مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي دستاوردهاي فراواني را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثير شگرفي بر زندگي مردم و نيز رفتار و مناسبات اجتماعي آنان گذارده است. يكي از مهمترين اين دستاوردها كه منجر به ا فزايش سطح آگاهي جامعه گرديده است، سهولت در دسترسي افراد به حجم وسيعي از اطلاعات گوناگون مي باشد. با افزايش آگاهي افراد جامعه، نيازهاي جامعه نيز افزايش مي‌يابد.

 

 

برخي از اين نيازها عبارتند از نيازهاي شهري، اجتماعي، قانوني، فرهنگي و شخصي. بخشي از اين نيازها توسط شركت ها و سازمان هاي خصوصي و بخشي ديگر توسط سازمان هاي دولتي مرتفع مي‎گردد. در كشور ما ايران، سازمان ها و ارگان هاي دولتي نقش محوري و اصلي در پاسخگويي به بخش اعظم نيازهاي افراد حقيقي و حقوقي را بر عهده دارند. با توجه به اين موضوع كه سازمان هاي دولتي با حجم وسيعي ازافراد، درخواست ها، ارتباطات، قوانين و دستورالعمل ها مواجه مي باشند لذا پيچيدگي هاي زيادي در فعاليت هاي اين سازمان ها وجود دارد. اين پيچيدگي ها در برخي از موارد مي تواند منجر به اتلاف زمان، صرف هزينه هاي اضافي و بروز مشكلاتي از اين قبيل گردد، سازماني كه بتواند اين تعاريف، دستورالعمل ها، ارتباطات و قوانين را درچهارچوبي مبتني بر تكنولوژي روز دنيا ساماندهي نمايد، مي تواند از رخ دادن مسائل پيش بيني نشده جلوگيري نموده و مبادلات كاري خود را هرچه بيشتر تحت كنترل داشته باشد.

 

 

امروزه سازمان هاي دولتي در تلاش اند با تكيه بر فن آوري هاي جديد اطلاعاتي،  سازمان را به گونه اي تغييردهند كه رسالت پاسخگويي به مردم را در كمترين زمان،  با بهترين كيفيت و كمترين هزينه به انجام رسانند و CRM  بهترين راه ممكن براي رسيدن به اين مقصود است. CRM روابط و ارتباطات درون و برون سازماني را بصورت شفاف تعريف مي نمايد و مزاياي بسياري چون ارائه اطلاعات و خدمات بصورت پيوسته و ۲۴ ساعته، كاهش هزينه ها، افزايش بازده و بهره وري را براي سازمان ها به ارمغان مي آورد. مديريت روابط با مشتريان فلسفه عملياتي كسب وكار براي جذب و نگهداري مشتريان، افزايش ارزش مشتري، وفادار نگه‌داشتن مشتري و نگه داشتن آنها و پياده سازي استراتژي هاي مشتري محور مي باشد. CRM  به بهبود روابط با مشتريان، تمركز بر تصوير جامع چگونگي يكپارچگي ارزش مشتري،  نيازمندي‎ها، استثناء‌ها و رفتارها از طريق تحليل داده‌ها در تعامل با مشتري مي پردازد. سازمان‌ها با استفاده از CRM مي‎توانند چرخه فروش را كوتاهتر و وفاداري مشتري به ايجاد روابط نزديكتر و درآمد را افزايش دهند. 

 

 

بنابراين يك سيستم مديريت روابط با مشتري مي‌تواند كمك كند تا مشتريان موجود حفظ شوند و مشتريان جديدي جذب شوند. سازمان ها از برخي روش‌هايي شامل مديريت ارتباط با مشتري، تحليل ارزش مشتري، استراتژي سازماني و ساز و كارهاي خدماتي كه كارايي ارتباطات مشتري را بهبود مي‌دهد بكار مي‎برند. مديريت ارتباط با مشتري استراتژي اي براي كسب مشتريان جديد و نگهداشتن آنها است. مديريت ارتباط با مشتري عملياتي شامل تمام فعاليت هاي مرتبط با مشتريان بي واسطه همچون شركت ها و. …. مي‎باشد.

 

 

هر فعاليت مديريت ارتباط با مشتري عملياتي در يكي از سه فرآيند سازماني زير پياده شده است: فروش، بازاريابي و خدمات. در حالي كه اين ها فرآيند هايي مستقيماَ مرتبط با مشتري هستند. مديريت ارتباط با مشتري تحليلي(Analytical  CRM)  تمام اجزايي كه براي تحليل روابط و ويژگي هاي مشتري كه بر اساس اجراي فعاليت هاي مديريت روابط با مشتري عملياتي با تاكيد بر نياز مشتريان و استثنائات شان وجود دارد، تامين مي كند. قبل از اينكه سازمان بتواند بازاريابي يا استراتژي هاي مديريت روابط با مشتري را توسعه دهد، آنها بايد بدانند كه چگونه مشتريان براي خريد كردن تصميم مي‌گيرند. اين فرآيند تصميم گيري چرخه خريد مشتري(CBC)  ناميده مي‌شود. ما فرض مي‌كنيم كه زنجيره تمام چرخه هاي خريد مشتريان از طريق چرخه حيات هركدام از مشتريان اجرا مي‌شود. اين فرآيند با توقف مصرف پايان مي‌پذيرد.

 

 

 

مساله از اينجا شروع مي شود که يک مشتري در محصول , کالا , خدمات و سرويسي که ارائه مي دهيم يک چيزي ديده که به سراغ ما مي آيد و مشتري مي تواند يک تجربه خوب داشته باشد يا اينکه مشتري ما را اخراج مي کند ! آقاي  SamWalton مشهور به walmart مي گويد : ((مشتري تنها کسي است که مي‌تواند ما را اخراج کند , از مدير عامل گرفته تا بقيه کارمند )).
CRM  از سه بخش اصلي تشکيل شده است : مشتري , روابط و مديريت منظور از روابط , ايجاد مشتريان وفادارتر و سودمند تر از طريق ارتباطي ياد گيرنده مي باشد و مديريت عبارت است از خلاقيت و هدايت يک فرايند کسب و کار مشتري مدار و قرار دادن مشتري در مرکز فرآيند ها و تجارب سازمان. تعاريف متفاتي از مديريت ارتباط با مشتري ارائه شده است که از آن جمله مي توان به بازاريابي يک به يک يا به بازاريابي در تمام دوره عمر مشتري اشاره نمود. شايد تعريف زير که موئز ليمايم (Moez Limayem) از CRM ارائه نموده بهترين تعريف باشد. CRM به همۀ فرآيند ها و فناوري هايي اطلاق مي شود که سازمان براي شناسايي،  ترغيب،  گسترش،  حفظ و خدمت به مشتري به کار مي گيرد.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم : ادبیات تحقیق
2-1 سیر ارتباطات با مشتری    15
2-1-1- قانون اساسی بقاء: توجه به مشتری    17
2-1-2-ارزش‌آفرینی    18
2-2 شاخص‌های شناختی و رفتاری عرضه‌کنندگان    18
2-3 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-4 تاريخچه CRM    23
2-5 انواع فناوري CRM    23
2-6 چالش هاي اجرايي CRM    24
2-7- مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري CRM    25
2-8 چارچوب گارتنر    26
2-9- سیر تحول CRM    27
2-9-1-تحول در بازاریابی در گذر زمان    27
2-9-2-دلایل ظهور بازاریابی رابطه‌ای    28
2-9-3-  دلایل مطرح شدن CRM    28
2-9-4-دوره تکامل مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-9-5-خصوصیت مشتری امروز    29
2-9-6-چرا سازمان‌ها توجه زیادی به پیاده سازی CRM دارند؟    29
2-9-7-مزایای ارتباط با مشتری    30
2-10 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی    31
2-10-1-حیطه قلمرو e – CRM    32
2-11 علل موفقیت یا شکست CRM    32
2-12 اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان    33
2-12-1-اهداف CRM از ديدگاه بارنت    33
2-12-2-اهداف CRM از نقطه نظر نول    34
2-12-3- اهداف CRM  از نظر سويفت    34
2-12-4-اهداف  CRM از نقطه نظر كالا كوتا و رابينسون    35
2-12-5-اهداف CRM از ديدگاه گالبريث و راجرز    35
2-13- پیش نیازهای اصلی اجرای CRM    36
2-14 چالش‏هاي اجرايي CRM    39
2-15- بخش دوم
2-36 پیشینه تحقیق    

منابع
 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنويت در کار و سازمان 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنويت در کار و سازمان 48 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنويت در کار و سازمان مبانی نظری معنويت در کار و سازمان پیشینه تحقیق معنويت در کار و سازمان پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت بررسی مزيت نسبی صادراتی صنایع غذایی

    پاورپوینت بررسی مزيت نسبی صادراتی صنایع غذایی پاورپوینت صادرات صنایع غذایی دانلود پاورپوینت صادرات صنایع غذایی پاورپوینت درباره صادرات صنایع غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی مزيت نسبی صادراتی صنایع غذایی جهت رشته صنایع غذایی در قالب 30…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امنیت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امنیت مبانی نظری امنیت پیشینه امنیت دانلود مبانی نظری امنیت پیشینه تحقیق امنیت ادبیات نظری امنیت فصل دوم پایان نامه امنیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت ادبیات و مبانی نظری امنیت رفتن به سایت…

  • تأثیر پوتریسین، نیتریک اکسید و کلرید کلسیم بر روی خواص کیفی میوه توت فرنگی رقم کاماروسا

    تأثیر پوتریسین، نیتریک اکسید و کلرید کلسیم بر روی خواص کیفی میوه توت فرنگی رقم کاماروسا توت فرنگی پوتریسین نیتریک اکسید کلرید کلسیم رقم کاماروسا خواص کیفی میوه توت فرنگی تأثیر پوتریسین، نیتریک اکسید و کلرید کلسیم بر روی خواص…

  • پروتکل درمانی شناختی رفتاری CBT افزایش عزت نفس

    پروتکل درمانی شناختی رفتاری CBT افزایش عزت نفس کلمات کلیدی : پروتکل درمانی افزایش عزت نفس پروتکل درمان افزایش عزت نفس cbt خرید پروتکل درمانی افزایش عزت نفس پروتکل درمان شناختی رفتاری افزایش عزت نفس پکیج درمان شناختی رفتاری افزایش…

  • نقش بی قیدی و بدحجابی بر روی شخصیت زن و ناهنجاری های تربیتی خانواده

    نقش بی قیدی و بدحجابی بر روی شخصیت زن و ناهنجاری های تربیتی خانواده دانلود پایان نامه بدحجابی ابزارهای شخصیتی زن نقش بدحجابی بر روی شخصیت زن نقش بدحجابی در بروز ناهنجاری های تربیتی خانواده ناهنجاری های تربیتی خانواده متاثر…

  • پاورپوینت مدیریت در حمل و نقل هوایی

    پاورپوینت مدیریت در حمل و نقل هوایی پاورپوینت حمل و نقل پاورپوینت حمل و نقل عمومی پاورپوینت برنامه ریزی حمل و نقل شهری پاورپوینت راهها و حمل و نقل دانلود پاورپوینت مدیریت حمل و نقل هوایی رفتن به سايت اصلي…

  • فصل دوم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان زمینه فرهنگی-اجتماعی مدیریت نظام آموزشی

    فصل دوم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان زمینه فرهنگی-اجتماعی مدیریت نظام آموزشی پاورپوینت مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت زمینه فرهنگی اجتماعی مدیریت نظام آموزشی فصل دوم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی رفتن به سايت اصلي فصل دوم پاورپوینت اصول مدیریت…

  • بررسی رابطه بین فعالیتهای فوق برنامه با پیشرفت تحصیلی

    بررسی رابطه بین فعالیتهای فوق برنامه با پیشرفت تحصیلی تکلیف مدرسه کتاب درسی کلاس خصوصی پیشرفت تحصیلی کتاب کمک درسی موفقیت تحصیلی فعالیتهای بعد از مدرسه فعالیتهای خارج از مدرسه بررسی رابطه بین فعالیتهای بعد از مدرسه با پیشرفت تحصیلی…

  • پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان وب سایت همایشهای صدا و سیما

    پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان وب سایت همایشهای صدا و سیما دانلود پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان وب سایت همایشهای صدا و سیما معماری UML آشنایی با SQL طراحی وبسایت آشنایی با زبان VB سیستم همکاری…

  • پروپوزال بررسی تاثیر ویژگی های فردی بر عملکرد وام گیرندگان در باز پرداخت تسهیلات دریافتی

    پروپوزال بررسی تاثیر ویژگی های فردی بر عملکرد وام گیرندگان در باز پرداخت تسهیلات دریافتی مدیریت ریسک اعتباری شاخص های انتخاب متقاضیان معتبر تسهیلات اعتباری پروپوزال تاثیر ویژگی های فردی در باز پرداخت تسهیلات دریافتی رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک…

  • ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت

    ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران عملکرد صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران…

  • دانلود پاورپوینت شرطی سازی ساده ترین و اساسی ترین نوع یادگیری

    دانلود پاورپوینت شرطی سازی ساده ترین و اساسی ترین نوع یادگیری پاورپوینت اصول یادگیری چیست ؟ پاورپوینت اصول یادگیری در روانشناسی پاورپوینت اصول یادگیری پاورپوینت یادگیری اصول حسابداری 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرطی سازی ساده ترین و…

  • پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB

    پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB پاورپوينت نرم افزار MATLAB پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB پاورپوينت در مورد آموزش نرم افزار MATLAB دانلود پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB دانلود پاورپوينت درمورد آموزش نرم افزار MATLAB آموزش نرم افزار MATLAB رفتن به…

  • جزوه درس اصول مهندسی سد

    جزوه درس اصول مهندسی سد جزوه اصول مهندسی سد رفتن به سایت اصلی جزوه اصول مهندسی سد به تعداد 35 صفحه pdf مناسب مرور و جمع بندی ایام امتحانات   شامل مباحث زیر می باشد. مقدمه تاریخچه سد سازی در…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روابط جنسی زناشویی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روابط جنسی زناشویی فصل دوم پایان نامه روابط جنسی زناشویی مبانی نظری روابط جنسی زناشویی پیشینه تحقیق روابط جنسی زناشویی پیشینه پژوهش روابط جنسی زناشویی پیشینه نظری روابط جنسی زناشویی ادبیات نظری روابط…

  • کاربرد فناوری نانو در تولید و استخراج نفت و گاز

    کاربرد فناوری نانو در تولید و استخراج نفت و گاز نانو ژل ها نانوسورفکتانت نانو در صنعت نفت کاربرد نانو در صنایع نفت و گاز تولید و استخراج از مخازن نفت و گازی کاربرد نانوفناوری در تولید و استخراج نفت…

  • بررسی گرایش مدیران واحدهای آموزشی

    بررسی گرایش مدیران واحدهای آموزشی گرایش كاری گرایش به روابط انسانی مدیران واحدهای آموزشی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دولتی بررسی گرایش مدیران واحدهای آموزشی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت خرید پایان نامه مدیریت رفتن به…

  • پاورپوینت چگونه یک سایت ساخت

    پاورپوینت چگونه یک سایت ساخت پاورپوینت آموزش ساخت وب سایت پاورپوینت آموزش ساخت صفحه وب پاورپوینت آموزش تصویری ساخت سایت در گوگل پاورپوینت چگونه یک وب سایت درست کنیم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چگونه یک سایت ساخت جهت رشته…

  • فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان

    فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان ها فصل سوم مدیریت دانش در سازمان فصل سوم استقرار مدیریت دانش در سازمان فصل سوم پیاده…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق و دام های روانی آن

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق و دام های روانی آن کلمات کلیدی : مبانی نظری طلاق پیشینه تحقیق در مورد طلاق مبانی نظری طلاق و دام های روانی آن پیشینه تحقیق طلاق و دام های روانی آن پیشینه پژوهش…

  • تبیین مفهوم مسئولیت و مسئولیت پذیری و تشریح نظریه های آن

    تبیین مفهوم مسئولیت و مسئولیت پذیری و تشریح نظریه های آن کلمات کلیدی : تبیین مفهوم مسئولیت پایان نامه مسئولیت پذیری نظریه های مسئولیت پذیری تبیین مفهوم مسئولیت پذیری مسئولیت پذیری از منظر اسلام مسئولیت پذیری از منظر جامعه شناختی…

  • تاثیر سطح مهارت الگو و تمرینات ذهنی بر عملكرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال

    تاثیر سطح مهارت الگو و تمرینات ذهنی بر عملكرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال علم ورزش تربیت بدنی رشته ورزشی والیبال عملكرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی تاثیر…

  • پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری تالیف دکتر حسین کرباسی یزدی

    پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری تالیف دکتر حسین کرباسی یزدی پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری تالیف دکتر حسین کرباسی یزدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری تالیف دکتر حسین کرباسی یزدی 206 اسلاید مناسب اساتید و ارائه دانشجو

  • پاورپوینت بررسی علائم فرسودگی شغلی و راه های برون رفت از آن

    پاورپوینت بررسی علائم فرسودگی شغلی و راه های برون رفت از آن پاورپوینت بررسی علامت های فرسودگی شغلی پاورپوینت علائم فرسودگی شغلی پاورپوینت فرسودگی شغلی پاورپوینت فرسودگی شغلی چیست پاورپوینت راه های برون رفت از فرسودگی شغلی پاورپوینت رفع فرسودگی…

  • پاورپوینت اتصالات عنکبوتی و ویژگی های نماها با سیستم اسپایدر

    پاورپوینت اتصالات عنکبوتی و ویژگی های نماها با سیستم اسپایدر پاورپوینت اسپایدر شیشه سکوریت پاورپوینت روش اجرای نمای اسپایدر پاورپوینت شیشه اسپایدر چیست؟ پاورپوینت سیستم نمای اسپایدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اتصالات عنکبوتی و ویژگی های نماها با سیستم اسپایدر جهت رشته معماری در قالب 43 اسلاید…

  • دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات در e-Business

    دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات در e-Business پاورپوینت امنیت اطلاعات در اینترنت دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات پاورپوینت در مورد امنیت اطلاعات پاورپوینت برای امنیت اطلاعات پاورپوینت امنیت تجارت الکترونیک پاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک پاورپوینت تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوينت جنگ اقتصادی

    پاورپوينت جنگ اقتصادی پاورپوینت در مورد جنگ اقتصادی جنگ اقتصادی ppt دانلود پاورپوینت جنگ اقتصادی پاورپوینت درباره جنگ اقتصادی جنگ اقتصادی پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت جنگ اقتصادی جهت رشته علوم سیاسی قالب 61 اسلايد و با فرمت…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب آیین زندگی از شریفی

    پاورپوینت خلاصه کتاب آیین زندگی از شریفی پاورپوینت کتاب آیین زندگی پاورپوینت خلاصه کتاب آیین زندگی پاورپوینت خلاصه کتاب شریفی پاورپوینت درباره خلاصه کتاب آیین زندگی از شریفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب آیین زندگی از شریفی…

  • مقاله دکتری حقوق بین الملل عمومی با عنوان حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات در نظام حقوقی دریاها

    مقاله دکتری حقوق بین الملل عمومی با عنوان حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات در نظام حقوقی دریاها حقوق بین الملل کنوانسیون 1982 نظام حقوقی دریاها اختلافات بین المللی دانلود مقالات حقوق بین الملل عمومی حل و فصل مسالمت آمیز…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک 33 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک 33 صفحه فصل دوم پایان نامه تفکر استراتژیک مبانی نظری تفکر استراتژیک پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک پیشینه داخلی تفکر استراتژیک پیشینه خارجی تفکر استراتژیک پیشینه پژوهش تفکر استراتژیک پیشینه نظری تفکر استراتژیک ادبیات…

  • شیوه های فرزند پروری و شکل های موثر و غیرموثر کنترل والدین بر فرزندان

    شیوه های فرزند پروری و شکل های موثر و غیرموثر کنترل والدین بر فرزندان کلمات کلیدی : ابعاد شیوه های فرزند پروری انواع سبک های فرزندپروری نظریه های سبک فرزند پروری نظریه های شیوه های فرزند پروری شکل های موثر…

  • پرسشنامه رابطه سطح توانمندسازی کارکنان با غنی سازی شغل

    پرسشنامه رابطه سطح توانمندسازی کارکنان با غنی سازی شغل پرسشنامه تواتمند سازی پرسشنامه غنی سازی شغل پرسشنامه رابطه توانمندسازی کارکنان با غنی سازی شغل پرسشنامه سطح توانمند سازی کارکنان پرسشنامه سطح توانمند سازی کارکنان در سازمان پرسشنامه غنی سازی شغل…

  • پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان انسان و آدم در قرآن

    پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان انسان و آدم در قرآن آدم انسان خلقت انسان و آدم در قرآن دانلود پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان انسان و آدم در قرآن خلقت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعهد هویت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعهد هویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد هویت مبانی نظری تعهد هویت پیشینه تحقیق تعهد هویت پیشینه داخلی تعهد هویت پیشینه خارجی تعهد هویت پیشینه پژوهش تعهد هویت پیشینه نظری تعهد هویت…