بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

رفتار كاركنان
طرحهای تحول اداری
رضایتمندی ارباب رجوع
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان
تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع
دانلود پایان نامه روانشناسی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

(نسخه آپدیت شده + مقاله ای از  استاد خزعلی)

پیشگفتار

« طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع »، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکت‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.

 

با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۸۹ به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» توسط مقام معظم رهبری، طرح مجدداً در دولت دهم مورد بازبینی قرار گرفت و منتج به شکل‌گیری ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری شد و همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم آن با عنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. البته این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیز است.

 

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند،به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود لیکن در سازمان‌های خصوصی اینگونه نیست حتی اگر رفتار ناشایستی با ارباب رجوع صورت پذیرد، ارباب رجوع کاملاً خود را محق به ارائه شکایت، حداقل به مسئول مربوطه و کاملاً امیدوار به رسیدگی می‌داند.

 

البته گفتنی است که تکریم ارباب رجوع در این بخش‌ها نیز همچنان کار ویژه‌ای را می‌طلبد و متاسفانه وضع موجود با آموزه‌های اسلامی و آنچه باید در یک حکومت اسلامی مراعی باشد و در مقام عمل در مقایسه با آنچه امروزه در برخی از کشورهای غیراسلامی جاری و ساری است، تفاوت و فاصله بسیار چشمگیر دارد. اگرچه در بخش‌های خصوصی هم به این مهم، از نظر سودآوری و در واقع جلب مشتری توجه می‌شود، ولی در این بخش‌ها نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در واقع به نوعی شامل بخش‌های دولتی نیز می‌شود. مثلاً انحصاری بودن خدمت موردنظر، ناآگاهی ارباب رجوع از حقوق خود (چه در مورد خدمت موردنظر و چه در مورد نحوه برخورد متصدیان امر)، فقدان نهادی مسئول و پیگیر رسیدگی به امور تکریم ارباب رجوع، وجود نقص در ساز وکار کنترل رفتار کارمندان، اهمیت ندادن و کم‌توجهی به موضوع از سوی مسئولان بویژه مسئولان دولتی و صرفاً دولتی بودن خدمات مهم کشوری.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

رفتار كاركنان

طرحهای تحول اداری

رضایتمندی ارباب رجوع

 

 

 

مشتری كیست؟

از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد».امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد.

 

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد.

 

به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول:مشتری كیست؟ 1

مشتری كیست؟ 2

رضایت مشتری از نگاه اول 3

رویكرد انطباقی 6

رویكرد انتظاری: 6

توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 7

رضایت مشتری از نگاه دوم 10

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری 11

رضایت مشتری از نگاه سوم 12

فصل دوم:انتظارات مشتریان و درك آن 15

انتظارات مشتریان 16

فصل سوم:شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع 19

شاخصهای رضایتمندی 20

درك انتظارات مشتری 26

فصل چهارم:ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری 29

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود 32

فصل پنجم:رضایت كاركنان در راستای 38

یا چه عواملی افزایش رضایتمندی كاركنان می شود؟ بعضی از این عوامل عبارتند از: 42

فصل ششم:پرورش كاركنان و استخدام 45

پیش بینی رفتار دركاركنان جدید الاستخدام: 46

پرورش كاركنان 49

سازمانهای خدماتی برای اطمینان از كاركرد مطلوب كاركنان خود باید به دو اصل اساسی و مهم  زیر توجه به ویژه داشته باشند: 50

گزینش 50

طرح تكریم و آموزش كاركنان 54

فصل هفتم :گردآوری نظریات مشتری 59

نگاهی به یك تجربه 65

فصل هشتم: فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری 69

ارزش های كلیدی سازمان 72

فصل نهم:طرح تكریم ارباب رجوع 78

شناسایی انتظارات و دیدگاههای مشتری 82

احساس مسئولیت: 90

وفاداری: 91

بنابراین لازم است مسئوولان دستگاهها، توجه ویژه ای به موارد زیر داشته باشند: 92

فصل دهم:نتیجه گیری و جمع بندی 95

نتایج 101

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 104

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 105

اثبات فرضیه: 105

 

  • پروپوزال کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه‌ بیرجند

    پروپوزال کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه‌ بیرجند مدیریت دانش شخصی استقرار مدیریت دانش در دانشگاه استقرار مدیریت دانش در آموزش عالی کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی پروپوزال مدیریت دانش شخصی کاربرد مدیریت دانش…

  • پاورپوینت راهبردهای توسعه بلند مدت منابع آب کشور

    پاورپوینت راهبردهای توسعه بلند مدت منابع آب کشور پاورپوینت راهبرد توسعه پاورپوینت راهبرد های توسعه پاورپوینت توسعه بلند مدت پاورپوینت منابع آب پاورپوینت منابع آب کشور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهبردهای توسعه بلند مدت منابع آب کشور جهت…

  • بررسی سیستمهای کنترل و نقش آنها در صنعت

    بررسی سیستمهای کنترل و نقش آنها در صنعت بررسی ساختار و نحوه عملکرد سیستم های کنترل صنعتی بررسی ساختاری و کارکرد سیستمهای ICS سیستم های کنترل صنعتی عملکرد سیستم های کنترل صنعتی ساختار سیستم های کنترل صنعتی بررسی سیستمهای کنترل…

  • بررسی پوشش دهی فسفاته بر روی فلزات و روال آماده سازی آن در شرکت ایران خودرو

    بررسی پوشش دهی فسفاته بر روی فلزات و روال آماده سازی آن در شرکت ایران خودرو فسفات کاری رنگ کاری فلزات آماده سازی سطوح فلزی پوشش دهی فسفاته بر روی فلزات بررسی پوشش دهی فسفاته بر روی فلزات و روال…

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت اروپایی

    پاورپوینت مدیریت کیفیت اروپایی پاورپوینت مدیریت کیفیت اروپایی چیست پاورپوینت مقدمات مدیریت کیفیت اروپایی پاورپوینت مدیریت کیفیت پاورپوینت مدیریت کیفیت نوع اروپایی پاورپوینت مدیریت کیفیت در اروپا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت اروپایی جهت رشته ی مدیریت…

  • معماری و ساختار مساجد

    معماری و ساختار مساجد ساختار مساجد هنر معماری اسلامی پیشینه تاریخی مسجد ویژگی های معماری مساجد معماری و ساختار مساجد سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پروژه معماری fileina فروشگاه ساز…

  • شرایط لازم برای اعتبار قرارداد اختیار معامله

    شرایط لازم برای اعتبار قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله اعتبار قرارداد اختیار معامله پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست؟ مفهوم قرارداد اختیار معامله شرایط موضوع قرارداد اختیار معامله ماهیت موضوع قرارداد اختیار…

  • دانلود پاورپوینت پیش فعالی و شناخت رفتاری در کودکان

    دانلود پاورپوینت پیش فعالی و شناخت رفتاری در کودکان پاورپوینت پیش فعالی و شناخت رفتاری در کودکان پاورپوینت بیش فعالی در کودکان پاورپوینت بیش فعالی چیست پاورپوینت بیش فعالی نوزاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیش فعالی و شناخت…

  • رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی و تشریح نظریه های آن

    رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی و تشریح نظریه های آن کلمات کلیدی : نظریه واقعیت درمانی گلاسر رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی زوج درمانی با رویکرد واقعیت درمانی نظریه های رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی تحول نظریه گلاسر از واقعیت…

  • دانلود پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل

    دانلود پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل پاورپوینت هتل ایرانی پاورپوینت هتل خارجی پاورپوینت هتل 5 ستاره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل در قالب 14 اسلاید و با…

  • بررسی رابطه عزت بدنی افراد با قضاوت دیگران

    بررسی رابطه عزت بدنی افراد با قضاوت دیگران عزت بدنی عزت نفس بدنی تصویر ذهنی انسان از خود بررسی رابطه عزت بدنی افراد با قضاوت دیگران تاثیر جذابیت ظاهر بر قضاوت دیگران خود پنداره و تصویر بدنی و ظاهر تصویر…

  • گزارش کارآموزی وکالت با عنوان جریمه و آثار آن از حیث سیاست جنائی

    گزارش کارآموزی وکالت با عنوان جریمه و آثار آن از حیث سیاست جنائی جرم جریمه جرائم و مجازاتها حقوق کیفری ایران حقوق جزای ایران دانلود گزارش کارآموزی وکالت با عنوان جریمه و آثار آن از حیث سیاست جنائی گزارش کارآموزی…

  • پاورپوینت کتاب ودرس حسابداری صنعتی 2

    پاورپوینت کتاب ودرس حسابداری صنعتی 2 پاورپوینت حسابداری صنعتی 2 جمشید اسکندری پاورپوینت حسابداری صنعتی 2 pdf پاورپوینت دانلود جزوه حسابداری صنعتی 2 pdf پاورپوینت دانلود pdf کتاب حسابداری صنعتی 2 پاورپوینت دانلود کتاب حسابداری صنعتی 1-2-3 (پارسه) رفتن به…

  • شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه

    شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه شاهنامه فردوسی شغاد رستم عقده ی حقارت شخصیت شناسی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه علل احساس حقارت شغاد در برابر رستم دانلود مقالات ارشد زبان و…

  • پاورپوینت جغرافیای پنجم ابتدایی

    پاورپوینت جغرافیای پنجم ابتدایی دانلود پاورپوینت جغرافیای پنجم ابتدایی پاورپوینت جزوه های جغرافیای پنجم ابتدایی پاورپوینت جغرافیا دروس پنجم ابتدایی پاورپوینت نکته های جغرافیای پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جغرافیای پنجم ابتدایی جهت رشته گوناگون در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود شکوفایی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود شکوفایی مبانی نظری خود شکوفایی دانلود مبانی نظری خود شکوفایی پیشینه تحقیق خود شکوفایی ادبیات نظری خود شکوفایی فصل دوم پایان نامه خود شکوفایی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود شکوفایی ادبیات و مبانی…

  • ضرورت وجودی و مبنایی مجازات های بازدارنده

    ضرورت وجودی و مبنایی مجازات های بازدارنده تعزیرات شرعی  مجازات های بازدارنده تعزیر در قانون مجازات اسلامی تعزیرات در قانون مجازات تعزیرات در قانون مجازات جدید 1392 تعزیرات و مجازات های بازدارنده مجازات های تعزیری و بازدارنده قانون تعزیرات و…

  • فصل سوم پایان نامه استرس شغلی پرستاران

    فصل سوم پایان نامه استرس شغلی پرستاران کلمات کلیدی : استرس شغلی پرستاران پایان نامه استرس شغلی فصل سوم پایان نامه استرس شغلی پایان نامه استرس شغلی پرستاران دانلود پایان نامه استرس شغلی پایان نامه تاثیر استرس شغلی پایان نامه…

  • پاورپوینت مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط

    پاورپوینت مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازار دیوید آکر پاورپوینت مدیریت استراتژیک پیشرفته پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاورپوینت مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک پیشرفته پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی دانلود پاورپوینت های…

  • مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری

    مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی بهره وری دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی بهره وری دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری فصل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس زای چالشی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس زای چالشی مبانی نظری استرس زای چالشی دانلود مبانی نظری استرس زای چالشی مبانی نظری در مورد استرس زای چالشی پیشینه استرس زای چالشی پیشینه تحقیق استرس زای چالشی دانلود پیشینه تحقیق استرس زای…

  • پاورپوینت توصیف معماری

    پاورپوینت توصیف معماری پاورپوینت سیستم‌های قابل بازپیکربندی پاورپوینت مهندسی معماری پاورپوینت چالش های یک معمار پاورپوینتسیستم‌های پویا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توصیف معماری جهت رشته معماری در قالب 19 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت الگوریتم های تخصیص داده پویا

    دانلود پاورپوینت الگوریتم های تخصیص داده پویا پاورپوینت الگوریتم های تخصیص داده پویا پاورپوینت درس طراحی الگوریتم پاورپوینت سيستم هاي پايگاه داده توزيعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم های تخصیص داده پویا جهت رشته IT درقالب 26 اسلاید…

  • پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي ( فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)

    پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي ( فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان عناصر سيستم‌ اطلاعاتي پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي پاورپوینت فصل 3…

  • پاورپوینت حافظه و یادگیری

    پاورپوینت حافظه و یادگیری پاورپوینت ارتباط حافظه و یادگیری پاورپوینت درباره حافظه و یادگیری پاورپوینت نقش حافظه در یادگیری پاورپوینت اثر حافظه در یادگیری پاورپوینت درمورد حافظه و یادگیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حافظه و یادگیری جهت رشته…

  • تصفیه بیولوژیک خاک از سرب و کادمیوم با گیاه اسطوخودوس

    تصفیه بیولوژیک خاک از سرب و کادمیوم با گیاه اسطوخودوس کلمات کلیدی : پایان نامه گیاه پالایی گیاه پالایی در ایران گیاه پالایی فلزات سنگین آلودگی خاک با فلزات سنگین  گیاه پالایی خاکهای آلوده به فلزات سنگین گیاه پالایی عناصر…

  • پاورپوینت تیپ صحیح گاو

    پاورپوینت تیپ صحیح گاو پاورپونت یگاو گاوداری پاورپونت گاو شیری پاورپونت گاوهای شیری دانلود پاورپوینت تیپ صحیح گاو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تیپ صحیح گاو جهت رشته زیست شناسی در قالب 21 اسلاید و با فرمت بصورت کامل…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی با عنوان ارزیابی و تعیین ظرفیت تجاری دو جانبه میان ایران و ترکیه با استفاده از درجه اکمال تجاری

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی با عنوان ارزیابی و تعیین ظرفیت تجاری دو جانبه میان ایران و ترکیه با استفاده از درجه اکمال تجاری تجارت آزاد منطقه گرایی ظرفیت تجاری توسعه اقتصادی درجه اکمال تجاری زمینه های مشارکت…

  • پاورپوینت خصوصیات پرنغال

    پاورپوینت خصوصیات پرنغال پاورپوینت مضرات پرتقال پاورپوینت مهمترین خواص پرتقال پاورپوینت پرتقال برای معده پاورپوینت انشا در مورد میوه پرتقال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خصوصیات پرنغال جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 11اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و…

  • ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده

    ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده کلمات کلیدی : رفتار باروری زوجین برنامه های تنظیم خانواده پایان نامه رفتار باروری زوجین نظریه های روانشناسی رفتار باروری زوجین تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های امنیت عاطفی 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های امنیت عاطفی 45 صفحه فصل دوم پایان نامه نظریه های امنیت عاطفی مبانی نظری نظریه های امنیت عاطفی پیشینه تحقیق نظریه های امنیت عاطفی پیشینه پژوهش نظریه های امنیت عاطفی پیشینه نظری نظریه…

  • پاورپوینت حسابداری موجودی كالا

    پاورپوینت حسابداری موجودی كالا پاورپوینت حسابداری موجودی كالا و خرید پاورپوینت حسابداری موجودی كالا و تولید دانلود پاورپوینت حسابداری موجودی كالا و موارد دیگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری موجودی كالا جهت رشته ی حسابداری در قالب 32…

  • السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی

    السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی رفتن به سایت اصلی "السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی" (طنز در شعر دوره‌ی ممالیک) الدکتور نبیل راغب به تعداد 755 صفحه pdf مناسب دانشجویان دکتری رشته زبان…

  • پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد بر اعدالت و تعهد سازمانی

    پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد بر اعدالت و تعهد سازمانی پرسشنامه مدیریت پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی بر اعدالت پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی بر تعهد سازمانی پرسشنامه مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد پرسشنامه اعدالت و…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انگیزه

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انگیزه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزه مبانی نظری انگیزه پیشینه تحقیق انگیزه پیشینه داخلی انگیزه پیشینه خارجی انگیزه پیشینه پژوهش انگیزه پیشینه نظری انگیزه ادبیات نظری انگیزه چارچوب نظری انگیزه…