مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع نهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

سازمان‌های امروزی کالاها و خدماتی را ارائه می دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تامین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است. سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری سیستم هایی در مورد دگرگونی کل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتریان خود است (دهمرده و همکاران، 1389).به‌عبارتی امروزه در دنیای تجارت، مدیریت این اصل که مشتریان محور اصلی تجارت هستند و موفقیت شرکت بستگی به بهبود روابط مدیریتی دارد را به رسمیت می‌شناسد.

 

 

 

شکل‌های جدیدی از اصلاحات ساختاری و رقابتی و روندهای تبادلی، باعث پدیداری پارادایم ارتباطی برای ایجاد روابط دراز مدت بین خریداران و تهیه‌کنندگان شده است. قسمتی از این روابط به جهت جهانی شدن تجارت، بین‌المللی شدن ارتباطات، پیشرفت‌های فناوری اطلاعات، کوتاه تر شدن چرخه عمر محصولات و رشد شناخت این مسئله که ارتباط باعث حفظ مشتری می باشد به وجود آمده است (سیدی و همکاران، 1388)مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم و رویکرد در علم مدیریت سیستم است که در آن مباحثی از قبیل مدیریت فرآیندها و مدیریت اطلاعاتی مطرح است. بدین ترتیب سازمان‌ها با داشتن احاطه کامل به نیازهای مشتریان و دیدی 360 درجه (کامل) نسبت به آنها می توانند با کیفیت بهتری محصولات یا خدمات خود را عرضه نموده و رشته ارتباطی میان خود و مشتری را محکم تر نمایند (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

چنانچه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به خوبی طراحی و اجرا گردد به شناخت کامل و جامعی از مشتری منجر خواهد شد. مدیریت ارتباط با مشتری‏ به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان سودمند را شناسایی نموده و تلاش های بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می‌نمایند، متمرکز کنند. درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل، پاسخ-گویی و ارتباط موثر با آنها، نرخ حفظ مشتریان را به‌طور چشمگیری افزایش دهد (امیری، 1388).استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری‏ در بسیاری از سازمان ها موجب افزایش توان رقابتی، افزایش درآمد و کاهش هزینه های عملیاتی شده است.

 

 

به‌عبارتی مدیریت کارا و موثر ارتباط با مشتری منجر به افزایش رضایت مشتریان، ایجاد مشتریان وفادار و افزایش نرخ نگهداری مشتریان می‌گردد (امیری، 1388).سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می تواند به سازمان ها برای به حد اعلا رساندن توانایی هایشان برای تعامل با خریدارانشان کمک کند. این امر نه تنها به بهبود کیفیت کمک می کند بلکه باعث تسریع در پاسخ  نیازهای خریداران می شود. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به وجود آمده از روند تجارت، نه تنها به استراتژی درک و مفهومی تأکید دارد بلکه به روند یادگیری، حفظ و شراکت با خریداران منتخب برای ایجاد ارزش والا برای شرکت تأکید دارد (سیدی و همکاران، 1388).

 

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ‏به سازمان‌ها کمک می‌نماید تا وفاداری و سودآوری مشتری را در قالب تکرار خرید، مبالغ خرید و دوره خرید مورد ارزیابی قرار دهند. از طرفی به سازمان ها کمک می کند تا به این سوال ها پاسخ دهند: چه کالاها یا خدماتی برای مشتریان ما مهم است؟ چگونه باید با مشتری خود ارتباط برقرار کنیم؟ (امیری، 1388). مدیریت ارتباط با مشتری، یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان و ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود. برقراری روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار است. به‌عبارتی دیگر مدیریت ارتباط با مشتری روشی جهت شناسایی مشتریان و راضی نگه داشتن و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی می‌باشد (امیری، 1388).

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3
2-2 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیادهسازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفههای موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیادهسازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل 1-1: گام‌ها و مراحل تحقیق7
شکل 2-1: رابطه مدیریت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی22
شکل 2-2: فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان.28
‏شکل 2-3 فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان29
شکل 2-4 ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان.30
شکل 2-5: عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان 31
شکل 2-6 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان31
شکل 2-7: الگوی یکپارچه پیاده‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتریان .33
شکل 2-8: عناصر سازنده مدیریت ارتباط با مشتریان35
شکل 2-9: مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان45
شکل 2-10: تمهیدات لازم قبل از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.49
شکل 2-11: ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.50
شکل 2-12: مراحل شکل‌گیری مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی51
شکل 2-13: اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه.59
شکل 2-14: قابلیت‌های ممتاز و منحصربفرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه61
شکل 2-15: خدمات ارائه شده بواسطه مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه به تفکیک درصد 63
شکل 2-16: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات64
شکل 2-17: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.64
شکل 2-18: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات65
شکل 2-19: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.65
شکل 2-20: چارچوب ارزیابی محیط در سیستم‌های تکنولوژی‌محور.67
شکل 2-21: مزیت‌های کارکردی مرتبط با هر یک از مولفه‌های کلیدی استراتژی؛ فرآیندها و سیستم‌ها68
شکل 2-22: چارچوب نظری پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه .69
شکل 2-23: طبقه‌بندی تکنیک‌های داده‌کاوی از منظر رویکرد، تکنیک‌های اصلی و فرعی74
شکل 2-24: ارتباطات میان گام‌های مختلف فرآیند داده‌کاوی.75
شکل 2-25: متدولوژی CRISP-DM76
شکل 2-26‏: چارچوپ دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان81
شکل 2-27: نقش و جایگاه داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان82
شکل 2-28: چارچوب مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر داده‌کاوی.87

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت بررسی اثرات روی غشایی اولترافیلتراسیون در صنايع لبنی

    پاورپوینت بررسی اثرات روی غشایی اولترافیلتراسیون در صنايع لبنی پاورپوینت اولترافیلتراسیون دانلود پاورپوینت اولترافیلتراسیون پاورپوینت صنايع لبنی پاورپوینت روی غشایی اولترافیلتراسیون پاورپوینت اثرات روی غشایی اولترافیلتراسیون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اثرات روی غشای اولترافیلتراسیون در صنايع لبنی…

  • پاورپوينت آشنایی با مفهوم قرنطينه

    پاورپوينت آشنایی با مفهوم قرنطينه پاورپوینت قرنطینه دانلود پاورپوینت قرنطینه پاورپوینت درباره قرنطینه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با مفهوم قرنطينه جهت رشته گوناگون در قالب 51 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس والدگری 24 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس والدگری 24 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس والدگری مبانی نظری استرس والدگری پیشینه تحقیق استرس والدگری پیشینه داخلی استرس والدگری پیشینه خارجی استرس والدگری پیشینه پژوهش استرس والدگری پیشینه نظری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ابراز وجود

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ابراز وجود کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابراز وجود مبانی نظری ابراز وجود پیشینه تحقیق ابراز وجود پیشینه داخلی ابراز وجود پیشینه خارجی ابراز وجود پیشینه پژوهش ابراز وجود پیشینه نظری ابراز…

  • تحلیل پلاستیک یک سازه

    تحلیل پلاستیک یک سازه جریان خمیری در فلزات تحلیل پلاستیک یک سازه محاسبه ارتجاعی ساختمانهای فلزی تحلیل پلاستیک یک سازه دانلود پایان نامه مهندسی عمران بررسی حالت خمیری در سازه ها رفتار خمیری سازه محاسبه ارتجاعی سازه رفتن به سایت…

  • مقاله کامل در مورد لیزر و کاربرد آن در صنعت

    مقاله کامل در مورد لیزر و کاربرد آن در صنعت دانلود مقاله لیزر كاربرد لیزر در صنعت اساس كار لیزر برش مواد با اشعه لیزر ماشینكاری با لیزر لیزر و کاربرد آن در صنعت رفتن به سایت اصلی مقاله کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار 71 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار 71 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی بازار پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار پیشینه داخلی نقدشوندگی بازار پیشینه خارجی نقدشوندگی بازار پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار پیشینه نظری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تصمیم گیری مشارکتی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری تصمیم گیری مشارکتی دانلود مبانی نظری تصمیم گیری مشارکتی پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی ادبیات نظری تصمیم گیری مشارکتی فصل دوم پایان نامه تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری و پیشینه…

  • ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری با تکنیک تلفیقی FTOPSIS-BSC

    ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری با تکنیک تلفیقی FTOPSIS-BSC ارزيابي عملکرد ارزيابي عملکرد بانک ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با کارت امتيازي متوازن ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با تاپسيس فازي مقاله ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري رفتن به سایت…

  • پاورپوینت معرفی هنر نو

    پاورپوینت معرفی هنر نو پاورپوینت هنر نو پاورپوینت نهضت هنر نو پاورپوینت هنر پاورپوینت در مورد هنر پاورپوینت در مورد هنر نو دانلود پاورپوینت هنر نو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی هنر نو جهت رشته معماری در قالب…

  • پاورپوینت روشهای مبتنی بر رویدادها و رفتارها در حسابداری

    پاورپوینت روشهای مبتنی بر رویدادها و رفتارها در حسابداری دانلود پاورپوینت رایگان ارائه درس تئوری حسابداری پاورپوینت روشهای مبتنی بر رویدادها و رفتارها در حسابداری روشهای مبتنی بر رویدادها و رفتارها در حسابداری روش پردازش اطلاعات به وسیله انسان روشهای…

  • روش اجرای شمع درجا (تصویری و بصورت کامل)

    روش اجرای شمع درجا (تصویری و بصورت کامل) پایل شمع در عمران شمع بتنی کیسینگ گذاری اجرای تصویری شمع درجا فونداسیونهای شمعی چهار نوع مکانیزم انتقال بار از شمع به خاک دانلود روش اجرای شمع درجا رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود پاورپوینت شمع کوبی

    دانلود پاورپوینت شمع کوبی پاورپوینت شمع کوبی پاورپوینت در مورد شمع کوبی پاورپوینت درباره انواع شمع کوبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شمع کوبی جهت رشته معماری در 84 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری مبانی نظری پرخاشگری پیشینه پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات و مبانی نظری پرخاشگری رفتن به سایت…

  • دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2

    دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 دانلود مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک پایه 2 فروش گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2…

  • پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی

    پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی دانلود رایگان پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر…

  • بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها)

    بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) قاچاق بازرسی گمرک وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) سیستم همکاری…

  • انتخاب الگوی حفاری و آتشباری براساس پارامترهای ژئومکانیکی سنگها در معادن روباز با نگرشی ویژه بر معئن طلای موته

    انتخاب الگوی حفاری و آتشباری براساس پارامترهای ژئومکانیکی سنگها در معادن روباز با نگرشی ویژه بر معئن طلای موته معئن طلای موته انتخاب الگوی حفاری در معادن روباز انتخاب الگوی آتشباری در معادن روباز پارامترهای ژئومکانیکی سنگها پارامترهای ژئومکانیکی سنگها…

  • پاورپوینت حسابداری فعالیت های کشاورزی

    پاورپوینت حسابداری فعالیت های کشاورزی دانلود پاورپوینت حسابداری فعالیت های کشاورزی تحقیق درباره ی پاورپوینت حسابداری فعالیت های کشاورزی پاورپوینت حسابداری فعالیت های کشاورزی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری فعالیت های کشاورزی جهت رشته حسابداری…

  • طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی

    طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی مدیریت اجرا و نگهداری سیستم های آبیاری سیستم های آبیاری فعالیت های ترویجی كشاورزی حوزه آبیاری مدیریت سیستم های آبیاری طراحی سیستم های آبیاری…

  • پاورپوینت دریای مازندران

    پاورپوینت دریای مازندران دانلود پاورپوينت دریای مازندران دانلود پاورپوينت درمورد دریای مازندران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت دریای مازندران جهت رشته جغرافیا در قالب 13 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش…

  • پاورپوینت اجرا و تفسیر سیاهه رغبت ها و توانایی های تحصیلی- شغلی

    پاورپوینت اجرا و تفسیر سیاهه رغبت ها و توانایی های تحصیلی- شغلی پاورپوینت اجرا و تفسیر سیاهه رغبت ها و توانایی های تحصیلی-شغلی توانایی ها و تفاوت های فردی کاربرد نتایج سیاهه رغبت توانایی رغبت ها و تفاوت های فردی…

  • پاورپوینت جلد اول و دوم کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران

    پاورپوینت جلد اول و دوم کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران کلمات کلیدی : پاورپوینت جلد اول و دوم کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران پاورپوینت…

  • بررسی رابطه مکتب های فرزندپروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانی

    بررسی رابطه مکتب های فرزندپروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانی ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری والدین ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ داﻧﺶ آﻣﻮزان راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺑﺎ ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی مبانی نظری رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی مبانی نظری توسعه منابع انسانی…

  • رویکردها و مولفه های خوش بینی و ویژگی های آن

    رویکردها و مولفه های خوش بینی و ویژگی های آن ارزیابی خوش‌بینی رویکردهای خوش‌بینی اجزا و مؤلفه‌های خوش‌بینی منشا خوش‌بینی خصوصیات کلیدی خوش‌بینی و بدبینی تحقیق در مورد خوش بینی رفتن به سایت اصلی دو رویکرد اصلی راجع به خوش‌بینی…

  • پاورپوينت طراحی آب در سبک های مختلف

    پاورپوينت طراحی آب در سبک های مختلف پاورپوينت طراحی آب پاورپوينت طراحی آب در سبک های مختلف پاورپوينت در مورد طراحی آب در سبک های مختلف دانلود پاورپوينت طراحی آب در سبک های مختلف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • پرسشنامه تشخیصی اختلالات خوردن استیک و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه تشخیصی اختلالات خوردن استیک و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : مقیاس تشخیص اختلال خوردن پرسشنامه تشخیصی اختلال خوردن دانلود پرسشنامه تشخیصی اختلال خوردن اعتباریابی مقیاس تشخیص اختلال خوردن روایی و پایایی پرسشنامه تشخیصی اختلال…

  • دانلود پاورپوینت اخلاق سیاست

    دانلود پاورپوینت اخلاق سیاست پاورپوینت مسئولان نقد و بررسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب آیین زندگی فصل هفتم(اخلاق سیاست) فهرست مطالب:نظریه اصالت سیاست,وظایف اخلاقی مردم در انتخاب مسئولان,وظیفه اخلاقی حاکمان در برابر مردم,جایگاه و اهمیت,بیان دیدگاه ها,لغزشگاه های اخلاقی…

  • بررسی تاثیر ساختار درآمدی شهرداری بر روند توسعه شهری

    بررسی تاثیر ساختار درآمدی شهرداری بر روند توسعه شهری روند توسعه شهری در مشهد بررسی ساختار درآمدی شهرداری مشهد سنجش سطح توسعه پایدار وضعیت پایداری توسعه شهری مشهد سطح بندی مناطق شهری مشهد سنجش سطح توسعه پایدار در مناطق شهری…

  • محاسبه قیمت تمام شده خدمات و فعالیتهای دانشگاه با هزینه یابی بر مبنای فعالیت

    محاسبه قیمت تمام شده خدمات و فعالیتهای دانشگاه با هزینه یابی بر مبنای فعالیت نظام هزینه یابی بر مبنای فعالیت در دانشگاه قیمت تمام شده با هزینه یابی بر مبنای فعالیت قیمت تمام شده خدمات دانشگاه با هزینه یابی بر…

  • مردم ، علما و توسعه در عصر قاجاریه: راه گیلان

    مردم ، علما و توسعه در عصر قاجاریه: راه گیلان مردم علما قاجار شورش اهالی گیلان توسعه در عصر قاجاریه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و…

  • پیدایش و پیشینه ادبیات کودک در سوریه و بررسی آثار پیشگامان این عرصه

    پیدایش و پیشینه ادبیات کودک در سوریه و بررسی آثار پیشگامان این عرصه کلمات کلیدی : پایان نامه ادبیات کودک بررسی تاریخی ادبیات کودک پایان نامه ادبیات کودک در سوریه پایان نامه ارشد ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش معنوی کارکنان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش معنوی کارکنان مبانی نظری هوش معنوی کارکنان دانلود مبانی نظری هوش معنوی کارکنان پیشینه تحقیق هوش معنوی کارکنان ادبیات نظری هوش معنوی کارکنان فصل دوم پایان نامه هوش معنوی کارکنان مبانی نظری و پیشینه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتار متقابل

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتار متقابل کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تحلیل رفتار متقابل مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل پیشینه داخلی تحلیل رفتار متقابل پیشینه خارجی تحلیل رفتار متقابل پیشینه پژوهش…