مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

اهداف مدیریت ارتباط با مشتري
شناخت اهداف مدیریت ارتباط با مشتري می تواند سازمان ها را در حرکت به سمت  CRMو شناسایی عوامل موثر بر توفیق آن یاري رساند. همانطور که ذکر گردید افراد با توجه به دیدگاه های متفاوتی که از  CRM دارند به تعاریف متفاوتی از آن پرداخته اند، این موضوع در برشمردن اهداف CRM نیز ملاحظه می¬شود و اهداف متفاوتی با توجه به دیدگاه هاي متفاوت وجود دارد. در جدول(2-6) اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرهاي گوناگون مورد بررسی قرار گرفته است. به دست آوردن یک مزیت رقابتی در مدیریت مشتري و در نهایت افزایش CRM طور کلی، هدف از سطح سودآوري می باشد (گارتنر گروپ ،2005،2006).

 

 

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرات مختلف

اهداف CRM از نظر بارنت    
1-    صرفه جویی در هزینه هاي جمع آوري اطلاعات مشتریان
2-    افزایش درآمد در نتیجه شناخت مشتریان
3-    اثرات استراتژیک (بارنت ،2001)

 

 

اهداف CRM از نظر نول    
1-    شناسایی ارزشهاي خاص هر گروه از مشتریان
2-    درك اهمیت نسبی آن نیازها براي هر گروه مشتري
3-    تعیین این که آیا ارائه چنین ارزشهاي متناسب هر مشتري به شیوه اي که آنها می خواهند می باشد؟
4-    اندازه گیري نتایج و اثبات بازده سرمایه گذاري (نول ،2000)

 

 

اهداف CRM از نظر سوئیفت    
1-    بهبود فرایند ارتباط با مشتریان واقعی
2-    ارائه محصولات صحیح به هر مشتري
3-    ارائه محصولات صحیح از طریق کانال هاي صحیح به هر مشتري
4-    ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتري (سوئیفت ،2001)

 

 

اهداف CRM از نظر گابریل و راجرز    
1-    سفارشی سازي
2-    اختصاصی شده براي هر مشتري ) ایجاد ارتباطات شخصی شده)
3-    ارائه خدمات پشتیبانی بعد از فروش (گابریت و راجرز ،1999)

 

 

اهداف CRM از نظر کولاکوتا و رابینسون     
1-    افزایش سود آوري از طریق شناسایی ، جذب و حفظ بهترین مشتریان
2-    استفاده از اطلاعات مشتریان براي ارائه خدمات بهتري به نیازهاي آنها
3-    معرفی فرایند ها و روشهاي سازگار مکرر (فینبرگ ،2003).

 

 

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

واقعیت امر نشان می دهد که بسیاری از سازمان ها اطلاع درستی از CRM ندارند و نمی دانند که چگونه باید از آن بهره برد و چه کسی از این تمرکز جدید بر مشتری منتفع می گردد. این سازمانها اینگونه می¬پندارند که CRM را می توان از طریق سرمایه گذاری در فن آوری جدید بدست آورد و هر چه سخت افزار و نرم افزار گرانتر باشد رضایت مشتری بیشتر شده رشد درآمد بالاتری حاصل می گردد. ولی باید در نظر داشت که CRM به تنهایی یک مفهوم یا یک پروژه نیست بلکه یک راهبرد تجاری است که هدف آن فهم، پیش بینی، مدیریت و شخصی سازی نیازهای مشتریان فعلی و بالقوه است.  CRM مستلزم تمرکز  بر مشتری و توانایی برای آموختن از هر نقطه تعامل با وی است.برای اجرای موفق این سیستم می بایست از پیش نیازها و مراحل استقرار آن آگاه شد، شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یک سازمان به صورت زیر است:

 

دو علامت مهم می توانند نشان دهد که آیا کسب و کار خاص نیاز به CRM دارد یا نه. یکی از این علایم، وجود راه های متنوعی است که مشتریان می توانند با سازمان تماس بگیرند. مثلاً امکان دارد از چهار راه مختلف مانند: ارسال نامه، ارسال ایمیل، ارسال فکس و تماس با سازمان ارتباط برقرار کنند. هنگامی که مشتریان از راه های گوناگون با یک مجموعه ارتباط برقرار می کنند،CRM  پیشنهاد می کند که جمع آوری اطلاعات یک دست و دقیق درباره همه این مخاطبان و ذخیره سازی آن در یک بانک اطلاعاتی و مجهز به راهکارهای CRM باعث افزایش بهره وری می شود.علامت دیگری که می تواند نشان دهد یک کسب و کار معین به استفاده از نرم افزارهای CRM نیاز دارد، تنوع محصولات یا خدماتی است که یک شرکت به مشتریانش عرضه می کند. وجود تنوع عملا به این معناست که با مطالعه دقیق روی رفتار و خواسته های مشتریان می توان کشف کرد که سرمایه گذاری روی کدام محصولات و خدمات سودآورتر است و رضایت مشتریان و میزان پراکندگی جغرافیایی آن هاست. هرچه تعداد و پراکندگی مشتریان بیشتر باشد، ضرورت به کارگیری راهکارهای “مدیریت ارتباط با مشتریان” افزایش می یابد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 4
2-1- مقدمه 5
2-2- مدیریت ارتباط با مشتری 6
2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 7
جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 10
2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 13
2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 14
2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 17
2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 17
2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 19
جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 20
2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 21
2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 22
جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 24
2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 26
2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 27
2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 29
2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 31
2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 31
2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 32
2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 35
2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 36
2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 39
شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 41
2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 42
شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 43
2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 43
2-3-19- مدل های CRM 44
جدول(2-8 )- مدل های CRM 46
2-4-1- مدیریت منابع انسانی 47
2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 51
2-4-3- ساختار سازمانی 52
2-4-3-1- ساختار نظری 53
الف – ساختار مكانیكی 53
ب – ساختار ارگانیكی 53
2-4-3-2- ساختار عملی 54
ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 54
ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 55
جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 58
2-5- چهارچوب نظری 60
شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 64
2-6- پیشینه تحقیق 64
2-6-1- پژوهش های خارجی 65
جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 67
2-6-2- پژوهش های داخلی 68
فهرست منابع 74
منابع لاتین : 76

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار

    پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار طبقه بندی بازارهای مالی کارکردهای بازار مالی افزایش سرمایه اهداف افزایش سرمایه واسطه های مالی انواع مدل‌های شرکت‌های تأمین…

  • پاورپوینت کامل برنامه ریزی منابع سازمانی erp

    پاورپوینت کامل برنامه ریزی منابع سازمانی erp دانلود پاورپوینت erp پاورپوینت در مورد erp پاورپوینت برنامه ریزی منابع سازمانی پاورپوینت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی دانلود پاورپوینت برنامه ریزی منابع انسانی رفتن به سايت…

  • پاورپوینت حسابداری رفتاری

    پاورپوینت حسابداری رفتاری پاورپوینت حسابداری رفتاری+pdf پاورپوینت حسابداری رفتاری چیست پاورپوینت حسابداری رفتاری و ارزشی پاورپوینت حسابداری رفتاری پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری رفتاری جهت رشته حسابداری در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی 55 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه خارجی هوش هیجانی پیشینه در مورد هوش هیجانی پیشینه پژوهشی هوش هیجانی پیشینه داخلی هوش هیجانی پیشینه نظری هوش هیجانی مبانی نظری هوش هیجانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی روان شناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی روان شناختی مبانی نظری بهزیستی روان شناختی پیشینه بهزیستی روان شناختی دانلود مبانی نظری بهزیستی روان شناختی پیشینه تحقیق بهزیستی روان شناختی ادبیات نظری بهزیستی روان شناختی فصل دوم پایان نامه بهزیستی روان شناختی…

  • ضرورت و متدولوژی رتبه بندی در صنعت بیمه و بررسی چالشها و مشکلات اجرایی آن

    ضرورت و متدولوژی رتبه بندی در صنعت بیمه و بررسی چالشها و مشکلات اجرایی آن رتبه بندی در صنعت بیمه متدولوژي رتبه بندي شركت هاي بيمه مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه دلایل و ضرورت رتبه بندی در…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع بازارهای کارآی اوراق بهادار

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع بازارهای کارآی اوراق بهادار کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری مالیتألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت بازارهای کارآی اوراق بهادار پاورپوینت فصل چهارم…

  • دانلودکارآموزی - شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال 16 ص

    دانلودکارآموزی - شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال 16 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی - شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال 16 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی - شركت برق منطقه اي…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ادراک و انتظار دانش آموزان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ادراک و انتظار دانش آموزان مبانی نظری ادراک و انتظار دانش آموزان پیشینه ادراک و انتظار دانش آموزان دانلود مبانی نظری ادراک و انتظار دانش آموزان پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان ادبیات نظری…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام

    مبانی نظری ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام مطالبات معوق مطالبات معوق بانک مطالبات معوق بانک ملی مدیریت ریسک اعتباری رابطه مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک اعتبارسنجی مشتریان بانک ارتباط مدیریت ریسک اعتباری…

  • مبانی نظری بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده

    مبانی نظری بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو در آموزش و پرورش اهمیت و ضرورت…

  • پیشینه مس و نحوه فرآوری آن

    پیشینه مس و نحوه فرآوری آن مس چگونگی تولید مس تاریخچه مس در ایران روشهای تولید مس دانلود مقاله رشته معدن پیشینه مس و نحوه فرآوری آن رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته معدن پیشینه مس و نحوه فرآوری…

  • پاورپوینت ترجمه اصول و قواعد شیت بندی

    پاورپوینت ترجمه اصول و قواعد شیت بندی پاورپوینت شیت بندی با مقوا پاورپوینت شیت بندی چیست پاورپوینت شیت بندی ساده پاورپوینت نمونه شیت بندی دستی ساده پاورپوینت شیت بندی حرفه ای پاورپوینت ترکیب بندی در شیت معماری رفتن به سايت…

  • دانلود پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی

    دانلود پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی پاورپوینت فناوری ارتباطات پاورپوینت فناوری اطلاعات و ارتباطات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و…

  • پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae

    پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تیره بادام هندی Combretaceae به تعداد 14 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث زیر می باشد. مقدمه موطن اصلی و…

  • دانلود پاورپوینت کتاب سیستم اطلاعات مدیریت

    دانلود پاورپوینت کتاب سیستم اطلاعات مدیریت پاورپوینت کتاب سیستم اطلاعات مدیریت پاورپوینت سیستم اطلاعات مدیریت پیشرفته پاورپوینت سیستم اطلاعات مدیریت پروژه پاورپوینت خلاصه کتاب سیستم اطلاعات مدیریت پیام نور پاورپوینت خلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پیام نور رفتن به…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس 37 صفحه

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس 37 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عزت نفس مبانی نظری عزت نفس پیشینه تحقیق عزت نفس پیشینه داخلی عزت نفس پیشینه خارجی عزت نفس پیشینه پژوهش عزت نفس پیشینه نظری…

  • جزوه حقوق مدنی 3 - قواعد عمومي قراردادها- دکتر قاسم زاده

    جزوه حقوق مدنی 3 - قواعد عمومي قراردادها- دکتر قاسم زاده جزوه حقوق مدنی 3 قواعد عمومي قراردادها دکتر قاسم زاده رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق مدنی 3 - قواعد عمومي قراردادها- دکتر قاسم زاده به تعداد 45 صفحه…

  • مهمترین و اساسی ترین نظریه ها و دیدگاههای اندیشمندان در مورد حج

    مهمترین و اساسی ترین نظریه ها و دیدگاههای اندیشمندان در مورد حج نظریه های اندیشمندان در مورد حج دیدگاههای اندیشمندان در مورد حج تحقیق در مورد حج تحقیق در مورد حج تمتع پایان نامه حج دانلود پایان نامه حج رفتن…

  • حل و فصل اختلافات بین المللی و نهاد داوری

    حل و فصل اختلافات بین المللی و نهاد داوری اختلافات بین المللى حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات بین المللى روش هاى سیاسى حل و فصل اختلافات بین المللى نهادهای داوری در حقوق بین الملل جایگاه داوری در حل و…

  • تحقیق کامل در مورد تفکر انتقادی

    تحقیق کامل در مورد تفکر انتقادی تفکر انتقادی در اسلام ویژگی های تفکر انتقادی عوامل بستر ساز تفکر تحقیق درباره تفکر انتقادی اهمیت و ضرورت تفکر انتقادی مقایسه تفکر انتقادی  با تفکر عادی رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • پاورپوینت راهبری شرکتی

    پاورپوینت راهبری شرکتی کلمات کلیدی : پاورپوینت راهبری شرکتی تحقیق راهبری شرکتی مقاله راهبری شرکتی تعاریف راهبری شرکتی اهميت و ضرورت حاكميت شركتي ساختار حاكميت شركتي ساختار راهبری شرکتی راهبری شرکتی در آلمان راهبری شرکتی در ایران فروپاشی بازار سرمایه…

  • پرسشنامه بررسی میزان غنی سازی شغل در سازمان

    پرسشنامه بررسی میزان غنی سازی شغل در سازمان پرسشنامه غنی سازی شغل پرسشنامه غنی سازی شغلی پرسشنامه غنی سازی شغل در سازمان پرسشنامه سطح غنی سازی شغل کارکنان پرسشنامه سنجش غنی سازی شغل پرسشنامه میزان غنی سازی شغل پرسشنامه سنجش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساماندهی اسکان غیررسمی 145 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساماندهی اسکان غیررسمی 145 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق اسکان غیررسمی مبانی نظری اسکان غیررسمی مبانی نظری ساماندهی اسکان غیررسمی فصل دوم پایان نامه ساماندهی اسکان غیررسمی دانلود مبانی نظری ساماندهی اسکان غیررسمی پیشینه…

  • پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد

    پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی…

  • فصل دوم پایان نامه اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر

    فصل دوم پایان نامه اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب امتحان مبانی نظری اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر پیشینه تحقیق اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر فصل…

  • پاورپوینت نظریات ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها

    پاورپوینت نظریات ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها کلمات کلیدی : پاورپوینت نظریات ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها نظریات ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها نظریات ساخت شهر نظریات فرم شهر انواع شكل شهر شهر اسلامی یا…

  • دانلود پاورپوینت کتاب سیستم های عامل از ناصر آیت

    دانلود پاورپوینت کتاب سیستم های عامل از ناصر آیت پاورپوینت کتاب سیستم های عامل از ناصر آیت پاورپوینت کتاب سیستم های عامل پیشرفته پاورپوینت کتاب سیستم های عامل کامپیوتر پاورپوینت سیستم های عامل توزیع شده رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت قفل و دستگیره

    پاورپوینت قفل و دستگیره دانلود پاورپوینت قفل و دستگیره پاورپوینت قفل و دستگیره و انواع آن پاورپوینت انواع قفل و دستگیره پاورپوینت قفل و دستگیره و شناخت آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قفل و دستگیره جهت رشته گوناگون…

  • ﻃﺮﺡ ﺑﻬﺴﺎﺯﻱ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎﺭﺑﺮﻱ ﺧﺎﻙ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺭﻭﺳﺎﺯﻱ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺭﻭﺵ ﻣﻴﻜﺮﻭﭘﺎﻳﻞ

    ﻃﺮﺡ ﺑﻬﺴﺎﺯﻱ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎﺭﺑﺮﻱ ﺧﺎﻙ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺭﻭﺳﺎﺯﻱ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺭﻭﺵ ﻣﻴﻜﺮﻭﭘﺎﻳﻞ ریز شمع ﻣﻴﻜﺮﻭﭘﺎﻳﻞ بهسازی خاک ﺑﻬﺴﺎﺯﻱ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎﺭﺑﺮﻱ ﺧﺎﻙ دانلود مقاله ﻃﺮﺡ ﺑﻬﺴﺎﺯﻱ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎﺭﺑﺮﻱ ﺧﺎﻙ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ…

  • پاورپوینت مروری بر دوران آموزش و پرورش در ایران

    پاورپوینت مروری بر دوران آموزش و پرورش در ایران پاورپوینت آموزش و پرورش پاورپوینت تاریخچه آموزش و پرورش پاورپوینت گذشته آموزش و پرورش در ایران پاورپوینت مروری بر دوران آموزش و پرورش در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش مدیریت دانش مبانی نظری سنجش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری سنجش مدیریت دانش پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش ادبیات نظری سنجش مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه سنجش مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  • پرسشنامه طراحی الگوی مناسب و تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی

    پرسشنامه طراحی الگوی مناسب و تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی پرسشنامه طراحی و تبلیغات پرسشنامه طراحی الگوی مناسب برای محصولات پرسشنامه تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی پرسشنامه تبلیغات برای محصولات رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه طراحی الگوی مناسب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های حل مسئله 37 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های حل مسئله 37 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های حل مسئله مبانی نظری سبک های حل مسئله پیشینه تحقیق سبک های حل مسئله پیشینه داخلی سبک های حل مسئله…

  • دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب

    دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب پاورپوینت آموزش طراحی وب پاورپوینت کتاب آموزشی طراحی وب پاورپوینت در مورد طراحی صفحات وب پاورپوینت آموزش ساخت وبسایت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب جهت رشته کامپیوتر…