ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

رضایت مشتری
رضایت شغلی کارکنان
عوامل موثر بر رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی
رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

وقتی شرکتها به دنبال یافتن راههای بهبود در ارائه خدمات به مشتری می افتند، معمولا سعی می کنند امکانات بیشتری در اختیار مشتری قراردهند و نیازهای آنان را سریعا برطرف سازند. اما سازمانهای هوشمند و آینده نگر قبل از هر اقدامی در نحوه رفتار و ارتباط با کارکنان تجدید نظر می کنند و در گام اول آنا را راضی نگه می دارند. مطالعات نشان می دهد رضایت کارکنان یعنی رضایت مشتری. تحقیقات ثابت می کند کارکنان خرسند تعهد بیشتری نسبت به سازمان و مشتریان احساس می کنند. کارکنانی که از کارشان راضی اند به احتمال زیاد برای کارفرما موفقیت به ارمغان می آورند. آنان برای رسیدن به موفقیت تلاش و جدیت بیشتری به خرج می دهند و سعی می کنند سطح کیفیت خدمت رسانی به مشتری را ارتقا دهند(ماهنامه انصار،1391،ص2).

 

 

در این پایان نامه رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه مورد بررسی قرار می گیرد.و به این سوال چه رابطه ای میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری وجود دارد؟ پاسخ خواهیم داد.

 

پژوهش حاضر از حيث هدف، پژوهشي كاربردي و از حيث نحوه گردآوري داده ها، پژوهشي توصيفي است. جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای شامل 27 سوال تهیه و بین مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت توزیع گردید در آخر تجزیه و تحلیل روی 384 پرسشنامه جمع آوری شده از مشتریان و 147 پرسشنامه جمع آوری شده از کارکنان انجام گرفت. جهت تجزيه و تحليل، از نرم افزارهای SPSS وLISREL استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان دادکه تعارض و ابهام نقش بر رضایت شغلی کارکنان تاثیرگذار است، رضایت شغلی بر تعهد درک شده کارکنان اثرگذار است و تعهد درک شده کارکنان نیز بر رضایت مشتریان اثرگذار است.

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1)  مقدمه    1
1-2) بیان مساله    2
1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    6
1-6)  چهارچوب نظری تحقیق    7
1-7) فرضیه های تحقیق    7
1-8-1)تعاریف نظری متغیرها    8
1-8-2) تعاریف عملیاتی متغیرها    8
1-9) قلمروتحقیق    10

 

 

فصل دوم
2-1) رضایت مشتری    14
2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    16
2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    19
2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    20
2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    22
2-2)اهمیت رضایت مشتری    24
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    25
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    29
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    29
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    30
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    32
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    33
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    34
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    35
2-2) تعهد درک شده کارکنان    38
2-2-1) تعاریف تعهد    41
2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    41
2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    43
2-3) رضایت شغلی    46
2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    47
2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    48
2-3-3) رضایت و انگیزش    49
2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    50
2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    52
2-3-6) امنیت شغلی    53
2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    54
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    54
2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    54
2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    55
2-4-3) شرایط مناسب کاری    55
2-4-4) همکاران مساعد    56
2-4-5) تناسب شغل بافرد    56
2-4-1)تعریف واژه تعارض    58
2-4-1-1) تعارض نقش    58
2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    59
2-4-2-1) دیدگاه سنتی    59
2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    60
2-4-2-2) دیدگاه تعامل    60
4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    61
4-2-4) فرایند تعارض    61
2-5) ابهام نقش    69
2-6-1) پژوهش های داخلی    72
2-6-2)) پژوهشهای خارجی    73

 

 

فصل سوم
3-1) مقدمه    75
3-2) فرایند اجرای تحقیق    76
3-3) روش تحقیق    76
3-4-1) جامعه آماری و روش نمونه گیری    77
3-4-2)  حجم نمونه    77
3-5) ابزار گردآوری داده ها    78
3-6) روایی و پایایی پرسشنامه    80
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    82

 

 

فصل چهارم
4-1) مقدمه    90
4-2) آمارتوصیفی    90
4-2-1) تحلیل جمعیت شناختی نمونه    90
4-2-1-1) جنسیت مشتری    91
4-2-1-2) سطح تحصیلات مشتری    92
4-2-1-3) وضعیت تاهل مشتری    93
4-2-1-4) سن مشتری    94
4-2-2-1) جنسیت    95
4-2-3) توصیف متغیرهای اصلی تحقیق    99
4-2-3-1) ابهام نقش    99
4-2-3-2) تعارض نقش    100
4-2-3-3) رضایت شغلی    101
4-2-3-4) تعهدکارکنان    102
4-2-3-5) رضایت مشتری    103
4-4) آزمون فرضیه های تحقیق    104
4-4-1) آزمون مدل تحقیق    104
4-3-2) شاخص های برازش مدل    106

 

 

فصل پنجم
5-1) مقدمه    110
5-2-1) نتایج آمار توصیفی    110
5-2-2) بحث و نتایج آمار استنباطی    111
5-3) پیشنهادات کاربردی بر مبنای یافته های تحقیق    112
5-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی    116
5-6) محدودیت هاي تحقیق    116

 

 

پیوست ها
پیوست 1:سوالات پرسشنامه    127
پیوست 2: خروجی نرم افزار spss    134
پیوست3: خروجی نرم افزار lisrel    149

 

 

فهرست اشکال
شکل 2-1)  شش حالت ارتباط ميان رضايت و وفاداري    23
شکل2-2)چرخه رضایت    27


فهرست جداول
جدول2-1)مناطق مختلف نمودار چهار بخشی    28
جدول2-2) تکنیک های مدیریت تعارض.    65
جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی    79
جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه    79
جدول4-1) جدول فراوانی جنسیت    91
جدول4-2) جدول فراوانی سطح تحصیلات    92
جدول4-3) جدول فراوانی وضعیت تاهل    93
جدول4-4) جدول فراوانی سن    94
جدول 4-5) جدول فراوانی جنسیت کارکنان    95
جدول 4-6) جدول فراوانی سطح تحصیلات کارکنان    96
جدول 4-7) جدول فراوانی وضعیت تاهل کارکنان    97
جدول 4-8) جدول فراوانی سن کارکنان    98
جدول4-9) توصیف متغیرابهام نقش    99
جدول4-10) توصیف متغیرتعارض نقش    100
جدول4-11) توصیف متغیر رضایت شغلی    101
جدول4-12) توصیف متغیرتعهد کارکنان    102
جدول4-13) توصیف متغیررضایت مشتری    103
جدول4-14) شاخص های برازش مدل    107
جدول 4-15) نتایج آزمون فرضیه های تحقیق    107

فهرست نمودارها
نمودار1): مدل تحقیق بر اساس مدل ویلاریس و کولهو( 2001 ) و مدل  فوئن و چوی ( 2012)    7
نمودار2-1) تعریف مفهوم رضایت مشتری .    19
نمودار2-2) ارتباط بین کیفیت محصول/خدمات و رضایت مشتری و سودمندی شرکت    25
شکل2-2)چرخه رضایت    27
نمودار 2-3)مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا    31
نمودار 2-4) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
نمودار 2-5) بخشی از مدل شاخص رضایت مشتری در سوئیس    33
نمودار 2-6) مدل شاخص رضایت مشتری در مالزی    34
نمودار 2-7) مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ.    35
نمودار 2 7) عوامل مؤثر بر تعهد    44
نمودار4-1) نمودار میله ای جنسیت مشتری    91
نمودار4-2) نمودار میله ای تحصیلات مشتری    92
نمودار4-3) نمودار میله ای وضعیت تاهل مشتری    93
نمودار4-4) نمودار میله ای سن مشتری    94
نمودار4-5) نمودار میله ای جنسیت کارکنان    95
نمودار 4-6) نمودار میله ای سطح تحصیلات کارکنان    96
نمودار4-7) نمودار میله ای وضعیت تاهل کارکنان    97
نمودار4-8) نمودار میله ای وضعیت سن کارکنان    98
نمودار4-9) نمودار هیستوگرام ابهام نقش    99
نمودار4-10) نمودار هیستوگرام تعارض نقش    100
نمودار4-11) نمودار هیستوگرام رضایت شغلی    101
نمودار4-12) نمودار هیستوگرام تعهددرک شده کارکنان    102
نمودار4-13) نمودار هیستوگرام رضایت مشتری    103
نمودار 4-15) مدل استاندارد تحقیق    105
نمودار 4-16) محاسبه آماره t    106

 
 

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت پروژه IT

    پاورپوینت مدیریت کیفیت پروژه IT پاورپوینت مدیریت کیفیت پروژه IT مدیریت کیفیت پروژه IT کیفیت مدیریت کیفیت پروژه (PQM) – PMBOK فرآیند جنبش کیفیتی پروژهPMBOK زنجیر کیفیت مدیریت کیفیت پروژه مدیریت کیفیت حرکت (جنبش ٬ تغییر) کیفیت حرکت کیفیت جنبش…

  • پاورپوینت حوادث ناشی از کار

    پاورپوینت حوادث ناشی از کار پاورپوینت حوادث کاریر پاورپوینت حوادث پاورپوینت حوادث کار پاورپوینت در مورد حوادث ناشی از کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار جهت رشته مدیریت در قالب 44 اسلاید و با فرمت…

  • اشتغال زنان در ایران و از نگاه حقوق بشر

    اشتغال زنان در ایران و از نگاه حقوق بشر اشتغال زنان اشتغال زنان در ایران اشتغال زنان در اسناد بین المللى حقوق بشر دانلود مقاله اشتغال زنان دانلود مقالات رشته حقوق اشتغال زنان در ایران و از نگاه حقوق بشر…

  • ابعاد اصلی فرآیند مدیریت دانش و بررسی مدلهای متفاوت آن

    ابعاد اصلی فرآیند مدیریت دانش و بررسی مدلهای متفاوت آن مدلهای مدیریت دانش اهمیت و ضرورت مدیریت دانش ابعاد اصلی فرایند مدیریت دانش تعاریف ابعاد اصلی فرایند مدیریت دانش مفاهیم پایه مدیریت دانش پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود…

  • پاورپوينت آسیب های استخوانی ، مفصلی ، عضلانی

    پاورپوينت آسیب های استخوانی ، مفصلی ، عضلانی پاورپوینت آسیب های استخوانی پاورپوینت آسیب های مفصلی پاورپوینت آسیب های عضلانی پاورپوینت در مورد آسیب های عضلانی دانلود پاورپوینت آسیب های مفصلی پاورپوینت در باره آسیب های استخوانی رفتن به سايت…

  • پروپوزال مستندات حکم حجاب در نظام قانونگذاری اسلامی مورد بررسی

    پروپوزال مستندات حکم حجاب در نظام قانونگذاری اسلامی مورد بررسی حجاب و حدود آن ارزیابی فقهی حدود حجاب حدود حجاب در مذاهب خمسه حدود حجاب در حقوق ایران حدود حجاب در مذاهب پنجگانه حجاب در نظام حقوقی ایران پروپوزال مستندات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد به برند 60 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد به برند 60 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد به برند فصل دوم پایان نامه تعهد به برند دانلود مبانی نظری تعهد به برند پیشینه تعهد به برند پیشینه تحقیق تعهد به برند…

  • پروپوزال عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها

    پروپوزال عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها بهره وری سازمان عوامل موثر بر بهره وری سازمان اولویت عوامل موثر بر بهره وری سازمان نقش رهبری در بهره وری سازمان نقش سازماندهی در بهره وری سازمان…

  • پاورپوینت پیشنهادنامه ی تجاری

    پاورپوینت پیشنهادنامه ی تجاری دانلود پاورپوینت پیشنهادنامه دانلود پاورپوینت طریقه نوشتن پیشنهادنامه دانلود پاورپوینت پیشنهادنامه عای تجاری دانلود پاورپوینت پیشنهادنامه ی تجاری چیست دانلود پاورپوینت درمورد پیشنهادنامه تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیشنهادنامه ی تجاری جهت رشته ی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 2 پیشینه فساد اداری تاریخچه فساد اداری تاریخچه فساد اداری در ایران تاریخچه فساد اداری در جهان تاریخچه ی فساد اداری مبانی نظری فساد اداری دانلود مبانی نظری فساد اداری پیشینه تحقیق در…

  • پاورپوینت نیروگاه های بادی

    پاورپوینت نیروگاه های بادی پاورپوینت نیروگاه دانلود پاورپوینت نیروگاه های بادی پاورپوینت انواع نیروگاه های بادی دانلود پاورپوینت درمورد نیروگاه های بادی پاورپوینت توربین های بادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نیروگاه های بادی جهت رشته ی مهندسی در…

  • پاورپوینت ارزيابي نحوه سرويس تنيس

    پاورپوینت ارزيابي نحوه سرويس تنيس کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت ارزيابي نحوه سرويس تنيس پاورپوینت ارزيابي نحوه سرويس تنيس پاورپوینت آماده درس حرکت شناسی رشته تربیت بدنی تحقیق ارزيابي نحوه سرويس تنيس ارزيابي نحوه سرويس تنيس بررسی نحوه سرويس تنيس…

  • پرسشنامه سیاهه اضطراب امتحان ابوالقاسمی و همکاران

    پرسشنامه سیاهه اضطراب امتحان ابوالقاسمی و همکاران کلمات کلیدی : مقیاس اضطراب امتحان TAI پرسشنامه اضطراب امتحان پرسشنامه اضطراب امتحان 37 سوالی پرسشنامه اضطراب امتحان ابوالقاسمی دانلود پرسشنامه اضطراب امتحان ابوالقاسمی پرسشنامه اضطراب امتحان ابوالقاسمی و همکاران دانلود پرسشنامه اضطراب…

  • پرسشنامه و مقیاس عزت نفس روزنبرگ

    پرسشنامه و مقیاس عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ word تفسیر پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ روایی پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ نمره گذاری پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه ی عزت نفس…

  • دانلود پاورپوینت ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت

    دانلود پاورپوینت ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت پاورپوینت درس کاربرد ریاضیات در مدیریت پاورپوینت کتاب ریاضیات کاربردی برای مدیریت پاورپوینت آموزش ریاضیات برای مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت جهت رشته مدیریت…

  • مدل های پنج عاملی شخصیت و عوامل تاثیر در پیدایش آنها

    مدل های پنج عاملی شخصیت و عوامل تاثیر در پیدایش آنها رویکردهای شخصیت مدل پنج عاملی شخصیت انواع نظریه های شخصیت ابعاد و مولفه های شخصیت رویکردهای روانشناسی شخصیت رويکردهاي مختلف به مطالعه شخصيت مدل های مبتنی بر بر تحلیل…

  • مولفه های کنترل عواطف و بررسی مفاهیم مربوط به آن

    مولفه های کنترل عواطف و بررسی مفاهیم مربوط به آن نظریه های خشم نظریه های افسردگی مولفه های کنترل عواطف پایان نامه کنترل عواطف کنترل براساس یادگیری عاطفی ويژگى هاى رشد عاطفى نوجوان عواطف و احساسات در دوره نوجوانی  راهبردهاي…

  • پاورپوینت معرفی مدل طرحواره درمانی

    پاورپوینت معرفی مدل طرحواره درمانی پاورپوینت معرفی مدل درمان پاورپوینت مدل طرحواره درمانی پاورپوینت درباره مدل طرحواره درمانی پاورپوینت درمورد مدل طرحواره درمانی پاورپوینت طرحواره درمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی مدل طرحواره درمانی جهت رشته ی روان…

  • تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته در بورس تهران

    تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته در بورس تهران سرمایه فکری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی عملکرد مالی شرکتها در بورس تهران تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی شرکت ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد مالی تاثیر…

  • بررسی تحلیلی و انتقادی قانون الحاق یک تبصره به ماده 1130 قانون مدنی در مورد عسر و حرج زوجه

    بررسی تحلیلی و انتقادی قانون الحاق یک تبصره به ماده 1130 قانون مدنی در مورد عسر و حرج زوجه قاعده عسر و حرج بررسی فقهی قاعده عسر و حرج بررسی حقوقی قاعده عسر و حرج پایان نامه قاعده عسر و…

  • خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی

    خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی به تعداد 61 صفحه عکس از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی مبانی نظری عملکرد شغلی دانلود مبانی نظری عملکرد شغلی پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ادبیات نظری عملکرد شغلی فصل دوم پایان نامه عملکرد شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ادبیات و مبانی…

  • حل عددی جابجایی اجباری جریان سیال غیر نیوتنی در یک کانال قائم با شرایط مرزی حرارتی متفاوت

    حل عددی جابجایی اجباری جریان سیال غیر نیوتنی در یک کانال قائم با شرایط مرزی حرارتی متفاوت کانال قائم جریان سیال غیر نیوتنی جابجایی اجباری انتقال حرارت بصورت جابجایی اجباری شرایط مرزی حرارتی متفاوت حل عددی جابجایی اجباری جریان سیال…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی خوردگی

    دانلود پاورپوینت مهندسی خوردگی پاورپوینت خوردگی پاورپوینت خوردگی فولاد پاورپوینت مهندسی خوردی فولاد پاورپوینت فولاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی خوردگی در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودپنداره 87 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودپنداره 87 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره پیشینه داخلی خودپنداره پیشینه خارجی خودپنداره پیشینه پژوهش خودپنداره پیشینه نظری خودپنداره ادبیات نظری خودپنداره…

  • دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی

    دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی دانلود گزارش کارآموزی مکانیک دانلود کارآموزی رشته مکانیک دانلود کارآموزی مکانیک دانلود گزارش کارآموزی فروش گزارش کارآموزی مکانیک خرید گزارش کارآموزی مکانیک رفتن به…

  • دیدگاه های انعطاف پذیری کنشی و راه های ارتقای آن

    دیدگاه های انعطاف پذیری کنشی و راه های ارتقای آن دیدگاه های انعطاف پذیری کنشی روانشناسی انعطاف پذیری کنشی  روشهای ایجاد انعطاف پذیری کنشی راه های ارتقای انعطاف پذیری کنشی ویژگی افراد انعطاف پذیری کنشی نقش محیط در انعطاف پذیری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش…

  • بررسی رابطه میان مدیریت دانش و عملکرد کارکنان

    بررسی رابطه میان مدیریت دانش و عملکرد کارکنان پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان پیاده سازی مدیریت دانش در بانک تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان تاثیر مدیریت دانش بر بهبود عملکرد کارکنان بررسی رابطه بین مدیریت…

  • دانلود پاورپوینت پیامد های اقتصادی پیاده سازی IRFS

    دانلود پاورپوینت پیامد های اقتصادی پیاده سازی IRFS پاورپوینت پیاده سازی IRFS و تاثیر آن در اقتصاد پاورپوینت آماده پیاده سازی IRFS پاورپوینت پیامد های اقتصادی IRFS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیامد های اقتصادی پیاده سازی IRFS جهت…

  • بررسی غرر و موارد آن را در كنوانسیون بیع بین المللى كالا

    بررسی غرر و موارد آن را در كنوانسیون بیع بین المللى كالا قاعده غرر موارد غرر غرر در معاملات غرر در معاملات بین المللى كنوانسیون بیع بین المللى كالا كنوانسیون 1980 آنسیترال دانلود پایان نامه غرر در معامله بررسی غرر…

  • ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار

    ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار انبار انبارداری ماشین آلات انبار ابزارهای مورد استفاده در انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع

    پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع pdf پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع+ppt پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع چیست پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع tqm پاورپوینت مديريت كيفيت جامع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع جهت رشته مدیریت در قالب…

  • بررسی انواع الگوها و نظریه های سبک های دلبستگی

    بررسی انواع الگوها و نظریه های سبک های دلبستگی کلمات کلیدی : انواع سبک های دلبستگی نظریه های دلبستگی بالبی نظریه سبک های دلبستگی بالبی نظریه های روانشناسی دلبستگی انواع نظریه های دلبستگی نظریه های سبک های دلبستگی انواع الگوهای…

  • پاورپوینت گردشگری در ایران و نقش گردشگري در توسعه كشورها

    پاورپوینت گردشگری در ایران و نقش گردشگري در توسعه كشورها کلمات کلیدی : پاورپوینت گردشگری در ایران نقش گردشگري در توسعه كشورها پاورپوینت نقش گردشگري در توسعه كشورها تاريخچه گردشگري مفاهيم گردشگري و گردشگر اهداف گردشگري اهميت گردشگري انواع گردشگري…