بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس

بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس

مدل کیفیت در پلیس
مدل های مدیریت کیفیت
مدل های مدیریت کیفیت جامع
انواع مدل های مدیریت کیفیت
انواع مدل های کیفیت خدمات
انواع مدل های تعالی سازمانی
“مدل تعالی سازمانی efqm 2016”
مدل های اندازه گیری کیفیت خدمات
دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

مدل کیفیت در پلیس 

امروزه یگان های پلیس از یک طرف با افزایش تقاضا برای خدمات، از طرفی دیگر با افزایش هزینه ها و کاهش بودجه مواجه هستند. یگان های پلیس در بسیاری جهات همانند بنگاه های اقتصادی نیستند که با بکارگیری کارکنان جدید و تکنیک های نوآورانه هزینه ارائه خدمات را کاهش دهند.

 

 

هر چند پیشرفت تکنولوژی به پلیس کمک کرده است، ولی همه توانمندی بالقوه آنها را در برنمی-گیرد. برای بهره برداری کامل از این پتانسیل، فرآیندهای ارائه خدمات باید بهبود یابد (BARNET, 1994). بر همین اساس پلیس انگلیس شبکه ملی کیفیت خدمات پلیس ملی EQNM را تأسیس کـرد و طـبق معیارهای EFQM به ارزیابی عمـلکرد خود پرداخت (Bland, 1997). پلیس آمریکا نیز به TQM به عنوان ابزاری برای برون رفت از مدیریت سنتی مورد توجه قرار داد و آن را از آوریل 1990 برای غیرمتمرکز کردن فرماندهی در ایالت فلوریدا پلیس اوکالا اجرا نمود (Suess, 1993). 

 

 

 

پلیس ایران از اواخر سال 1389پس از مطالعات تطبیقی، مدلی بومی شده مدیریت کیفیت، استخراج و تحت عنوان کیفیت نیروی انتظامی (مکنا) در سال 1391، رسماً برای اجرا در کلانتری ها ابلاغ کرد. در بین واحدهای پلیس دانشگاه علوم انتظامی امین در راستای استقرار و جاری سازی نظام تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM  از اواخر سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده است (دانشگاه علوم انتظامی، 1392).

 

 

      البته یگان های پلیس در جهان جهت بهبود و ارتقاء خدمات امنیتی و انتظامی به مردم، از مدل های مختلف سرآمدی و تعالی سازمان استفاده می نمایند. کشورهای آسیایی شـامل: هندوستان، تایـوان، چین، فیلیپین، هنگ کنگ، امـارات، مالزی، سنگاپـور، عمـدتاً (به غیر از چین) از پیاده سازی استاندارد ISO 9001, 2008، به منظور ارتقا و بهبود عملکرد سازمانی خود استفاده می کنند.

 

 

از بین این کشورها، کشور هند در حال پیاده سازی این استاندارد در سطح وسیعی می باشد که بسیار مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات ارایه شده در این جدول؛ تنها کشورهای بلژیک، انگلیس، اوکراین و اسلوونی از مدل تعالی EFQM به منظور ارتقای رویه های خود استفاده می کنند. نکته جالب توجه در این جدول، پلیس انگلستان است که می تواند به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد.  این کشور از 8 روش به طور هم زمان در ارتقای سازمانی خود استفاده می کند (دفتر تحقیقات معاونت طرح و برنامه ناجا، 1390).
 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فهرست منابع و مآخذ

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
 

   

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
    

 

 

  • دانلود پاورپوینت کتاب سازماندهی و تشکیلات ریچارد ال دفت

    دانلود پاورپوینت کتاب سازماندهی و تشکیلات ریچارد ال دفت پاورپوینت سازماندهی و تشکیلات پاورپوینت کتاب سازماندهی و تشکیلات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب سازماندهی و تشکیلات ریچارد ال دفت جهت رشته مدیریت در 251 اسلاید و با فرمت…

  • ماهیت معامله اعضا بدن انسان در حقوق ایران

    ماهیت معامله اعضا بدن انسان در حقوق ایران معامله اعضای بدن تحقیق در مورد معامله اعضای بدن ماهیت معامله اعضا بدن انسان معامله اعضاء بدن انسان در حقوق ايران معامله اعضاء بدن انسان و ماده 10 قانون مدني معامله اعضاء…

  • بررسی بیومارکرهای جدید برای تشخیص زودهنگام سرطان

    بررسی بیومارکرهای جدید برای تشخیص زودهنگام سرطان بررسی بیومارکرهای جدید برای تشخیص زودهنگام سرطان رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه زمینه با توجه به اینکه هر 4 مرگ یکی به خاطر سرطان می باشد، سرطان دومین عامل مرگ و میر…

  • ارزیابی و مدلسازی الگوریتمهای مسیریابی در تصادفات به منظور رسیدن به امن ترین مسیر

    ارزیابی و مدلسازی الگوریتمهای مسیریابی در تصادفات به منظور رسیدن به امن ترین مسیر عوامل موثر در تصادفات تصادفات جاده ای ایران کاربرد الگوریتمهای مسیریابی در تصادفات ارزیابی و مدلسازی الگوریتمهای مسیریابی در تصادفات به منظور رسیدن به امن ترین…

  • اهمیت و ضرورت بهزیستی روانشناختی

    اهمیت و ضرورت بهزیستی روانشناختی ابعاد بهزیستی روانشناختی نظریه های بهزیستی روانشناختی تحقیق درباره بهزیستی روانشناختی نظریه بهزیستی روانشناختی ریف نظریه فرانکل بهزیستی روانشناختی روانشناختی مادران با کودکان ناتوان ذهنی نظریه الگوی ويسينگ و وان دان بهزیستی روانشناختی رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش ادبیات نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش فصل…

  • کیفیات مخففه برای کودکان بزهکار در قانون مجازات اسلامی جدید و دیگر قوانین موضوعه

    کیفیات مخففه برای کودکان بزهکار در قانون مجازات اسلامی جدید و دیگر قوانین موضوعه تعریف کیفیات مخففه کیفیات مخففه در قانون جدید کیفیات مخففه در قانون مجازات اسلامی تخفیف مجازات اطفال در نظام کیفری ایران مبانی مسئولیت کیفری اطفال در…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن

    پروپوزال و طرح تفصیلی ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن کلمات کلیدی : پولشویی در حقوق امارات بررسی تطبیقی پولشویی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق بین الملل پولشویی در حقوق کیفری…

  • ارکان حقوقی و فقهی سرقت و بازشناسی آن از مفاهیم مشابه

    ارکان حقوقی و فقهی سرقت و بازشناسی آن از مفاهیم مشابه ارکان جرم سرقت ارکان حقوقی جرم سرقت ارکان فقهی جرم سرقت سرقت در فقه اهل سنت سرقت در فقه امامیه مفاهیم مشابه سرقت پایان نامه سرقت دانلود پایان نامه…

  • پرسشنامه رابطه بین ابعاد فرهنگی هافستد و رفتار شهروندی سازمانی

    پرسشنامه رابطه بین ابعاد فرهنگی هافستد و رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد پرسشنامه رفتار شهروندی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی کارکنان پرسشنامه سنجش رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانی پرسشنامه رابطه بین ابعاد فرهنگی و…

  • پاورپوینت تاریخچه قنات

    پاورپوینت تاریخچه قنات پاورپوینت مزایای قنات پاورپوینت چشمه و قنات چیست پاورپوینت لیست قنات های ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه قنات جهت رشته جغرافیا در قالب 41 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت اروپایی

    پاورپوینت مدیریت کیفیت اروپایی پاورپوینت مدیریت کیفیت اروپایی چیست پاورپوینت مقدمات مدیریت کیفیت اروپایی پاورپوینت مدیریت کیفیت پاورپوینت مدیریت کیفیت نوع اروپایی پاورپوینت مدیریت کیفیت در اروپا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت اروپایی جهت رشته ی مدیریت…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی کلمات کلیدی : پاورپوینت رگرسيون دو متغيره: تخمين فاصله‎اي و آزمون فرضيه پاورپوینت فصل پنجم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل پنجم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی کتاب…

  • دانلود پاورپوینت کتاب سیستم های دودویی

    دانلود پاورپوینت کتاب سیستم های دودویی پاورپوینت کتاب سیستم های دودویی پاورپوینت آموزش سیستم های دودویی پاورپوینت آموزش نمایش اعداد در مبنای دو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب سیستم های دودویی جهت رشته کامپیوتر در قالب 302 اسلاید…

  • پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار

    پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار پاورپوینت فرایند انبارداری پاورپوینت دستورالعمل انبارداری پاورپوینت وظایف انبارداری پاورپوینت چیدمان انبار پاورپوینت انبارداری چیست پاورپوینت انواع انبارداری پاورپوینت فرم های انبارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در…

  • بررسی فناوری و کاربردهای الیاف پلی اورتان

    بررسی فناوری و کاربردهای الیاف پلی اورتان درزگیرهای پلی اورتان کاربردهای الیاف پلی اورتان بررسی فناوری الیاف پلی اورتان دانلود پایان نامه درزگیرهای پلی اورتان تكنولوژی و كاربرد درزگیرهای پلی اورتان رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی…

  • شناخت فرهنگ وقف و تاثیرات خوب آن بر توسعه اقتصادی پایدار

    شناخت فرهنگ وقف و تاثیرات خوب آن بر توسعه اقتصادی پایدار شناخت فرهنگ وقف توسعه اقتصادی پایدار تاثیرات فرهنگ وقف بر توسعه اقتصادی پایدار دانلود پایان نامه وقف دانلود پایان نامه توسعه اقتصادی پایدار پایان نامه اثرات وقف بر توسعه…

  • پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ و همكاران  28 سوالی

    پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ و همكاران  28 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه سلامت روان گلدبرگ پرسشنامه سلامت روانی ghq 28 دانلود پرسشنامه سلامت روان ghq-28 پرسشنامه سلامت عمومي 28 سوالي-ghq نحوه نمره گذاری پرسشنامه سلامت روان گلدبرگ دانلود پرسشنامه سلامت…

  • بازیافت گاز CO2 از خروجی نیروگاههای بخاری و استفاده از آن در فرایندهای صنعتی

    بازیافت گاز CO2 از خروجی نیروگاههای بخاری و استفاده از آن در فرایندهای صنعتی دانلود مقاله بازیافت گاز CO2 نیروگاههای بخاری فرایندهای صنعتی دانلود مقالات مهندسی شیمی دانلود مقاله بازیافت گاز CO2 از خروجی نیروگاههای بخاری دانلود مقاله استفاده از…

  • پاورپوینت رفتار با کودکان در بخش های درمانی

    پاورپوینت رفتار با کودکان در بخش های درمانی پاورپوینت رفتار با کودک پاورپوینت رفتار با کودکان در بخش درمانی پاورپوینت درمورد رفتار با کودکان پاورپوینت درمورد کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رفتار با کودکان در بخش های درمانی…

  • تمییز عامل زیان در فرض تعدد اسباب

    تمییز عامل زیان در فرض تعدد اسباب نظریه برابری اسباب و شرایط نظریه سبب نزدیک و بی واسطه نظریه سبب متعارف و اصلی نظریه سبب مقدم در تاثیر نظریه آخرین امکان پرهیز از حادثه جایگاه نظریه در حقوق ایران دانلود…

  • پرسشنامه سرسختی روانشناختی اهواز با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سرسختی روانشناختی اهواز با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه ازمون سرسختی پرسشنامه استاندارد سرسختی دانلود پرسشنامه سرسختی دانلود پرسشنامه سرسختی ذهنی دانلود پرسشنامه سرسختی روانشناختی پرسشنامه سرسختی روانشناختی پرسشنامه سرسختی روانشناختی اهواز دانلود پرسشنامه سرسختی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود اتکایی 29 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود اتکایی 29 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خود اتکایی مبانی نظری خود اتکایی پیشینه تحقیق خود اتکایی پیشینه داخلی خود اتکایی پیشینه خارجی خود اتکایی پیشینه پژوهش خود اتکایی پیشینه نظری…

  • مطالعه و بررسی معادن گارنت برای ارزیابی میزان ذخیره ماده معدنی و خلوص آن

    مطالعه و بررسی معادن گارنت برای ارزیابی میزان ذخیره ماده معدنی و خلوص آن انواع گرونا در ایران كانی گارنت یا گرونا بررسیهای اکتشافی معادن کانی ماده معدنی گارنت از نوع آندرادیت ارزیابی ذخیره و خلوص گارنت براساس رخنمون های…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکرد ارتباطی ستیر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکرد ارتباطی ستیر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رویکرد ارتباطی ستیر مبانی نظری رویکرد ارتباطی ستیر پیشینه تحقیق رویکرد ارتباطی ستیر پیشینه داخلی رویکرد ارتباطی ستیر پیشینه خارجی رویکرد ارتباطی ستیر پیشینه پژوهش…

  • بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق

    بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق بانکها انحراف تسهیلات بانکی پایان نامه مطالبات معوق پایان نامه انحراف تسهیلات بانکی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی تاثیر انحراف تسهیلات بانکی…

  • بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی

    بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی فرهنگ سازمانی فرسودگی شغلی فرسودگی شغلی معلمان رابطه فرهنگ سازمانی با فرسودگی شغلی رابطه فرهنگ سازمانی با فرسودگی شغلی معلمان پایان نامه فرسودگی شغلی پایان نامه فرسودگی شغلی معلمان پایان…

  • دانلود گزارش كارآموزی مکانیک خمش و برش ورق

    دانلود گزارش كارآموزی مکانیک خمش و برش ورق دانلود گزارش كارآموزی رشته مکانیک خمش و برش ورق دانلود گزارش كارآموزی مکانیک دانلود كارآموزی مکانیک دانلود گزارش كارآموزی گزارش كارآموزی رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش كارآموزی رشته مکانیک خمش و…

  • دانلود پاورپوینت هنر

    دانلود پاورپوینت هنر پاورپوینت هنر در تمدن اسلامی پاورپوینت هنر درمانی پاورپوینت هنر در معماری پاورپوینت هنر های تجسمی پاورپوینت هنر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هنر در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آموزش نرم افزار اتوکد لند - Autocad land

    پاورپوینت آموزش نرم افزار اتوکد لند - Autocad land پاورپوینت آموزش اتوکد پاورپوینت اتوکد پاورپوینت نرم افزار اتوکد پاورپوینت درمورد اتوکد پاورپوینت Autocad land پاورپوینت آموزش Autocad land رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار اتوکد لند -…

  • بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک و موانع اجرای آن

    بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک و موانع اجرای آن دولت الکترونیک فناوری اطلاعات پیدایش دولت الکترونیک موانع اجرای دولت الکترونیک عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آمار

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آمار نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آمار نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش…

  • سیستم اثربخش ارزشیابی عملكرد كاركنان؛ مبانی ، رویكرد ها و روشها

    سیستم اثربخش ارزشیابی عملكرد كاركنان؛ مبانی ، رویكرد ها و روشها اثربخشی بهبود عملكرد ارزشیابی عملكرد مدیریت منابع انسانی ارزشیابی عملكرد كاركنان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید…

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع

    پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع pdf پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع+ppt پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع چیست پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع tqm پاورپوینت مديريت كيفيت جامع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع جهت رشته مدیریت در قالب…

  • پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور MOSFET

    پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور MOSFET ترانزیستور دانلود پاورپوینت ترانزیستور ماسفت دانلود پاورپوینت ترانزیستور MOSFET دانلود پاورپوینت ترانزیستور اثر میدان ترانزیستور اثر میدانی نیمه‌رسانا اکسید فلز دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور MOSFET ترانزیستور اثر میدان در مدارهای آنالوگ و…