عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

 

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه  می باشد.

 

 

 

مقدمه

پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری

با پياده سازي يك استراتژي CRM سازمانها مي توانند برنامه هاي فروش ، بازاريابي و سرويس دهي در تمام نقاط تماس(لمس ) مشتري را بهبود بخشند.
اصطلاح نقاط لمس در CRM براي اشاره به راههاي مختلف تعامل شركتها و مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد. (الهی و حیدری، 1384)

 

نقاط تماس مشتري عبارتند از :‌
فرد به فرد  
تلفن و فكس
شبكه وب
پست مستقيم
پست الكترونيكي
در واقع CRM نياز به يك ديد همه جانبه به تعاملات نقاط تماس مشتري،‌ رفتارهاي خريد، عملكردها و علاقمندي مشتريان دارد. 
هزينه و زمان 

 

 

در سال 1999 مطالعات كپ گميني  و آي . دي. سي  به این نتيجه رسيد كه ميانگين مجموع سرمايه گذاري در CRM كه توسط شركتهاي اروپايي و امريكايي انجام شده است 1/3 ميليون دلار بوده است. بيش از 69 درصد شركتها كمتر از 5 ميليون دلار وبيش از 13 درصد شركتها بالاي 10 ميليون دلار هزينه كرده اند. بر اساس داده هاي گارتنرگروپ ، هزينه پياده سازي يك سيستم CRM به صنعت، اندازه پروژه ، و ابزارهاي مورد نياز بستگي دارد.ميانگين هزينه پياده سازي CRM مي تواند بين 15000 دلار تا 35000 دلار به ازاي هر استفاده كننده در يك پروژه سه ساله باشد.

 

 

 

 مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری 

همواره بايد اين نكته را در نظر داشت كه برخورداري از اطلاعات بيشتر و فناوري پيشرفته، به تنهايي ارزش نيست ارزش در دانش مشتري و نحوه استفاده شركت از دانش مشتري جهت مديريت بر روابط با مشتريان خلاصه مي شود. بر اساس نظرات نول  (Newell,2000)، دانش تنها خودCRM است. 
متأسفانه شركتهاي معدود مشتري را به دانش تبديل مي كنند و بنابراين شركتها، فرصت ايجاد ارزش به مشتريان خودرا از دست مي دهند. به هر حال CRM ابزاري است كه اگر به درستي استفاده شود، منافع ديگري به همراه خواهد داشت. اگرشركت داده هاي مشتري را به دانش تبديل كرده و سپس از اين دانش جهت برقراري رابطه استفاده كند وفاداري بوجود آمده و به دنبال آن سود خواهد بود. 

 

 

 

 

براساس نظرات سوئيفت (Swift,2001) شركتها منافع زيادي ازCRM بدست مي‏آورند. وي اظهار مي‏دارد كه منافع ناشي از CRM معمولا دريكي از دسته بندي‏هاي زير قرار مي گيرند: 
•    هزينه هاي پايين تصاحب مشتريان
•    عدم نياز به تصاحب خيلي عظيمي از مشتريان با نيت حفظ حجم يكنواخت كسب و كار
•    كاهش هزينه هاي فروش
•    سودآوري بيشتر مشتريان
•    حفظ مشتري و وفاداري بيشتر مشتري 
•    امكان ارزيابي سودآوري مشتري

 

 

 

 گري وباين  (2001) مزاياي حاصل از CRM را به شيوه ديگـري مطرح مي كنند مهمترين مزاياي CRM از ديدگاه ايشان عبارتند از :
•    پاسخ سريعتر به سوالات مشتري
•    افزايش كارايي از طريق خودكارسازي
•    فهم عميق تر مشتريان
•    افزايش فرصتهاي فروش و بازاريابي
•    شناسايي سودآورترين مشتريان
•    به دست آوردن بازخور از مشتريان كه منجر به توليدات و خدمات بهتر و جديدتر مي شود.
•    به دست آوردن اطلاعاتی كه مي تواند با سایر ذینفعان به اشتراك گذاشته شود.
•    بهبود توانايي سازمان براي جذب و حفظ مشتريان
•    بيشينه كردن ارزش طول عمر هر مشتري
•    بهبود سرويس دهي بدون افزايش هزينه سرويس(Gray & Byun,2001,p.26).

 

 

 

 عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري

مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ضرورت استراتژيك براي تمامي سازمانها مي باشد. چرا كه اجراي موثر آن مي‏تواند سبب افزايش رضايت مشتري، وفاداري و جذب آنها و درنتيجه فروش بيشتر و تكرار خريد گردد. بعضي از سازمانها در اجراي  CRM مشكل دارند، چرا كه نگرش آنها به اين مقوله صرفاً تكنولوژيكي است، يعني استراتژيهاي مديريت ارتباط با مشتري را با تكنولوژي CRM يكی مي دانند در حالي كه CRM مسئله تكنولوژيكي نيست بلكه مسئله‏اي كاري است كه ابزار تكنولوژي اطلاعات بايد به آن اختصاص داده شود، طراحي شود و با عمليات ها و استراتژي هاي كاري هماهنگ شود.نرخ شكست پروژه هاي CRM بیش از% 65 مي‏باشد. پرواضح است كه توقف يا شكست اين پروژه‏ها اغلب در نتيجه عدم فهم اين مطلب است كه براي اجراي CRM چه فعاليتهايي نياز مي باشد. سيگالا درسال 2005،  عدم وجود چارچوبي براي اجراي موثر مديريت ارتباط با مشتري را باعث بوجود آمدن  چنين شكست هايي مي داند.

 

 

مشتريان بهترين دارائي يك سازمان هستند و تعداد رو به افزايش سازمان ها، اهميت مشتري محور شدن را در دنياي رقابتي امروز نشان مي دهد. همچنين سازمان-ها بايد دانايي درباره مشتريان، محصولات و خدمات را به صـورت درون سازمان(فانكشنهاي مختلف سازمان) و به صورت بيروني (نقاط تماس با مشتريان) ايجاد كنند. بنابراين مديران سازمان به سمت آگاهي يافتن نسبت به فاكتورهاي مهم موفقيت مديريت ارتباط با مشتريان خود كشيده مي-شوند.گامسون  در سال 2002، CRM را به عنوان يك قاعده ضروري براي سازمان ها، نيازمند توسعه و پيشرفت بيشتري مي باشد و در اين راستا، شناسايي ابعاد كليديCRM را بسيار مهم مي داند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

  • تاثیر افزایش نانو ذرات CeO2 و Ce2O3 بر عدد ستان بیودیزل در جهت کاهش مصرف سوخت

    تاثیر افزایش نانو ذرات CeO2 و Ce2O3 بر عدد ستان بیودیزل در جهت کاهش مصرف سوخت بیودیزل تبادل استری کاهش مصرف سوخت عدد ستان بیودیزل دانلود مقاله تاثیر افزایش نانو ذرات CeO2 و Ce2O3 بر عدد ستان بیودیزل در جهت…

  • دانلود پایان نامه مسؤولیت مدنی دولت

    دانلود پایان نامه مسؤولیت مدنی دولت مسؤولیت مدنی مسؤولیت مدنی دولت حقوق مسئولیت مدنی دولت در ایران دانلود پایان نامه مسؤولیت مدنی دولت جبران خسارت توسط دولت اركان مسئولیت مدنی بررسی مفهوم تقصیر دولت مسوولیت بدون تقصیر دولت رفتن به…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بحران های بانکی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بحران های بانکی مبانی نظری بحران های بانکی دانلود مبانی نظری بحران های بانکی پیشینه تحقیق بحران های بانکی ادبیات نظری بحران های بانکی فصل دوم پایان نامه بحران های بانکی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت شگفتی‌های آفرینش از زبان امام صادق (ع)

    پاورپوینت شگفتی‌های آفرینش از زبان امام صادق (ع) پاورپوینت شگفتی‌های آفرینش از زبان امام صادق (ع) پاورپوینت شگفتی‌های آفرینش پاورپوینت شگفتی‌های آفرینش از نظرامام صادق (ع) دانلود پاورپوینت شگفتی‌های آفرینش از زبان امام صادق (ع) رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • دانلود پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم انسانی

    دانلود پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم انسانی پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم انسانی پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم انسانی حافظ نیا پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم انسانی ملکیان پاورپوینت کتاب روش تحقیق در علوم انسانی دلاور…

  • پاورپوینت مکتب اقتصادی نئوکلاسیک‌ها

    پاورپوینت مکتب اقتصادی نئوکلاسیک‌ها کلمات کلیدی : پاورپوینت مکتب اقتصادی نئوکلاسیک‌ها تحقیق مکتب اقتصادی نئوکلاسیک‌ها مقاله مکتب اقتصادی نئوکلاسیک‌ها پاورپوینت نئوکلاسیک‌ها نئوکلاسیک‌ها تحلیل عرضه و تقاضا تقاضا عرضه نظریه توزیع بسط نظریه مارشال بررسی روند‌های بلندمدت در اقتصاد ایالات متحده…

  • پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت 1

    پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت 1 پاورپوينت سیستم های اطلاعاتی پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته پاورپوينت در مورد سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوينت در مورد سیستم های…

  • داوری تجاری بین المللی

    داوری تجاری بین المللی داوری تجاری داوری تجاری بین المللی مقاله داوری تجاری مقاله داوری تجاری بین المللی دانلود مقاله داوری تجاری دانلود مقاله داوری تجاری بین المللی داوری بین المللی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق داوری تجاری…

  • مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی

    مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی اقتصاد اسلامی نظام‌ اقتصادی صاحبان‌ مکاتب‌ مختلف‌ اقتصادی دانلود مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه…

  • پاورپوینت ایمونولوژی سرطان

    پاورپوینت ایمونولوژی سرطان پاورپوینت ایمونولوژی سرطان ایمونولوژی سرطان تحقیق ایمونولوژی سرطان مقاله ایمونولوژی سرطان بررسی ایمونولوژی سرطان نظریه مراقبت ایمونولوژیک ویژگیهای عمومی ایمنی در برابر تومور تقسیم بندی کلاسیک آنتی ژنهای توموری آنتی ژنهای توموری رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پروپوزال الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل

    پروپوزال الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل کلمات کلیدی : تعارض کار و خانواده مولفه هاي فرسودگي شغلي مولفه هاي تعارض كار و خانواده تعارض کار - خانواده و مولفه های تاثیر پذیر از آن مدل…

  • پاورپوینت زمان تناوب سازه

    پاورپوینت زمان تناوب سازه پاورپوینت کنترل زمان تناوب سازه پاورپوینت زمان تناوب تحلیلی سازه پاورپوینت زمان تناوب طبیعی سازه چیست پاورپوینت سازه پاورپوینت زمان تناوب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زمان تناوب سازه جهت رشته عمران در قالب 39…

  • مبانی نظری و ادبیات پایان نامه خلاقیت و نوآوری 66 صفحه

    مبانی نظری و ادبیات پایان نامه خلاقیت و نوآوری 66 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خلاقیت و نوآوری پیشینه تحقیق خلاقیت و نوآوری پیشینه داخلی خلاقیت و نوآوری پیشینه خارجی خلاقیت و نوآوری پیشینه پژوهش خلاقیت و…

  • بررسی پخش بار کنترل کننده یکپارچه توان و کاربردهای آن در محیطهای تجدید ساختار شده

    بررسی پخش بار کنترل کننده یکپارچه توان و کاربردهای آن در محیطهای تجدید ساختار شده پخش بار ادوات FACTS پخش بار UPFC كنترل‌كننده یكپارچه توان محیطهای تجدید ساختار شده بررسی پخش بار کنترل کننده یکپارچه توان و کاربردهای آن در…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

    پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز پروپوزال…

  • پاورپوینت بررسی ویژگی های نرم افزار p3 در کنترل پروژه

    پاورپوینت بررسی ویژگی های نرم افزار p3 در کنترل پروژه پاورپوینت بررسی نرم افزار p3 در کنترل پروژه پاورپوینت کنترل پروژه پاورپوینت آموزش نرم افزار پریماورا p3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی ویژگی های نرم افزار p3 در…

  • مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی اطراف شهرهای بزرگ

    مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی اطراف شهرهای بزرگ کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری اسکان غیر رسمی مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی سکونتگاه های غیررسمی و…

  • تعارضات زناشویی و روشهای بهبود روابط زناشویی

    تعارضات زناشویی و روشهای بهبود روابط زناشویی تحقیق در مورد تعارضات زناشويي مراحل رشد تعارضات زناشويي روشهاي بهبود روابط زناشويي  رضايت زناشويي در مراحل مختلف زندگي ارتباط سازنده و موثر در زندگی زناشویی رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 (حسابداري پيمانهاي بلندمدت)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 (حسابداري پيمانهاي بلندمدت) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 (حسابداري پيمانهاي بلندمدت) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 (حسابداري پيمانهاي بلندمدت) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 9 پاورپوینت حسابداري پيمانهاي بلندمدت دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي) دانلود رایگان پاورپوینت ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 استاندارد حسابداري…

  • پاورپوینت اگزوتوکسین های پروتئینی

    پاورپوینت اگزوتوکسین های پروتئینی پاورپوینت اگزوتوکسین های پروتئینی اگزوتوکسین های پروتئینی مقاله اگزوتوکسین های پروتئینی بررسی اگزوتوکسین های پروتئینی تحقیق اگزوتوکسین های پروتئینی تقسیم بندی توکسین های باکتری ها اگزوتوکسین های پروتئینی توکسین های تیپ یک: سوپر آنتی ژن ها…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در ورزشکاران 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در ورزشکاران 76 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری در مورد استرس مبانی نظری پایان نامه استرس مبانی نظری استرس در ورزشکاران پیشینه تحقیق استرس در ورزشکاران پیشینه داخلی استرس در ورزشکاران پیشینه خارجی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری دانشگاهی 70 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری دانشگاهی 70 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نوآوری دانشگاهی مبانی نظری نوآوری دانشگاهی پیشینه تحقیق نوآوری دانشگاهی پیشینه داخلی نوآوری دانشگاهی پیشینه خارجی نوآوری دانشگاهی پیشینه پژوهش نوآوری دانشگاهی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت عملكرد، شاخص ها و ارزيابي سازمانها بر اساس مدلهای تعالی سازمانی

    پاورپوینت عملكرد، شاخص ها و ارزيابي سازمانها بر اساس مدلهای تعالی سازمانی پاورپوینت عملكرد، شاخص ها و ارزيابي سازمانها بر اساس مدلهای تعالی سازمانی عملكرد سازمان و نحوه استخراج شاخص های آن برنامه استقرار مدل تعالی سازمانی در سازمانها مدل…

  • شرایط اعتبار بیمه طلاق و ساز و کارهای اجرای آن با بیان نظریات

    شرایط اعتبار بیمه طلاق و ساز و کارهای اجرای آن با بیان نظریات بیمه طلاق شرایط اعتبار بیمه طلاق ساز و کارهای اجرای بیمه طلاق نظریات بیمه طلاق شرایط بهره‌مندی از بیمه‌ی طلاق راهکارهای اجرای بیمه طلاق پایان نامه بیمه…

  • پاورپوینت و ارائه کامل دیود (Diode)

    پاورپوینت و ارائه کامل دیود (Diode) دانلود پاورپوینت دیود دانلود پاورپوینت Diode دانلود پاورپوینت دوقطبی الکتریکی دانلود پاورپوینت مدارات یکسو ساز پدیده های Diffusion و Drift تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم دانلود پاورپوینت و ارائه کامل دیود رفتن به…

  • نمودارهای كنترل فرایند و زنجیره تحویل

    نمودارهای كنترل فرایند و زنجیره تحویل زنجیره تحویل ژنتیك الگوریتم كنترل آماری فرایند زنجیره های ماركوف نمودار كنترل T2 هتلینگ طراحی اقتصادی و آماری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina خرید مقاله و تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش در دانشگاه 108 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش در دانشگاه 108 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی دانلود مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی ادبیات نظری رفتار شهروندی سازمانی فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری و پیشینه…

  • تأثیر تمرینات هیپ هاپ بر بهزیستی روان شناختی دانشجویان دختر غیرورزشکار

    تأثیر تمرینات هیپ هاپ بر بهزیستی روان شناختی دانشجویان دختر غیرورزشکار تمرینات هیپ هاپ بهزیستی روان شناختی دانشجویان دختر غیرورزشکار دانلود مقالات رشته تربیت بدنی دانلود مقالات تربیت بدنی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل…

  • مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر

    مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر پیاده سازی CRM نحوه پیاده سازی crm پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پیاده سازی crm در شرکت پیاده سازی crm در سازمان متدلوژی گارتنر در پیاده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزشی 79 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزشی 79 صفحه فصل دوم پایان نامه رویکردهای انگیزشی مبانی نظری رویکردهای انگیزشی پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزشی پیشینه داخلی رویکردهای انگیزشی پیشینه خارجی رویکردهای انگیزشی پیشینه پژوهش رویکردهای انگیزشی پیشینه نظری رویکردهای انگیزشی ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی و خوشه بندی فازی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی و خوشه بندی فازی مبانی نظری خوشه بندی فازی دانلود مبانی نظری خوشه بندی فازی پیشینه تحقیق در مورد خوشه بندی فازی مبانی نظری در مورد خوشه بندی فازی دانلود پیشینه تحقیق خوشه…

  • مبانی نظری ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت

    مبانی نظری ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت فرهنگ سازمانی مدارس فرهنگ سازمانی در مدارس فرهنگ سازمانی مدیران مدارس فرهنگ سازمانی معلمان مدارس مقایسه فرهنگ سازمانی مدارس خاص با مدارس عادی مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی…

  • عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند

    عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند سازه سازه های بلند سیستم های باربر دانلود پایان نامه رشته عمران دانلود پایان نامه عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند دانلود پایان نامه عمران دانلود پایان نامه رفتار سیستم…