مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع هفدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك عبارت نوین در اواسط دهه 1990 رواج یافت. اگرچه  سی آر ام به عنوان یكی از مهمترین مباحث تجارت الكترونیك است، اما هیچ تعریف مشترك و واضحی از آن وجود ندارد.

 

 

 

بعضی از تعاریف  سی آر ام از زبان متخصصان و تحلیلگران به شرح زیر می باشد:كودول  در سال 1998،  سی آر ام را تحت عنوان تركیب فرآیندها و تكنولوژی های كاری در مورد مشتری تعریف می كند. كالا كَُوتا و رابینسون  در سال 2000، سی آر ام را به عنوان یكپارچگی استراتژی های فروش، بازاریابی و خدمات معرفی نموده و آن را عاملی برای جلوگیری از ایجاد دید تك بعدی درباره مشتریان می دانند و به نقش یكپارچگی فرآیندها و دپارتمان های مختلف در اجرای  سی آر ام با هدف افزایش خدمات به مشتری، اشاره دارند(نگای  ، 2005، 582). 

 

 

دودس  در سال 2001، بیان می دارد كه  سی آر ام درباره ارایه خدمات بهتر به مشتریان در همه سطوح سازمانی است. سویفدر ، در سال 2001، سی آر ام را به عنوان رویكرد سازمانی برای فهم و تأثیر رفتار مشتری در ارتباطات وی با سازمان، به منظور بهبود در جذب، حفظ، وفاداری و سودآوری مشتری تعریف كرده است. شت و پارواتیار  در سال 2001، سی آر ام را به عنوان «استراتژی جامع و فرآیند جذب، حفظ و مشاركت با مشتری كه شامل یكپارچگی بخش های بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و زنجیره تأمین سازمان برای دستیابی به كارآیی بیشتر و مؤثر در ارایه ارزش به مشتری است» تعریف كرده اند(نگای ، 2005، 583). آرم استرانگ  در سال 2004، سی آر ام را به این صورت توصیف می كند: «فرآیند كلی ایجاد و نگهداری رابطه با مشتریان سودآور از طریق ارایه ارزش بیشتر به مشتریان و جلب رضایت بیشتر آنان. »(پاین  ، 2004، 527)

 

 

 

 

 

عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك ضرورت استراتژیك برای تمامی سازمان ها می باشد. چرا كه اجرای مؤثر آن می تواند سبب افزایش رضایت مشتری، وفاداری و جذب آنها و در نتیجه فروش بیشتر و تكرار خرید گردد) پاپاسولومو ، 2002، 62). بعضی از سازمان ها در اجرای آن مشكل دارند چرا كه نگرش آنها به این مقوله صرفاً تكنولوژیكی است. یعنی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری را با تكنولوژی سی آر ام یكی می دانند، در حالی كه سی آر ام یك مسئله تكنولوژیكی نیست بلكه مسئله ای كاری است كه ابزار تكنولوژی اطلاعات باید به آن اختصاص داده شود، طراحی شود و با عملیات ها و استراتژی های كاری هماهنگ شود)نگای ، 2005، 584 ).

 

 

 

نرخ شكست پروژه های سی آر ام بیش از شصت و پنج درصد می باشد. پر واضح است كه توقف یا  شكست این پروژه ها اغلب در نتیجه عدم فهم این مطلب است كه برای اجرای سی آر ام چه فعالیت هایی لازم است(آبلا و دیگران  ، 2004، 603). سیگالا در سال 2005، عدم وجود چارچوبی برای اجرای مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را باعث به وجود آمدن چنین شكست هایی می داند (نگای ، 2005، 584). مدیریت ارتباط با مشتری معانی و مفاهیم مختلفی را به ذهن افراد مختلف متبادر می کند. علیرغم اینکه مفهوم ارتباط با مشتری در ظاهر ساده و واضح به نظر می رسد اما برسر تعریف آن توافق کمی وجود  دارد. به عنوان مثال زابلالیش، چهل تعریف متمایز از مدیریت ارتباط با مشتری را در ادبیات مشخص نموده است(ایساکسون ، 2005). لوین مدیریت ارتباط با مشتری را استفاده از اطلاعات و دانش مربوط به مشتری به منظور تحویل کالا و خدمات به مشتری می داند(بال ، 2003 ).

 

 

 

 

 تامسون در سال 2002، سی آر ام را یک فرهنگ و فلسفه کاری مشتری محور بیان می کند که به طور مؤثرتری فرآیندهای سرویس دهی، فروش و بازاریابی را پشتیبانی می کند. کین کید در سال 2003، سی آر ام را به عنوان کاربرد استراتژیک اطلاعات، فرآیند، تکنولوژی اطلاعات و افراد برای مدیریت رابطه مشتری با سازمان بیان نموده است. او همچنین مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان فلسفه تجاری با منفعت در بخش های شناسایی شده موجود و مشتری احتمالی تعریف می کند “سی آر ام فرآیند ارتقاء یافته تکنولوژی اطلاعات است که صلاحیت مختلف هر مشتری ها را شناسایی نموده و توسعه و ادغام می کند و بر آن تأکید می کند به این قصد که ارزش برتر برای مشتری ارایه دهد” (ویکستروم، 2003). سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری روابط بین سازمان با مشتریان، شرکای تجاری، تأمین کنندگان، کارکنان و سایر سازمان ها را تسهیل می کنند. بر این اساس هدف از این رویکرد درک اهمیت فعالیت های مردم گرا در جهت شناخت بهتر از آنها و برقراری ارتباط مثمرثمر تر با آنهاست(ایساکسون ، 2005). 

 

 

همانطور كه قبلاٌ هم اشاره شد، مشتریان بهترین دارائی یك سازمان هستند وتعداد روبه افزایش سازمان ها، اهمیت مشتری محور شدن را در دنیای رقابتی امروز نشان می دهد. همچنین سازمان ها باید دانایی درباره مشتریان، محصولات و خدمات را به صورت درون سازمانی (وظایف مختلف سازمان) و به صورت بیرونی (نقاط تماس با مشتریان) ایجاد كنند. بنابراین، مدیران سازمان به سمت آگاهی یافتن نسبت به فاكتورهای مهم موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان خود كشیده می شوند (گرینبرگ ، 2002). گامسون در سال 2002، سی آر ام را به عنوان یك قاعده ضروری برای سازمان هایی كه نیازمند توسعه و پیشرفت بیشتری است، قلمداد می كند و در این زمینه، شناسایی ابعاد كلیدی  سی آر ام را بسیار مهم می داند (پاین ، 2004،  527). 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-1) مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری11
2-1 -2) چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری14
2-1-3)  عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری16
2 – 1- 4 ) مفهوم مشتری و رضایت مندی مشتریان 20
2 – 1- 5 ) فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان 21     
2 – 1- 6 ) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری23
202 – 1 – 7 ) ابعاد وعناصر  سی آر ام30
2 – 1- 8 ) فرآیند پیاده سازی  سی آر ام  31
2  -1 – 9 ) مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری32
2 – 1- 10 ) عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی  سی آر ام 34
2 – 1- 11 )چالش های اجرایی سی آر ام 34
2- 1- 12 ) تکنولوژی سی آر ام  و الگوهای های عملکردی 35 
2-1- 13 ) الگوهای سی آر ام  37
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • پاورپوینت درباره روش تحقیق

    پاورپوینت درباره روش تحقیق پاورپوینت روش تحقیق در علوم انسانی پاورپوینت روش تحقیق در روان شناسی پاورپوینت روش تحقیق چیست پاورپوینت متدهای روش تحقیق پاورپوینت تعریف روش تحقیق پاورپوینت انواع روش تحقیق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق…

  • پاورپوینت سیره و اخلاق پیامبر در اسلام

    پاورپوینت سیره و اخلاق پیامبر در اسلام پاورپوینت پیامبر رحمت پاورپوینت پیامبر رحمت هفتم پاورپوینت درس پیامبر رحمت هفتم پاورپوینت سیره تربیتی پیامبر پاورپوینت در مورد پیامبر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اخلاق و سیره پیامبر جهت رشته معارف…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات مبانی نظری آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشینه تحقیق آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشینه پژوهش…

  • درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان

    درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان منتخبی از مقالات ترجمه شده کتاب اقلیتهای مسلمان در جهان (کرمانی) رفتن به سایت اصلی جزوه درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در…

  • جزوه دست نویس درس ریاضیات کاربردی سطح دکتری دانشگاه آزاد کرج استاد رستمی بشمنی

    جزوه دست نویس درس ریاضیات کاربردی سطح دکتری دانشگاه آزاد کرج استاد رستمی بشمنی آمار ناپارامتریک تحلیل مسیر تحلیل عاملی تحلیل خوشه ای تحلیل معادلات ساختاری ریاضیات کاربردی رفتن به سایت اصلی جزوه دست نویس درس ریاضیات کاربردی سطح دکتری…

  • دانلود پاورپوینت بهداشت دهان و دندان در بیماران هموفیلی

    دانلود پاورپوینت بهداشت دهان و دندان در بیماران هموفیلی پاورپوینت بهداشت دهان و دندان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان کودکان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان دانش آموزان پاورپوینت بهداشت دهان دندان بهداشت دهان و دندان کودکان پاورپوینت پاورپوینت آموزش بهداشت…

  • پیشینه پژوهشهای ساختار سازمانی و رضایت شغلی و ارائه مدل مفهومی

    پیشینه پژوهشهای ساختار سازمانی و رضایت شغلی و ارائه مدل مفهومی رضایت شغلی ساختار سازمانی رابطه ساختار سازمانی و رضایت شغلی پیشینه پژوهشهای ساختار سازمانی پیشینه پژوهشهای رضایت شغلی ارائه مدل مفهومی برای رابطه بین ساختار سازمانی و رضایت شغلی…

  • مدل ها و ابعاد تنظیم شناختی هیجان

    مدل ها و ابعاد تنظیم شناختی هیجان کلمات کلیدی : مبانی تنظیم هیجان  ابعاد تنظیم هیجان پایان نامه تنظیم هیجان مدل های تنظیم هیجان ابعاد تنظیم شناختی هیجان مدل ها و ابعاد تنظیم هیجان مدل های تنظیم شناختی هیجان پایان…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی داﻧﺶ آﻣﻮزان

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی داﻧﺶ آﻣﻮزان پرسشنامه سلامت عمومی پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی روایی و پایایی پرسشنامه سلامت روان پرسشنامه استاندارد سلامت روان دانلود پرسشنامه GHQ سبک های فرزند پروری بامریند…

  • بررسی سبک های مقابله ای و انواع مقابله های کارآمد

    بررسی سبک های مقابله ای و انواع مقابله های کارآمد کلمات کلیدی : تعریف نظری سبک های مقابله تعریف عملیاتی  سبک های مقابله تحقیق کامل سبک های مقابله انواع شیوه های مقابله ای انواع مقابله های کارآمد رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی 21 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی 21 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی ادبیات نظری سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی چارچوب نظری سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه…

  • پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی نشانه

    پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی نشانه طراح گرافیک علامت فونتیک طراحی نشانه طراحی پیکتوگرام زبان سمبول نماد و نشانه دانلود پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی نشانه خرید پایان نامه کارشناسی…

  • پاورپوینت معرفی برج ميلاد

    پاورپوینت معرفی برج ميلاد پاورپوینت برج میلاد دانلود پاورپوینت برج میلاد پاورپوینت درباره برج میلاد پاورپوینت معماری برج میلاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی برج ميلاد جهت رشته معماری در قالب 11 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو سازمانی 75 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو سازمانی 75 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه جو سازمانی مبانی نظری جو سازمانی پیشینه تحقیق جو سازمانی پیشینه داخلی جو سازمانی پیشینه خارجی جو سازمانی پیشینه پژوهش جو سازمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت بررسی بیماری بلاست در برنج

    پاورپوینت بررسی بیماری بلاست در برنج پاورپوينت بلاست برنج دانلود پاورپوينت بلاست برنج پاورپوینت درباره بلاست رنج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسی بيماری بلاست در برنج جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 33 اسلايد و با فرمت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دغدغه مسیر شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دغدغه مسیر شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دغدغه مسیر شغلی مبانی نظری دغدغه مسیر شغلی پیشینه تحقیق دغدغه مسیر شغلی پیشینه داخلی دغدغه مسیر شغلی پیشینه خارجی دغدغه مسیر شغلی پیشینه پژوهش…

  • پرسشنامه اهمیت و ارجحیت نسبت های غیر مالی

    پرسشنامه اهمیت و ارجحیت نسبت های غیر مالی پرسشنامه نسبت های غیر مالی پرسشنامه اهمیت نسبت های غیر مالی دانلود پرسشنامه نسبت های غیر مالی پرسشنامه نسبت های غیر مالی بانک پرسشنامه نسبت های غیر مالی در بانک رفتن به…

  • مبانی نظری عوامل اثرگذار بر تغییر حسابرس از نگاه حاکمیت شرکتی

    مبانی نظری عوامل اثرگذار بر تغییر حسابرس از نگاه حاکمیت شرکتی مبانی نظری حاکمیت شرکتی مکانیزم های حاکمیت شرکتی مبانی نظری عوامل و آثار تغییر حسابرس تغییر حسابرس از دیدگاه حاکمیت شرکتی تاثیر مکانیزم های حاکمیت شرکتی بر تغییر حسابرس…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مسیر شغلی 57 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مسیر شغلی 57 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت مسیر شغلی مبانی نظری مدیریت مسیر شغلی پیشینه تحقیق مدیریت مسیر شغلی پیشینه داخلی مدیریت مسیر شغلی پیشینه خارجی مدیریت مسیر شغلی…

  • پاورپوینت تعریف نمونه گیری

    پاورپوینت تعریف نمونه گیری پاورپوینت نمونه گیری در حسابرسی پاورپوینت روشهای نمونه گیری پاورپوینت انواع نمونه گیری دانلود پاورپوینت روشهای نمونه گیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع نژاد های عدس جهت رشته کشاورزی در قالب 30 اسلاید و…

  • پاورپوینت روش استاندارد اندازه ‏گيری اوره و ازت آمونياکی در خوراک دام و طيور

    پاورپوینت روش استاندارد اندازه ‏گيری اوره و ازت آمونياکی در خوراک دام و طيور دانلود پاورپوینت روش اندازه ‏گيری اوره دانلود پاورپوینت روش اندازه ‏گيری ازت آمونياکی در خوراک دام و طيور دانلود پاورپوینت روش اندازه ‏گيری اوره و ازت آمونياکی در خوراک…

  • پاورپوینت آشنایی با مبانی مهندسی زلزله

    پاورپوینت آشنایی با مبانی مهندسی زلزله پاورپوینت آشنایی با مبانی مهندسی زلزله پاورپوینت مبانی مهندسی زلزله پاورپوینت مهندسی زلزله تحلیل دینامیکی سازه ها در برابر زلزله انواع ارتعاشات سختی و میرایی ارتعاش آزاد دستگاه های یک درجه آزادی فاقد میرائی…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان تبلیغات انیمیشن روانشناسی تبلیغات آگهی های تلویزیونی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طرحواره های ناسازگار اولیه

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طرحواره های ناسازگار اولیه کلمات کلیدی : مبانی نظری طرحواره پیشینه تحقیق طرحواره پیشینه داخلی طرحواره پیشینه خارجی طرحواره پیشینه پژوهش طرحواره چارچوب نظری طرحواره فصل دوم پایان نامه طرحواره مبانی نظری طرحواره های ناسازگار…

  • گزارش كارآموزی صنایع غذایی در كارخانه بستنی پرستوك با عنوان بستنی

    گزارش كارآموزی صنایع غذایی در كارخانه بستنی پرستوك با عنوان بستنی تعریف بستنی دانلود گزارش كارآموزی صنایع غذایی در كارخانه بستنی پرستوك با عنوان بستنی عوامل موثر در ویسکوزیته بستنی ارزش غذایی بستنی اجزاء اصلی تشکیل دهنده مواد اولیه بستنی…

  • راهبرد رسانه ای شبکه الجزیره در قبال تحولات سوریه

    راهبرد رسانه ای شبکه الجزیره در قبال تحولات سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه نقش رسانه ها در تحولات سوريه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش شبكه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی 40 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد ریاضی چارچوب نظری عملکرد ریاضی فصل دوم پایان نامه عملکرد ریاضی دانلود مبانی نظری عملکرد ریاضی پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی پیشینه داخلی عملکرد ریاضی پیشینه…

  • دانلود تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی

    دانلود تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی رفتن به سایت اصلی بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی, بر اساس یک تقسیم بندی، مجازات ها به مجازات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی فراشناخت

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی فراشناخت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فراشناخت مبانی نظری فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت پیشینه پژوهش فراشناخت پیشینه نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری فراشناخت رفتن به…

  • تاریخچه تصفیه خانه های آب تهران،فرآیند تصفیه آب و شرح مراحل و تاسیسات تصفیه آب

    تاریخچه تصفیه خانه های آب تهران،فرآیند تصفیه آب و شرح مراحل و تاسیسات تصفیه آب تصفیه آب تصفیه خانه آب آشامیدنی فرآیند تصفیه آب تاریخچه تصفیه خانه های آب تهران تاریخچه تصفیه خانه های آب تهران،فرآیند تصفیه آب و شرح…

  • پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد

    پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر افزایش عملکرد با استراتژیک تغییر پرسشنامه مدیریت استراتژیك تغییر پرسشنامه موضوعات تغییر در سطح…

  • پاورپوینت مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری

    پاورپوینت مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری پاورپوینت مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری تحقیق مهارتهای ارتباط حرفه ای در پرستاری طبقه بندی نیاز ها ارتباط چیست فرآیند ارتباطات تاثیر عامل موقعیت در ارتباطات…

  • پاورپوینت حسابداری و نحوه ارائه صورت های مالی

    پاورپوینت حسابداری و نحوه ارائه صورت های مالی دانلود پاورپوینت حسابداری و نحوه ارائه صورت های مالی پاورپوینت حسابداری شماره 1 و نحوه ارائه صورت های مالی پاورپوینت تحقیق راجب حسابداری و نحوه ارائه صورت های مالی حسابداری و نحوه…

  • پروپوزال تحلیل دلایل سرقت و ارائه راهکارهای پیشگیری

    پروپوزال تحلیل دلایل سرقت و ارائه راهکارهای پیشگیری جرم شناسی سرقت عوامل موثر بر سرقت راههای پیشگیری از سرقت تحقیق در مورد سرقت علل و انگیزه سرقت بررسی علل و انگیزه سرقت پروپوزال سرقت پروپوزال عوامل موثر بر سرقت پروپوزال…

  • دانلود پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی

    دانلود پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی آزاد پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی تحت فشار پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی …