مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری

مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری
پیشینه اندازه گیری رضایت مشتری
دانلود مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری
ادبیات نظری اندازه گیری رضایت مشتری
فصل دوم پایان نامه اندازه گیری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق در مورد اندازه گیری رضایت مشتری
مبانی نظری در مورد اندازه گیری رضایت مشتری
دانلود پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

مقدمه مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری :

– تعريف رضايت مشتري
    امروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت هايي بودند كه هدف “رضايت 100درصد مشتري” را براي خود انتخاب كردند . تمركز بر مشتري براي اين شركت ها و بسياري از شركت هايي كه اين هدف را دنبال مي كنند ، به عنوان نتيجة حركتي به سمت كيفيت گرايي بوده ، ولي براي برخي ديگر از كارشناسان  بخشي از هدف گذاري هاي مديريت ارشد سازمان بوده است[32].

 

 

رضايت مشتري به دو صورت تعريف شده است[32] :

به عنوان خروجي و يا به عنوان فرآيند.

 

 دسته اول رضايت مشتري را به عنوان نتيجة نهايي حاصل از مصرف يك كالا يا خدمت تعريف مي كنند :
    خروجي فرآيند خريد و مصرف كه در نتيجة مقايسة خدات و هزينه هاي خريد با آنچه توسط مشتري پيش بيني شده بود ، حاصل مي شود. 
    دسته دوم تعاريفي هستند كه بيشتر بر جنبه هاي ادراكي و روانشناختي تاثيرگذار بر رضايت مشتري تاكيد دارند: 
    ارزيابي اينكه آيا كالا يا خدمت دريافت شده همانگونه كه انتظار مي رفته بوده است. يا ارزيابي اينكه آيا آلترناتيو انتخاب شده با معيارهاي از پيش تعيين شده سازگار بوده است.

 

    يكي از تعاريف جامعي كه در اين زمينه وجود دارد مربوط به استاندارد

 

 

2000 :ISO 9000  است كه رضايت مشتري را برداشت وي از ميزان برآورده شدن الزاماتش تعريف كرده است. همچنين ذكر كرده است كه شكايت مشتري مي تواند نشان دهنده عدم رضايت وي باشد ولي عدم شكايت نشان دهنده رضايت بالاي مشتري نيست .[20]

 

    استاندارد 2000 : ISO 9001 نيز ضرورت توجه به مشتري را تصريح كرده است و به عنوان يكي از اندازه گيري هاي عملكرد سيستم مديريت كيفيت ، سازمان بايد اطلاعات مربوط به برداشت مشتري از ميزان برآورده سازي الزامات مشتري توسط سازمان را مورد پايش قرار دهد. روش هاي دريافت و استفاده از اين اطلاعات بايد معين شوند.

 

 

اندازه گيري رضايت مشتري
يكي از صاحبنظران در مورد مشتري مي گويد[21]:
((مشتري هميشه رئيس بوده، هست و خواهد بود . مشتري تنها رئيسي است كه بايد او را راضي كنيد. او صاحب و مالك همه دارايي هاي شماست. او كسي است كه براي شما خانه، اتومبيل و لباس مي خرد. او هزينه گردش و تفريح شما را فراهم مي سازد، فرزندانتان را به مدرسه مي فرستد. هزينه ويزيت پزشك و تهيه داروي شما را تقبل مي شود او پرداخت كننده چك هاي وصولي شماست . او كسي است كه به شما ارتقا و ترفيع ميدهد. مشتري كسي است كه اگر او را از خود برنجانيد حقوق و مزايايتان را قطع مي كند)).اگر شما سيستمي داشته باشيد كه رضايت مشتريان را بصورت مستمر اندازه گيري كند مانند اين است كه همواره فشارخون، ضربان قلب و علائم حياتي را در برابر ديدگان خود داريد. مشتريان راضي به احتمال زياد براي تكرار خريد مراجعه مي نمايند ولي مشتريان خشنود(شيفته) بي ترديد خريد خود را تكرار خواهند كرد و به مشتريان ماندگار(وفادار) تبديل خواهند شد. تفاوت مشتريان راضي و شيفته در اين است كه مشتريان راضي به راحتي ممكن است توسط رقبا ربوده شوند . اگر رقبا به يك مشتري راضي خدمات يا محصولي مشابه با كمي برتر ارائه دهند احتمال گرايش مشتري به خريد از رقبا بسيار زياد خواهند بود . اما مشتريان شيفته به ندرت به تبليغات يا دعوت ديگر سازمانها توجه مي نمايند [21].

 

اندازه گيري مرتب و پيوسته خشنودي مشتريان يك ضرورت انكار ناپذير جهت وفادار سازي مشتريان است . بر اساس تحقيقات TARP نزديك به 25% از مشتريان از خريد خود ناخشنود مي شوند و 95% نسبت به شكايت از سازمان مربوط اقدام نمي كنند . طبق تحقيقات انجام شده مشترياني كه شكايت نمي كنند دليل رفتار خود را نبود سيستم شفاف و راحت جهت ارتباط و انتقال شكايت اعلام داشته اند[23].به همين دليل براي سازمان مشتري مدار لازم است كه در مورد ارتباط با مشتري در تمام زمانها (پيش از خريد، در هنگام خريد و پس از خريد) اقدامي انجام دهد.

 

 

عواملي كه در هر مرحله تاثير گذار هستند عبارتند از[23]:

در هنگام خريد:
شهرت سازمان، نام تجاري، تجربيات پيشين، نظرات ديگران، تبليغات، فرهنگ سازي مصرف، كيفيت، ويژگي و عملكرد محصول، توضيحات فروشندگان،    ضمانتها و گارانتي ها،    قيمت،    برنامه ها و سياستهاي پشتيباني از مشتري،

 

 

 

پس از خريد:
    سهولت نصب و استفاده،    پاسخ به شكايات ،اقدام به موقع براي تعميرات، در دسترس بودن عرضه كننده و خدمات او،    قطعات يدكي،     مقايسه عملكرد محصول با محصولات رقبا
    با توجه به اينكه مشتري در كدام مرحله از خريد قرار دارد صداي مشتري ها (VOC) مختلف دريافت خواهد شد. در جمع آوري VOC بايد از همه مراحل اطلاعات را جمع آوري كرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم. مبانی نظری تحقیق
2-1- مشتری
2-1-1- مقدمه
      2-1-2- تعریف مشتری
      2-1-3- انواع مشتری
      2-1-4- ارزش مشتری
2-2- رضایت مشتری
2-2-1- مفهوم رضایت مشتری
2-2-2- تعریف رضایت مشتری
2-2-3- دلایل افزایش اهمیت جلب رضایت مشتری
2-2-4- اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-5- برنامه اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-6- فرآیند اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-7- چرا می خواهیم رضایت مشتری را اندازه گیری کنیم؟
2-2-8- چه کسی از اطلاعات بدست آمده استفاده خواهد کرد؟
2-2-9- داده ها باید به چه صورت باشند؟
2-2-10- اهداف متداول اندازه گیری رضایت مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
مروري بر تحقيقات گذشته    30
شکل 3-1- اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري (بولينگ و همكاران ، 2006) [29]    37
   شکل 3-2-  عناصر کليدي مديريت ارتباط با مشتري (ليندگرين و همكاران ، 2006)[36]    38
8 عنصر سازنده CRM از نظر گارتنر    42
•    تمركز بر مشتريان اصلي و كليدي    43
•    سازماندهي فرايندهاي كسب و كار    44
•    مديريت دانش    44
•    برخورداري از فناوريهاي مدرن و به روز    45
شکل 1 مدل ارزيابي موفقيت استراتژي مديريت ارتباط با مشتري در صنعت نساجي[9]    49
فهرست منابع و مآخذ:    56

منابع

 

 

 

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شوراهای اسلامی روستایی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شوراهای اسلامی روستایی مبانی نظری شوراهای روستایی پیشینه شوراهای روستایی پیشینه تحقیق شوراهای روستایی مبانی نظری پژوهش شوراهای روستایی مبانی نظری و پیشینه شوراهای روستایی مبانی نظری و پیشینه تحقیق شوراهای روستایی دانلود مبانی نظری…

  • وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه و قانون مدنی

    وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه و قانون مدنی اهلیت در معامله مفهوم اهلیت و شرایط آن وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در قانون مدنی مالیت داشتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داخلی و خارجی خلاقیت 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داخلی و خارجی خلاقیت 56 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری خلاقیت چارچوب نظری خلاقیت پیشینه تحقیق خلاقیت پیشینه نظری خلاقیت پیشینه داخلی خلاقیت پیشینه خارجی خلاقیت پیشینه تاریخی خلاقیت پیشینه تحقیق درباره خلاقیت تاریخچه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری مبانی نظری قیمت گذاری پیشینه تحقیق قیمت گذاری پیشینه داخلی قیمت گذاری پیشینه خارجی قیمت گذاری پیشینه پژوهش قیمت گذاری پیشینه نظری قیمت گذاری…

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع درهای بهشتی

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع درهای بهشتی پاورپوینت کودکان با موضوع درهای بهشتی دانلود پاورپوینت کودکان با موضوع درهای بهشتی پاورپوینت درباره کودکان با موضوع درهای بهشتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع درهای…

  • دیدگاه ها و مولفه های بهزیستی ذهنی

    دیدگاه ها و مولفه های بهزیستی ذهنی کلمات کلیدی : اهمیت بهزیستی ذهنی بهزیستی ذهنی و روانشناختی دیدگاه های بهزیستی ذهنی مولفه های بهزیستی ذهنی تعریف مفهومی بهزیستی ذهنی تعریف عملیاتی بهزیستی ذهنی پایان نامه بهزیستی ذهنی متغیرهای پیش بینی…

  • نقش مایه های تزیینات معماری و تکنیکهای آن

    نقش مایه های تزیینات معماری و تکنیکهای آن معماری ایران در دوره اسلامی تکنیک های تزیینات معماری تزیینات معماری ایران در دوره اسلامی نقش مایه های تزیینات معماری نقش مایه انسانی نقش مایه حیوانی نقش مایه های گیاهی نقش مایه…

  • پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای و تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده

    پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای و تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای و تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده بودجه بندی سرمایه ای و تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده تعریف بودجه بندی سرمایه ای…

  • پاورپوینت مبانی نظری معماری

    پاورپوینت مبانی نظری معماری دانلود پاورپوینت مبانی نظری معماری پاورپوینت موضوعات مبانی نظری معماری پاورپوینت مبانی نظری معماری پیشرفته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی نظری معماری جهت رشته معماری در قالب 23 اسلاید و با فرمت بصورت کامل…

  • بررسی ارزش های اخلاقی قرآن

    بررسی ارزش های اخلاقی قرآن دانلود، پایان نامه،ارزش اخلاقی،قرآن، رفتن به سایت اصلی چکیده «ارزش‌ها» در زندگی بشر، با همة تفاوت‌ها و تضادهایی كه در نمودها و فرهنگ‌ها دارد، در بقاء جوامع و در رشد و ارتقای آنها نقش اساسی…

  • تاثیر عوامل اقتصادی، فردی و سازمانی بر بروز فساد اداری

    تاثیر عوامل اقتصادی، فردی و سازمانی بر بروز فساد اداری مولفه های فساد اداری عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری فساد اداری سازمانهای دولتی فساد اداری در سازمان های دولتی عوامل موثر بر فساد اداری…

  • پاورپوینت محورهای اساسی اخلاق پزشکی

    پاورپوینت محورهای اساسی اخلاق پزشکی پاورپوینت اخلاق در آموزش عالی پاورپوینت اخلاق در آموزش پزشکی پاورپوینت اخلاق در آموزش پزشکی ppt پاورپوینت اخلاق در آموزش بهداشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محورهای اساسی اخلاق پزشکی جهت رشته آموزشی در قالب…

  • دانلود پاورپوینت ساختمان داده در C

    دانلود پاورپوینت ساختمان داده در C دانلود پاورپوینت ساختمان داده پاورپوینت درمورد ساختمان داده ها دانلود پاورپوینت آماده ساختمان داده در سی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختمان داده در C جهت رشته کامپیوتر در 321 اسلاید و با…

  • بررسی مفهوم، انواع کارکردها و ویژگی های نهادهای میانجی بازاریابی فناوری

    بررسی مفهوم، انواع کارکردها و ویژگی های نهادهای میانجی بازاریابی فناوری نهادهای میانجی بازاریابی فناوری مفهوم نهادهای میانجی بازاریابی فناوری انواع کارکردهای نهادهای میانجی بازاریابی فناوری ویژگی های نهادهای میانجی بازاریابی فناوری نقش نهادهای میانجی بازاریابی فناوری در تجاری سازی…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم های بررسی تنظیمات سیستم عامل

    پاورپوینت آشنایی با سیستم های بررسی تنظیمات سیستم عامل دانلود پاورپوینت تنظیمات سیستم عامل دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم های بررسی دانلود پاورپوینت درباره سیستم عامل دانلود پاورپوینت بررسی تنظیمات سیستم عامل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل درونی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل درونی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه منبع کنترل درونی مبانی نظری منبع کنترل درونی پیشینه تحقیق منبع کنترل درونی پیشینه داخلی منبع کنترل درونی پیشینه خارجی منبع کنترل درونی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی

    پاورپوینت تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی ما چگونه تغییر دمای بدن را حس می کنیم بافت هایی که باعث…

  • نقش حسابرسی عملکرد در ارزیابی اقتصادی،کارآیی و اثر بخشی عملیات سازمانی

    نقش حسابرسی عملکرد در ارزیابی اقتصادی،کارآیی و اثر بخشی عملیات سازمانی حسابرسی عملکرد اثر بخشی عملیات سازمانی نقش حسابرسی عملکرد در ارزیابی اقتصادی نقش حسابرسی عملکرد در ارزیابی اقتصادی،کارآیی و اثر بخشی عملیات سازمانی دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان…

  • فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی

    فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی کلمات کلیدی : مبانی نظری طلاق عاطفی پیشینه تحقیق طلاق عاطفی پیشینه تحقیق در مورد طلاق عاطفی پیشینه داخلی طلاق عاطفی پیشینه خارجی طلاق عاطفی پیشینه پژوهش طلاق عاطفی پیشینه نظری طلاق عاطفی ادبیات…

  • پرسشنامه بررسی عوامل درون و برون سازمانی تاثیر گذار بر تعطیلی زود به هنگام کارخانه

    پرسشنامه بررسی عوامل درون و برون سازمانی تاثیر گذار بر تعطیلی زود به هنگام کارخانه پرسشنامه علل تعطیلی کارخانه پرسشنامه علل تعطیلی زود به هنگام کارخانه پرسشنامه عوامل درون سازمانی تاثیر گذار بر تعطیلی زود به هنگام کارخانه پرسشنامه عوامل…

  • پاورپوینت برنامه نویسی c

    پاورپوینت برنامه نویسی c پاورپوینت برنامه نویسی خانواده c دانلود پاورپوینت آموزش برنامه نویسی c دانلود پاورپوینت زبان برنامه نویسی c پاورپوینت درباره برنامه نویسی c رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه نویسی c جهت رشته ی نرم افزار…

  • بررسی امکان طراحی روش RT – PCR برای تشخیص ازدیاد بیان ژنی ژن HER2 در نمونه های توموری بدخیم پستان

    بررسی امکان طراحی روش RT – PCR برای تشخیص ازدیاد بیان ژنی ژن HER2 در نمونه های توموری بدخیم پستان پایان نامه سرطان پستان طراحی روش RT – PCR تشخیص ازدیاد بیان ژنی ژن HER2 شناسایی تومورهای erbB2 شناسایی تومورهای…

  • پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی

    پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان محمد اعرابی پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد کشاورزی با عنوان مقایسه میزان کارایی موتورها و ابرموتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کشاورزی

    پایان نامه کارشناسی ارشد کشاورزی با عنوان مقایسه میزان کارایی موتورها و ابرموتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کشاورزی بازیابی اطلاعات کشاورزی موتورهای کاوش ابرموتورهای کاوش کارایی موتورهای کاوش وب در بازیابی اطلاعات کشاورزی کارایی ابرموتورهای کاوش وب در بازیابی…

  • علائم اضطراب و توصیف بیماران مضطرب

    علائم اضطراب و توصیف بیماران مضطرب علائم اضطراب تحقیق در مورد اضطراب توصیف بیماران مضطرب ظاهر عمومی فرد مضطرب ظاهر رفتاری فرد مضطرب الگوي سه نظامي از اضطراب رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق علائم اضطراب و توصیف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض والد فرزند 38 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض والد فرزند 38 صفحه فصل دوم پایان نامه تعارض والد فرزند مبانی نظری تعارض والد فرزند پیشینه تحقیق تعارض والد فرزند پیشینه داخلی تعارض والد فرزند پیشینه خارجی تعارض والد فرزند پیشینه پژوهش تعارض…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی پیشینه نظری هویت فرهنگی…

  • طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی

    طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی مدیریت اجرا و نگهداری سیستم های آبیاری سیستم های آبیاری فعالیت های ترویجی كشاورزی حوزه آبیاری مدیریت سیستم های آبیاری طراحی سیستم های آبیاری…

  • دانلود پاورپوینت بررسی بیمارستان میلاد تهران

    دانلود پاورپوینت بررسی بیمارستان میلاد تهران پاورپوینت بررسی بیمارستان میلاد تهران پاورپوینت بررسی بیمارستان میلاد تهران از نظر معماری پاورپوینت بیمارستان میلاد تهران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی بیمارستان میلاد تهران در قالب 26 اسلاید و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش 105 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش 105 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش مبانی نظری…

  • مقاله تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده در حقوق ایران و اسناد و مدارک بین الملل

    مقاله تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده در حقوق ایران و اسناد و مدارک بین الملل مفهوم خانواده بزهکاری اطفال بزهکاری نوجوانان بزهکاری اطفال و نوجوانان عوامل بزهکاری دانلود مقاله رشته حقوق تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده

    پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه قابلیت های متفاوت بازاریابی پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده پرسشنامه معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های…

  • پاورپوینت آموزش سخت افزار های برنامه پذیر

    پاورپوینت آموزش سخت افزار های برنامه پذیر پاورپوینت نرم افزار مانیتورینگ سخت افزار کامپیوتر پاورپوینت نرم افزار ثبت مشخصات سخت افزاری کامپیوتر پاورپوینت نمایش اطلاعات سخت افزاری کامپیوتر پاورپوینت نرم افزار تشخیص سخت افزار کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • دانلود پاورپوینت آموزش HTML,CSS,JavaScript

    دانلود پاورپوینت آموزش HTML,CSS,JavaScript پاورپوینت آموزش طراحی وب پاورپوینت آموزش HTML پاورپوینت آموزش CSS پاورپوینت آموزش JavaScript رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش HTML,CSS,JavaScript جهت رشته کامپیوتر در 49 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • تاریخ هنر ایران

    تاریخ هنر ایران هنر ایران هنر اسلامی تمدن و هنر ایران باستان دانلود پایان نامه رشته هنر تاریخ هنر ایران دانلود پایان نامه هنر خرید پایان نامه هنر فروش پایان نامه هنر دانلود پایان نامه رفتن به سایت اصلی دانلود…