مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع دوازدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تشریح مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری از سه بخش؛ مشتری، روابط و مدیریت تشکیل شده است.منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا می باشد. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یادگیرنده می باشد و مدیریت عبارتست از خلاقیت و هدایت یک فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.

 

مدیریت ارتباط با مشتری از اهرم های بازاریابی، عملیات، فروش ، سرویس دهی به مشتریان، مدیریت منابع انسانی، طرح و توسعه، مالی، فناوری اطلاعات و اینترنت به منظور حداکثر سازی کسب سود در ارتباط با مشتری استفاده می کند.  

 

                                                                        
در بهترین حالت مدیریت ارتباط با مشتری یک تعامل مداوم بین سازمان و مشتریانش می باشد. مدیریت ارتباط با مشتری هنر و درک شناسایی بهترین مشتریان، نگهداری و فروش بیشتر به آنها می باشد. برای رسیدن به روابط بهینه با مشتری، سازمان باید فناوری و تجربیات را گرد هم آورد تا مشتریان را بشناسد، متمایز کند، با مشتریان فعلی تعامل داشته باشد و برای این مشتریان سفارشی کار کند .رسیدن به وفاداری مشتری هدف نهایی مدیریت  ارتباط با مشتری است. داشتن محصول یا خدمات مناسب در مکان و زمان مناسب، در مشتریان رفتار وفادارانه ایجاد خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:

مدیریت ارتباط با مشتری در این پژوهش از دید حیدری و اخوان (1388) دارای سه بعد ذیل می باشد:

1- بعد جذب، حفظ و گسترش روابط با مشتری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: مشوقهای سازمان برای مشتریان فعلی، تعامل با مشتریان از دست رفته سازمان، ارتباط و تعامل دو سویه با مشتریان، ارتباط بلند مدت با مشتریان و شناسایی مشتریان.

2- بعد زیر ساختاری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: حمایت مدیران ارشد از فعالیتها و ارتباط با مشتریان، سیستم تعریف شده برای فعالیتهای ارتباط با مشتری.

3- بعد مشتری گرایی: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: به خاطر سپردن اسامی همه مشتریان از سوی کارکنان ، اهمیت دادن به مشکلات مشتریان.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:    3
2-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری:    4
2-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    5
2-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:    7
2-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی:    7
2-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:    8
2-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک:    8
2-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:    9
2-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:    10
2-2-10- اهداف مدیریت  ارتباط با مشتری:    11
2-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:    13
2-2-12- مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:    14
2-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریECRM)):    15
2-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM):    15
2-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری:    16
2-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با ACRM :    17
2-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM :    19
2-2-18- چالشهای اجرایی CRM :    19
2-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری:    20
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

2-4-1- پژوهشهای خارجی    22
2-4-2- پژوهشهای داخلی    28

منابع
 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل 1-1: گام‌ها و مراحل تحقیق7
شکل 2-1: رابطه مدیریت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی22
شکل 2-2: فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان.28
‏شکل 2-3 فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان29
شکل 2-4 ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان.30
شکل 2-5: عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان 31
شکل 2-6 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان31
شکل 2-7: الگوی یکپارچه پیاده‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتریان .33
شکل 2-8: عناصر سازنده مدیریت ارتباط با مشتریان35
شکل 2-9: مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان45
شکل 2-10: تمهیدات لازم قبل از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.49
شکل 2-11: ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.50
شکل 2-12: مراحل شکل‌گیری مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی51
شکل 2-13: اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه.59
شکل 2-14: قابلیت‌های ممتاز و منحصربفرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه61
شکل 2-15: خدمات ارائه شده بواسطه مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه به تفکیک درصد 63
شکل 2-16: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات64
شکل 2-17: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.64
شکل 2-18: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات65
شکل 2-19: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.65
شکل 2-20: چارچوب ارزیابی محیط در سیستم‌های تکنولوژی‌محور.67
شکل 2-21: مزیت‌های کارکردی مرتبط با هر یک از مولفه‌های کلیدی استراتژی؛ فرآیندها و سیستم‌ها68
شکل 2-22: چارچوب نظری پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه .69
شکل 2-23: طبقه‌بندی تکنیک‌های داده‌کاوی از منظر رویکرد، تکنیک‌های اصلی و فرعی74
شکل 2-24: ارتباطات میان گام‌های مختلف فرآیند داده‌کاوی.75
شکل 2-25: متدولوژی CRISP-DM76
شکل 2-26‏: چارچوپ دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان81
شکل 2-27: نقش و جایگاه داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان82
شکل 2-28: چارچوب مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر داده‌کاوی.87

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت بند پایان و فسیل آنها

    پاورپوینت بند پایان و فسیل آنها پاورپوینت بندپایان پاورپوینت بندپایان حشرات دانلود پاورپوینت بندپایان پاورپوینت در مورد بند پایان دانلود پاورپوینت فسیل بند پایان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بند پایان و فسیل آنها جهت رشته ی زیست شناسی…

  • پاورپوینت روشهای ایمن سنجی و کاربردهای آن در کشاورزی

    پاورپوینت روشهای ایمن سنجی و کاربردهای آن در کشاورزی پاورپوینت ایمن سنجی پاورپوینت روشهای ایمن سنجی پاورپوینت کاربرد روشهای ایمن سنجی در کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفي روش‌هاي ايمني‌سنجي و برخي كاربردهاي آن در كشاورزي جهت رشته…

  • شیوه جبران خسارت در حقوق ایران

    شیوه جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت چیست جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق روشهای جبران خسارت جبران خسارت مسئولیت مدنی رفتن به سایت اصلی هدف از این پایان نامه بررسی شیوه جبران خسارت در حقوق…

  • عوامل موثر بر ریسك نقدینگی بانكها

    عوامل موثر بر ریسك نقدینگی بانكها بدهی ها بانک ملت ریسك نقدینگی هزینه تامین مالی دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته اقتصاد عوامل موثر بر ریسك نقدینگی بانكها عوامل موثر بر ریسك نقدینگی بانك ملت دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد اقتصاد دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی ذهنی 62 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی ذهنی 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرسختی ذهنی ادبیات نظری سرسختی ذهنی چارچوب نظری سرسختی ذهنی فصل دوم پایان نامه سرسختی ذهنی دانلود مبانی نظری سرسختی ذهنی پیشینه سرسختی ذهنی پیشینه…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی

    پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی پرسشنامه تولید ناب دانلود پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه استاندارد تولید ناب دانلود پرسشنامه استاندارد تولید ناب پرسشنامه تولید ناب در شرکت های تولیدی دانلود پرسشنامه تولید ناب در شرکت…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

    پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پرسشنامه crm پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر…

  • دانلود پاورپوینت طراحی سه بعدی مقرنس با استفاده از نرم افزار 3D MAX

    دانلود پاورپوینت طراحی سه بعدی مقرنس با استفاده از نرم افزار 3D MAX پاورپوینت طراحی سه بعدی مقرنس پاورپوینت برای آموزش طراحی مقرنس پاورپوینت طراحی مقرنس با 3d Max رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی سه بعدی مقرنس با…

  • ارزیابی عملکرد امور مالیاتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن

    ارزیابی عملکرد امور مالیاتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد مدیریت استراتژیک کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد امور مالیاتی ارزیابی عملکرد امور مالیاتی بر اساس مدل BSC ارزیابی عملکرد امور مالیاتی شهر سنندج بر اساس مدل کارت امتیازی…

  • پاورپوینت اصول کلی در سونوتراپی

    پاورپوینت اصول کلی در سونوتراپی پاورپوینت سونوتراپی چیست پاورپوینت مرکز سونوتراپی پاورپوینت دستگاه سونوتراپی پاورپوینت آنژیوگرافی قلب پاورپوینت آنژیوگرافی چشم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول کلی در سونوتراپی جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 18 اسلاید و با…

  • پاورپوینت اصول روابط عمومي نوين

    پاورپوینت اصول روابط عمومي نوين کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول روابط عمومي نوين اصول روابط عمومي نوين روابط عمومي نوين تاريخچه افكار عمومي تعريف افكار عمومي تعاريف روابط عمومي ويژگي هاي روابط عمومي روابط عمومي ارکان روابط عمومي مدل برنامه…

  • ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده

    ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک پایان نامه ارزیابی…

  • ماهیت مفهومی طراحی شغل و تشریح روشهای مختلف آن

    ماهیت مفهومی طراحی شغل و تشریح روشهای مختلف آن کلمات کلیدی : مدل ویژگی های شغل روشهای مختلف طراحی شغل نگرشهای مختلف نسبت به طراحی شغل مکاتب فکری مختلف طراحی شغل تعریف نظری  طراحي شغل تعریف عملیاتی طراحي شغل پایان…

  • پاورپوینت معماری ارگانیک و رایت

    پاورپوینت معماری ارگانیک و رایت پاورپوینت معماری ارگانیک پاورپوینت تاریخچه معماری ارگانیک پاورپوینت انواع معماری ارگانیک پاورپوینت اهداف معماری ارگانیک پاورپوینت معماری ارگانیک پاورپوینت معماری ارگانیک ppt پاورپوینت فرانک لوید رایت بناها پاورپوینت فرانک لوید رایت بناها پاورپوینت معماری ارگانیک…

  • بررسی جلوه های مجازات های جایگزین حبس در حقوق ایران

    بررسی جلوه های مجازات های جایگزین حبس در حقوق ایران مجازات های جایگزین حبس مجازاتهای جایگزین حبس طبق قانون جدید مجازاتهای جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی مجازات های جایگزین حبس در ایران پایان نامه مجازات های جایگزین حبس اجرای…

  • دانلود پاورپوینت کودهای عالی گیاهان سبز

    دانلود پاورپوینت کودهای عالی گیاهان سبز پاورپوینت کودهای عالی گیاهان سبز پاورپوینت انواع کودهای عالی پاورپوینت کود گیاهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کودهای عالی گیاهان سبز  جهت رشته کشاورزی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت تاریخچه تنیس روی میز

    پاورپوینت تاریخچه تنیس روی میز پاورپوینت قوانین تنیس روی میز پاورپوینت مشخصات توپ تنیس روی میز پاورپوینت مخترع تنیس روی میز پاورپوینت قوانین پینگ پنگ پاورپوینت قوانین تنیس روی میز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه تنیس روی میز…

  • پاورپوینت ایجاد ساختار فناوری اطلاعاتی

    پاورپوینت ایجاد ساختار فناوری اطلاعاتی پاورپوینت فناوری اطلاعات پاورپوینت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانلود پاورپوینت ساختار فناوری اطلاعاتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایجاد ساختار فناوری اطلاعاتی…

  • نظریه ها و مولفه های اساسی عزت نفس

    نظریه ها و مولفه های اساسی عزت نفس کلمات کلیدی : مولفه های عزت نفس کوپر اسمیت مولفه های اساسی عزت نفس نظریه عزت نفس روزنبرگ نظریه عزت نفس کوپر اسمیت نظریه عزت نفس نظریه عزت نفس راجرز نظریه های…

  • پاورپوینت سازه های کش بستی Tensegrities به همراه تعدادی تصاویر

    پاورپوینت سازه های کش بستی Tensegrities به همراه تعدادی تصاویر پاورپوینت مروري بر سازه هاي تنسگريتي (كش بستي) با تاكيد بر كاربرد آن در معماري پاورپوینت نحوه ساخت سازه تنسگریتی پاورپوینت سازه های تنسگریتی پاورپوینت سازه های کش بستی چیست رفتن…

  • پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی اسنل و فیشرو والترز

    پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی اسنل و فیشرو والترز کلمات کلیدی : پرسشنامه مسائل جنسی پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی دانلود پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی (MSQ) پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی 60 سوالی پرسشنامه چند…

  • پاورپوینت ADHD - اختلال کمبود توجه ، بیش فعالی در کودکان و بزرگسالان

    پاورپوینت ADHD - اختلال کمبود توجه ، بیش فعالی در کودکان و بزرگسالان کلمات کلیدی : پاورپوینت ADHD - اختلال کمبود توجه ، بیش فعالی در کودکان و بزرگسالان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ADHD - اختلال کمبود توجه ،…

  • بررسی گردشگری پایدار و اصول اساسی آن

    بررسی گردشگری پایدار و اصول اساسی آن مبانی گردشگری اصول گردشگری نظریه های گردشگری اهداف صنعت گردشگری بررسی ماهیت صنعت گردشگری دانلود پایان نامه اصول گردشگری پایدار دانلود پایان نامه گردشگری پایدار توسعه پایدار گردشگری برنامه ریزی گردشگری با تاکید…

  • علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی در تصمیم گیری سرمایه گذاران

    علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی در تصمیم گیری سرمایه گذاران اطلاعات مالی صورتهای مالی صورت های مالی تلفیقی علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی در تصمیم گیری…

  • پاورپوینت متال دک و مزیتهای سقف های عرشه فولادی

    پاورپوینت متال دک و مزیتهای سقف های عرشه فولادی پاورپوینت معایب سقف متال دک پاورپوینت ضخامت سقف متال دک پاورپوینت اجرای سقف عرشه فولادی متال دک پاورپوینت طراحی سقف متال دک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت متال دک و…

  • پاورپوینت ايمنی كار با جرثقيل

    پاورپوینت ايمنی كار با جرثقيل پاورپوینت ایمنی جرثقیل پاورپوینت ایمنی باربرداری پاورپوینت نکات ایمنی باربرداری پاورپوینت خطرات جرثقیل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ايمنی كار با جرثقيل جهت رشته فنی و مهندسی در قالب 89 اسلاید و با فرمت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه عقلانی عاطفی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه عقلانی عاطفی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه عقلانی عاطفی مبانی نظری نظریه عقلانی عاطفی پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی پیشینه داخلی نظریه عقلانی عاطفی پیشینه خارجی نظریه عقلانی عاطفی پیشینه پژوهش…

  • بررسی مدیریت پسماندهای رادیواکتیو مراکز خصوصی و دولتی شهرستان اهواز در سال 96

    بررسی مدیریت پسماندهای رادیواکتیو مراکز خصوصی و دولتی شهرستان اهواز در سال 96 بررسی مدیریت پسماندهای رادیواکتیو مراکز خصوصی و دولتی شهرستان اهواز مدیریت پسماندهای رادیواکتیو شهرستان اهواز مدیریت پسماندهای رادیواکتیو پسماند ید پسماند گالیم پسماند تگنسیم پسماند تالیم رفتن…

  • کاربرد سیستم هزینه یابی سنتی و نوین برای برآورد بهای تمام شده آموزش دانشجویان

    کاربرد سیستم هزینه یابی سنتی و نوین برای برآورد بهای تمام شده آموزش دانشجویان قیمت تمام شده آموزش هزینه یابی بر مبنای فعالیت سیستم هزینه یابی سنتی سیستم هزینه یابی نوین کاربرد سیستم ABC در محاسبه هزینه آموزش دانشجویان سیستم…

  • پاورپوینت ازدواج سفید

    پاورپوینت ازدواج سفید پاورپوینت ازدواج سفید یعنی چه پاورپوینت ازدواج سفید در ایران پاورپوینت ازدواج سفید در تهران پاورپوینت ازدواج سفيد چيست پاورپوینت درباره ازدواج سفید دانلود پاورپوینت ازدواج سفید پاورپوینت در مورد ازدواج سفید رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم مبانی نظری نرخ ارز و تورم ادبیات و مبانی نظری نرخ ارز و تورم پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم دانلود پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم دانلود مبانی نظری نرخ…

  • ارزیابی خرید دین پولی اسناد و اوراق بهادر در قوانین جدید بانک از منظر فقه و حقوق

    ارزیابی خرید دین پولی اسناد و اوراق بهادر در قوانین جدید بانک از منظر فقه و حقوق خرید دین خرید دین پولی حکم خرید دین پولی تنزیل اسناد و اوراق بهادار بررسی فقهی تنزیل اسناد و اوراق بهادار بررسی حقوقی…

  • جزوه جراحی اعصاب دانشجویان علوم پزشکی

    جزوه جراحی اعصاب دانشجویان علوم پزشکی جزوه جراحی اعصاب رفتن به سايت اصلي جزوه جراحی اعصاب مناسب اساتید و دانشجویان پزشکی به تعداد 8 فایل با موضوعات زیر می باشد جزوه اول با موضوع کمر درد غیر دیسکوژنیک به تعداد…

  • دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی لوداهل کیچنر با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی لوداهل کیچنر با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه انگیزش شغلی لوداهل کیچنر پرسشنامه انگیزش شغلی معلمان پرسشنامه انگیزش شغلی کارکنان تفسیر پرسشنامه انگیزش شغلی لوداهل کیچنر دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های روانشناسی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های روانشناسی مبانی نظری نظریه های روانشناسی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های روانشناسی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های روانشناسی اخلاق ادبیات نظری نظریه های روانشناسی اخلاق فصل دوم پایان نامه نظریه های روانشناسی…