مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک :

 

تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

 

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است. در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است.

 

 

 

 از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد. اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است.

 

 

 

 

بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايی مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

 

نمونه پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

 الوندی و کریمی (1388) در مقاله‌ای تحت عنوان «بررسی مقایسه‌ای مدیریت ارتباط با مشتریان سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت» به بررسی چگونگی انجام فرایند CRM در سه بانک ایرانی کشاورزی، ملت و پاسیان پرداخته است. بررسی مقایسه‌ای با رویکرد سوئیفت نشان می‌دهد که هر سه بانک اهمیت CRM را به خوبی دریافته‌اند، تعریف یکسانی از آن دارند، فرایندهای خود  را بر آن متمرکز نموده‌اند و بخش مرتبط با امور مشتریان و بازاریابی در ساختار سازمانی بانکهای مورد مطالعه وجود دارد. اما در هر بانک عنوان، پیکربندی و جایگاه این بخش تا حدودی متفاوت از دو بانک دیگر می‌باشد.

 

 

 اميري (1388) در تحقيقي با عنوان «کيفيت خدمات مديريت ارتباط با مشتري و تدوين برنامة بهينة مديريت ارتباط با مشتري در نظام بانکداري» با استفاده از تکنيک تاپسيس به تجزيه و تحليل متغيرها پرداخته و به اين نتيجه رسشيد که عملکرد بانک تجارت در ابعاد و مؤلفه‌هاي مختلف مديريت ارتباط با مشتري مطلوب نمي‌باشد. در نهايت با استفاده از نتايج اين پژوهش، برنامة بهينه مديريت ارتباط با مشتري در بانک تجارت شيراز تدوين و اراية  گرديده است.
 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

-1- مقدمه    13
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

منابع
 

 

 

 

  • پاورپوینت تاریخچه تنیس روی میز

    پاورپوینت تاریخچه تنیس روی میز پاورپوینت قوانین تنیس روی میز پاورپوینت مشخصات توپ تنیس روی میز پاورپوینت مخترع تنیس روی میز پاورپوینت قوانین پینگ پنگ پاورپوینت قوانین تنیس روی میز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه تنیس روی میز…

  • پاورپوینت روش های استخراج آنزیمی و شیمیایی فروکتوز

    پاورپوینت روش های استخراج آنزیمی و شیمیایی فروکتوز دانلود پاورپوینت روش های استخراج آنزیمی و شیمیایی فروکتوز دانلود پاورپوینت درمورد روش های استخراج آنزیمی و شیمیایی فروکتوز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های استخراج آنزیمی و شیمیایی فروکتوز…

  • بررسی دیدگاههای نظری درباره مهارتهای مقابله ای

    بررسی دیدگاههای نظری درباره مهارتهای مقابله ای کلمات کلیدی : تعریف مهارتهای مقابله ای مهارت های مقابله ای مسئله مدار ارزیابی سبک های مقابله ای تفاوتهای فردی در سبکهای مقابله ای دیدگاههای نظری مهارتهای مقابله ای  سبک های راهبردهای مقابله…

  • پاورپوینت ارگونومي كاربردي

    پاورپوینت ارگونومي كاربردي کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت ارگونومي كاربردي پاورپوینت ارگونومي كاربردي تحقیق ارگونومي كاربردي مقاله ارگونومي كاربردي تعريف ارگونومي اختلالات اسكلتي عضلاني(MSDs ) علائم و نشانه هاي MSDs انواع متداول MSDs عواملي كه در پيشرفت MSDs نقش دارند…

  • تعیین دادگاه صالح برای اعمال نظارت قضایی در تابعیت رای داوری

    تعیین دادگاه صالح برای اعمال نظارت قضایی در تابعیت رای داوری تابعیت در داوری تعیین تابعیت در داوری تعارض در تابعیت رای داوری اهمیت تعیین تابعیت در داوری نظارت قضایی در تابعیت رای داوری پایان نامه تابعیت در داوری دادگاه…

  • پاورپوينت خانواده شب بو

    پاورپوينت خانواده شب بو پاورپوينت خانواده پاورپوينت خانواده شب بو پاورپوينت شب بو دانلود پاورپوينت خانواده شب بو پاورپوینت در مورد شب بو پاورپوینت در مورد خانواده شب بو دانلود پاورپوینت در مورد خانواده شب بو دانلود پاورپوینت در مورد…

  • پروپوزال ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

    پروپوزال ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow کلمات کلیدی : پروپوزال sdn شبکه های مبتنی بر نرم افزار مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی بسترهای آزمایشی شبکه های اجتماعی پروپوزال شبکه های مبتنی…

  • بررسی كاربرد ترمزهای هیدرولیکی و ساختمان آنها

    بررسی كاربرد ترمزهای هیدرولیکی و ساختمان آنها دانلود پایان نامه سیستم ترمز دانلود پایان نامه ترمزهای هیدرولیکی كاربرد ترمزهای هیدرولیكی ساختمان ترمزهای هیدرولیکی دانلود پایان نامه رشته مکاینک خودرو بررسی كاربرد ترمزهای هیدرولیکی و ساختمان آنها رفتن به سایت اصلی…

  • نگرش بومی به خط مشی گذاری زیست محیطی

    نگرش بومی به خط مشی گذاری زیست محیطی حقوق محيط زيست در اسلام خط مشی گذاری زیست محیطی سوابق زيست‌محيطي ایران تبيين رويکرد اسلام به موضوع محيط زيست ويژگيهاي خاص زيست محيطي ايران رويکرد اسلامي ايراني به موضوع محيط زيست…

  • پاورپوینت بهداشت روان خانواده

    پاورپوینت بهداشت روان خانواده پاورپوینت بهداشت روان خانواده تحقیق بهداشت روان خانواده مقاله بهداشت روان خانواده بهداشت روان خانواده تعریف بهداشت روان مولفه های مثبت در سلامت روانی الگوی سلامت روانی کامل اصول بهداشت روانی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مبانی نظری توسعه کشاورزی

    مبانی نظری توسعه کشاورزی مبانی نظری توسعه کشاورزی پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی پیشینه پژوهش توسعه کشاورزی ادبیات نظری تحقیق توسعه کشاورزی دانلود مبانی نظری توسعه کشاورزی دانلود پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی فصل دوم…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده

    پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده پروپوزال ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک پروپوزال…

  • دانلود پاورپوینت سقف های پلیسه ای

    دانلود پاورپوینت سقف های پلیسه ای پاورپوینت سقف های پلیسه ای پاورپوینت انواع تاوه های چیندار پاورپوینت سقف پلیسه ای ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف های پلیسه ای در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • ارزیابی ریسک آماده سازی تزریق گاز متان به سیلندرهای سوخت خودروهای گازسوز

    ارزیابی ریسک آماده سازی تزریق گاز متان به سیلندرهای سوخت خودروهای گازسوز ایستگاه CNG ارزیابی ریسک آنالیز پیامد آنالیز تحلیل خطا ایستگاه CNG ارزیابی ریسک گاز طبیعی فشرده ارزیابی ریسک ایستگاه CNG ارزیابی ریسک آماده سازی تزریق گاز متان به…

  • پاورپوینت بررسی نقش سیستم بانکداری اسلامی در بازار مالی ایران

    پاورپوینت بررسی نقش سیستم بانکداری اسلامی در بازار مالی ایران کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش سیستم بانکداری اسلامی در بازار مالی ایران سابقه بانکداری در ایران بانکداری پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاریخچه بانکداری اسلامی یا بدون ربا بانکداری…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی

    پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی پرسشنامه تولید ناب دانلود پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه استاندارد تولید ناب دانلود پرسشنامه استاندارد تولید ناب پرسشنامه تولید ناب در شرکت های تولیدی دانلود پرسشنامه تولید ناب در شرکت…

  • پاورپوینت اختلال نافرمانی - مقابله جو

    پاورپوینت اختلال نافرمانی - مقابله جو پاورپوینت درباره اختلال نافرمانی پاورپوینت اختلال نافرمانی چیست پاورپوینت درمورد اختلال نافرمانی پاورپوینت درمان اختلال نافرمانی پاورپوینت اختلال نافرمانی در کودکان پاورپوینت اختلال نافرمانی در کودک پاورپوینت علل بروز اختلال نافرمانی پاورپوینت نشانه های…

  • مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق ایران و ترکیه

    مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق ایران و ترکیه اطفال و نوجوانان بزهکار مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار بزهکاری اطفال در قانون مجازات جدید مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق ایران مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق…

  • انواع صندوق های سرمایه گذاری و بررسی مزایا و معایب صندوق های سرمایه گذاری مشترک

    انواع صندوق های سرمایه گذاری و بررسی مزایا و معایب صندوق های سرمایه گذاری مشترک رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری مشترک انواع صندوق های سرمایه گذاری…

  • جنبه های کیفری حقوق کار و ابعاد حقوقی و قضایی مسؤولیتهای جزایی کارفرمایان در مقررات کار ایران

    جنبه های کیفری حقوق کار و ابعاد حقوقی و قضایی مسؤولیتهای جزایی کارفرمایان در مقررات کار ایران حقوق کار جرم انگاری در حقوق کار جنبه های کیفری حقوق کار مسؤولیتهای جزایی کارفرمایان دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم…

  • تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

    تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار ویژگی مرحله افول استراتژی های مرحله افول متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت متغیر های وضعیتی…

  • دانلود پاورپوینت اهرام مصر

    دانلود پاورپوینت اهرام مصر پاورپوینت در مورد اهرام مصر پاورپوینت نحو ساخت اهرام مصر پاورپوینت هرم ها در مصر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهرام مصر جهت رشته باستان شناسی در 61 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی موفق مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی موفق مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی موفق مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی موفق مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی موفق مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی موفق مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی موفق…

  • مولفه ها و راهبردهای فراشناخت

    مولفه ها و راهبردهای فراشناخت فراشناخت در روانشناسی فراشناخت در تدریس فراشناخت در یادگیری ابعاد فراشناخت انواع فراشناخت باورهای فراشناخت دانش آموزان تاثیر فراشناخت بر یادگیری راهبردهای فراشناخت نقش فراشناخت در فرایند یادگیری نقش فراشناخت در آموزش پایان نامه فراشناخت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دیدگاه شادکامی مبانی نظری دیدگاه شادکامی پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی پیشینه داخلی دیدگاه شادکامی پیشینه خارجی دیدگاه شادکامی پیشینه پژوهش دیدگاه شادکامی پیشینه نظری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی دهان به دهان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی دهان به دهان فصل دوم پایان نامه بازاریابی دهان به دهان مبانی نظری بازاریابی دهان به دهان پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان پیشینه داخلی بازاریابی دهان به دهان پیشینه خارجی بازاریابی دهان به…

  • پاورپوینت نمونه گیری، کشت و تفسیر عفونت های دستگاه ادراری

    پاورپوینت نمونه گیری، کشت و تفسیر عفونت های دستگاه ادراری پاورپوینت نمونه گیری، کشت و تفسیر عفونت های دستگاه ادراری نمونه گیری، کشت و تفسیر عفونت های دستگاه ادراری عفونت های دستگاه ادراری پاورپوینت تفسیر عفونت های دستگاه ادراری پاورپوینت…

  • پاورپوینت نگاهی به مبانی معرفت شناسی تحقيق در علوم رفتاری

    پاورپوینت نگاهی به مبانی معرفت شناسی تحقيق در علوم رفتاری پاورپوینت درباره علوم رفتاری پاورپوینت معرفت شناسی تحقيق پاورپوینت مبانی معرفت شناسی پاورپوینت معرفت شناسی تحقيق در علوم رفتاری پاورپوینت مبانی معرفت شناسی در تحقيق رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت بررسی اهميت كنترل مواد غذايي در سطح عرضه و برنامه هاي آينده

    پاورپوینت بررسی اهميت كنترل مواد غذايي در سطح عرضه و برنامه هاي آينده پاورپوینت بررسی اهميت كنترل مواد غذايي در سطح عرضه و برنامه هاي آينده اهميت كنترل مواد غذايي در سطح عرضه و برنامه هاي آينده سیاستهای ملی کنترل…

  • مقاله شناخت و آگاهی

    مقاله شناخت و آگاهی شناخت آگاهی جامعه آماری جامعه مورد بررسی دانلود مقاله شناخت و آگاهی تفاوت مفاهیم جامعه آماری و جامعه مورد بررسی تفاوت مفاهیم بررسی و مطالعه و کاربری آن در عنوان تحقیق سیستم همکاری در فروش فایل…

  • بررسی تاثیر روابط اجتماعی و فامیلی بر رفتار های انسانی (آپدیت شده)

    بررسی تاثیر روابط اجتماعی و فامیلی بر رفتار های انسانی (آپدیت شده) صله رحم بخشایشگری رابطه صله رحم با میزان بخشایشگری بررسی رابطه صله رحم با میزان بخشایشگری بررسی تاثیر روابط اجتماعی و فامیلی بر رفتار های انسانی دانلود پایان…

  • مبانی نظری طراحی الگوی ارزیابی عملکرد با تکنیک تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی

    مبانی نظری طراحی الگوی ارزیابی عملکرد با تکنیک تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی مدل ارزیابی عملکرد سازمان مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد سازمان مبانی نظری…

  • اعتراض به رای داور در قانون داوری تجاری بین‌المللی

    اعتراض به رای داور در قانون داوری تجاری بین‌المللی قانون داوری تجاری بین‌المللی اعتراض به رای داور پایان نامه اعتراض به رای داور پایان نامه داوری تجاری بین‌المللی بررسی جهات اعتراض به رأی داور آئین اعتراض به رأی داور آثار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزش ریاضی 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزش ریاضی 35 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رویکردهای انگیزش ریاضی مبانی نظری رویکردهای انگیزش ریاضی پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزش ریاضی پیشینه پژوهش رویکردهای انگیزش ریاضی پیشینه نظری رویکردهای انگیزش ریاضی…

  • پاورپوینت طرح آرم تجاری

    پاورپوینت طرح آرم تجاری دانلود پاورپوینت طرح آرم تجاری پاورپوینت آموزش طرح آرم تجاری پاورپوینت تحقیق طرح آرم تجاری پاورپوینت چگونگی ساخت طرح آرم تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح آرم تجاری جهت رشته اقتصاد در قالب 60…