مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع پانزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز: 

در دنياي رقابت امروز هيچ سازماني نمی‌تواند از طريق سرآمدي در عمليات خود و يا نو آوري در محصولات خود، خود را از ساير سازمان‌ها متمايز كند، مگر اينكه نیازها و خواسته‌های مشتريان خود را عمیقاً درك كرده باشد، اين واقعيت موج کاربردهای سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتريان را به تلاطم در می‌آورد. سازمان‌های موفق امروزي كالا و خدماتي را ارائه می‌دهند كه توسط تک تک مشتريان تعريف شده است، در واقع اين سازمان‌ها به سرآمدي در نقاط كليدي تماس با مشتريان در بازاريابي، فروش و خدمات از طريق سفارشی ساختن انبوه  نائل می‌شوند.

 

 

امروزه بسياري از صنايع به دنبال اين هستند كه چگونه خود را از فروش با حجم بالا و بازاريابي راديو تلويزيوني به سمت مديريت روابط انفرادي با مشتريان منتقل كنند. در اينجا ذكر اين نكته ضروري به نظر می‌رسد كه يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري چيزي فراتر از اتوماسيون عمليات سنتي فروش، بازاريابي، زنجيره تأمین و يا خدمات از طريق تكنولوژي می‌باشد. يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري همچنين فراتر از موضوع «كيفيت خدمات» يا «خدمات مشتري» است. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري، سیستم‌هایی در مورد دگرگوني كل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتريان خود هستند. مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي كسب مزيت رقابتي می‌باشد. يك فلسفه و آرمان تحول در مورد نحوه رقابت كسب و كار در قرن بيست و يكم است. می‌توان گفت كه مديريت ارتباط با مشتري سنگ بناي اساسي موفقيت مالي سازمان‌ها می‌باشد (گالبریت و روگرس، 1999).  

 

 

 

در دنياي كسب و كار امروز بسياري از سازمان‌ها از انبوه اطلاعات اشباع شده‌اند، منابع اطلاعاتي از هر جايي درون و يا بيرون سازمان جاري می‌شوند، اما بسياري از سازمان‌ها از جمله بسياري از سازمان‌های ايراني از اين اطلاعات استفاده‌های تحليلي نمی‌کنند چرا كه تلفيق مناسبي از پایگاه‌های مختلف داده‌ها، مراكز تماس با مشتريان و اتوماسيون نيروهاي فروش را انجام نداده‌اند. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري به سازمان‌ها كمك می‌کند تا بفهمند دست‌یابی به کدام مشتری به رایشان به صرفه است؟ حفظ کدام مشتری برایشان به صرفه است؟ کدام مشتری، مشتری استراتژیک است؟ کدام مشتری مهم است؟ کدام مشتری سودآور است و کدام مشتری را باید رها کرد؟ این دانش در نهایت به سازمانها کمک می‌کند تا تعيين كنند كه چگونه به نیازهای منحصر به فرد مشتريان پاسخ دهند. البته در تئوري گفته می‌شود كه سازمانها بايد با همه مشتريان خود به خوبي رفتار كنند، اما در واقعيت امكان پذير نيست كه سطح يكساني از توجه و تمركز معطوف به همه مشتريان شود. بهترين تلاش سازمان‌ها بايد مختص مشترياني باشد كه براي سازمان بيشترين ارزش و سود آوري را دارند به منظور دستيابي به هدف «تمركز كسب و كار روي مشتري مناسب» سازمان‌ها نيازمند تركيب خلاقانه‌ای از استراتژی‌ها، فرآیندها، تکنولوژی‌ها، منابع اطلاعاتي و افراد هستند. (بختایی و گلچین فر، 1386)

 

 

خلق يك محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روز افزوني تبديل به چالش اصلي كسب و كار شده است.   «مديريت ارتباط با مشتري چالش اصلي استراتژيك قرن بيست و يكم است» (گالبریت و روگرس، 1999). پاتريك بولتما  مشاور خدمات مشتري اينگونه نظر می‌دهد: «مديريت ارتباط با مشتري (CRM) بزرگترين آرزوي كمپاني شما براي آينده می‌باشد.» علاوه بر اين ونيك سوين  از موسسه  SAS ادعا می‌کند كه : مديريت ارتباط با مشتري به سرعت در حال تبديل شدن به پيش نيازي براي بقا و موفقيت كليه كسب و کارها در بازار رقابتي امروز است. 
 

 

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-1) مقدمه    3
2-2 ) ادبيات تحقيق    1
2-2- 1- تعريف مديريت ارتباط با مشتري    1
2-2- 2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    4
2-2- 3- اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز:    7
2-2- 4- فرآيند مديريت ارتباط با مشتري:    10
2-2- 5-1- شناسايي مشتريان سازمان:    10
2-2- 5-2-جذب مشتري :    11
2-2- 5-3- رتبه بندي مشتريان:    11
2-2-5 – انواع فن آوری CRM    13
2-2- 5-1- مديريت ارتباط با مشتري عملياتي    13
2-2-5- 2- مديريت ارتباط با مشتري تحليلي    14
2-2-5- 3- مديريت ارتباط با مشتري مشاركتي    15
2-2-5- 3- 1- اتوماسيون بازاريابي سازمان:(EMA)    15
2-2-6- اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-2-6-1-مشتری    16
2-2-6- 2- ارتباط    18
2-2-6- 3- مدیریت    19
2-2-7- مزایای استفاده از CRM    20
2-2-7-1- مزایای استفاده از CRM برای سازمان    20
2-2-7-2 – مزایای CRM برای مشتریان    21
2-2-7-3 – مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای کارمندان    21
2-2-8 – مراحل اجرای CRM    22
2-2-9 – مزایای CRM برای شرکت‌های بیمه    24
2-2-10- کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های بیمه    26
2-2-10-1- ارائه دید واحد از مشتری    26
2-2-10-2 -یکپارچه کردن کانال‌های چندگانه ارائه خدمت و فروش به مشتریان    27
2-2-10-3- بازاریابی هدفمند برای ایجاد وفاداری و گسترش مشتریان    28
2-2-11- مدیریت مؤثر کانال‌های توزیع:    29
شکل 4 ) مقایسه کانالهای توزیع سنتی با کانالهای توزیع بر مبنای CRM (Peppers & Rogers ,2003)    30
2-2-12- (رابطه CRM با عملكرد بازاريابي (مدل مفهومي پژوهش    30
2-2-12-1 – تمركز بر مشتريان كليدي    32
2-2-12-2 – سازماندهي متناسب با CRM    34
2-2-12-3-  مديريت دانش    36
2-2-12-4-  تكنولوژي    38
2-2-13-  عملكرد سازماني    39
2-2-13-1 – اعتماد    39
2-2-13-2- رضایت مشتری    40

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

  • عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان

    عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی کارکنان دانشگاه رضایت شغلی در سازمان عوامل موثر بر رضایت شغلی در سازمان دانلود مقاله رضایت شغلی کارکنان دانشگاه عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان رفتن به…

  • پاورپوینت سبکها و تکنیک های یادگیری و انواع روشهای مطالعه

    پاورپوینت سبکها و تکنیک های یادگیری و انواع روشهای مطالعه کلمات کلیدی : پاورپوینت سبکها و تکنیک های یادگیری و انواع روشهای مطالعه سبکها و تکنیک های یادگیری تعریف یادگیری سبک یادگیری انواع سبک های یادگیری سبک واگرا سبک جذب…

  • پاورپوینت آشنایی با مقرهای برق

    پاورپوینت آشنایی با مقرهای برق پاورپوینت آشنایی با مقرهای برق ساختمان مقره ها جنس مقره ها مقره های شیشه ای انواع مقره ها مقره اتکايي مقره های آویزی مشخصات فنی مقره اتکایی مشخصات فني مقره آويزي وظايف و ويژگي هاي…

  • خرید دین در فقه و حقوق بانکی ایران

    خرید دین در فقه و حقوق بانکی ایران خرید دین در فقه پایان نامه خرید دین خرید دین در حقوق بانکی ایران بررسی خرید دین در فقه امامیه خرید دین در بانکداری اسلامی خرید دین در نظام بانکی خرید دین…

  • پاورپوینت بودجه بندی سنتی و نوین

    پاورپوینت بودجه بندی سنتی و نوین پاورپوینت بودجه بندی اصولی پاورپوینت بودجه بندی نوین پاورپوینت بودجه بندی سنتی پاورپوینت مدیریت بودجه پاورپوینت روشهای مدیریت بودجه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بودجه بندی سنتی و نوین جهت رشته اقتصاد  در قالب…

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت

    پاورپوینت مدیریت کیفیت پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت pdf پاورپوینت الزامات سیستم مدیریت کیفیت پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت چیست پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت iso 9001 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جهت رشته مدیریت در قالب 21 اسلاید و با…

  • مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری و قوانین موضوعه

    مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری و قوانین موضوعه کیفیات مخففه در قانون جدید مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری مسئولیت کیفری اطفال در قوانین موضوعه آثار کیفیات مخففه در اعمال مجازات ها کیفیات مخففه در خصوص کودکان…

  • پاورپوینت خشم در کودکان

    پاورپوینت خشم در کودکان پاورپوینت علت خشم در کودکان پاورپوینت برطرف کردن خشم کودکان پاورپوینت عوامل خشم در کودکان پاورپوینت خشم در کودکان دانش آموزی پاورپوینت درمان خشم کودکان پاورپوینت خشم در کودکان چگونه است رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مکان یابی محل دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی و ارایه روش دفن مهندسی- بهداشتی زایدات

    مکان یابی محل دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی و ارایه روش دفن مهندسی- بهداشتی زایدات دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی حفاظت از محیط زیست خرید مقاله و تحقیق رشته محیط زیست عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست کشور روش…

  • پاورپوینت مهارت جرأت‌ ورزی

    پاورپوینت مهارت جرأت‌ ورزی پاورپوینت مهارت جرات ورزی پاورپوینت مهارت جرات ورزی و قاطعیت pdf پاورپوینت مهارت جرات ورزی ونه گفتن پاورپوینت مهارت جرات ورزی چیست پاورپوینت مهارت جرات ورزی ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت جرأت‌ ورزی…

  • تحلیل های علمی تولید گندم در ایران و جهان (اقتصاد گندم ایران )

    تحلیل های علمی تولید گندم در ایران و جهان (اقتصاد گندم ایران ) ضایعات گندم و نان تولید گندم در ایران توسعه کشاورزی در ایران بازاریابی صادراتی گندم ایران دانلود مقاله تحلیل های علمی تولید گندم در ایران و جهان…

  • اصول و ابعاد روانشناسی مثبت گرا

    اصول و ابعاد روانشناسی مثبت گرا ابعاد روانشناسی مثبت گرا اصول روانشناسی مثبت گرا تحقیق در مورد روانشناسی مثبت گرا رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اصول و ابعاد روانشناسی مثبت گرا می باشد.     ابعاد…

  • دانلود پاورپوینت کارمندیابی جذب و گزینش نیروی کاری

    دانلود پاورپوینت کارمندیابی جذب و گزینش نیروی کاری پاورپوینت درباره کارمندیابی پاورپوینت کارمندیابی جذب پاورپوینت آماده درمورد گزینش نیروی کاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارمندیابی جذب و گزینش نیروی کاری جهت رشته مدیریت در 39 اسلاید و با…

  • دانلودپروژه کارآموزی 50 ص

    دانلودپروژه کارآموزی 50 ص کلمات کلیدی : دانلودپروژه کارآموزی 50 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : پروژه کارآموزی 50 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 46 حجم : 89 مگابایت مقدمه فصل اول :آشنايي با مكان كارآموزي…

  • سبب شناسی اضطراب امتحان و بررسی عوامل موثر بر آن

    سبب شناسی اضطراب امتحان و بررسی عوامل موثر بر آن شیوع اضطراب امتحان پیامدهای اضطراب امتحان سبب شناسی اضطراب امتحان تحقیق درباره اضطراب امتحان عوامل موثر بر اضطراب امتحان اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر رفتن به سايت اصلي هدف…

  • دانلود پاورپوینت مفهوم ripe

    دانلود پاورپوینت مفهوم ripe پاورپوینت درباره ripe پاورپوینت بررسی ساختار ripe پاورپوینت مفهوم ripe رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم ripe جهت رشته IT در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی

    پاورپوینت بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی پاورپوینت دیدگاه رفتاری دیدگاه برنامه درسی چیست دیدگاه…

  • دانلود پاورپوینت جدول ترکیب صامت و مصوّت

    دانلود پاورپوینت جدول ترکیب صامت و مصوّت دانلود پاورپوینت جدول ترکیب صامت و مصوّت پاورپوینت جدول ترکیب صامت و مصوّت پاورپوینت صامت و مصوّت پاورپوینت جدول صامت و مصوّت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جدول ترکیب صامت و مصوّت…

  • پرسشنامه شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن

    پرسشنامه شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن پرسشنامه erp پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp در سازمان های…

  • تحولات سوریه و نقش رسانه ها در آن

    تحولات سوریه و نقش رسانه ها در آن کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه نقش رسانه ها در تحولات سوريه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش شبكه الجزيره…

  • پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری

    پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری اهميت و‌ ضرو‌رت رهبري تعريف رهبري تمايز مديريت و رهبري نقش و وظيفه رهبري نظريه‌هاي رهبري نظريه‌هاي جديد رهبري نظريه‌هاي خصوصيات فردي…

  • پرسشنامه ابراز وجود شرینگ 1980 با روایی و پایایی معتبر

    پرسشنامه ابراز وجود شرینگ 1980 با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه ابراز وجود پرسشنامه ابراز وجود کودکان دانلود پرسشنامه ابراز وجود پرسشنامه ابراز وجود شرینگ دانلود پرسشنامه ابراز وجود شرینگ پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان پرسشنامه ابراز…

  • پاورپوينت مقدمات مدیریت آموزشی

    پاورپوينت مقدمات مدیریت آموزشی پاورپوینت درس مقدمات مدیریت آموزشی پاورپوینت در مورد مقدمات مدیریت آموزشی دانلود پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی مقدمات مدیریت آموزشی ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مقدمات مدیریت آموزشی جهت رشته علوم تربیتی قالب 247 اسلايد…

  • پروپوزال پایان نامه سلامت روان سالمندان

    پروپوزال پایان نامه سلامت روان سالمندان کلمات کلیدی : پروپوزال سلامت روان پروپوزال سلامت روانی نمونه پروپوزال سلامت روان پروپوزال در مورد سلامت روان پایان نامه سلامت روان سالمندان پروپوزال درباره سلامت روان سالمندان پروپوزال در مورد سلامت روان سالمندان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تکانشگری و رفتارهای تکانشی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تکانشگری و رفتارهای تکانشی کلمات کلیدی : مبانی نظری تکانشگری پیشینه تحقیق تکانشگری پیشینه داخلی تکانشگری پیشینه خارجی تکانشگری پیشینه پژوهش تکانشگری پیشینه نظری تکانشگری فصل دوم پایان نامه تکانشگری ​​​​​​​مبانی نظری رفتارهای تکانشی پیشینه…

  • تاثیر سطح مهارت الگو و تمرینات ذهنی بر عملكرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال

    تاثیر سطح مهارت الگو و تمرینات ذهنی بر عملكرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال علم ورزش تربیت بدنی رشته ورزشی والیبال عملكرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی تاثیر…

  • پلی گون زمین فوتبال

    پلی گون زمین فوتبال پلی گون زمین فوتبال دانلود مقالات رشته معماری دانلود مقالات معماری دانلود مقالات مهندسی معماری دانلود مقاله پلی گون زمین فوتبال فروش مقالات رشته معماری خرید مقالات رشته معماری رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • پاورپوینت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل چهارده طراحی معماری

    پاورپوینت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل چهارده طراحی معماری پاورپوینت مهندسی نرم افزارطراحی معماری دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزارطراحی معماری پاورپوینت درباره مهندسی نرم افزارطراحی معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل چهارده…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل با عنوان بررسی نظر مشورتی دیوان بین المللی دادگستری دربارة سلاح های هسته ای سال 1996

    مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل با عنوان بررسی نظر مشورتی دیوان بین المللی دادگستری دربارة سلاح های هسته ای سال 1996 حقوق بین الملل سازمان ملل متحد سلاح های هسته ای دیوان بین المللی دادگستری دانلود مقاله کارشناسی…

  • پاورپوينت داده کاوی الگوهای تکرار شونده در جریان داده ها

    پاورپوينت داده کاوی الگوهای تکرار شونده در جریان داده ها پاورپوینت جریان داده ها پاورپوینت داده کاوی الگو های تکرار شونده پاورپوینت در مورد جریان داده دانلود پاورپوینت در مورد جریان داده دانلود در مورد داده کاوی الگو های تکرار…

  • پایان نامه ​​​​​​​طلاق عاطفی و تعارضات ناشی از آن 84 صفحه

    پایان نامه ​​​​​​​طلاق عاطفی و تعارضات ناشی از آن 84 صفحه پایان نامه طلاق پایان نامه طلاق عاطفی نظریه های طلاق عاطفی عوامل موثر بر طلاق عوامل موثر بر طلاق عاطفی عوامل موثر بر اختلافات زناشویی تاثیرات طلاق بر کودکان…

  • بررسی تاثیر پولشویی بر مصرف در اقتصاد ایران

    بررسی تاثیر پولشویی بر مصرف در اقتصاد ایران کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی آثار اقتصادی پولشویی تاثیر پولشویی بر مصرف دانلود پایان نامه پولشویی پایان نامه پولشویی در ایران ابعاد مختلف پدیده پولشویی آثار اجتماعی و سیاسی پولشویی تخمین…

  • دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das

    دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das کلمات کلیدی : مقیاس نگرش های ناکارآمد مقیاس نگرش های ناکارآمد das پرسشنامه نگرش های ناکارآمد پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد پرسشنامه نگرش های ناکارآمد وایزمن و بک پرسشنامه…

  • مقاله رشته هوش مصنوعی با عنوان شبکه های Cascade-Correlation

    مقاله رشته هوش مصنوعی با عنوان شبکه های Cascade-Correlation مقاله رشته هوش مصنوعی با عنوان شبکه های CascadeCorrelation شبکه های CascadeCorrelation دانلود مقاله رشته هوش مصنوعی با عنوان شبکه های CascadeCorrelation شبکه های عصبی دانلود مقالات کارشناسی ارشد هوش مصنوعی…

  • پاورپوینت ورزش و تفریحات سالم

    پاورپوینت ورزش و تفریحات سالم دانلود پاورپوینت ورزش و تفریحات سالم پاورپوینت ورزش پاورپوینت تفریحات سالم پاورپوینت درباره تفریحات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ورزش و تفریحات سالم جهت رشته ی تربیت بدنی در قالب 19  اسلاید و با…