مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
رضایت سنجی خدمات الکترونیکی
کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی
خدمات بانکداری الکترونیکی
دانلود مقاله کارشناسی ارشد مدیریت

رفتن به سایت اصلی

 مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

 

 

 

 

چکیده

خدمات بانکداری الکترونیکی در بازار رقابتی ،چنانچه مسیری مستمر به سوی ارتقاء و تکامل را نپیماید،در پی از دست دادن ارزش و مزیت رقابتی و صرفه های اقتصادی(در مواجهه با انتظارات روز افزون مشتریان در سیمای میزان رضایت اعلانی و اظهاری آنها) به روایت سامانه های ثبت ماوقع بکارگیری خدمات، محکوم به زوال( در اثر کاهش ثمربخشی و میزان بکارگیری) است.

 

در این مقاله برای حل این مشکل، مدل بلوغی هفت لایه برای ارتقاء مستمر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی پیشنهاد گردیده است که از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و میزان رضایت مشتریان در استفاده از آنها و فاصله سنجی،بکمک راه حلهای بهبود طلبی که تحقق آنها قابل ردیابی است، مسیری تکاملی و رو به ارتقاء برای این خدمات را به دست میدهد.

 

از جنبه های نوآورانه این مدل تلفیق مدل بلوغ و مدلهای کیفیت سنجی ، فاصله سنجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان،پیشنهاد یک مدل کیفیت سنجی ابعاد خدماتی از طریق تعمیم مدل کارائی سنجی در معماری اطلاعات سازمان، استفاده از سبد های راه حلهای بهبود طلب به شکل تلفیقی و تجمیعی از سبدهای راه حل خبرگان، مجریان، راه حلهای بهبود و ارتقاء شالوده و راه حلهای ارتقاء مدلهای کیفیت،رضایت و فاصله سنجی  است.

 

 

در مطالعات نظری وکتابخانه ای از  بهترین تجارب موجود و تحقیقات خبرگانی نظیر :

” پاراسورامان”،”بولتون”،”منتزر”،”کرونین”،”لی” و “سورا شاندار” و مدل رضایت سنجی “کانو” استفاده گردیده است.

نمونه ای عملی و مناسب سازی شده از این مدل در قالب یک پروژه تحقیق کاربردی پیشتاز ، متشکل از سامانه ای نرم افزاری در سال جاری در بانک اقتصاد نوین پیاده سازی شده است.در این پروژه از گونه پنج لایه مدل بلوغ استفاده شده است که بهمراه یک سامانه ثبت ماوقع خدمات بانکداری الکترونیکی و واکشی اطلاعات از درون پایگاه های اطلاعاتی سامانه های ارائه کننده انواع خدمات بانکداری الکترونیکی ،گزارشات مفصل کیفیت سنجی برای مدیران تولید میکند . در این سامانه نتایج رضایت سنجی مشتریان درج و گزارشات فاصله سنجی تولید میگردد تا راهنمای اتخاذ راه حلهای بهبود طلب و ارزیابی میزان توفیق این راه حلها به شکل مستمر  در بازه های زمانی شش ماهه باشد.

 

 

 

 

کلید واژه ها:

مدل بلوغ کیفی خدمات

رضایت سنجی خدمات الکترونیکی

کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی

فاصله سنجی کیفیت و رضایت

راه حلهای بهبود طلب

ردیابی توفیق راه حلها

 

 

 

 

 

مقدمه

 

برنامه خودکارسازی رایانه ای فعالیت های سازمانی، در تلفیق با ضرورت های مشتری محوری و خدمت محوری سازمانی از منظری نوگرایانه، دیگر برنامه ای مقطعی و زمان دار نیست. آغاز این برنامه از لحظه تصمیم ناگزیر سازمانی (در محیط رقابتی پرتحول) شروع می شود اما پایان آن تنها در پایان عمر سازمان متصور است. در این چرخه، همراه با تکامل فناوریهای تخصصی و رایانه‏ای، ارائه گونه های متنوع، واجد کیفیت و روزآمد خدمات و محصولات، فرصتی است که هیچ سازمان پایائی نمی تواند از ارائه آنها چشم بپوشد.

 

در این رقص تغییر، تکامل خدمات فناوری اطلاعات در جدیدترین صورت خود، در قالب “تضمین کیفی خدمات و محصولات” متجلی می شود که مشتریان و کاربران سازمانی را با اطمینان اعتبارسنجی شده‏ای، قانع می سازد که از خدمات واجد صرفه اقتصادی سازمان با اطمینان بهره گیرند. تضمین کیفیت اعتبارسنجی شده خدمات مستلزم ارزش گذاری ویژه به مفهوم کیفیت خدمت در سازمان و اعلام غیرقابل عرضه بودن سطوح نازل کیفیت خدماتی (از منظر راهبردهای سازمانی) از سوی مدیران ارشد است.

 

کیفیت، حاصل بهبود جزئی و مستمر فرآیندهای کاری سازمان و فرآورده آن است که در نگاهی واقع گرایانه یک باره محقق نمی شود. مدیریت تکاملی کیفیت خدمات الکترونیکی، براساس یک مدل کیفیت سنجی شالوده ای برای ارتقاء کیفی خدمات، در قالب یک مدل لایه ای است. این مدل بلوغ از سطحی کمینه به سطحی مناسب و قابل قبول گذر می‏کند و به سطحی بیشینه ارتقاء می یابد. مبنای این مدل اخذ نیازهای ذینفعان خدمات الکترونیکی در درون و برون سازمان و تحقق میزان ممکن خواسته های آنهاست. تکامل کیفی این مدل بمعنی کاهش شکاف کیفی خدمات در گونه ها و لایه های متفاوت است. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

کلید واژه ها 2

مقدمه 2

مشخصات الگوی مدیریت تکاملی کیفیت خدمات 3

فرآیند و گامهای مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 3

توصیف ساختار مفهومی چرخه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 3

شناسائی مشکلات و بهبود کیفیت تکاملی خدمات بانکداری الکترونیکی 4

ابعادی از كیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 4

ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 5

کیفیت پایه (Basic Quality): 5

کیفیت کارائی (Performance Quality): 5

کیفیت انگیزشی (Excitement Quality): 5

معیارها و شاخص های کیفیت سنجی خدمات 6

مدل تحلیل شکاف کیفی خدمات (Quality Gap Analysis Model) 7

سطوح شکافهای مدل پاراسورامان عبارتند از: 7

شکاف(1) انتظار مشتری- درک مدیریت 7

شکاف(2) مشخصات کیفیت خدمات 7

شکاف (3)  ارائه خدمت  : 7

شکاف (4) ارتباطات خارجی  : 7

شکاف (5) خدمت مورد انتظار– خدمت درک شده  : 8

خروجی‏ها، ورودی‏ها و گردش کار سامانه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 8

مدل بلوغ، راه حل مدیریت تکاملی خدمات بانکداری الکترونیکی 9

سطوح و لایه های مدل بلوغ کیفی خدمات بانکداری  الکترونیکی 10

ویژگی‏های لایه های هفت بلوغ در مدل مذکور به شرح زیر است: 11

لایه آغازین (برپائی): 11

لایه بلوغ کمینه (تکرارپذیر): 11

لایه بلوغ مدون شده (استانداردسازی): 11

لایه بلوغ مدیریت شده (افزایش کارائی): 11

لایه بلوغ برنامه ریزی شده (واجد ارزش رقابتی): 12

لایه بلوغ تکامل یافته (واجد مزیت رقابتی): 12

لایه بلوغ بهینه شده(تضمین خدمات): 12

ورودی های سامانه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از ذینفعان 13

جمع بندی و نتیجه گیری 13

منابع و مراجع 15

 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با اثرات زیست محیطی طرح های آب و خاک و توسعه پایدار محیط زیست

    پاورپوینت آشنایی با اثرات زیست محیطی طرح های آب و خاک و توسعه پایدار محیط زیست پاورپوینت آشنایی با اثرات زیست محیطی طرح های آب و خاک و توسعه پایدار محیط زیست تعریف محیط زیست زیست بوم عوامل موثر در…

  • پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن

    پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن پاورپوینت سیاه سرفه در بزرگسالان پاورپوینت سیاه سرفه در بزرگسالان چیست پاورپوینت سیاه سرفه ppt پاورپوینت سیاه سرفه چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن…

  • پاورپوینت آهنگری و فرم فلزات

    پاورپوینت آهنگری و فرم فلزات پاورپوینت هامون در آهنگری چیست پاورپوینت کار آهنگری پاورپوینت وسایل آهنگری قدیمی پاورپوینت آب دادن فلزات پاورپوینت شکل دهی فلزات پاورپوینت عملیات فورجینگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آهنگری و فرم فلزات جهت رشته…

  • پروپوزال بررسی و امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مقایسه آن با روش سنتی محاسبه بهای تمام شده

    پروپوزال بررسی و امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مقایسه آن با روش سنتی محاسبه بهای تمام شده پروپوزال امکان سنجی استقرار ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی…

  • جزوه خط مشی گذاری عمومی

    جزوه خط مشی گذاری عمومی خط مشی گذاری عمومی کاملترین منبع کنکور دکتری مدیریت رفتن به سایت اصلی جزوه خط مشی گذاری عمومی کاملترین منبع درس خط مشی گذاری عمومی برای کنکور دکتریجزوه شامل خلاصه ای مفید و کاربردی از…

  • عوامل موثر در رفتار مصرف کننده و انواع تصمیم گیری های آن

    عوامل موثر در رفتار مصرف کننده و انواع تصمیم گیری های آن کلمات کلیدی : عوامل موثر بر تمایل به خرید تعریف رفتار مصرف کننده تمایل مصرف کنندگان به خرید عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرآیند تصمیم گیری مصرف…

  • گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و آی تی در واحد انفورماتیك معاونت نیرو محركه شركت ایران خودرو

    گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و آی تی در واحد انفورماتیك معاونت نیرو محركه شركت ایران خودرو نصب ویندوز طریقه ساختن VPN اسمبل کردن قطعات کامپیوتری دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و آی تی در واحد انفورماتیك معاونت نیرو محركه شركت…

  • پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی

    پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی علل خرابی سدهای خاکی پیش بینی تراوش از بدنه سد خاکی پیش بینی تراوش از بدنه سدهای خاکی با داده کاوی بکارگیری داده کاوی در پیش بینی تراوش از بدنه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روان درمانی حمایتی گروهی 44 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روان درمانی حمایتی گروهی 44 صفحه فصل دوم پایان نامه روان درمانی حمایتی گروهی مبانی نظری روان درمانی حمایتی گروهی پیشینه تحقیق روان درمانی حمایتی گروهی پیشینه پژوهش روان درمانی حمایتی گروهی پیشینه نظری روان…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانکها مبانی نظری ارزیابی عملکرد حسن میرزایی اهرنجانی پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه…

  • پاورپوینت مقیاس های عملکرد

    پاورپوینت مقیاس های عملکرد پاورپوینت مقیاس های عملکرد تحقیق مقیاس های عملکرد مقیاسهای عملکرد نمایش مقیاسهای عملکرد هزینه های کیفیت دسته ها و عناصر هزینه های کیفیت جایزه ملی مالکم بالدریج پیشگیری از هزینه های کیفیت کاهش هزینه های ارزیابی…

  • پاورپوینت تاريخ فرآيند توسعه

    پاورپوینت تاريخ فرآيند توسعه کلمات کلیدی : پاورپوینت تاريخ فرآيند توسعه تاريخ فرآيند توسعه تقسیم‌بندی سه‌گانه اعصار پیشاتاریخ رنسانس توسعه بین‌المللی کشور صنعتی انقلاب صنعتی انقلاب کشاورزی مراحل تکامل صنعتی مراحل پيشرفت اجتماعي و اقتصادي كشورهاي توسعه يافته صنعتي رفتن…

  • معرفی شهرستان نیر با تشریح وضعیت جمعیتی، جغرافیایی، صنعت گردشگری ، جاذبه های تاریخی و فرهنگی

    معرفی شهرستان نیر با تشریح وضعیت جمعیتی، جغرافیایی، صنعت گردشگری ، جاذبه های تاریخی و فرهنگی کلمات کلیدی : اوضاع اقتصادي شهرستان نیر صنعت گردشگری در شهرستان نیر ویژگی‌های جمعیتی شهرستان نیر جاذبه‌های طبیعی گردشگری شهرستان نیر جاذبه‌های تاریخی و…

  • دانلود پاورپوینت بیوپلیمر ها

    دانلود پاورپوینت بیوپلیمر ها پاورپوینت معرفی بیوپلیمر ها پاورپوینت درباره بیو پلیمرها پاورپوینت پلیمرهای زیستی پاورپوینت پلیمرهای زیست تخریب پذیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیوپلیمر ها جهت رشته محیط زیست در 42 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • مقاله رشته معماری با عنوان معماری بیونیک

    مقاله رشته معماری با عنوان معماری بیونیک بیونیک معماری معماری بیونیک دانلود مقاله رشته معماری با عنوان معماری بیونیک سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مدارهای منطقی دیجیتال از دکتر سپیدنام

    دانلود پاورپوینت کتاب مدارهای منطقی دیجیتال از دکتر سپیدنام پاورپوینت کتاب مدارهای منطقی دیجیتال دکتر سپیدنام پاورپوینت مدارهای منطقی چیست پاورپینت کتاب مدارهای منطقی موریس مانو پاورپوینت جزوه مدارهای منطقی کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مدارهای منطقی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی 43 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی 43 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرسختی ادبیات نظری سرسختی چارچوب نظری سرسختی فصل دوم پایان نامه سرسختی دانلود مبانی نظری سرسختی پیشینه سرسختی پیشینه تحقیق سرسختی پیشینه داخلی سرسختی پیشینه خارجی…

  • تزیینات معماری در فضای مسکونی قدیم

    تزیینات معماری در فضای مسکونی قدیم طراحی معماری قاجار تزئینات دوره قاجار تزئینات معماری دوره قاجار خانه های دوره قاجار خصوصیات معماری دوره قاجار معماری دوره پهلوی معماری دوره پهلوی اول معماری دوره ی پهلوی اول تزئینات معماری دوره اول…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رویکردهای شخصیت

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رویکردهای شخصیت فصل دوم پایان نامه رویکردهای شخصیت مبانی نظری رویکردهای شخصیت پیشینه تحقیق رویکردهای شخصیت پیشینه داخلی رویکردهای شخصیت پیشینه خارجی رویکردهای شخصیت پیشینه پژوهش رویکردهای شخصیت پیشینه نظری رویکردهای شخصیت ادبیات…

  • پاورپوینت آموزش گزارش نویسی

    پاورپوینت آموزش گزارش نویسی پاورپوینت نمونه گزارش نویسی پاورپوینت نمونه گزارش نویسی از بازدید پاورپوینت نمونه گزارش نویسی خبری پاورپوینت نمونه گزارش نویسی توصیفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش گزارش نویسی جهت رشته اموزشی در قالب 133 اسلاید و…

  • پاورپوينت آشنایی با سیستم هزينه يابی کایزن

    پاورپوينت آشنایی با سیستم هزينه يابی کایزن پاورپوینت هزینه یابی کایزن دانلود پاورپوینت هزینه یابی کایزن پاورپوینت درباره هزینه یابی کایزن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با سیستم هزينه يابی کایزن جهت رشته گوناگون در قالب 48 اسلايد…

  • پروپوزال ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

    پروپوزال ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow کلمات کلیدی : پروپوزال sdn شبکه های مبتنی بر نرم افزار مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی بسترهای آزمایشی شبکه های اجتماعی پروپوزال شبکه های مبتنی…

  • پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع ی‬‎

    پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع ی‬‎ پروژه پاورپوینت شمع کوبی انواع روش های آن ‬‎ رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت شمع…

  • ایمان و تولی در احادیث نبوی

    ایمان و تولی در احادیث نبوی ایمان تولی احادیث نبوی دانلود مقاله ایمان و تولی در احادیث نبوی رفتن به سایت اصلی ایمان و تولی در احادیث نبوی     تلفظ واژگان: تولی و تبرا دو مضدر عربی از باب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عواطف در دوره نوجوانى 94 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عواطف در دوره نوجوانى 94 صفحه فصل دوم پایان نامه عواطف نوجوانی مبانی نظری عواطف نوجوانی پیشینه تحقیق عواطف نوجوانی پیشینه داخلی عواطف نوجوانی پیشینه خارجی عواطف نوجوانی پیشینه پژوهش عواطف نوجوانی پیشینه نظری عواطف…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي

    پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي دانلود…

  • انواع اتصالات در مواد نسوز

    انواع اتصالات در مواد نسوز مواد نسوز صنایع حرارتی جرمهای دیرگداز دیرگدازهای اتصال فسفاتی دانلود مقالات رشته صنایع انواع اتصالات در مواد نسوز خرید تحقیق رشته صنایع سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل…

  • رسانه و شبکه های اجتماعی

    رسانه و شبکه های اجتماعی رسانه های اجتماعی فناوری رسانه های اجتماعی مولفه های رسانه اجتماعی تقسیم بندی رسانه های اجتماعی مزاياي شبکه های اجتماعی پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی کارکرد شبکه هاي اجتماعی مجازي ویژگی های رسانه های اجتماعی…

  • پاورپوينت کتاب حسابداری صنعتی 1 محمد عرب مازار یزدی

    پاورپوينت کتاب حسابداری صنعتی 1 محمد عرب مازار یزدی پاورپوینت حسابداری صنعتی 1 پاورپوینت حسابداری صنعتی دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی 1 پاورپوینت در مورد حسابداری صنعتی دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کتاب حسابداری صنعتی 1…

  • مبانی نظری تاثیر عوامل اقتصادی، فردی و سازمانی بر بروز فساد اداری

    مبانی نظری تاثیر عوامل اقتصادی، فردی و سازمانی بر بروز فساد اداری مولفه های فساد اداری آسیب شناسی فساد اداری در ایران عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری فساد اداری سازمانهای دولتی فساد اداری در…

  • تحلیل استاتیکی و دینامیکی رفتار خطی سازه فضاکار دو لایه تحت نیروی قائم زلزله

    تحلیل استاتیکی و دینامیکی رفتار خطی سازه فضاکار دو لایه تحت نیروی قائم زلزله نیروی قائم زلزله سازه های فضاکار سازه فضاکار دو لایه رفتار خطی سازه فضاکار دو لایه تحت نیروی قائم زلزله تحلیل استاتیکی و دینامیکی رفتار خطی…

  • پاورپوینت سرطان روده بزرگ

    پاورپوینت سرطان روده بزرگ دانلود پاورپوینت سرطان روده بزرگ دانلود پاورپوینت درمورد سرطان روده بزرگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان روده بزرگ جهت رشته پزشکی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • بررسی تئوریها و نظریه ها در رهبری و رضایت شغلی

    بررسی تئوریها و نظریه ها در رهبری و رضایت شغلی تئوریهای رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی تئوریها و نظریه ها در رضایت شغلی تئوریهای رهبری نظریه های رهبری تئوریها و نظریه ها در رهبری تئوریها و نظریه ها در…

  • پاورپوينت آشنایی با انواع مدرسه

    پاورپوينت آشنایی با انواع مدرسه پاورپوينت انواع مدرسه دانلود پاورپوينت انواع مدرسه پاورپوینت درباره انواع مدرسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با انواع مدرسه جهت رشته گوناگون در قالب 48 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • پاورپوینت صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن

    پاورپوینت صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن پاورپوینت صادرات غیرنفتی پاورپوینت بازاریابی محصولات غیرنفتی پاورپوینت فروش محصولات غیرنفتی پاورپوینت بازاریابی و نقش ان بر صادرات غیرنفتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی…