ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق

    مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق پایان‌نامه erp پایان‌نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان‌نامه پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید برق روش پیاده سازی ERP…

  • پاورپوینت تئوری های سازمان و مدیریت در جهان امروز

    پاورپوینت تئوری های سازمان و مدیریت در جهان امروز پاورپوینت سازمان های یادگیرنده در ایران پاورپوینت سازمان های یادگیرنده در مدیریت پاورپوینت سازمان های یادگیرنده چیست؟ پاورپوینت سازمان های یادگیرنده و یادگیری سازمانی پاورپوینت سازمان های یادگیرنده کتاب رفتن به…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره تحصیلی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی پیشینه نظری خودپنداره تحصیلی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه غرور

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه غرور فصل دوم پایان نامه غرور مبانی نظری غرور پیشینه تحقیق غرور پیشینه داخلی غرور پیشینه خارجی غرور پیشینه پژوهش غرور پیشینه نظری غرور ادبیات نظری غرور چارچوب نظری غرور رفتن به سايت…

  • پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

    پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی بررسی آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی تحقیق آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی تاریخچه آسانسورهای هیدرولیکی آسانسورهای هیدرولیکی معایب آسانسورهاي هيدروليكي نوع مستقیم آسانسورهای هیدرولیکی مقاله آشنایی با آسانسورهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی در صنعت بانکداری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی در صنعت بانکداری مبانی نظری داده کاوی در صنعت بانکداری دانلود مبانی نظری داده کاوی در صنعت بانکداری پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی در صنعت بانکداری مبانی نظری در مورد داده کاوی…

  • دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2

    دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 دانلود مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک پایه 2 فروش گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی کاربرد

    دانلود پاورپوینت مهندسی کاربرد پاورپوینت مهندسی کاربرد مهندسی کاربرد کامپیوتر مهندسی کاربردی مهندسی کاربرد سیستم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی کاربرد  جهت رشته IT در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک

    نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه اثربخشی بانک فرایندهای مدیریت دانش تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد بانک پیاده سازی مدیریت دانش در بانک استقرار مدیریت دانش در بانک بکارگیری مدیریت دانش در بانک…

  • دانلود پاورپوینت قنات

    دانلود پاورپوینت قنات پاورپوینت در مورد قنات پاورپوینت مزایا و معایب قنات پاورپوینت ابزارهای احداث قنات پاورپوینت نحو احداث قنات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قنات جهت رشته منابع طبیعی در 41 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هیات مدیره 56 صفحه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هیات مدیره 56 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هیات مدیره پیشینه تحقیق هیات مدیره پیشینه داخلی هیات مدیره پیشینه خارجی هیات مدیره پیشینه پژوهش هیات مدیره فصل دوم پایان نامه هیات مدیره…

  • پاورپوینت مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)

    پاورپوینت مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT) پاورپوینت کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصتها و تهدیدها(SWOT) آشنایی با SWOT و مراحل آن SWOT ارائه یک چک لیست برای نقاط قوت، ضعف،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی 75 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی 75 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عملکرد سازمانی مبانی نظری عملکرد سازمانی پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی پیشینه داخلی عملکرد سازمانی پیشینه خارجی عملکرد سازمانی پیشینه پژوهش عملکرد سازمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت رهبری وضعی و بررسی عوامل اثربخش

    پاورپوینت رهبری وضعی و بررسی عوامل اثربخش دانلود پاورپوینت رهبری وضعی دانلود پاورپوینت درمورد رهبری وضعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رهبری وضعی جهت رشته انسانی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • زمانبندی کارهای فوری در رایانش ابری با الگوریتم ICA

    زمانبندی کارهای فوری در رایانش ابری با الگوریتم ICA کلمات کلیدی : زمانبندی وظایف در رایانش ابری زمانبندی منابع در رایانش ابری زمانبندی کارها در محاسبات ابری پایان نامه زمانبندی در رایانش ابری الگوریتم های زمانبندی در رایانش ابری زمان…

  • شناسایی و بررسی عوامل خشونت علیه زنان و ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از آن

    شناسایی و بررسی عوامل خشونت علیه زنان و ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از آن کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان بررسی عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف ضرورت تحقیق خشونت…

  • پاورپوینت انواع سد و سرریز

    پاورپوینت انواع سد و سرریز پاورپوینت انواع سد دانلود پاورپوینت انواع سد و سرریز پاورپوینت انواع سدها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع سد و سرریز جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 35 اسلاید و با فرمت بصورت…

  • شیوه های شناخت حقانیت حجاب و بطلان لاقیدی و بدحجابی

    شیوه های شناخت حقانیت حجاب و بطلان لاقیدی و بدحجابی حقانیت حجاب شیوه های شناخت حقانیت حجاب شیوه های شناخت بطلان بدحجابی دانلود تحقیق حقانیت حجاب دانلود تحقیق بدحجابی دانلود تحقیق حجاب دانلود تحقیق شیوه های شناخت حقانیت حجاب دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش مذهبی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش مذهبی مبانی نظری نگرش مذهبی ادبیات نظری نگرش مذهبی چارچوب نظری نگرش مذهبی فصل دوم پایان نامه نگرش مذهبی دانلود مبانی نظری نگرش مذهبی پیشینه نگرش مذهبی پیشینه تحقیق نگرش مذهبی پیشینه داخلی نگرش…

  • جایگاه مصلحت در حقوق كیفری (آپدیت شده 413 صفحه)

    جایگاه مصلحت در حقوق كیفری (آپدیت شده 413 صفحه) مصلحت در تقنین قوانین جایگاه مصلحت در حقوق كیفری دانلود پایان نامه مصلحت نقش مصلحت در تزاحم احكام تحلیل مفهوم مصلحت دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق دانلود پایان نامه ارشد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط عاطفی موجود درخانواده 82 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط عاطفی موجود درخانواده 82 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه روابط عاطفی موجود در خانواده مبانی نظری روابط عاطفی موجود در خانواده پیشینه تحقیق روابط عاطفی موجود در خانواده پیشینه داخلی روابط…

  • ارزیابی مقایسه ای حجاب زنان در فقه شیعه و اهل کتاب

    ارزیابی مقایسه ای حجاب زنان در فقه شیعه و اهل کتاب حجاب در فقه امامیه حجاب در ادیان اهل کتاب احکام حجاب در فقه امامیه احکام حجاب در ادیان اهل کتاب مبانی فقهی حجاب از منظر فقه امامیه شباهتها و…

  • مقاله رشته صنایع با عنوان رنگ سازی

    مقاله رشته صنایع با عنوان رنگ سازی رنگ رنگدانه حلال ها صنعت رنگسازی دانلود مقاله رشته صنایع با عنوان رنگ سازی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی پیشینه نظری…

  • مبانی نظری ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP

    مبانی نظری ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP مبانی نظری erp مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP پیاده سازی موفق سیستم برنامه ریزی منابع سازمان…

  • پاورپوینت ساختار فایل ها در ذخیره و بازیابی اطلاعات

    پاورپوینت ساختار فایل ها در ذخیره و بازیابی اطلاعات دانلود پاورپوینت ساختار فایل ها (ذخیره و بازیابی اطلاعات) دانلود پاورپوینت ساختار فایل ها دانلود پاورپوینت ذخیره و بازیابی اطلاعات پاورپوینت در مورد ذخیره و بازیابی اطلاعات پاورپوینت در مورد ساختار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی کودکان 66 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی کودکان 66 صفحه فصل دوم پایان نامه عملکرد تحصیلی کودکان مبانی نظری عملکرد تحصیلی کودکان پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی کودکان پیشینه داخلی عملکرد تحصیلی کودکان پیشینه خارجی عملکرد تحصیلی کودکان پیشینه پژوهش عملکرد…

  • پلیمر مهندسی PET و افزودنی U1

    پلیمر مهندسی PET و افزودنی U1 پلیمر PET افزودنی U1 محصولات پلیمری پلیمر مهندسی PET و افزودنی U1 مزایای استفاده از افزودنی U1 در PET سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل دانلود مقالات صنایع فروشگاه…

  • پاورپوینت قرارداد های تاخت

    پاورپوینت قرارداد های تاخت کلمات کلیدی : پاورپوینت قرارداد های تاخت swap contract قرارداد تاخت انواع قراردادهاي تاخت تاريخچه معاملات تاخت ساز و كار معاملات تاخت تاخت نرخ سود تاخت نرخ سود استاندارد تاخت نرخ سود غيراستاندارد تاخت حاشيه‌اي تاخت…

  • مقایسه شرط نامشروع و شرط خلاف مقتضای عقد

    مقایسه شرط نامشروع و شرط خلاف مقتضای عقد وجوب وفاء شرط باطل بطلان عقد خیار فسخ مشروط له مقتضای ذات عقد چیست؟ شرط نامشروع و شرط خلاف مقتضای عقد در قانون مدنی ایران دانلود مقاله مقایسه شرط نامشروع و شرط…

  • دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن

    دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن پاورپوینت لودر پاورپوینت درمورد انواع لودر پاورپوینت کاربردهای لودر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن جهت رشته عمران در 52 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوینت رابرت ونچوری و مباحث و نقطه نظرهای مطرح در معماری پست مدرن

    پاورپوینت رابرت ونچوری و مباحث و نقطه نظرهای مطرح در معماری پست مدرن پاورپوینت رابرت ونتوری پست مدرن دانلود پاورپوینت رابرت ونچوری و مباحث و نقطه نظرهای مطرح در معماری پست مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رابرت ونچوری و مباحث و نقطه…

  • پایان نامه سلامت روان سالمندان

    پایان نامه سلامت روان سالمندان کلمات کلیدی : پایان نامه سلامت روانی پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه درباره سلامت روانی موضوع پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه درباره سلامت روان سالمندان پایان نامه در مورد سلامت روان سالمندان موضوع…

  • پاورپوینت حقوق بازرگانی

    پاورپوینت حقوق بازرگانی پاورپوینت حقوق تجارت پاورپوینت حقوق تجارت الکترونیک پاورپوینت حقوق تجارت پیام نور دانلود پاورپوینت درباره حقوق بازرگانی پاورپوینت درس حقوق بازرگانی دانلود پاورپوینت اصول حقوق بازرگانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق بازرگانی جهت رشته ی…

  • تحقیق کامل در مورد ساختار سازمانی

    تحقیق کامل در مورد ساختار سازمانی تحقیق ساختار سازمانی تحقیق در مورد ساختار سازمانی تحقیق درباره ساختار سازمانی ابعاد ساختار سازمانی انواع ساختارهای سازمانی گروه بندی واحدهای سازمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این نوشتار تحقیق کامل در مورد…