اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

مدیریت ارتباط با مشتری محور
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه مدیریت

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

 

 

 

 

 

هدف از این پایان نامه بررسی اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن بصورت کامل و جامع می باشد

 

 

 

 

مقدمه

دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

تعاریف پیشنهادی مختلفی راجع به CRM توسط خبرگان بازاریابی و سایر متخصصان در زمینه های مشابه ارائه شده است  این تعاریف و مفاهیم تا حد زیادی شبیه به هم می باشند  در این بخش به منظور ایجاد دید روشن تر در مورد CRM به بیان دیدگاه های مختلف موجود درباره آن می پردازیم  دیدگاه های مختلف راجع به CRM به 5 دسته کلی تقسیم می شوند:

 

 

2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند
 فرآیند کسب و کار به گروهی از فعالیت ها اطلاق می شود که ورودی های سازمان را به خروجی های مطلوب و مورد نظر سازمان تبدیل می نمایند (Davenport and Beers,2005 ِ  ).  
سریواستاوا 1 (2009 ).، CRM را به‌عنوان یک فرآیند کلان تعریف می کند  فرایندی که زیر فرایند های متعددی از جمله شناسایی انتظارات مشتری، ایجاد دانش مشتری و    را در بر می گیرد  این زیر فرایندها می تواند به نوبه خود به فرایند های خردتری ( مانند جمع آوری و ذخیره داده که فرایند های خردتری از زیر فرایند ایجاد دانش مشتری می باشند  ). تقسیم می شوند  هنگامی که دید فرایندی در مورد CRM اتخاذ می شود، برخی آن را به صورت یک فرایند کلی و کلان می دانند که کلیه فعالیت های سازمان را در جهت نیل به اهدافی نظیر ایجاد روابط پایدار، سودآور و متقابل با مشتریان در بر می گیرند  برخی دیگر نیز آن را به‌عنوان فرایندی می دانند که شامل مدیریت تعاملات مشتری با هدف ایجاد، برقراری و حفظ رابطه سودآور با وی در بلند مدت می باشد مورد اول CRM را به‌عنوان یک فرایند کلی در نظر می گیرد در حالی که مورد دوم بر مدیریت تعامل با مشتری تمرکز دارد  تحقیقات آکادمیک طرفدار دیدگاه فرایندی است (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 68).

 

 

2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی
در این دیدگاه استراتژی به‌عنوان یک طرح کلی تخصیص منابع برای ایجاد وضیعت مطلوب تعریف می شود  دید استراتژیک درمورد CRM بر این حقیقت تاکید دارد که منابع برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان باید بر اساس ارزش چرخه عمر آنها برای سازمان تخصیص یابد .  این دیدگاه بیان می کند که همه مشتریان بطور یکسان با ارزش نیستند و بنابراین بیشینه نمودن سودآوری زمانی میسر است که منابع در روابط مشتریان سرمایه گذاری شود که بازده مطلوبی را به ارمغان آورد.  در دیدگاه استراتژیک اگر سازمان ها بخواهند رابطه بلند مدتی را با مشتری داشته باشند، باید بطور پیوسته مشتریان خود را براساس چرخه عمر مورد انتظار، ارزیابی و اولویت دهی قرار دهند و تمرکز بر این بعد از CRM در جهت چگونگی توسعه و حفظ روابط نیست بلکه بیشتر بر چگونگی ایجاد رابطه ” صحیحی ” است که می تواند اثر مثبتی بر سودآوری سازمان داشته باشد  از این رو در این دید از CRM روابط مشتری به‌عنوان پرتفولیویی از دارایی ها و سرمایه های مورد نیاز در نظر گرفته می شود که برای به دست آوردن حداکثر سود سازمان، نیاز به مدیریت موثر آنها می باشد(تارخ ، یزدانی قرد ، مهربان، 1391،ص 75)

 

 

2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه
تحقیقاتی که ریچهلد در سال 1966 داشت، نشان داد که ارتباط قوی بین وفاداری مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد  هنگامی که CRM به‌عنوان یک فلسفه مطرح می شود، مؤثرترین روش برای دستیابی به وفاداری مشتریان جستجوی پیش کنشی جهت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با آنان است  دید فلسفی CRM بر وفاداری مشتریان تاکید داشته و بطور غیر قابل اجتنابی با مفهوم بازاریابی در ارتباط است  براساس این دیدگاه سازمان باید نسبت به مشتریان و نیازمندی های متغیر آنان پاسخگو و تاثیرپذیر باشد  در واقع دیدگاه فلسفی راجع به CRM، بر این مسئله تاکید دارد که سازمان باید به طور پیوسته آنچه مشتریانش ارزش می دانند را ارائه داده و فرهنگ مشتری محوری را در خود ایجاد نماید (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 89).
این دیدگاه به طور مؤثر، پلی بین مفهوم بازاریابی و الگوی بازاریابی رابطه ای ایجاد کرده و بر اهمیت ایجاد ارزش مشتری تمرکز یابد  بایستی توجه داشت که این دیدگاه بر روابطی سودآور که در بلند مدت ایجاد می شود تاکید دارد 

 

 

 

2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی
گرانت ( 2001  ). بر رابطه بین منابع و توانمندی های سازمانی تاکید داشته است  منابع شامل فاکتورهای تولید مانندتجهیزات سرمایه ای، مهارت های ویژه کارکنان و دارایی های سازمانی است  همچنین توانمندی ها به ظرفیت گروهی از منابع جهت اجرای فعالیت ها مربوط می شود  به طوری که منابع منشاء توانمندی های سازمان و توانمندی ها منبع اصلی مزیت رقابتی هستند  توانمندی ها به مهارت هایی که به سختی می توان آنها را تقلید کرد و دانش گردآوری شده ای که سازمان برای اجرای فعالیت های مربوط به کسب و کار خود بکار می گیرد، نیز اطلاق می گردد (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 87).
دیدگاه CRM به‌عنوان توانمندی، بر این حقیقت تاکید دارد که سازمان ها باید برای اصلاح رفتار خود در جهت مشتریان ویژه و یا گروهی از مشتریان دائمی به توسعه و ترکیب منابع خود بپردازند (طرزی و بلوریان تهرانی، 1391، ص 83)

 

 

 

 

2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی
علی رقم پشتیبانی تحقیقات اخیر از این ادعا که تکنولوژی CRM اثر ضعیف تا متوسطی بر موفقیت کلی یک سازمان در ایجاد روابط با مشتریانش دارد، نقش اساسی و مهم تکنولوژی در یکپارچه سازی دپارتمان های پیشخوان ( مانند فروش  ). و پسخوان ( مانند لجستیک  ). سازمان برای مدیریت کارا و اثربخش تعاملات در نقاط مختلف تماس با مشتری ( اینترنت، تلفن و      ). انکار ناپذیر است (Chen and Popovich, 2003  ).  به علاوه ابزارهای CRM سازمان را قادر به ایجاد پایگاه داده، داده کاوی و تکنولوژی های تعاملی جهت جمع آوری و ذخیره داده ها، ایجاد دانش از آن و انتشار نتایج حاصل از این دانش در سازمان می سازد ( Greenberg, 2004  ).  اگرچه در هر یک از این دیدگاه های فوق الذکر بر یک جنبه خاص از CRM تاکید شده است، برخی از دیدگاه های دیگر نیز به طور همزمان به چند جنبه از آن اشاره نموده اند (همان)
 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: 
سیستم مدیریت مشتری محور    
2-2-مقدمه    
2-2-1-تعریف مشتری    
2-2-2-تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-3-تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM ).    
2-2-4- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM ).    
2-2-5-تاریخچه سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-6- ابعاد وعناصر CRM    55
2-2-7- اهداف CRM از دیدگاههای مختلف    56
2-2-7-1 اهداف CRM از دیدگاه بارنت    57
2-2-7-2 اهداف CRM از نقطه نظر نول    
2-2-7-3 اهداف CRM از نظر سویفت2    
2-2-7-4 اهدف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز1    
2-2-7-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون 2 :    
2-2-8-فرایند CRM    
2-2-8-1 ارتباط فروشنده-خریدار    
2-2-9-دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند    
2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی    
2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه    
2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی    
2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی    
2-2-10- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-11-مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتري    
2-2-12- اجرای CRM    
2-2-13-مدل نظري اجراي CRM    
2-2-14-ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-14-1 بعد فکري  CRM    
2-2-14-2-بعد فناوري اطلاعات CRM    
2-2-14-3 بعد اجتماعی CRM    
2-2-15-چالش های اجرایی CRM   
28-چرخه تجاري مديريت ارتباط با مشتري (CRM)    
2-2-16-درك نياز هاي مشتريان و تمايز بر مبناي مشتريان    

2-3پیشینه پژوهش    

منابع

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه برنامه ریزی منابع سازمان و زنجیره تامین

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه برنامه ریزی منابع سازمان و زنجیره تامین مبانی نظری erp مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمان دانلود مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمان مبانی نظری زنجیره تامین دانلود مبانی نظری زنجیره تامین پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت طراحی داخلی رشته معماری

    پاورپوینت طراحی داخلی رشته معماری دانلود پاورپوینت طراحی داخلی رشته معماری پاورپوینت طراحی داخلی تحقیق راحب طراحی داخلی معماری پاورپوینت آموزش طراحی داخلی رشته معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی داخلی جهت رشته معماری در قالب 176  اسلاید…

  • پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان رابطه بین تعامل عاطفی در خانواده و پیشرفت تحصیلی فرزندان

    پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان رابطه بین تعامل عاطفی در خانواده و پیشرفت تحصیلی فرزندان تعامل عاطفی پیشرفت تحصیلی تعامل عاطفی در خانواده پیشرفت تحصیلی فرزندان رابطه بین تعامل عاطفی در خانواده و پیشرفت تحصیلی فرزندان…

  • ضوابط و استانداردهای معماری مربوط به پاركینگها

    ضوابط و استانداردهای معماری مربوط به پاركینگها معماری پاركینگ طراحی پاركینگ ضوابط معماری پاركینگ طراحی معماری پاركینگ استانداردهای معماری پاركینگ دانلود پروژه طراحی پاركینگ دانلود پروژه معماری پاركینگ ضوابط و استانداردهای معماری مربوط به پاركینگها رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مبانی نظری مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین

    مبانی نظری مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین کلمات کلیدی : زنجیره تامین ناب زنجیره تامین چابک استراتژی های زنجیره تامین ناب استراتژی های زنجیره تامین چابک ویژگی های زنجیره تامین در الگوهای ناب ویژگی های زنجیره…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آموزش های فنی و حرفه ای

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آموزش های فنی و حرفه ای فصل دوم پایان نامه آموزش های فنی و حرفه ای مبانی نظری آموزش های فنی و حرفه ای پیشینه تحقیق آموزش های فنی و حرفه ای پیشینه پژوهش آموزش…

  • پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس کودکان  dass- 21

    پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس کودکان  dass- 21 کلمات کلیدی : پرسشنامه لاویبوند نمره گذاری پرسشنامه dass دانلود پرسشنامه dass-21 پرسشنامه استرس dass پرسشنامه استاندارد dass-21 دانلود پرسشنامه افسردگی-اضطراب و استرس dass پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس dass- 21 دانلود پرسشنامه افسردگی…

  • حیطه های اصلی هوش هیجانی و عوامل موثر بر آن

    حیطه های اصلی هوش هیجانی و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : ابعاد هوش هیجانی مولفه های هوش هیجانی بار آن مولفه های هوش هیجانی از دیدگاه گلمن تعریف مولفه های هوش هیجانی هوش هیجانی و مولفه های آن…

  • داده کاوی و کاوش قوانین ارتباطی

    داده کاوی و کاوش قوانین ارتباطی وب کاوی متن کاوی داده کاوی دیتا ماینینگ کاوش قوانین ارتباطی داده کاوی دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر داده کاوی و کاوش قوانین ارتباطی دانلود پایان نامه داده کاوی دانلود پروژه داده کاوی دانلود…

  • پروپوزال استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح

    پروپوزال استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح کلمات کلیدی : پروپوزال مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت دانش نمونه پروپوزال مدیریت دانش دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال در مورد مديريت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در نیروهای مسلح پروپوزال استقرار…

  • تشکیلات قضایی ناظر بر اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق ترکیه

    تشکیلات قضایی ناظر بر اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق ترکیه بزهکاری اطفال در حقوق تركيه بزهکاری اطفال در تركيه محاكم اطفال در تركيه عوامل بزهکاری اطفال کار تحقیقی بزهکاری اطفال پایان نامه بزهکاری اطفال بزهکاری اطفال در حقوق ترکیه…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس 49 صفحه

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس 49 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عزت نفس مبانی نظری عزت نفس پیشینه تحقیق عزت نفس پیشینه داخلی عزت نفس پیشینه خارجی عزت نفس پیشینه پژوهش عزت نفس پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی مبانی نظری توانمندسازی ادبیات نظری توانمندسازی چارچوب نظری توانمندسازی فصل دوم پایان نامه توانمندسازی دانلود مبانی نظری توانمندسازی پیشینه توانمندسازی پیشینه تحقیق توانمندسازی پیشینه داخلی توانمندسازی پیشینه خارجی توانمندسازی پیشینه پژوهش توانمندسازی پیشینه نظری…

  • رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان های تأمین اجتماعی کرج

    رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان های تأمین اجتماعی کرج سبک رهبری مدیران تعیین سبک رهبری در سازمان تعیین سبک رهبری مدیران بیمارستانها شاخص های عملکردی بیمارستانها رابطه سبک رهبری مدیران با شاخصهای عملکردی تاثیر تعیین…

  • پاورپوینت تاریخچه پیدایش مدیریت ریسک و برنامه های ایمنی

    پاورپوینت تاریخچه پیدایش مدیریت ریسک و برنامه های ایمنی دانلود پاورپوینت تاریخچه پیدایش مدیریت ریسک و برنامه های ایمنی نگاه تاریخی به مدیریت ریسک تلاش های انجام شده در راستای ارتقاء اصول مدیریت ریسک انجمن ریسک و بیمه آمریکا (ARIA)…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه در مورد دلبستگی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه در مورد دلبستگی فصل دوم پایان نامه دلبستگی مبانی نظری دلبستگی پیشینه تحقیق دلبستگی پیشینه داخلی دلبستگی پیشینه خارجی دلبستگی پیشینه پژوهش دلبستگی پیشینه نظری دلبستگی ادبیات نظری دلبستگی چارچوب نظری دلبستگی رفتن…

  • پاورپوینت تقویت اراده

    پاورپوینت تقویت اراده پاورپوینت تقویت اراده تحقیق تقویت اراده مقاله تقویت اراده بررسی تقویت اراده مراحل تقویت اراده مشخصه های ضعف اراده عوامل ضعف اراده راهکارهای تقویت اراده رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع تقویت اراده، در قالب…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی دانش آموزان…

  • پاورپوینت درخت ها و انواع آنها

    پاورپوینت درخت ها و انواع آنها پاورپوینت درخت ها دانلود پاورپوینت درخت ها تحقیق در مورد پاورپوینت درخت ها پاورپوینت درخت ها و انواع آن درخت کشاورزی کاشتن روز درخت کاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درخت ها جهت رشته…

  • دانلود پاورپوینت نحوه تنظیم برنامه زمان بندی پروژه

    دانلود پاورپوینت نحوه تنظیم برنامه زمان بندی پروژه پاورپوینت زمان بندی پروژه پاورپوینت برای تنظیم برنامه زمان بندی پروژه پاورپوینت درمورد نحوه تنظیم برنامه زمانبندی پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه ی تنظیم برنامه زمان بندی پروژه جهت…

  • خودكشی مساعدت شده به معلولین؛چالشی پیرامون حق انتخاب مرگ در حقوق كیفری

    خودكشی مساعدت شده به معلولین؛چالشی پیرامون حق انتخاب مرگ در حقوق كیفری خودكشی مساعدت شده پزشكی خودكشی مساعدت شده آسیب پذیری مضاعف حق انتخاب مرگ توانبخشی تضمینات حقوقی تبعیض ناروا كرامت انسانی خودكشی مساعدت شده به معلولین؛چالشی پیرامون حق انتخاب…

  • فراوری فشار بالا در صنایع غذایی – ویژگی ها و کاربرد

    فراوری فشار بالا در صنایع غذایی – ویژگی ها و کاربرد فراوری فشار بالا در صنایع غذایی – ویژگی ها و کاربرد رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده این مقاله با هدف نشان دادن فراوری فشار بالای موادغذایی برای…

  • پاورپوینت طرح ريزی محل شركت

    پاورپوینت طرح ريزی محل شركت دانلود پاورپوینت طرح ريزی محل شركت پاورپوینت طرح ريزی محل شركت تحقیق راجب طرح ریزی محل شرکت پاورپوینت طرح ريزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح ريزي محل شركت جهت رشته اقتضاد در قالب…

  • نقش قرارداد کار در روابط کارگر و کارفرما

    نقش قرارداد کار در روابط کارگر و کارفرما کار قرارداد کار حقوق کارگر حقوق کارفرما روابط کارگر و کارفرما دانلود مقاله حقوق با عنوان نقش قرارداد کار در روابط کارگر و کارفرما خرید مقالات کارشناسی حقوق سیستم همکاری در فروش…

  • پاورپوینت فرایندهای رشد و توسعه

    پاورپوینت فرایندهای رشد و توسعه پاورپوینت رشد و توسعه اقتصادی پاورپوینت رشد و توسعه فردی پاورپوینت رشد و توسعه کسب و کار پاورپوینت رشد و توسعه پایدار پاورپوینت رشد و توسعه اقتصادی چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرایندهای…

  • فصل دهم پاورپوینت اصول و معماری موتورهای جستجوگر

    فصل دهم پاورپوینت اصول و معماری موتورهای جستجوگر دانلود فصل دهم پاورپوینت اصول و معماری موتورهای جستجوگر دانلود پاورپوینت اصول و معماری موتورهای جستجوگر پاورپوینت در مورد اصول و معماری موتورهای جستجوگر پاورپوینت اصول و معماری موتورهای جستجوگر پاورپوینت در…

  • مبانی نظری عوامل اثرگذار بر تغییر حسابرس از نگاه حاکمیت شرکتی

    مبانی نظری عوامل اثرگذار بر تغییر حسابرس از نگاه حاکمیت شرکتی مبانی نظری حاکمیت شرکتی مکانیزم های حاکمیت شرکتی مبانی نظری عوامل و آثار تغییر حسابرس تغییر حسابرس از دیدگاه حاکمیت شرکتی تاثیر مکانیزم های حاکمیت شرکتی بر تغییر حسابرس…

  • پاورپوینت تخریب سازه های بنایی با شناژ بتنی در بم

    پاورپوینت تخریب سازه های بنایی با شناژ بتنی در بم دانلود پاورپوینت تخریب سازه های بنایی با شناژ بتنی در بم پاورپوینت تخریب سازه های بنایی در بم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تخریب سازه های بنایی با شناژ…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت 52 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فراشناخت مبانی نظری فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت پیشینه پژوهش فراشناخت پیشینه نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری…

  • علل ایجاد اسکان غیر رسمی در ایران و جهان و نحوه ساماندهی آنها

    علل ایجاد اسکان غیر رسمی در ایران و جهان و نحوه ساماندهی آنها کلمات کلیدی : پایان نامه اسکان غیر رسمی علل ایجاد اسکان غیر رسمی ساماندهی اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاههای غیررسمی ویژگیهای سکونتگاههای غیررسمی اسکان غیر رسمی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حل مسئله اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حل مسئله اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حل مسئله اجتماعی مبانی نظری حل مسئله اجتماعی پیشینه تحقیق حل مسئله اجتماعی پیشینه داخلی حل مسئله اجتماعی پیشینه خارجی حل مسئله اجتماعی پیشینه پژوهش…

  • گروه درمانی در روانشناسی

    گروه درمانی در روانشناسی فواید گروه درمانی تحقیق در مورد گروه درمانی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر مراحل تغییر گروه درمانی تاریخچه گروه درمانی تعریف گروه درمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق گروه درمانی در روانشناسی…

  • دانلود پاورپوینت ستون تراژان ستون یادبود رم

    دانلود پاورپوینت ستون تراژان ستون یادبود رم پاورپوینت ستون تراژان پاورپوینت ستون یادبود رم پاورپوینت رم پاورپوینت ستون تراژان رم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ستون تراژان ستون یادبود رم در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • یک الگوریتم برای ساختن شبکه های عصبی کوچک با قدرت تعمیم بالا

    یک الگوریتم برای ساختن شبکه های عصبی کوچک با قدرت تعمیم بالا اتوماتاهای یادگیر شبکه های عصبی انتشار خطا به عقب الگوریتم تنظیم ساختار شبکه شبکه های عصبی کوچک ساختن شبکه های عصبی کوچک یک الگوریتم برای ساختن شبکه های…

  • پاورپوینت جایگزینهای چربی فرمولاسیون مواد غذایی

    پاورپوینت جایگزینهای چربی فرمولاسیون مواد غذایی پاورپوینت جایگزینهای چربی فرمولاسیون مواد غذایی خصوصیات لازم برای جایگزینهای چربی دسته بندی انواع جایگزینهای چربی انواع جایگزینهای چربی بر پایه چربی رویکردهای طراحی جایگزینهای چربی بر پایه لیپید اولسترا یا پلی استر ساکاروز…