مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 93 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 93 صفحه

کلمات کلیدی :

مبانی نظری تبلیغات تجاری
مبانی نظری پیشبرد فروش
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
پیشینه تحقیق پیشبرد فروش
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری
فصل دوم پایان نامه پیشبرد فروش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشبرد فروش

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش می باشد. در بخش اول مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

  • پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان به نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان به نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه ارتقاء شغلی دانلود پرسشنامه ارتقای شغلی پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان دانلود پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان روایی و پایایی پرسشنامه ارتقای شغلی کارکنان شیوه نمره گذاری پرسشنامه…

  • سیر تحول جرم شناسی و بررسی مجرم در آن

    سیر تحول جرم شناسی و بررسی مجرم در آن مفهوم مجرم تحولات مفهوم مجرم سیر تحول جرم شناسی مجرم از دیدگاه قوانین ماهوی ایران سیر تحول جرم شناسی و بررسی مجرم در آن تحولات مفهوم مجرم از دیدگاه قوانین ماهوی…

  • سازوکارهای اعمال و اجرای مجازات های جایگزین حبس

    سازوکارهای اعمال و اجرای مجازات های جایگزین حبس مجازات های جایگزین حبس مجازاتهای جایگزین حبس طبق قانون جدید مجازاتهای جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی مجازات های جایگزین حبس در ایران پایان نامه مجازات های جایگزین حبس اجرای مجازات های…

  • پرسشنامه فرسودگی زناشویی با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه فرسودگی زناشویی با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه دلزدگی زناشویی پرسشنامه فرسودگی زناشویی پرسشنامه فرسودگی زناشویی پاینز پرسشنامه دلزدگی زناشویی 21 سوالی دانلود پرسشنامه دلزدگی زناشویی پاینز پرسشنامه دلزدگی زناشویی پاینز 1996 پرسشنامه دلزدگی زناشویی…

  • کتاب رایانش ابری

    کتاب رایانش ابری رایانش ابری سرویس های ابری امنیت محاسبات ابری استانداردهای محاسبات ابری معماری سیستم های محاسبات ابری دانلود کتاب رایانش ابری دانلود کتاب محاسبات ابری رفتن به سایت اصلی کتاب رایانش ابری (بصورت کامل و جامع)    …

  • پاورپوینت بررسی فرآیند ماشین وایرکات

    پاورپوینت بررسی فرآیند ماشین وایرکات پاورپوینت بررسی فرآیند ماشین وایرکات فرآیند ماشین وایرکات ماشین وایرکات تحقیق فرآیند ماشین وایرکات مبانی فرایند وایرکات کاربرد های فرایند وایرکات نظارت و کنترل فرایند وایرکات مشكلات ماشينكاري وایرکات توسعه فراوری فرایند وایرکات مدل سازی…

  • پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه

    پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه آشنایی با استاندارد های طراحی موزه استاندارد های طراحی موزه تحقیق استاندارد های طراحی موزه تعریف موزه اهداف موزه عمده فعاليتهاي موزه انواع…

  • رساله دکترای رشته درمان و آموزش پزشکی با عنوان تعیین نحوه به روز كردن اطلاعات پزشكی در پزشكان عمومی شاغل در شهر قزوین

    رساله دکترای رشته درمان و آموزش پزشکی با عنوان تعیین نحوه به روز كردن اطلاعات پزشكی در پزشكان عمومی شاغل در شهر قزوین پزشكان عمومی رضایت پزشكان عمومی به روز كردن اطلاعات پزشكی راهنمای مطالعاتی (Clinical guidelinel) دانلود رساله دکترای…

  • آلودگی هوا و مرگ و میر روزانه در وادی کوچلا، کالیفرنیا: یک مطالعه PM10 غالب توسط ذرات درشت

    آلودگی هوا و مرگ و میر روزانه در وادی کوچلا، کالیفرنیا: یک مطالعه PM10 غالب توسط ذرات درشت آلودگی هوا و مرگ و میر روزانه در وادی کوچلا، کالیفرنیا یک مطالعه PM10 غالب توسط ذرات درشت رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود پاورپوینت درباره معمار کریستوفر الکساندر

    دانلود پاورپوینت درباره معمار کریستوفر الکساندر پاورپوینت زندگی نامه کریستوفر الکساندر پاورپوینت در مورد تئوری کریستوفر الکساندر پاورپوینت نظریات کریستوفر الکساندر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره معمار کریستوفر الکساندر جهت رشته معماری در 39 اسلاید و با فرمت…

  • مبانی نظری بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه

    مبانی نظری بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه مدرسه یادگیرنده مدارس یادگیرنده سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده در مدارس ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس مدرسه به مثابه سازمان یادگیرنده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عمل به باورهای دینی 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عمل به باورهای دینی 45 صفحه فصل دوم پایان نامه عمل به باورهای دینی مبانی نظری عمل به باورهای دینی پیشینه تحقیق عمل به باورهای دینی پیشینه پژوهش عمل به باورهای دینی پیشینه نظری عمل…

  • مشارکت در بازار

    مشارکت در بازار بازار کار ایران نرخ مشارکت اقتصادی نرخ مشارکت اقتصادی در ایران و جهان دانلود مقالات رشته اقتصاد مشارکت در بازار دانلود مقالات اقتصاد دانلود مقاله مشارکت در بازار رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته اقتصاد مشارکت…

  • پایان نامه رشته مکانیک با عنوان تنش جوش

    پایان نامه رشته مکانیک با عنوان تنش جوش جوشکاری تنش جوش تنش پسماند عوامل موثر در جوش تحلیل جوش فیللت فرآیند جوشکاری GTAW دانلود پایان نامه رشته مکانیک خرید پایان نامه رشته مکانیک دانلود پروژه رشته مکانیک سیستم همکاری در…

  • پاورپوینت جنگ نرم در دهه چهارم

    پاورپوینت جنگ نرم در دهه چهارم پاورپوینت جنگ نرم و رسانه پاورپوینت جنگ نرم پایه دهم پاورپوینت جنگ نرم دوم دبیرستان پاورپوینت جنگ نرم ppt دانلود پاورپوینت درباره جنگ نرم در دهه چهارم دانلود پاورپوینت جنگ نرم رفتن به سايت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی ادبیات نظری بودجه ریزی عملیاتی فصل دوم پایان نامه بودجه ریزی عملیاتی…

  • تحقیق کامل در مورد سازگاری شغلی

    تحقیق کامل در مورد سازگاری شغلی تحقیق درباره سازگاری شغلی نظريه هاي سازگاري شغلي عوامل موثر بر سازگاري شغلي رفتن به سايت اصلي این نوشتار تحقیق کامل در مورد سازگاری شغلی می باشد.     مهمترین عامل در نیل به…

  • پاورپوینت زندگی دامداران و تولید نخ از پشم گوسفند

    پاورپوینت زندگی دامداران و تولید نخ از پشم گوسفند پاورپوینت دامداران ثروتمند پاورپوینت دامداران ایران پاورپوینت دامداران موفق پاورپوینت شیر امگا3 دامداران پاورپوینت زندگی دامداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زندگی دامداران و تولید نخ از پشم گوسفند جهت…

  • مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی

    مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی امپدانس Eddy Current Testing اصول القای الكترومغناطیس آزمون جریان های گردابی (ET) دانلود مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی تست جریان های گردابی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • بررسی وجوه تمایز مجازات های بازدارنده با تعزیرات شرعی

    بررسی وجوه تمایز مجازات های بازدارنده با تعزیرات شرعی مجازات بازدارنده و تعزیری مجازات بازدارنده در قانون جدید مجازات بازدارنده در قانون تفاوت مجازات بازدارنده و تعزیری قانون مجازات اسلامی بازدارنده قانون تعزیرات و مجازات بازدارنده تعزیرات و مجازات های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنويت در کار و سازمان 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنويت در کار و سازمان 48 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنويت در کار و سازمان مبانی نظری معنويت در کار و سازمان پیشینه تحقیق معنويت در کار و سازمان پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن

    پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن مفهوم تعارض تعاریف تعارض سیر تکاملی اندیشه تعارض دیدگاه سنتی در مورد تعارض دیدگاه روابط انسانی در مورد تعارض دیدگاه تعامل در مورد تعارض نگرش نوين…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن

    پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی و صوفی پاورپوینت…

  • پاورپوینت سازه های کابلی کالاتراوا

    پاورپوینت سازه های کابلی کالاتراوا پاورپوینت زندگی نامه کالاتراوا پاورپوینت سازه های کابلی پاورپوینت کالاتراوا دانلود پاورپوینت سازه های کابلی کالاتراوا پاورپوینت درمورد سازه های کابلی کالاتراوا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازه های کابلی کالاتراوا جهت رشته معماری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 100 صفحه آپدیت شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 100 صفحه آپدیت شده کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش دانلود پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه داخلی مدیریت دانش پیشینه خارجی مدیریت دانش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت منابع انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت منابع انسانی مبانی نظری مدیریت منابع انسانی پیشینه تحقیق مدیریت منابع انسانی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت منابع انسانی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت منابع انسانی دانلود مبانی نظری مدیریت منابع انسانی…

  • پاورپوینت بررسی قانون اساسی کشور ترکیه

    پاورپوینت بررسی قانون اساسی کشور ترکیه دانلود پاورپوینت بررسی قانون اساسی کشور ترکیه پاورپوینت بررسی قانون اساسی کشور ترکیه بررسی قانون اساسی کشور ترکیه قانون اساسی کشور ترکیه تحقیق بررسی قانون اساسی کشور ترکیه رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت…

  • عوامل موثر بر رضایت زناشویی ابعاد و و نظریه های آن

    عوامل موثر بر رضایت زناشویی ابعاد و و نظریه های آن عوامل موثر بر رضایت زناشویی تظریه های رفتاری در مورد رضایت زناشویی نظریه های شناختی در مورد رضایت زناشویی نظریه های سیستمی در مورد رضایت زناشویی نظریه های بین…

  • پاورپوینت تب زرد یک بیماری مشترک انسان و حیوان

    پاورپوینت تب زرد یک بیماری مشترک انسان و حیوان پاورپوینت تب زرد چیست پاورپوینت تب زرد در ایران پاورپوینت تب زرد کنگو پاورپوینت تب زرد علائم پاورپوینت تب زرد ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تب زرد یک بیماری…

  • تحقیق درس انقلاب اسلامی ایران با عنوان جُبن ذاتی پهلوی ها

    تحقیق درس انقلاب اسلامی ایران با عنوان جُبن ذاتی پهلوی ها دانلود تحقیق درس انقلاب اسلامی ایران با عنوان جُبن ذاتی پهلوی ها سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز…

  • شیوه های پولی جبران خسارت در کنوانسیون بین المللی کالا

    شیوه های پولی جبران خسارت در کنوانسیون بین المللی کالا جبران خسارت در حقوق بین الملل روشهای جبران خسارت در بیع بین الملل جبران خسارت در کنوانسیون بیع بین المللی کالا شیوه های جبران خسارت در کنوانسیون بین المللی کالا…

  • تحقیق کامل در مورد یادگیری خود نظم داده شده

    تحقیق کامل در مورد یادگیری خود نظم داده شده انواع خودتنظیمی مدل های خودتنظیمی نظریه های خودتنظیمی مدلهای یادگیری خودتنظیمی نظریه های یادگیری خودتنظیمی مقایسه مدلهای یادگیری خودتنظیمی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی چیست مهارتهای اساسی یادگیری خودتنظیمی پایان نامه راهبردهای یادگیری…

  • پاورپوینت تعاريف و مفاهيم پايه انواع سيستم هاي توليد

    پاورپوینت تعاريف و مفاهيم پايه انواع سيستم هاي توليد کلمات کلیدی : پاورپوینت تعاريف و مفاهيم پايه انواع سيستم هاي توليد تعاريف و مفاهيم پايه انواع سيستم هاي توليد انواع سيستم هاي توليد زنجيره تامين مديريت زنجيره تامين ارتباط با…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها با روش تحلیل پوششی داده ها

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها با روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی با…

  • کاربرد مدل سوات در آسیب شناسی سیستم برون سپاری خدمات شهری

    کاربرد مدل سوات در آسیب شناسی سیستم برون سپاری خدمات شهری آسیب شناسی سازمانی برون سپاری خدمات شهری الگوهای آسیب شناسی سازمانی فرآیند آسیب شناسی سازمانی  کاربردهای مفید مدل‌های سازمانی آسیب شناسی برون سپاری خدمات شهری آسیب شناسی سیستم برون…