپوینت موتورهای مغناطیس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربرد موتورهای سنکُرن مغناطیسی جهت رشته فیزیک در قالب 20 اسلاید و با…

  • پرسشنامه سلامت معنوی پولوتزین و الیسون با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سلامت معنوی پولوتزین و الیسون با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سلامت معنوی پرسشنامه سلامت معنوی پولوتزین و الیسون پرسشنامه سلامت معنوی آلیسون و پالوتزین پرسشنامه سنجش سلامت معنوی پرسشنامه سلامت معنوی الیسون پرسشنامه ی…

  • پرسشنامه تفکر قطعی نگر یونسی و میرافضل با روایی و پایایی معتبر

    پرسشنامه تفکر قطعی نگر یونسی و میرافضل با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه تفکر قطعی نگر دانلود پرسشنامه تفکر قطعی نگر پرسشنامه استاندارد تفکر قطعی نگر پرسشنامه تفکر قطعی نگر محقق ساخته پرسشنامه تفکر قطعی نگر دانش…

  • پرسشنامه تفکر سازنده اپستین و مایر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه تفکر سازنده اپستین و مایر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تفکر سازنده پرسشنامه تفکر سازنده cti دانلود پرسشنامه تفکر سازنده پرسشنامه تفکر سازنده مایر پرسشنامه تفکر سازنده اپستین پرسشنامه تفکر سازنده اپستین و مایر…

  • پاورپوینت روش های تولید شیمیایی و آنزیمی گلوکز مایع

    پاورپوینت روش های تولید شیمیایی و آنزیمی گلوکز مایع دانلود پاورپوینت روش های تولید شیمیایی و آنزیمی گلوکز مایع دانلود پاورپوینت درمورد روش های تولید شیمیایی و آنزیمی گلوکز مایع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های تولید شیمیایی…

  • پایان نامه رشته صنایع با عنوان زمان سنجی خط تولید شرکت پارس الکتریک

    پایان نامه رشته صنایع با عنوان زمان سنجی خط تولید شرکت پارس الکتریک خط تولید زمان سنجی برقرار تعادل خط تولید شرکت پارس الکتریک خرید پایان نامه رشته صنایع زمان سنجی خط تولید شرکت پارس الکتریک دانلود پایان نامه رشته…

  • راهکارهای افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور

    راهکارهای افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار بورس اوراق بهادار منطقه ای مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود مقاله راهکارهای افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور…

  • حمایت های کیفری در قبال زنان بزه دیده از خشونت و جرایم جنسی

    حمایت های کیفری در قبال زنان بزه دیده از خشونت و جرایم جنسی کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین 70 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین 70 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار دینی والدین مبانی نظری رفتار دینی والدین پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین پیشینه داخلی رفتار دینی والدین پیشینه خارجی رفتار دینی والدین…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد 182 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد 182 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد ادبیات نظری الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید و امیدواری 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید و امیدواری 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه امید و امیدواری مبانی نظری امید و امیدواری پیشینه تحقیق امید و امیدواری پیشینه داخلی امید و امیدواری پیشینه خارجی امید و امیدواری…

  • پاورپوینت بررسی فرهنگ در رفتار سازمانی

    پاورپوینت بررسی فرهنگ در رفتار سازمانی کلمات کلیدی : بررسی فرهنگ در رفتار سازمانی فرهنگ و انواع آن فرهنگ سازمانی مدل فرهنگ سازمانی شاین چگونگی، شکل گیری ، تداوم و تغییر فرهنگ سازمانی فرآیند مدیریت فرهنگ سازمانی رابطه فرهنگ سازمانی…

  • پاورپوینت سیستم مدیریت سبد پروژه ها

    پاورپوینت سیستم مدیریت سبد پروژه ها پاورپوینت سیستم مدیریت پاورپوینت مدیریت پاورپوینت سبد پروژه ها پاورپوینت پروژه پاورپوینت مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت سبد پروژه ها جهت رشته مدیریت در قالب 86 اسلاید و با…

  • پاورپوینت معرفی گریدر

    پاورپوینت معرفی گریدر پاورپوینت انواع گریدر پاورپوینت عکس گریدر پاورپوینت آموزش کار با گریدر پاورپوینت طریقه کار با گریدر پاورپوینت اجزای گریدر پاورپوینت گریدر زنجیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی گریدر جهت رشته حمل و نقل در قالب…

  • طبقه بندی و تشریح کامل اختلال های اضطرابی بر مبنای DSM-5

    طبقه بندی و تشریح کامل اختلال های اضطرابی بر مبنای DSM-5 کلمات کلیدی : اختلال های اضطرابی در کودکان انواع اختلال های اضطرابی درمان اختلال های اضطرابی ویژگی های اختلال اضطرابی نظریه های اختلال اضطراب اجتماعی مدل های اختلال اضطراب…

  • پرسشنامه ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

    پرسشنامه ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی شرکت بیمه پرسشنامه عملکرد مالی شرکت پرسشنامه عملکرد مالی قرانفله و همکاران (2014) پرسشنامه عملکرد مالی سازمان…