مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری و اصلاح آن با توجه به شرایط ایران

مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری و اصلاح آن با توجه به شرایط ایران

مدل های پذیرش فناوری اطلاعات
انواع مدل های پذیرش فناوری
مدل پذیرش تکنولوژی tam2
مدلهاي پذيرش تكنولوژي وكاربرد آنها در انتقال فناوري
تعریف پذیرش تکنولوژی
مدل پذیرش فناوری tam
معرفی، بررسی و اصلاح مدل پذیرش تکنولوژی (tam) با توجه به شرایط ایران
پایان نامه پذیرش فناوری tam

رفتن به سایت اصلی

مدل پذیرش فناوری (TAM) اثرگذارترین و رایج‌ترین تئوری به کار گرفته شده برای شرح پذیرش افراد از سامانه‌های اطلاعاتی می باشد.نیاز به شناسایی عواملی که بر گرایش افراد به استفاده از  سیستم تلفن بانک  تأثیر می‌گذارند لازم است، تا به صنعت تلفن بانک در تدوین راهبردهای بازاریابی برای ارتقا اشکال جدید از سامانه تلفن بانک تلفن بانک برای برآورده کردن نیازهای مشتریان کمک کند(وانگ و همكاران،2003 ؛519-510).

 

 

با توجه به این که نگرش کاربران به سوی پذیرش سامانه‌های اطلاعاتی جدید تأثیر بنیادینی در موفقیت‌آمیز بودن پذیرش سامانه‌های اطلاعاتی دارد (ديويس، ,1989).معرفی، بررسی و اصلاح مدل پذیرش تکنولوژی (tam) با توجه به شرایط ایران، انواع مدل های پذیرش فناوری اطلاعات ، سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری و نهایتا در مورد بانکداری الکترونیک و زیر ساختهای مورد نیاز صحبت میکنیم.

 

 

 

 

مقدمه
درسال 1970 متخصصان دانشگاهی به منظور اشتراک اطلاعات اینترنت راتوسعه دادند و تا سال 1993عموم مردم، بویژه تجاری که امید به گسترش دامنه تعداد مشتریان‌شان داشتند، از آن استقبال کردند و بدین ترتیب اینترنت در راستای اهداف بازاریابی، مبادلات وجوه، کالا و  سیستم مورد توجه واقع شد. بعدها با توجه به اعتنای کثیری از تجار به مبادلات  فناوری اطلاعات، به انتقال وجوه با استفاده از چنین شیوه‌ای توجه شد. هم سو با این دیدگاه‌ها لازم بودهمزمان با به کارگیری اینترنت در مبادلات  ونقل و انتقال، تلفن بانک هم تغییر یابد.از طرف دیگر، با گسترش روز افزون اینترنت و بکارگیری آن در شیوه‌های مختلف مبادله عواملی از جمله مبالغ هنگفت هزینه‌ای که بانک‌ها باآن مواجه شدند به گرایش اساسی صنعت تلفن بانک به استفاده از اینترنت در عرضه  سیستم و محصولات خود منجر شد. در سال 1994، سعی کردند از اینترنت به عنوان یک نظام تحویل داری پیشنهادی برای محصولات و  سیستم استفاده کنند. به کارگیری اینترنت در عرضه  سیستم و محصولات بانکی برای بانک‌های شعبه‌دار هزینه کمتری داشت. 

 

 

 

 

به علاوه، تضمین امکان دسترسی به بازارهای جهانی و تامین رفاه بیشتربرای مشتریان در دریافت  سیستم ومحصولات شبکه بانکی، از دلایل اصلی گرایش نظام تلفن بانک به استفاده از شیوه  فناوری اطلاعات شد. دامنه این گرایش روزبه روز بیشترشد تا جایی که طبق آمار و اطلاعات موجود، تعداد بانک‌هایی که سیستم  فناوری اطلاعات ارایه می‌کردند در سال 2000به رقمی حدود1500شعبه رسید، درحالیکه این رقم در آغاز،یعنی ژانویه 1995، در حدود 24 شعبه بانکی بود. این رشد چشمگیر به اهمیت به کارگیری اینترنت در شیوه‌های تلفن بانک جلوه خاصی بخشید. به طوری که امروزه هر کشوری بخش وسیعی از سیاست‌های زیر ساختی خود را برخودکار کردن، فناوری اطلاعات کردن یا دریک کلمه خدمات اینترنتی جدید متمرکز ساخته است. که  تلفن بانک  نیز از آن جمله می‌باشد.

 

 

 

 

بانکSFNB از بانک‌های بزرگ امریکا-اولین بانک  فناوری اطلاعات  واقعی بود که در 18 اکتبر 1995 به منظور انجام دادن امور تجاری افتتاح شد. این بانک در واقع هموار کننده مسیر توسعه تلفن بانک بوده است. عقیده برآن بود که تلفن بانک رقابت بزرگی را در روابط بانکی ایجاد کرده است و همچنین فرصت بزرگی برای محکم کردن روابط بانک‌ها با مشتریان فراهم آورده است که تنها دید سودآوری را مد نظر قرار نداده است.این دیدگاه‌ها آینده توسعه بانک داری  را تضمین می‌کرد. در واقع اینترنت برای بانک‌ها راهی به سوی فرصت‌های جدید بود تا میدان دید و مشتری مداری‌شان را توسعه دهند و از این طریق دامنه انتخاب را برای مشتریان خود برای استفاده از نظام بانکی افزایش دهند (عباسی نژاد، 1385، 36-37).بنابراین نیاز به شناسایی عواملی که بر گرایش افراد به استفاده از  سیستم تلفن بانک  تأثیر می‌گذارند لازم است، تا به صنعت تلفن بانک در تدوین راهبردهای بازاریابی برای ارتقا اشکال جدید از سامانه تلفن بانک  تلفن بانک برای برآورده کردن نیازهای مشتریان کمک کند(وانگ و همكاران،2003 ؛519-510).

 

 

 

با توجه به این که نگرش کاربران به سوی پذیرش سامانه‌های اطلاعاتی جدید تأثیر بنیادینی در موفقیت‌آمیز بودن پذیرش سامانه‌های اطلاعاتی دارد (ديويس، ,1989).تاکنون تحقیقات زیادی در زمینه سامانه‌های اطلاعاتی انجام شده است. این تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوب‌های تئوریکی استفاده نموده‌اند. از میان کلیه تئوری‌های ارائه شده، مدل پذیرش فناوری(TAM) اثرگذارترین و رایج‌ترین تئوری به کار گرفته شده برای شرح پذیرش افراد از سامانه‌های اطلاعاتی بوده است. بطوری که طی 18سال گذشته جامعه سامانه‌های اطلاعاتی مدل پذیرش فناوری را به عنوان یک تئوری قوی در زمینه سامانه‌های اطلاعاتی مورد توجه قرار داده‌اند (ليل و همكاران  ،2004،ص757).مدل پذیرش فناوری در سال 1989 توسط فرد دیویس برای بررسی رفتار استفاده از کامپیوترارایه شد. مبنای تئوریکی این مدل از تئوری عمل عقلائی فیش بین و آجزن اقتباس شده است. هر دو تئوری فرض می‌کنند زمانی که فردی قصد انجام کاری را دارد، به صورت آزادانه و بدون محدودیت می‌تواند به قصد خود عمل نماید.ابتدا به شرح تئوری عمل منطقی که مدل پذیرش فناوری از آن اقتباس شده است می‌پردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1- مقدمه12
2-1-2-تئوری عمل منطقی13
 2-1-3-تئوری رفتار برنامه ریزی شده15
2-1-4-مدل  پذیرش تکنولوژی16
2-1-5-توسعه تحقیقات TAMدر طول زمان19
2-1-5-1- دوره معرفی مدل19
2-1-5-2- دوره اعتبارسنجی مدل 20
2-1-5-3- دوره توسعه مدل21
2-1-5-4- دوره تکامل مدل22
2-1-6- پیشنهاد افزودن متغیرهایی برای شرایط ایران24
2-1-6-1- عواطف و احساسات24
2-1-6-2- هنجارهای اجتماعی24
2-1-6-3- بروندادهای اجتماعی25
2-1-7- مدل اصلاح شده برای شرایط ایران25
2-2-مشتری‌گرایی26
2-3-فرایند پذیرش27 
2-4-تئوری انتشار نوآوری28
2-4-1-فاکتورهای مؤثر در انتشار و گسترش نوآوری‌ها و محصولات جدید29
2-5- سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری30
2-5-1- دوره اول: اتوماسیون پشت باجه 31 
2-5-2- دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه31
2-5-3- دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب‌هایشان32
2-5-4- دوره چهارم: یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و مرتبط کردن مشتریان با کل عملیات بانکی32
2-6-تعریف و مفهوم بانکداری الکترونیک33 
2-6-1-دستورالعمل FDIC34
2-7- مزایای بانکداری35 
2-8- زیر ساخت‌های‌ بانکداری 37
2-8-1- زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب37
2-8-2-امنیت تبادل اطلاعات37
2-8-3-زیرساخت‌ها حقوقی و قانونی مناسب(مقررات)38
2-8-4-آمادگی فرهنگی جامعه و بنگاه‌های اقتصادی38
2-9-انواع کانال‌های ارائه خدمات الکترونیکی39
2-9-1- بانکداری خانگی40
2-9-2- صفحات وب40
2-9-3-بانکداری تلفنی40
2-9-4- خدمات بانکی مبنی بر تلویزیون41
2-9-5- بانکداری از طریق تلفن همراه41
2-9-6-دستگاه‌های خودپرداز اتوماتیک42
2-10-پیشینه تحقیق42
2-10-1سوابق داخل کشور42 
2-10-2-سوابق تحقیقاتی خارج از کشور47 
2-10-3- نتایج آماری به دست آمده از سایر مطالعات 51
2-12- تعاریف اصطلاحات بکار رفته در تحقیق52
منابع

 

 

  • پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت تألیف استیفن رابینز و دی سنزو ترجمه دکتر اعرابی

    پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت تألیف استیفن رابینز و دی سنزو ترجمه دکتر اعرابی دانلود رایگان پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت تألیف استیفن رابینز و دی سنزو ترجمه دکتر اعرابی پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت تألیف استیفن رابینز و دی سنزو ترجمه دکتر…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران

    پرسشنامه بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران پرسشنامه اتوماسیون اداری پرسشنامه بهبود تصمیم گیری پرسشنامه بهبود تصمیم گیری مدیران پرسشنامه تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری پرسشنامه بهبود تصمیم گیری مدیران با اتوماسیون اداری رفتن به…

  • دانلود تحقیق در مورد دلبستگی docx

    دانلود تحقیق در مورد دلبستگی docx دانلود تحقیق دلبستگی تحقیق دلبستگی doc تحقیق کامل دلبستگی تحقیق درباره دلبستگی تحقیق با موضوع دلبستگی تحقیق دلبستگی با فرمت ورد تحقیق در مورد دلبستگی چیست تحقیق دانش آموزی درباره دلبستگی تحقیق دانشجویی درباره…

  • پروتکل درمانی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود و جرات ورزی

    پروتکل درمانی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود و جرات ورزی کلمات کلیدی : پروتکل درمانی جرات ورزی پروتکل درمانی ابراز وجود خرید پروتکل درمانی ابراز وجود دانلود پروتکل درمانی ابراز وجود اثربخشی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود اثربخشی آموزش گروهی…

  • پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

    پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد مشتری به برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد مشتری به برند کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد مشتری به برند فصل دوم پایان نامه تعهد مشتری به برند دانلود مبانی نظری تعهد مشتری به برند پیشینه تحقیق تعهد مشتری به برند پیشینه…

  • پاورپوینت سمینار دوم دوره آموزشی آشنائی با مفاهيم معماری باعنوان آشنایی با چارچوبهای معماری سازمانی

    پاورپوینت سمینار دوم دوره آموزشی آشنائی با مفاهيم معماری باعنوان آشنایی با چارچوبهای معماری سازمانی پاورپوینت آشنائی با مفاهيم معماری پاورپوینت معماری سازمانی پاورپوینت چارچوبهای معماری سازمانی پاورپوینت سمینارآشنائی با مفاهيم معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سمینار دوم…

  • امکان سنجی استقرار بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه علوم پزشکی

    امکان سنجی استقرار بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه علوم پزشکی بودجه ریزی عملیاتی بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل شه سیستم های بهایابی بر مبنای فعالیت به کارگیری بودجه ریزی بر مبنای فعالیت اجرای بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل…

  • نظریه ها و مولفه های اساسی عزت نفس

    نظریه ها و مولفه های اساسی عزت نفس کلمات کلیدی : مولفه های عزت نفس کوپر اسمیت مولفه های اساسی عزت نفس نظریه عزت نفس روزنبرگ نظریه عزت نفس کوپر اسمیت نظریه عزت نفس نظریه عزت نفس راجرز نظریه های…

  • پاورپوینت مدرسه ایرانشهر

    پاورپوینت مدرسه ایرانشهر پاورپوینت تحلیل پلان مدرسه ایرانشهر یزد دانلود پاورپوینت مدرسه ایرانشهر یزد پاورپوینت مدرسه پاورپوینت یزد پاورپوینت مدرسه ایرانشهر پاورپوینت مدرسه یزد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدرسه ایرانشهر جهت رشته معماری در قالب 20 اسلاید و…

  • دانلود پاورپوینت انواع روش های تحقیق

    دانلود پاورپوینت انواع روش های تحقیق پاورپوینت معرفی انواع روش های تحقیق پاورپوینت آشنایی با روش های تحقیق پاورپوینت در مورد تحقیق و روش های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع روش های تحقیق جهت رشته علوم پایه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری سازگاری دانلود مبانی نظری سازگاری پیشینه تحقیق سازگاری ادبیات نظری سازگاری فصل دوم پایان نامه سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری ادبیات و مبانی نظری سازگاری رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مبانی نظری رابطه مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی و سطح مشارکت اجتماعی

    مبانی نظری رابطه مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی و سطح مشارکت اجتماعی مبانی نظری مدیریت تنوع فرهنگی پیشینه تحقیق سطح مشارکت اجتماعی پیشینه تحقیق مدیریت تنوع فرهنگی مبانی نظری سطح مشارکت اجتماعی مبانی نظری مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مبانی نظری نظریه…

  • پاورپوینت فیزیولوژی تنفسی

    پاورپوینت فیزیولوژی تنفسی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت فیزیولوژی تنفسی پاورپوینت فیزیولوژی تنفسی تنفس مکانیک تهویه ریوی سورفکتانت کار تنفسی حجم های ریوی ظرفیت های ریوی اعمال مجاری تنفس رفلکس سرفه رفلکس عطسه عملکرد تنفس بینی رفتن به سایت اصلی…

  • ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن

    ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن کلمات کلیدی : رفتار شهروندی مشتری مصادیق رفتار شهروندی مشتریان تعریف نظری رفتار شهروندی مشتری تعریف عملیاتی رفتار شهروندی مشتری تبیین ابعاد رفتارهای شهروندی مشتریان تحقیق در مورد رفتار شهروندی…

  • پاورپوینت کتاب سبک شناسی 2 از دکتر سیروس شمیسا

    پاورپوینت کتاب سبک شناسی 2 از دکتر سیروس شمیسا پاورپوینت کتاب سبک شناسی خلاصه کتاب سبک شناسی پیرنیا خلاصه کتاب سبک شناسی معماری ایران دانلود خلاصه کتاب سبک شناسی معماری ایرانی پاورپوینت کتاب سبک شناسی از دکتر سیروس شمیسا رفتن…

  • جزوه بیماری شناسی گیاهی

    جزوه بیماری شناسی گیاهی جزوه بیماری شناسی گیاهی رفتن به سایت اصلی جزوه بیماری شناسی گیاهی 112 صفحه pdf بحث با مباحث زیر شروع می شود اهمیت بیماری های گیاهی تاریخچه بیماریهای گیاهی طبقه بندی بیماریهای گیاهی . . بحث در…

  • پاورپوینت مدیریت بیوریتم

    پاورپوینت مدیریت بیوریتم پاورپوینت مدیریت بیوریتم تحلیل مدیریت بیوریتم مدیریت بیوریتم چیست دانلود پاورپوینت مدیریت بیوریتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت بیوریتم جهت رشته مدیریت در قالب 10 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب ، آلودگی های مرتبط با آن و تصفیه آب و فاضلاب

    پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب ، آلودگی های مرتبط با آن و تصفیه آب و فاضلاب بهداشت آب ppt پاورپوینت بهداشت آب آشامیدنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب ، آلودگی های مرتبط با آن و…

  • كاهش ابعاد و تشریح روشهای كاهش ابعاد داده

    كاهش ابعاد و تشریح روشهای كاهش ابعاد داده كاهش ابعاد یادگیری ماشین روشهای كاهش ابعاد داده دانلود پروژه مطالعاتی درس یادگیری ماشین كاهش ابعاد و تشریح روشهای كاهش ابعاد داده دانلود پروژه مطالعاتی رشته هوش مصنوعی کد متلب کاهش ابعاد…

  • عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

    عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها دانلود پایان نامه روانشناسی تبلیغات دانلود پایان نامه چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها و…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد

    مبانی نظری بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد رابطه استرس و خطای انسانی تاثیر تنیدگی بر ارتکاب خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی مبانی نظری تاثیر استرس بر میزان خطای…

  • پروتکل درمانی برنامه آموزشی 8 هفته ای تمرین آمادگی جسمانی

    پروتکل درمانی برنامه آموزشی 8 هفته ای تمرین آمادگی جسمانی کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پکیج آموزشی تمرین آمادگی جسمانی پروتکل درمانی تمرین آمادگی جسمانی خرید پروتکل…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول کامپیوتر۲

    پاورپوینت کتاب و درس اصول کامپیوتر۲ پاورپوینت آموزش کامل کامپیوتر پاورپوینت آموزش کامپیوتر برای همه پاورپوینت بهترین روش یادگیری کامپیوتر پاورپوینت آموزش ابتدایی کار با کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  کتاب و درس اصول کامپیوتر۲  جهت رشته کامپیوتر…

  • طبقه‌بندی جوشكاری

    طبقه‌بندی جوشكاری جوشكاری نقاط جوش دسته بندی جوشكاری طبقه‌بندی جوشكاری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک رفتن به سایت اصلی طبقه‌بندی جوشكاری   مقدمه…

  • پاورپوينت سازمان های مجازی

    پاورپوينت سازمان های مجازی دانلود پاورپوينت سازمان های مجازی دانلود پاورپوينت درمورد سازمان های مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت سازمان های مجازی جهت رشته فناوری اطلاعات یا IT  در قالب 46 اسلايد و با فرمت pptx به صورت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ریاضی 52 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ریاضی 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آموزش ریاضی مبانی نظری آموزش ریاضی پیشینه تحقیق آموزش ریاضی پیشینه داخلی آموزش ریاضی پیشینه خارجی آموزش ریاضی پیشینه پژوهش آموزش ریاضی پیشینه…

  • فصل دوم پایان نامه فرسودگی هیجانی

    فصل دوم پایان نامه فرسودگی هیجانی کلمات کلیدی : مبانی نظری فرسودگی هیجانی پیشینه تحقیق فرسودگی هیجانی پیشینه داخلی فرسودگی هیجانی پیشینه خارجی فرسودگی هیجانی پیشینه پژوهش فرسودگی هیجانی پیشینه نظری فرسودگی هیجانی ادبیات نظری فرسودگی هیجانی چارچوب نظری فرسودگی…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط سبک رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمین خانم

    مبانی نظری ارزیابی ارتباط سبک رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمین خانم رضایت شغلی معلمین سبک رهبری مدیران مدرسه رضایت شغلی معلمین خانم در تهران سنجش میزان رضایت شغلی دبیران زن رابطه سبک رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمین مبانی…

  • سوء مصرف مواد و بررسی سطوح پیشگیری از آن

    سوء مصرف مواد و بررسی سطوح پیشگیری از آن پایان نامه سوء مصرف مواد سوء مصرف مواد در نوجوانان نظریه های سوء مصرف مواد مخدر آثار سوء مصرف سیگار و مواد مخدر سبب شناسی اعتیاد و سوء مصرف مواد علل…

  • اهمیت و کاربرد برنامه ریزی منابع سازمان و لزوم پیاده سازی آن در سازمان

    اهمیت و کاربرد برنامه ریزی منابع سازمان و لزوم پیاده سازی آن در سازمان برنامه ریزی منابع سازمان انواع روشهای پیاده سازی ERP لزوم پیاده سازی ERP در سازمان اهمیت و کاربرد برنامه ریزی منابع سازمان و لزوم پیاده سازی…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس اول ایمان

    پاورپوینت آموزه های الهی درس اول ایمان پاورپوینت درس اول ایمان دانلود پاورپوینت درس اول ایمان پاورپوینت درباره درس اول ایمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه های الهی درس اول ایمان جهت رشته معارف اسلامی در قالب 12…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت بیماران پرخاشخر

    دانلود پاورپوینت مدیریت بیماران پرخاشخر پاورپوینت بیماران پرخاشخر پاورپوینت پرخاشخری و روانشناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت بیماران پرخاشخر جهت رشته روانشناسی در 39 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی نقدشوندگی بازار

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی نقدشوندگی بازار کلمات کلیدی : مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی بازار پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار پیشینه داخلی نقدشوندگی بازار پیشینه خارجی نقدشوندگی بازار پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار پیشینه نظری نقدشوندگی بازار…

  • دادرسی منصفانه در داوری تجاری بین المللی

    دادرسی منصفانه در داوری تجاری بین المللی دادرسی منصفانه رسیدگی داوری داوری تجاری بین المللی دادرسی منصفانه در داوری تجاری بین المللی تحقق دادرسی منصفانه در رسیدگی داوری دانلود مقاله داوری تجاری بین المللی مقاله داوری تجاری بین المللی رفتن…