ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

رضایت مشتری
رضایت شغلی کارکنان
عوامل موثر بر رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی
رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

وقتی شرکتها به دنبال یافتن راههای بهبود در ارائه خدمات به مشتری می افتند، معمولا سعی می کنند امکانات بیشتری در اختیار مشتری قراردهند و نیازهای آنان را سریعا برطرف سازند. اما سازمانهای هوشمند و آینده نگر قبل از هر اقدامی در نحوه رفتار و ارتباط با کارکنان تجدید نظر می کنند و در گام اول آنا را راضی نگه می دارند. مطالعات نشان می دهد رضایت کارکنان یعنی رضایت مشتری. تحقیقات ثابت می کند کارکنان خرسند تعهد بیشتری نسبت به سازمان و مشتریان احساس می کنند. کارکنانی که از کارشان راضی اند به احتمال زیاد برای کارفرما موفقیت به ارمغان می آورند. آنان برای رسیدن به موفقیت تلاش و جدیت بیشتری به خرج می دهند و سعی می کنند سطح کیفیت خدمت رسانی به مشتری را ارتقا دهند(ماهنامه انصار،1391،ص2).

 

 

در این پایان نامه رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه مورد بررسی قرار می گیرد.و به این سوال چه رابطه ای میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری وجود دارد؟ پاسخ خواهیم داد.

 

پژوهش حاضر از حيث هدف، پژوهشي كاربردي و از حيث نحوه گردآوري داده ها، پژوهشي توصيفي است. جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای شامل 27 سوال تهیه و بین مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت توزیع گردید در آخر تجزیه و تحلیل روی 384 پرسشنامه جمع آوری شده از مشتریان و 147 پرسشنامه جمع آوری شده از کارکنان انجام گرفت. جهت تجزيه و تحليل، از نرم افزارهای SPSS وLISREL استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان دادکه تعارض و ابهام نقش بر رضایت شغلی کارکنان تاثیرگذار است، رضایت شغلی بر تعهد درک شده کارکنان اثرگذار است و تعهد درک شده کارکنان نیز بر رضایت مشتریان اثرگذار است.

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1)  مقدمه    1
1-2) بیان مساله    2
1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    6
1-6)  چهارچوب نظری تحقیق    7
1-7) فرضیه های تحقیق    7
1-8-1)تعاریف نظری متغیرها    8
1-8-2) تعاریف عملیاتی متغیرها    8
1-9) قلمروتحقیق    10

 

 

فصل دوم
2-1) رضایت مشتری    14
2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    16
2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    19
2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    20
2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    22
2-2)اهمیت رضایت مشتری    24
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    25
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    29
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    29
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    30
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    32
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    33
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    34
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    35
2-2) تعهد درک شده کارکنان    38
2-2-1) تعاریف تعهد    41
2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    41
2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    43
2-3) رضایت شغلی    46
2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    47
2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    48
2-3-3) رضایت و انگیزش    49
2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    50
2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    52
2-3-6) امنیت شغلی    53
2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    54
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    54
2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    54
2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    55
2-4-3) شرایط مناسب کاری    55
2-4-4) همکاران مساعد    56
2-4-5) تناسب شغل بافرد    56
2-4-1)تعریف واژه تعارض    58
2-4-1-1) تعارض نقش    58
2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    59
2-4-2-1) دیدگاه سنتی    59
2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    60
2-4-2-2) دیدگاه تعامل    60
4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    61
4-2-4) فرایند تعارض    61
2-5) ابهام نقش    69
2-6-1) پژوهش های داخلی    72
2-6-2)) پژوهشهای خارجی    73

 

 

فصل سوم
3-1) مقدمه    75
3-2) فرایند اجرای تحقیق    76
3-3) روش تحقیق    76
3-4-1) جامعه آماری و روش نمونه گیری    77
3-4-2)  حجم نمونه    77
3-5) ابزار گردآوری داده ها    78
3-6) روایی و پایایی پرسشنامه    80
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    82

 

 

فصل چهارم
4-1) مقدمه    90
4-2) آمارتوصیفی    90
4-2-1) تحلیل جمعیت شناختی نمونه    90
4-2-1-1) جنسیت مشتری    91
4-2-1-2) سطح تحصیلات مشتری    92
4-2-1-3) وضعیت تاهل مشتری    93
4-2-1-4) سن مشتری    94
4-2-2-1) جنسیت    95
4-2-3) توصیف متغیرهای اصلی تحقیق    99
4-2-3-1) ابهام نقش    99
4-2-3-2) تعارض نقش    100
4-2-3-3) رضایت شغلی    101
4-2-3-4) تعهدکارکنان    102
4-2-3-5) رضایت مشتری    103
4-4) آزمون فرضیه های تحقیق    104
4-4-1) آزمون مدل تحقیق    104
4-3-2) شاخص های برازش مدل    106

 

 

فصل پنجم
5-1) مقدمه    110
5-2-1) نتایج آمار توصیفی    110
5-2-2) بحث و نتایج آمار استنباطی    111
5-3) پیشنهادات کاربردی بر مبنای یافته های تحقیق    112
5-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی    116
5-6) محدودیت هاي تحقیق    116

 

 

پیوست ها
پیوست 1:سوالات پرسشنامه    127
پیوست 2: خروجی نرم افزار spss    134
پیوست3: خروجی نرم افزار lisrel    149

 

 

فهرست اشکال
شکل 2-1)  شش حالت ارتباط ميان رضايت و وفاداري    23
شکل2-2)چرخه رضایت    27


فهرست جداول
جدول2-1)مناطق مختلف نمودار چهار بخشی    28
جدول2-2) تکنیک های مدیریت تعارض.    65
جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی    79
جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه    79
جدول4-1) جدول فراوانی جنسیت    91
جدول4-2) جدول فراوانی سطح تحصیلات    92
جدول4-3) جدول فراوانی وضعیت تاهل    93
جدول4-4) جدول فراوانی سن    94
جدول 4-5) جدول فراوانی جنسیت کارکنان    95
جدول 4-6) جدول فراوانی سطح تحصیلات کارکنان    96
جدول 4-7) جدول فراوانی وضعیت تاهل کارکنان    97
جدول 4-8) جدول فراوانی سن کارکنان    98
جدول4-9) توصیف متغیرابهام نقش    99
جدول4-10) توصیف متغیرتعارض نقش    100
جدول4-11) توصیف متغیر رضایت شغلی    101
جدول4-12) توصیف متغیرتعهد کارکنان    102
جدول4-13) توصیف متغیررضایت مشتری    103
جدول4-14) شاخص های برازش مدل    107
جدول 4-15) نتایج آزمون فرضیه های تحقیق    107

فهرست نمودارها
نمودار1): مدل تحقیق بر اساس مدل ویلاریس و کولهو( 2001 ) و مدل  فوئن و چوی ( 2012)    7
نمودار2-1) تعریف مفهوم رضایت مشتری .    19
نمودار2-2) ارتباط بین کیفیت محصول/خدمات و رضایت مشتری و سودمندی شرکت    25
شکل2-2)چرخه رضایت    27
نمودار 2-3)مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا    31
نمودار 2-4) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
نمودار 2-5) بخشی از مدل شاخص رضایت مشتری در سوئیس    33
نمودار 2-6) مدل شاخص رضایت مشتری در مالزی    34
نمودار 2-7) مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ.    35
نمودار 2 7) عوامل مؤثر بر تعهد    44
نمودار4-1) نمودار میله ای جنسیت مشتری    91
نمودار4-2) نمودار میله ای تحصیلات مشتری    92
نمودار4-3) نمودار میله ای وضعیت تاهل مشتری    93
نمودار4-4) نمودار میله ای سن مشتری    94
نمودار4-5) نمودار میله ای جنسیت کارکنان    95
نمودار 4-6) نمودار میله ای سطح تحصیلات کارکنان    96
نمودار4-7) نمودار میله ای وضعیت تاهل کارکنان    97
نمودار4-8) نمودار میله ای وضعیت سن کارکنان    98
نمودار4-9) نمودار هیستوگرام ابهام نقش    99
نمودار4-10) نمودار هیستوگرام تعارض نقش    100
نمودار4-11) نمودار هیستوگرام رضایت شغلی    101
نمودار4-12) نمودار هیستوگرام تعهددرک شده کارکنان    102
نمودار4-13) نمودار هیستوگرام رضایت مشتری    103
نمودار 4-15) مدل استاندارد تحقیق    105
نمودار 4-16) محاسبه آماره t    106

 
 

  • بهبود فرآیند تحلیل سلسله مراتبی

    بهبود فرآیند تحلیل سلسله مراتبی تکنیکهای تصمیم گیری فرآیند تحلیل سلسله مراتبی سیستم های تصمیم گیری با معیارهای چند گانه بهبود فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ارزیابی فرآیند تحلیل سلسله مراتبی بهبود فرآیند AHP ارزیابی فرآیند AHP دانلود پایان نامه مدیریت…

  • دانلود پاورپوینت راهکارهای حفاظت از محیط زیست در طراحی و اجرای پروژه راهسازی

    دانلود پاورپوینت راهکارهای حفاظت از محیط زیست در طراحی و اجرای پروژه راهسازی پاورپوینت پروژه راهسازی پاورپوینت راهسازی پاورپوینت پروژه پاورپوینت محیط زیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهکارهای حفاظت از محیط زیست در طراحی و اجرای پروژه راهسازی…

  • دانلود پاورپوینت معماری نئومدرن

    دانلود پاورپوینت معماری نئومدرن پاورپوینت تحلیل معماری نئومدرن پاورپوینت تحقیق معماری نئومدرن دانلود پاورپوینت معماری نئو مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری نئومدرن در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی

    پروپوزال ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی کلمات کلیدی : چابکی سازمانی عوامل موثر سازماني عوامل موثر بر سازمانها پروپوزال چابکی سازمانی چابکی سازمانی در سازمانهای دولتی مدل های دستیابی به چابکی سازمانی چابکی سازمانی در شرکت تولید…

  • ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از خشونت علیه زنان و حمایت از قربانیان آن 

    ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از خشونت علیه زنان و حمایت از قربانیان آن  کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان…

  • فصل دوم پایان نامه ارشد cloud computing

    فصل دوم پایان نامه ارشد cloud computing کلمات کلیدی : مبانی نظری cloud computing دانلود مبانی نظری cloud computing پیشینه تحقیق cloud computing دانلود پیشینه تحقیق cloud computing پیشینه داخلی cloud computing پیشینه خارجی cloud computing پیشینه پژوهش cloud computing…

  • دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

    دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار پاوروینت حوادث و کار پاورپوینت درمورد حوادث در کار پاورپوینت حادثه های احتمالی در کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار جهت رشته مدیریت در 60 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت بررسی عرفان های کاذب نو پدید

    پاورپوینت بررسی عرفان های کاذب نو پدید پاورپوینت عرفان های کاذب دانلود پاورپوینت عرفان های کاذب دانلود پاورپوینت عرفان های نو پدید پاورپوینت درباره انواع عرفان های کاذب دانلود پاورپوینت درباره انواع عرفان های کاذب پاورپوینت عرفان های کاذب در…

  • پاورپوینت قوانین و مقررات بورس

    پاورپوینت قوانین و مقررات بورس پاورپوینت آموزش بورس پاورپوینت وضعیت بورس امروز پاورپوینت تالار بورس ایران پاورپوینت تابلو بورس تهران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قوانین و مقررات بورس جهت رشته اقتصاد در قالب 45 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی ارزیابی عملکرد با DEA مبانی نظری ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی…

  • دانلود پایان نامه مدیریت تقاضا و مدیریت موجودی

    دانلود پایان نامه مدیریت تقاضا و مدیریت موجودی دانلود پایان نامه کنترل تولید و موجودیها سیستمهای کنترل موجودی دانلود پایان نامه مهندسی صنایع دانلود پایان نامه مدیریت تقاضا و مدیریت موجودی دانلود پایان نامه صنایع اهمیت و لزوم پیش بینی…

  • پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی

    پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی انواع خط مشی های عمومی خط مشی های تقنینی خط مشی های اجرایی خط مشی های قضائی…

  • شناسایی بافت و اقلیم شیراز

    شناسایی بافت و اقلیم شیراز دانلود تحقیق بافت شهر شیراز دانلود تحقیق اقلیم شهر شیراز شناخت بافت و اقلیم شهر شیراز دورههای تاریخی توسعه شهر شیراز ساختار ا صلی شهر شیراز موقعیت جغرافیایی شیراز ساختار فضایی شهر شیراز دانلود تحقیق…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت روانی در دانش آموزان

    فصل دوم پایان نامه سلامت روانی در دانش آموزان کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت روانی پیشینه تحقیق سلامت روانی مبانی نظری سلامت روانی دانش آموزان فصل دوم پایان نامه سلامت روانی در پسران فصل دوم پایان نامه سلامت روانی…

  • یشینه پژوهش و چارچوب نظری بهزیستی روانشناختی

    یشینه پژوهش و چارچوب نظری بهزیستی روانشناختی فصل دوم پایان نامه بهزیستی روانشناختی مبانی نظری بهزیستی روانشناختی پیشینه تحقیق بهزیستی روانشناختی پیشینه داخلی بهزیستی روانشناختی پیشینه خارجی بهزیستی روانشناختی پیشینه پژوهش بهزیستی روانشناختی پیشینه نظری بهزیستی روانشناختی ادبیات نظری بهزیستی…

  • پاورپوينت آشنایی با اينترنت 2

    پاورپوينت آشنایی با اينترنت 2 پاورپوينت اينترنت 2 پاورپوینت درباره اينترنت 2 دانلود پاورپوینت اينترنت 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با اينترنت 2 جهت رشته کامپیوتر IT در قالب 39 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • رابطه رضایت شغلی و ارتباطات

    رابطه رضایت شغلی و ارتباطات رضایت شغلی مهارتهای ارتباطی عوامل موثر بر رضایت شغلی پیامد رضایت و عدم ضایت شغلی نظریه های مختلف در خصوص رضایت شغلی طبقه بندی فرایند ارتباطات مدل های ارتباطات اهمیت مهارتهای ارتباطی نقش مهارتهای ارتباطی…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری بلکویی ترجمه پارسائیان با موضوع تدوین و ارائه تئوری حسابداری: روش قانونمند

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری بلکویی ترجمه پارسائیان با موضوع تدوین و ارائه تئوری حسابداری: روش قانونمند پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری های حسابداری بلکویی ترجمه پارسائیان پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری های حسابداری بلکویی پاورپوینت فصل 4 کتاب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی مبانی نظری عملکرد ریاضی ادبیات نظری عملکرد ریاضی چارچوب نظری عملکرد ریاضی فصل دوم پایان نامه عملکرد ریاضی دانلود مبانی نظری عملکرد ریاضی پیشینه عملکرد ریاضی پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی پیشینه داخلی عملکرد…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش کاری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش کاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزش کاری مبانی نظری انگیزش کاری پیشینه تحقیق انگیزش کاری پیشینه داخلی انگیزش کاری پیشینه خارجی انگیزش کاری پیشینه پژوهش انگیزش کاری پیشینه نظری انگیزش کاری…

  • سیستم های ساختمانی پیشرفته دکتر محمود گلابچی

    سیستم های ساختمانی پیشرفته دکتر محمود گلابچی سیستم های ساختمانی پیشرفته دکتر محمود گلابچی رفتن به سايت اصلي سیستم های ساختمانی پیشرفته دکتر محمود گلابچی به زبان اصلی در 64 صفحه pdf تجزیه و تحلیل رفتار دقیق سیستم های ساختمانی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های پیشبرد فروش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های پیشبرد فروش مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش دانلود مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش ادبیات نظری فعالیت های پیشبرد فروش فصل دوم پایان نامه فعالیت های…

  • جزوه حقوق تجارت 1

    جزوه حقوق تجارت 1 کلمات کلیدی : جزوه حقوق تجارت 1 رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق تجارت 1 کلیات - تاجر و اعمال تجاری دکتر فخاری 46 صفحه pdf منظم و با فهرست مناسب مطالعه و آمادگی امتحان

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین مبانی نظری زنجیره تامین دانلود مبانی نظری زنجیره تامین پیشینه تحقیق زنجیره تامین ادبیات نظری زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه زنجیره تامین مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین ادبیات و…

  • دانلود پاورپوینت درس چهاردهم کتاب فارسی کلاس پنجم شجاعت

    دانلود پاورپوینت درس چهاردهم کتاب فارسی کلاس پنجم شجاعت دانلود پاورپوینت درس چهاردهم کتاب فارسی کلاس پنجم شجاعت پاورپوینت درس چهاردهم کتاب فارسی کلاس پنجم شجاعت پاورپوینت کتاب فارسی کلاس پنجم درس شجاعت پاورپوینت درس شجاعت کلاس پنجم رفتن به…

  • سطوح مختلف معنویت در محیط کار و بررسی آن در دین

    سطوح مختلف معنویت در محیط کار و بررسی آن در دین کلمات کلیدی : معنویت در محیط کار ابعاد معنویت در محیط کار پایان نامه معنویت در محیط کار مولفه های معنویت در محیط کار پیش فرض های معنویت در…

  • طرح ریزی واحد صنعتی مهسان الکتریک

    طرح ریزی واحد صنعتی مهسان الکتریک BOM نمودار FPC نمودار OPC نمودار جریان مواد طرح ریزی واحد صنعتی طرحریزی مهسان الکتریک طرح ریزی واحد صنعتی مهسان الکتریک رفتن به سایت اصلی طرح ریزی واحد صنعتی مهسان الکتریک *پاورپوینت و نمودارهای…

  • نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بین الملل محیط زیست

    نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بین الملل محیط زیست حمایت از محیط زیست دیوان بین المللی دادگستری توسعه حقوق بین الملل محیط زیست نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بین الملل محیط زیست دانلود مقالات…

  • پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست های آن

    پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست های آن پاورپوینت تئوری انتخاب ویلیام گلاسر پاورپوینت تئوری انتخاب در مدرسه پاورپوینت تئوری انتخاب ppt پاورپوینت تئوری انتخاب چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست های آن جهت رشته ی روان شناسی…

  • بررسی اثربخشی میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی

    بررسی اثربخشی میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی فناوری اطلاعات ساختار سازمانی اثرگذاری آی تی بر ساختار سازمانی اثر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی پایان نامه اثربخشی فناوری اطلاعات در سازمان رابطه فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی دانلود…

  • مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران

    مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران کلمات کلیدی : مبانی نظری بحران سوریه مبانی نظری در مورد سوریه نقش ایران در بحران سوریه جابجایی…

  • بررسی عوامل موثر بر افت ولتاژها و ارزیابی ویژگیهای آنها

    بررسی عوامل موثر بر افت ولتاژها و ارزیابی ویژگیهای آنها افت ولتاژ اتصالات ترانسفورماتور ویژگیهای افت ولتاژها مدلسازی ترانسفورماتور بررسی عوامل موثر بر افت ولتاژها و ارزیابی ویژگیهای آنها دانلود پایان نامه برق دانلود پایان نامه مهندسی برق رفتن به…

  • اثرات آرد سویا و درجه حرارت بر روی معیارهای کیفیت ماکارونی

    اثرات آرد سویا و درجه حرارت بر روی معیارهای کیفیت ماکارونی دانلود پایان نامه ماکارونی معیارهای کیفیت ماکارونی پایان نامه معیارهای کیفیت ماکارونی پایان نامه تکنولوژی تولید ماکارونی تاثیر آرد سویا بر کیفیت ماکارونی تاثیر درجه حرارت بر کیفیت ماکارونی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه افسردگی در نوجوانان

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه افسردگی در نوجوانان کلمات کلیدی : مبانی نظری افسردگی پیشینه تحقیق افسردگی پیشینه تحقیق افسردگی در ایران پیشینه تحقیق در مورد افسردگی پیشینه داخلی و خارجی افسردگی فصل دوم پایان نامه افسردگی در…

  • آنالیز صنعت کاشی و سرامیک

    آنالیز صنعت کاشی و سرامیک کاشی و سرامیک صنعت کاشی و سرامیک صنعت کاشی و سرامیک در ایران نقاط قوت صنعت کاشی و سرامیک نقاط ضعف صنعت کاشی و سرامیک دانلود مقاله رشته سرامیک آنالیز صنعت کاشی و سرامیک رفتن…