مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری محور
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور  بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور :

 

مقدمه
امروزه با پيشرفت فناوري اطلاعات، سیستم‌های نويني تولیدشده است كه می‌تواند توان سازمان را در كاهش هزینه‌های داخلي، تعامل بهتر با محيط و درنهایت به دست آوردن سود، ياري رساند  يكي از اين ابزارها، “مديريت ارتباط با مشتري” است  مديريت ارتباط با مشتري اصطلاحي است كه براي توصيف چگونگي تعامل با مشتري و مديريت بر فعالیت‌هایی كه براي برقراري ارتباط پايدار و اثربخش با مشتري صورت می‌گیرد، تعریف‌شده است. منطق مديريت ارتباط با مشتري، “تحت نظر قرار دادن” و “مديريت بر تمام پروسه‌ی خدمت‌رسانی به مشتري” است  

 

 

يعني پيش از شروع آشنايي با مشتري تا پايان ارائه سرويس يا محصول، بايد بدانيم كه چگونه عمل كنيم تا زمينه حضور مجدد مشتري در سازمان را فراهم آوريم  بسيار مهم است كه مديريت ارتباط با مشتري به‌عنوان يك سيستم در نظر گرفته شود، سيستمي كه مشخص می‌کند چگونه با مشتريانمان کارکنیم، چگونه مشكلاتشان را حل كنيم، آنها را به خريد محصولات و خدمات شركتمان ترغيب كنيم و با آنها تعاملات مالي داشته باشيم به عبارت ديگر CRM شامل كليه جنبه‌های ارتباطات و تعاملات با مشتريان و كاربران است البته بايد به اين نكته توجه داشت كه ارتباط با مشتري مختص سازمان‌های تجاري نيست، بلكه واژه‌های معادل اين بحث را در سازمان‌های دولتي می‌توان ارباب رجوع  (مشتري (، خدمت‌رسانی  (بازاريابي (، طرح تكريم ارباب رجوع  (مديريت ارتباط با مشتري) و مشروعيت و بقاء ( سودآوري (و نيز در موسسات خدماتي، سرويس گيرنده  ).مشتري(، ارائه خدمات  (كالا (عنوان كرد (قروزنده دهکردی، عامل اردستانی، یزدانیان،1390 ، ص 5).

 

 

بی شک می توان گفت مهمترین دارایی اغلب سازمان ها مشتریان آن ها هستند   مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک سازمان دارند ، منبع ارزشمندي براي فرصت ها، تهدیدات و سوالات عملیاتی مرتبط با صنعت مربوطه می باشند.  امروزه براي رشد و بقا در عرصه رقابت اقتصادي ، شرکت ها و سازمان ها باید به مشتري مداري اهمیت ویژه اي داده و ارتباط خود را با خریداران کالا بیش از پیش افزایش دهند   در روندهاي کسب و کاري جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکت ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آن ها در راه رسیدن به اهداف کلان بنگاه ، در گرو جلب رضایت مشتریان است  از سوي دیگر نمی توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت شرکت نقش دارند  بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدي، حساسیت بیشتري خواهد داشت (عباسی و ترکمنی،1389، ص 20 ).

 

 

امروزه، مشتريان كليدي به‌عنوان يك دارايي ارزشمند و يك منبع مهم نوآوري در خلق ايدههايي براي توليد كالاها و خدمات جديد به حساب ميآيند كه مستلزم تمركز زيادي بر آنهاست. بنابراين شركتها سعي ميكنند از استراتژي منحصر به فردي براي حفظ مشتريان فعلي و وفادار خود به جاي كسب مشتريان جديد كه مستلزم سرمايه گذاري بيشتري هستند استفاده كنند. افزايش رقابت و كاهش وفاداري منجر به ظهور مفاهيمي با تمركز بر توسعه روابط با مشتريان شده است(دلوي ,كدخدايي اليادراني ،1391، ص 99)

 

 

نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است  با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت درابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا وتداوم حيات سازمانها درگرو شناسايي وجذب مشتريان جديد وحفظ مشتريان موجود است (طاهرپور کلانتری و طیبی طلوع،1389، ص 112 ).
اگر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به خوبی طراحی و اجرا گردد به شناخت کامل و جامعی از مشتری منجر خواهد شد  CRM به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان سودمتد را شناسایی نموده و تلاش های بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می نمایند، متمرکز کنند  درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل ، پاسخ گویی و ارتباط مؤثر با آنها ، نرخ حفظ مشتریان را به طور چشمگیری افزایش دهد  (امیری،1388، ص 46 ).

 

 

CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است مشتری، روابط، مدیریت، منظور از مشتری و مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا می باشد منظور از روابط ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می باشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرایندها و تجارب سازمان امروز در سازمانها به مدیریت ارتباط با مشتری اهمیتی استراتژیک داده شده است  در شرایط دشوار رقابت ارتباط به هنگام و سازمان یافته با مشتریان مناسب ترین راه افزایش رضایت مشتری، افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه ها ست با توجه به این مسایل مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان ها نوعی استراتژی تجاری به شمار می رود(آقا داود،1385 ).

 

 

 متخصصان و نظریه پردازان هرکدام تعاریف مختلفی از مدیریت روابط مشتریان ارائه می دهند که می توان انها را در چهار گروه کلی (به‌عنوان استراتژی،فناوری،فرایند و سیستم اطلاعاتی ). طبقه بندی کرد(الهی و حیدری، 1387 ، ص 25). اگر از سه متخصص CRM این سوال پرسیده شود که CRM چیست؟ می توان به 4 پاسخ مختلف دست یافت گروهی CRM را استراتژی برخی فناوری و بعضی فرآیند و دسته ای دیگر آن را سیستم اطلاعاتی به شمار می آورند(Oztaysi et al. , 2011 ,p 9789)اگر از سه متخصص CRM پرسيده شود كه CRM چيست ؟می‌توان به پنج پاسخ مختلف دست يافت  گروهي CRM را استراتژي ،برخي فناوري،بعضي فرايند و دسته اي ديگر آن را سيستم اطلاعاتي به شمار مي آورند در اينجا چند مورد از تعاريف CRM ارائه ميشود.  

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: 
سیستم مدیریت مشتری محور    
2-2-مقدمه    
2-2-1-تعریف مشتری    
2-2-2-تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-3-تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM ).    
2-2-4- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM ).    
2-2-5-تاریخچه سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-6- ابعاد وعناصر CRM    55
2-2-7- اهداف CRM از دیدگاههای مختلف    56
2-2-7-1 اهداف CRM از دیدگاه بارنت    57
2-2-7-2 اهداف CRM از نقطه نظر نول    
2-2-7-3 اهداف CRM از نظر سویفت2    
2-2-7-4 اهدف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز1    
2-2-7-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون 2 :    
2-2-8-فرایند CRM    
2-2-8-1 ارتباط فروشنده-خریدار    
2-2-9-دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند    
2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی    
2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه    
2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی    
2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی    
2-2-10- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-11-مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتري    
2-2-12- اجرای CRM    
2-2-13-مدل نظري اجراي CRM    
2-2-14-ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-14-1 بعد فکري  CRM    
2-2-14-2-بعد فناوري اطلاعات CRM    
2-2-14-3 بعد اجتماعی CRM    
2-2-15-چالش های اجرایی CRM   
28-چرخه تجاري مديريت ارتباط با مشتري (CRM)    
2-2-16-درك نياز هاي مشتريان و تمايز بر مبناي مشتريان    

2-3پیشینه پژوهش    

منابع

 

 

  • پرسشنامه بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

    پرسشنامه بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) پرسشنامه…

  • بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا

    بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا سیستم HVDC سیستم انتقال انرژی الکتریکی سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود پایان نامه سیستم HVDC دانلود پایان سیستم انتقال انرژی الکتریکی دانلود پایان…

  • پاورپوینت چشم انداز GIS در کشور کره جنوبی

    پاورپوینت چشم انداز GIS در کشور کره جنوبی پاورپوینت اجزای gis پاورپوینت gis در برق پاورپوینت کاربرد جی ای اس در نقشه برداری پاورپوینت لایه های اطلاعاتی gis پاورپوینت مطلب درباره gis دانلود پاورپوینت چشم انداز GIS در کشور کره…

  • پاورپوينت آشنایی با خصوصیات کاروانسرا

    پاورپوينت آشنایی با خصوصیات کاروانسرا پاورپوینت کاروانسرا ها پاورپوینت کاروانسراهای ایران دانلود پاورپوینت کاروانسرا ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنايي با خصوصيات کاروانسرا جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 42 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • پاورپوینت طراحی ساختمان های بلند و معماری پایدار

    پاورپوینت طراحی ساختمان های بلند و معماری پایدار پاورپوینت معماری پایدار نمونه پاورپوینت ساختمان های بلند پاورپوینت طراحی پاورپوینت طراحی ساختمان های بلند پاورپوینت معماری پاورپوینت معماری پایدار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی ساختمان های بلند و معماری…

  • پاورپوینت سبب شناسی اختلال شخصیت

    پاورپوینت سبب شناسی اختلال شخصیت پاورپوینت سبب شناسی اختلال شخصیت وابسته پاورپوینت سبب شناسی اختلال شخصیت ضد اجتماعی پاورپوینت سبب شناسی اختلال شخصیت اجتنابی پاورپوینت سبب شناسی اختلال شخصیت وسواسی جبری پاورپوینت سبب شناسی اختلالات شخصیت رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک(خانه آبشار)

    دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک(خانه آبشار) دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک پاورپوینت درباره معماری ارگانیک پاورپوینت سبک معماری ارگانیک پاورپوینت در مورد معماری ارگانیک دانلود پاورپوینت انواع معماری ارگانیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک(خانه آبشار) جهت رشته معماری در…

  • بررسی انیمیشن از نگاه هنر و اقتصاد و عوامل موفقیت در آن

    بررسی انیمیشن از نگاه هنر و اقتصاد و عوامل موفقیت در آن صنعت انیمیشن دانلود پایان نامه انیمیشن انیمیشن از نگاه هنر انیمیشن از نگاه اقتصاد عوامل موفقیت انیمیشن بررسی انیمیشن از نگاه هنر و اقتصاد و عوامل موفقیت در…

  • پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع پله پله تا خدا

    پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع پله پله تا خدا پاورپوينت کودکان با موضوع پله پله تا خدا دانلود پاورپوينت کودکان با موضوع پله پله تا خدا پاورپوینت درباره کودکان با موضوع پله پله تا خدا رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق برون سپاری 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق برون سپاری 2 مبانی نظری برون سپاری ادبیات نظری برون سپاری چارچوب نظری برون سپاری فصل دوم پایان نامه برون سپاری دانلود مبانی نظری برون سپاری پیشینه برون سپاری پیشینه تحقیق برون سپاری پیشینه داخلی…

  • مقاله رشته مهندسی نفت با عنوان استخراج نفت به روش SAGD

    مقاله رشته مهندسی نفت با عنوان استخراج نفت به روش SAGD SAGD چاه‌های چندگانه زوج استخراج نفت سنگین جهت‌گیری صفحات برش استخراج نفت به روش SAGD دانلود مقاله رشته مهندسی نفت با عنوان استخراج نفت به روش SAGD سیستم همکاری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انحراف در تسهیلات بانکی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انحراف در تسهیلات بانکی مبانی نظری انحراف در تسهیلات بانکی دانلود مبانی نظری انحراف در تسهیلات بانکی پیشینه تحقیق انحراف در تسهیلات بانکی ادبیات نظری انحراف در تسهیلات بانکی فصل دوم پایان نامه انحراف در…

  • بررسی طراحی لرزه ای سازه با تاکید بر رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل

    بررسی طراحی لرزه ای سازه با تاکید بر رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل طراحی لرزه ای سازه دانلود پایان نامه رفتار هیسترزیس اتصالات بررسی طراحی لرزه ای سازه با تاکید بر رفتار هیسترزیس ستونهای I…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول مبانی نظری رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول دانلود مبانی نظری رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول پیشینه تحقیق رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول ادبیات نظری رابطه بحرانهای…

  • پرسشنامه استاندارد اضافه بار اطلاعاتی در وب

    پرسشنامه استاندارد اضافه بار اطلاعاتی در وب اضافه بار اطلاعاتی وب پرسشنامه اضافه بار اطلاعاتی پرسشنامه اضافه بار اطلاعاتی وب پرسشنامه سربار اطلاعات وب پرسشنامه استاندارد اضافه بار اطلاعاتی در وب پرسشنامه اضافه بار اطلاعاتی در وب رفتن به سایت…

  • پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO

    پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل…

  • پاورپوینت گچ ساختمانی و منابع تهیه گچ

    پاورپوینت گچ ساختمانی و منابع تهیه گچ پاورپوینت گچ ساختمانی چیست پاورپوینت گچ ساختماني پاورپوینت گچ ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گچ ساختمانی و منابع تهیه گچ جهت رشته معماری در قالب 53 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و…

  • مبانی نظری ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی

    مبانی نظری ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری چابکی سازمانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی دستیابی به چابکی سازمانی ابعاد چابكي در بخش دولتي مدل هاي توسعه منابع انساني ابزارهای سازمان…

  • پایان نامه مهندسی عمران با عنوان نگهداری و مدیریت راهها و جاده ها

    پایان نامه مهندسی عمران با عنوان نگهداری و مدیریت راهها و جاده ها انواع قیرها دانلود پایان نامه آسفالت های حفاظتی نگهداری و مدیریت راهها و جاده ها نگهداری روسازیهای آسفالتی و بتنی دانلود پایان نامه نگهداری و مدیریت راهها…

  • پاورپوینت کامل کتاب اقتصاد سنجی حمید ابریشمی

    پاورپوینت کامل کتاب اقتصاد سنجی حمید ابریشمی پاورپوینت کامل کتاب اقتصاد سنجی دامودار گجراتی حمید ابریشمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کامل کتاب اقتصاد سنجی دامودار گجراتی ترجمه حمید ابریشمی به تعداد 22 فایل قابل ویرایش از 22 فصل کتاب…

  • پروپوزال سلامت روان مادران

    پروپوزال سلامت روان مادران کلمات کلیدی : پروپوزال سلامت روان پروپوزال سلامت روانی نمونه پروپوزال سلامت روان پروپوزال در مورد سلامت روان دانلود پروپوزال سلامت روان مادران موضوع پروپوزال سلامت روان مادران پروپوزال درباره سلامت روان مادران رفتن به سایت…

  • پاورپيونت آشنایی و استفاده از تایر

    پاورپيونت آشنایی و استفاده از تایر پاورپيونت تایر دانلود پاورپيونت تایر پاورپوینت درباره تایر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپيونت آشنایی و استفاده از تاير جهت رشته صنایع در قالب 30 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت روابط زناشویی 82 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت روابط زناشویی 82 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه کیفیت روابط زناشویی مبانی نظری کیفیت روابط زناشویی پیشینه تحقیق کیفیت روابط زناشویی پیشینه داخلی کیفیت روابط زناشویی پیشینه خارجی کیفیت روابط زناشویی…

  • پاورپوینت مدیریت فایل معرفی دستگاه ذخيره ثانویه ای به نام ديسک مغناطيسی

    پاورپوینت مدیریت فایل معرفی دستگاه ذخيره ثانویه ای به نام ديسک مغناطيسی پاورپوینت ديسک مغناطيسی دانلود پاورپوینت ديسک مغناطيسی پاورپوینت درباره ديسک مغناطيسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت فایل معرفی دستگاه ذخيره ثانویه ای به نام ديسک مغناطيسی…

  • دانلود پاورپوینت سیمای اقتصاد مسکن و راهکارهای بهبود آن

    دانلود پاورپوینت سیمای اقتصاد مسکن و راهکارهای بهبود آن پاورپوینت سیمای اقتصاد پاورپوینت اقتصاد مسکن پاورپوینت اقتصاد مسکن و راهکارهای بهبود آن پاورپوینت راهکار های بهود اقتصاد مسکن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیمای اقتصاد مسکن و راهکارهای بهبود…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر بین مدیریت مسیر شغلی و عملکرد مالی

    پرسشنامه بررسی تاثیر بین مدیریت مسیر شغلی و عملکرد مالی پرسشنامه مدیریت مسیر شغلی پرسشنامه رابطه مدیریت سیر شغلی و عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی بانک پرسشنامه عملکرد مالی قرانفله و همکاران (2014) پرسشنامه عملکرد مالی شرکت…

  • پاورپوینت روشهای ایمن سنجی و کاربردهای آن در کشاورزی

    پاورپوینت روشهای ایمن سنجی و کاربردهای آن در کشاورزی پاورپوینت ایمن سنجی پاورپوینت روشهای ایمن سنجی پاورپوینت کاربرد روشهای ایمن سنجی در کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفي روش‌هاي ايمني‌سنجي و برخي كاربردهاي آن در كشاورزي جهت رشته…

  • پرسشنامه شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات

    پرسشنامه شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات پرسشنامه برون سپاری پرسشنامه برون سپاری منابع انسانی پرسشنامه استراتژی برون سپاری پرسشنامه استاندارد برون سپاری پرسشنامه برون سپاری خدمات دانلود پرسشنامه برون سپاری پرسشنامه برون سپاری خدمات و…

  • پیدایش انسان از نظر علم و قرآن

    پیدایش انسان از نظر علم و قرآن دانلود مقاله پیدایش انسان از نظر علم و قرآن پیدایش انسان از نظر علم پیدایش انسان از نظر قرآن پیدایش انسان خرید پایان نامه الهیات و معارف اسلامی همکاری در فروش فایل همکاری…

  • رابطه باورهای دینی و جدایی زن و شوهر

    رابطه باورهای دینی و جدایی زن و شوهر طلاق جهت گیریهای دینی دانلود پایان نامه رابطه دینداری با طلاق رابطه باورهای دینی و جدایی زن و شوهر بررسی رابطه دینداری با میزان طلاق بین زنان دانلود پایان نامه رشته روانشناسی…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری(1) ولک و همکاران ترجمه کرمی و تاجیک با موضوع مقدمه ای بر تئوری حسابداری

    پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری(1) ولک و همکاران ترجمه کرمی و تاجیک با موضوع مقدمه ای بر تئوری حسابداری کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری یک تألیف ولک و همکاران ترجمه کرمی و تاجیک…

  • پاورپوینت انواع شکستگی و مراقبتهای پرستاری

    پاورپوینت انواع شکستگی و مراقبتهای پرستاری پاورپوینت انواع شکستگی زانو پاورپوینت انواع شکستگی استخوان پاورپوینت انواع شکستگی پا پاورپوینت انواع شکستگی ها ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع شکستگی و مراقبتهای پرستاری جهت رشته پرستاری در قالب 57…

  • پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت

    پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت آلفای کرونباخ رفتن به سایت اصلی پرسشنامه سیستم اطلاعات مدیریت شامل 17 سوال است که با هدف بررسی و ارزیابی سیستم  به کار رفته در اطلاعات مدیریت تهیه و تنظیم…

  • پاورپوینت معماری مدرنیسم

    پاورپوینت معماری مدرنیسم دانلود پاورپوینت مدرنیسم پاورپوینت معماری مدرنیسم پاورپوینت در مورد مدرنیسم دانلود پاورپوینت سبک مدرنیسم پاورپوینت انواع سبک های معماری مدرن پاورپوینت معماران معروف سبک مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مدرنیسم جهت رشته معماری در…

  • پرسشنامه خودکارآمدی حرفه ای ریگس و همکاران (1994)

    پرسشنامه خودکارآمدی حرفه ای ریگس و همکاران (1994) کلمات کلیدی : مقیاس خودکارآمدی حرفه ای پرسشنامه خودکارآمدی حرفه ای پرسشنامه خودکارآمدی حرفه ای باز دانلود پرسشنامه خودکارآمدی حرفه ای پرسشنامه خودکارآمدی حرفه ای ریگس پرسشنامه ریگس و همکاران (1994) رفتن…