بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

رفتار كاركنان
طرحهای تحول اداری
رضایتمندی ارباب رجوع
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان
تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع
دانلود پایان نامه روانشناسی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

(نسخه آپدیت شده + مقاله ای از  استاد خزعلی)

پیشگفتار

« طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع »، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکت‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.

 

با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۸۹ به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» توسط مقام معظم رهبری، طرح مجدداً در دولت دهم مورد بازبینی قرار گرفت و منتج به شکل‌گیری ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری شد و همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم آن با عنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. البته این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیز است.

 

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند،به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود لیکن در سازمان‌های خصوصی اینگونه نیست حتی اگر رفتار ناشایستی با ارباب رجوع صورت پذیرد، ارباب رجوع کاملاً خود را محق به ارائه شکایت، حداقل به مسئول مربوطه و کاملاً امیدوار به رسیدگی می‌داند.

 

البته گفتنی است که تکریم ارباب رجوع در این بخش‌ها نیز همچنان کار ویژه‌ای را می‌طلبد و متاسفانه وضع موجود با آموزه‌های اسلامی و آنچه باید در یک حکومت اسلامی مراعی باشد و در مقام عمل در مقایسه با آنچه امروزه در برخی از کشورهای غیراسلامی جاری و ساری است، تفاوت و فاصله بسیار چشمگیر دارد. اگرچه در بخش‌های خصوصی هم به این مهم، از نظر سودآوری و در واقع جلب مشتری توجه می‌شود، ولی در این بخش‌ها نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در واقع به نوعی شامل بخش‌های دولتی نیز می‌شود. مثلاً انحصاری بودن خدمت موردنظر، ناآگاهی ارباب رجوع از حقوق خود (چه در مورد خدمت موردنظر و چه در مورد نحوه برخورد متصدیان امر)، فقدان نهادی مسئول و پیگیر رسیدگی به امور تکریم ارباب رجوع، وجود نقص در ساز وکار کنترل رفتار کارمندان، اهمیت ندادن و کم‌توجهی به موضوع از سوی مسئولان بویژه مسئولان دولتی و صرفاً دولتی بودن خدمات مهم کشوری.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

رفتار كاركنان

طرحهای تحول اداری

رضایتمندی ارباب رجوع

 

 

 

مشتری كیست؟

از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد».امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد.

 

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد.

 

به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول:مشتری كیست؟ 1

مشتری كیست؟ 2

رضایت مشتری از نگاه اول 3

رویكرد انطباقی 6

رویكرد انتظاری: 6

توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 7

رضایت مشتری از نگاه دوم 10

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری 11

رضایت مشتری از نگاه سوم 12

فصل دوم:انتظارات مشتریان و درك آن 15

انتظارات مشتریان 16

فصل سوم:شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع 19

شاخصهای رضایتمندی 20

درك انتظارات مشتری 26

فصل چهارم:ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری 29

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود 32

فصل پنجم:رضایت كاركنان در راستای 38

یا چه عواملی افزایش رضایتمندی كاركنان می شود؟ بعضی از این عوامل عبارتند از: 42

فصل ششم:پرورش كاركنان و استخدام 45

پیش بینی رفتار دركاركنان جدید الاستخدام: 46

پرورش كاركنان 49

سازمانهای خدماتی برای اطمینان از كاركرد مطلوب كاركنان خود باید به دو اصل اساسی و مهم  زیر توجه به ویژه داشته باشند: 50

گزینش 50

طرح تكریم و آموزش كاركنان 54

فصل هفتم :گردآوری نظریات مشتری 59

نگاهی به یك تجربه 65

فصل هشتم: فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری 69

ارزش های كلیدی سازمان 72

فصل نهم:طرح تكریم ارباب رجوع 78

شناسایی انتظارات و دیدگاههای مشتری 82

احساس مسئولیت: 90

وفاداری: 91

بنابراین لازم است مسئوولان دستگاهها، توجه ویژه ای به موارد زیر داشته باشند: 92

فصل دهم:نتیجه گیری و جمع بندی 95

نتایج 101

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 104

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 105

اثبات فرضیه: 105

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 66 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 66 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه مدیریت دانش تاریخچه مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش چارچوب نظری مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش فصل دوم…

  • پاورپوینت بررسی سقف های سبک

    پاورپوینت بررسی سقف های سبک پاورپوینت بررسی سقف های سبک بررسی سقف های سبک تحقیق بررسی سقف های سبک مقاله بررسی سقف های سبک سقف تیرچه و بلوک سقف کرومیت سقف‌های کاذب رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت بررسی سقف…

  • بررسی عوامل بزهکاری افراد 13 تا 19 ساله

    بررسی عوامل بزهکاری افراد 13 تا 19 ساله دانلود پایان نامه بزهکاری دانلود پایان نامه عوامل بزهکاری نوجوانان علل بزهكاری در نوجوانان علل بزهكاری در دختران علل بزهكاری در پسران علل بزهكاری در نوجوانان دختر و پسر بررسی عوامل بزهکاری…

  • پرسشنامه استاندارد فرزند پروری بزرگسال – نوجوان (AAPI-2)

    پرسشنامه استاندارد فرزند پروری بزرگسال – نوجوان (AAPI-2) پرسشنامه فرزند پروری بزرگسال – نوجوان دستورالعمل پرسشنامه سبک فرزند پروری پرسشنامه تربیت فرزندان سبک های فرزند پروری یانگ پرسشنامه دیانا بامریند پرسشنامه تربیت کودک پرسشنامه باولک و کین پرسشنامه استاندارد فرزند…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب کودکان 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب کودکان 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب کودکان مبانی نظری اضطراب کودکان پیشینه تحقیق اضطراب کودکان پیشینه داخلی اضطراب کودکان پیشینه خارجی اضطراب کودکان پیشینه پژوهش اضطراب کودکان پیشینه نظری…

  • پاورپوینت سمينار آموزشی برنامه ریزی منابع سازمانی E.R.P

    پاورپوینت سمينار آموزشی برنامه ریزی منابع سازمانی E.R.P پاورپوینت برنامه ریزی منابع انسانی پاورپوینت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی دانلود پاورپوینت برنامه ریزی منابع انسانی پاورپوینت تجارت الکترونیک و برنامه ریزی منابع سازمان رفتن…

  • مقاله ترجمه شده تأثیر ریسک ضعف خرده فروشی در هماهنگی زنجیره تأمین (به همراه مقاله اصلی)

    مقاله ترجمه شده تأثیر ریسک ضعف خرده فروشی در هماهنگی زنجیره تأمین (به همراه مقاله اصلی) کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه…

  • پاورپوینت بررسی استراتژی پوشش ریسک با استفاده از قراردادهای آتی

    پاورپوینت بررسی استراتژی پوشش ریسک با استفاده از قراردادهای آتی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی استراتژی پوشش ریسک با استفاده از قراردادهای آتی بررسی استراتژی پوشش ریسک با استفاده از قراردادهای آتی تولد و رشد بازار مشتقات تعریف بازار مشتقات…

  • ضرورت و رویکرد برنامه ریزی توسعه گردشگری و بررسی فرآیند آن

    ضرورت و رویکرد برنامه ریزی توسعه گردشگری و بررسی فرآیند آن برنامه ریزی گردشگری برنامه ریزی توسعه گردشگری فرآیند برنامه ریزی توسعه گردشگری ضرورت برنامه ریزی توسعه گردشگری دانلود تحقیق برنامه ریزی گردشگری دانلود تحقیق برنامه ریزی توسعه گردشگری روش‌های…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه آمادگی جسمانی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه آمادگی جسمانی فصل دوم پایان نامه آمادگی جسمانی مبانی نظری آمادگی جسمانی پیشینه تحقیق آمادگی جسمانی پیشینه داخلی آمادگی جسمانی پیشینه خارجی آمادگی جسمانی پیشینه پژوهش آمادگی جسمانی پیشینه نظری آمادگی جسمانی ادبیات…

  • پاورپوینت حقوق بازرگانی

    پاورپوینت حقوق بازرگانی پاورپوینت حقوق تجارت پاورپوینت حقوق تجارت الکترونیک پاورپوینت حقوق تجارت پیام نور دانلود پاورپوینت درباره حقوق بازرگانی پاورپوینت درس حقوق بازرگانی دانلود پاورپوینت اصول حقوق بازرگانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق بازرگانی جهت رشته ی…

  • سلسله مراتب نیازهای انسان و بررسی خود شکوفایی در آن

    سلسله مراتب نیازهای انسان و بررسی خود شکوفایی در آن کلمات کلیدی : خودشکوفایی مزلو الگوی خودشکوفایی تعریف مفهومی خودشکوفایی تعریف عملیاتی خودشکوفایی خودشکوفایی سلسله مراتب پایان نامه خودشکوفایی تعریف خودشکوفایی در روانشناسی مولفه های خودشکوفایی شامل چیست؟ رفتن به…

  • پاورپوینت دیابت نوع یک و عملکرد انسولین در بیماران مختلف

    پاورپوینت دیابت نوع یک و عملکرد انسولین در بیماران مختلف پاورپوینتدیابت نوع یک درمان دارد پاورپوینت دیابت نوع یک ارثی است پاورپوینت دیابت نوع یک درمان قطعی دارد پاورپوینت دیابت نوع یک چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دیابت…

  • پاورپوینت بتن خود تراکم SCC در 72 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و جداول مربوطه ‬‎

    پاورپوینت بتن خود تراکم SCC در 72 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و جداول مربوطه ‬‎ پروژه پاورپوینت بتن خود تراکم SCC ‬‎ رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت بتن خود…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مقابله ای

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مقابله ای کلمات کلیدی : مبانی نظری مهارت های مقابله ای پیشینه تحقیق مهارت های مقابله ای پیشینه داخلی مهارت های مقابله ای پیشینه خارجی مهارت های مقابله ای پیشینه پژوهش مهارت های مقابله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی مبانی نظری تنیدگی دانلود مبانی نظری تنیدگی پیشینه تحقیق تنیدگی ادبیات نظری تنیدگی فصل دوم پایان نامه تنیدگی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی ادبیات و مبانی نظری تنیدگی رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی…

  • پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان

    پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان عوامل شغلی ویژگیهای شغلی تعهد سازمانی کارکنان پروپوزال رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی رابطه ویژگیهای شغلی و تعهد سازمانی کارکنان مدل ویژگی های شغلی مدل ویژگیهای شغلی اولدهام و…

  • پرسشنامه بررسی ابعاد مدیریت هزینه بر عملکرد مدیریت پروژه در شرکت گاز استان مرکزی

    پرسشنامه بررسی ابعاد مدیریت هزینه بر عملکرد مدیریت پروژه در شرکت گاز استان مرکزی پرسشنامه مدیریت هزینه پرسشنامه ابعاد مدیریت هزینه پرسشنامه بررسی ابعاد مدیریت هزینه پرسشنامه عملکرد مدیریت پروژه پرسشنامه رابطه ابعاد مدیریت هزینه با عملکرد مدیریت پروژه رفتن…

  • پاورپوینت ارزشيابی آموزشی

    پاورپوینت ارزشيابی آموزشی پاورپوینت انواع ارزشیابی آموزشی پاورپوینت در مورد ارزشیابی آموزشی پاورپوینت ارزشیابی آموزشی چیست ارزشیابی در طراحی آموزشی پاورپوینت اهمیت ارزشیابی آموزشی پاورپوینت مراحل ارزشیابی آموزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزشيابی آموزشی جهت رشته علوم تربیتی…

  • پاورپوینت طرح کسب و کار و انواع آن

    پاورپوینت طرح کسب و کار و انواع آن پاورپوینت یک طرح کسب و کار کامل پاورپوینت طرح کسب و کار جدید پاورپوینت طرح کسب و کار استارتاپ پاورپوینت تحقیق در مورد طرح کسب و کار پاورپوینت انواع طرح کسب و…

  • پاورپوینت ایمنی در عملیات جابجایی با لیفتراک

    پاورپوینت ایمنی در عملیات جابجایی با لیفتراک پاورپوینت لیفتراک پاورپوینت ایمنی لیفتراک پاورپوینت عملیات جابجایی پاورپوینت عملیات جابجایی با لیفتراک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایمنی در عملیات جابجایی با لیفتراک جهت رشته فنی و حرفه ای در قالب 33…

  • پاورپوينت طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته ای

    پاورپوينت طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته ای پاورپوينت طیف سنجی پاورپوينت طیف سنجی رزونانس مغناطیسی پاورپوينت طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته ای پاورپوينت در مورد طیف سنجی دانلود پاورپوينت طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته ای رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • اختیار و بررسی آن با موارد مشابه

    اختیار و بررسی آن با موارد مشابه ماهیت اختیار الفاظ مشابه اختیار تفاوت اختیار با الفاظ مشابه دانلود پایان نامه اختیار اختیار و بررسی آن با موارد مشابه دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه رشته حقوق رفتن به سایت…

  • مقاله کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان ضرورت بانکداری الکترونیک در شهر الکترونیک

    مقاله کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان ضرورت بانکداری الکترونیک در شهر الکترونیک بانکداری الکترونیک شهر الکترونیک پرداخت الکترونیکی ضرورت بانکداری الکترونیک در شهر الکترونیک مزایای استفاده از بانکداری الکترونیکی دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت رفتن به سایت اصلی مقاله کارشناسی…

  • اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران و طبقه بندی روش شناسی آن

    اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران و طبقه بندی روش شناسی آن رتبه بندی در صنعت بیمه متدولوژي رتبه بندي شركت هاي بيمه مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت…

  • بررسی انواع اخلاق در سازمانها و عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری

    بررسی انواع اخلاق در سازمانها و عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری کلمات کلیدی : ابعاد اخلاق کاری اخلاق کار در ایران پایان نامه اخلاق کاری انواع اخلاق در سازمانها عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری اهمیت و ضرورت پرداختن…

  • پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک برای بهبود الگوریتم های مسیريابی

    پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه های ویژه متحرک برای بهبود الگوریتم های مسیريابی پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه متحرک برای بهبود الگوریتم های مسیريابی دانلود پاورپوینت مدیریت تحرک در شبکه متحرک برای بهبود الگوریتم های مسیريابی پاورپوینت درباره پاورپوینت مدیریت…

  • پاورپوینت تأمین مالی از طریق صندوق توسعه ملی و بانک توسعه اسلامی

    پاورپوینت تأمین مالی از طریق صندوق توسعه ملی و بانک توسعه اسلامی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت تأمین مالی از طریق صندوق توسعه ملی و بانک توسعه اسلامی تأمین مالی از طریق صندوق توسعه ملی و بانک توسعه اسلامی عملکرد…

  • دانلود پاورپوینت ACLS

    دانلود پاورپوینت ACLS پاورپوینت در مورد گواهینامه ACLS پاورپوینت درباره ACLS پاورپوینت آموزش ACLS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ACLS جهت رشته پزشکی در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب عکاسی هنر میان مایه

    دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب عکاسی هنر میان مایه پاورپوینت آموزش عکاسی پاورپوینت در مورد تاریخچه عکاسی پاورپوینت در مورد عکاسی دانلود پاورپوینت درباره عکاسی پاورپوینت رشته عکاسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب عکاسی هنر میان مایه جهت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر انتقادی 120 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر انتقادی 120 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی مبانی نظری تفکر انتقادی پیشینه تحقیق تفکر انتقادی پیشینه داخلی تفکر انتقادی پیشینه خارجی تفکر انتقادی پیشینه پژوهش تفکر…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به نفس جنسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به نفس جنسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس جنسی مبانی نظری اعتماد به نفس جنسی پیشینه تحقیق اعتماد به نفس جنسی پیشینه داخلی اعتماد به نفس جنسی پیشینه خارجی…

  • استفاده از تراکم دینامیكی برای بهسازی پی سدها

    استفاده از تراکم دینامیكی برای بهسازی پی سدها تراکم دینامیكی گروه‌بندی خاک‌ها بهسازی پی سدها دانلود مقاله استفاده از تراکم دینامیكی برای بهسازی پی سدها سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید…

  • پاورپوینت نقش دولت در توسعه اقتصادي

    پاورپوینت نقش دولت در توسعه اقتصادي کلمات کلیدی : پاورپوینت نقش دولت در توسعه اقتصادي نقش دولت در توسعه اقتصادي بررسی نقش دولت در توسعه اقتصادي تحقیق نقش دولت در توسعه اقتصادي اهم وظايف دولت در راستاي دستيابي به توسعه…

  • رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان

    رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان اثرات رضایت شغلی عوامل موثر بر رضایت شغلی اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان عوامل تعیین کننده رضایت شغلی تحقیق رضایت شغلی تحقیقات رضایت شغلی تحقیق درباره رضایت شغلی تحقیق در مورد…