ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • شرایط اساسی صحت معامله در فقه و قانون مدنی

    شرایط اساسی صحت معامله در فقه و قانون مدنی مفهوم اهلیت و شرایط آن موارد اشتباه‌ باعث‌ بطلان‌ معامله موارد‌ اشتباه‌ موجب‌ خيار فسخ موارد اشتباه‌ موثر در معامله فرق بين‌ معامله‌ باطل‌ و معامله غيرنافذ فرق بين‌ اضطرار و…

  • ارتباط خودپنداره تحصیلی دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی

    ارتباط خودپنداره تحصیلی دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی خودپنداره تحصیلی چیست تحقیق درباره خودپنداره تحصیلی عوامل موثر بر خودپنداره تحصیلی رابطه خودپنداره تحصیلی با پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق ارتباط خودپنداره تحصیلی دانش آموزان با…

  • بررسی تاثیر کیفیت محیط فیزیکی ، غذا و خدمات رستوران بر تصور ذهنی از رستوران ، ارزش درک شده مشتری و قصد رفتاری مشتری

    بررسی تاثیر کیفیت محیط فیزیکی ، غذا و خدمات رستوران بر تصور ذهنی از رستوران ، ارزش درک شده مشتری و قصد رفتاری مشتری پرسشنامه تصور ذهنی از رستوران پرسشنامه ارزش درک شده مشتری پرسشنامه قصد رفتاری مشتری بررسی تاثیر…

  • فایل آماده پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری crm

    فایل آماده پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری crm پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریان دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری فایل پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری crm پاورپوینت برای مدیریت ارتباط با مشتری پاورپوینت درباره مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد مبانی نظری سیاست های ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری سیاست های ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری سیاست…

  • پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان بیمه

    پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان بیمه پرسشنامه وفاداری مشتریان پرسشنامه وفاداری مشتریان بیمه پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بیمه پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه…

  • ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ

    ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ نظریه آشوب مدولاسیون‌های آشوبی مدولاسیون سیکل کاری مدولاسیون DCSK محیط‌های با محوشدگی چندمسیره بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون…

  • پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان رابطه هوش و خلاقیت و بررسی آنها در بین دانش آموزان

    پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان رابطه هوش و خلاقیت و بررسی آنها در بین دانش آموزان پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان رابطه هوش و خلاقیت و بررسی آنها در بین دانش آموزان…

  • حق حبس

    حق حبس حق حبس آثار حق حبس شرایط ایجاد حق اجرای حق حبس زوال و اسقاط حق حبس دانلود مقاله حق حبس رفتن به سایت اصلی حق حبس   پیشگفتار  سیر پر شتاب تمدن امروزی و گسترش روز افزون تحولات…

  • توصیف های اختلال شخصیت خودشیفته و روی آوردهای مختلف آن

    توصیف های اختلال شخصیت خودشیفته و روی آوردهای مختلف آن کلمات کلیدی : اختلال شخصیت خودشیفته انواع شخصیت خودشیفته تعاريف نظري اختلال شخصیت خودشیفته تعاريف عملياتي اختلال شخصیت خودشیفته تحقیق کامل اختلال شخصیت خودشیفته توصیف های اختلال شخصیت خودشیفته روی…

  • پاورپوینت محیط زیست و اخلاق زیست محیطی

    پاورپوینت محیط زیست و اخلاق زیست محیطی پاورپوینت تعریف محیط زیست پاورپوینت انواع محیط زیست پاورپوینت اهمیت محیط زیست پاورپوینت نقش انسان در حفظ محیط زیست پاورپوینت چگونه از محیط زیست حفاظت کنیم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محیط…

  • پاورپوینت حافظ شیرازی 180 اسلاید

    پاورپوینت حافظ شیرازی 180 اسلاید دانلود پاورپوینت درباره حافظ شیرازی دانلود پاورپوینت درباره حافظ دانلود پاورپوینت زندگینامه حافظ دانلود رایگان پاورپوینت حافظ شیرازی پاورپوینت زندگی نامه حافظ شیرازی پاورپوینت درباره ی حافظ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کلماتی در…

  • مدل پویا درایوهای موتور القایی با رویکرد تابع انتقال با استفاده از متغیرهای DQ

    مدل پویا درایوهای موتور القایی با رویکرد تابع انتقال با استفاده از متغیرهای DQ تابع انتقال متغیرهای DQ درایوهای موتور القایی مدل پویا درایوهای موتور القایی مدل پویا درایوهای موتور القایی با رویکرد تابع انتقال با استفاده از متغیرهای DQ…

  • پاورپوینت اختلال در یادگیری ریاضی رشته علوم تربیتی

    پاورپوینت اختلال در یادگیری ریاضی رشته علوم تربیتی اختلال در یادگیری ریاضی رشته علوم تربیتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اختلال در یادگیری ریاضی رشته علوم تربیتی به تعداد 16 اسلاید مناسب اساتید و ارائه دانشجو منبع مناسب برای مرور…

  • پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر دانش آموزان و نوجوانان

    پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر دانش آموزان و نوجوانان کلمات کلیدی : پرسشنامه مشکلات رفتاری کودکان کانرز پرسشنامه اختلال رفتاری نوجوانان پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر کودکان دانلود پرسشنامه اختلال رفتاری راتر پرسشنامه سنجش اختلالات رفتاری مایکل راتر دانلود پرسشنامه اختلالات رفتاری…

  • شبکه های خودسازمان ده و تقسیم بندی آنها از لحاظ ساختاری

    شبکه های خودسازمان ده و تقسیم بندی آنها از لحاظ ساختاری یادگیری رقابتی یادگیری بی نظارت شبكه های عصبی SOM دسته بندی ساختاری شبکه های خودسازمان ده شبکه های خودسازمان ده و تقسیم بندی آنها از لحاظ ساختاری دانلود مقالات…

  • پاورپوینت تقاطع و انواع آن

    پاورپوینت تقاطع و انواع آن پاورپوینت تقاطع چیست پاورپوینت انواع تقاطع پاورپوینت معنی تقاطع در رانندگی پاورپوینت عکس تقاطع همسطح پاورپوینت تفاوت تقاطع با چهارراه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تقاطع و انواع آن جهت رشته حمل و نقل در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش علل مطالبات معوق در نظام بانکی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش علل مطالبات معوق در نظام بانکی مبانی نظری مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق دانلود مبانی نظری مطالبات معوق پیشینه تحقیق مطالبات معوق ادبیات نظری مطالبات معوق فصل دوم پایان نامه مطالبات معوق مبانی نظری و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه آمیخته ترفیع و ارزش ویژه برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه آمیخته ترفیع و ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند…

  • پاورپوینت هماهنگی در مدیریت بیمارستان

    پاورپوینت هماهنگی در مدیریت بیمارستان پاورپوینت وظایف مدیر بیمارستان پاورپوینت شرح وظایف مترون بیمارستان پاورپوینت وظایف مدیر داخلی چیست؟ پاورپوینت مدیریت بیمارستانی پاورپوینت ریاست بیمارستان پاورپوینت شرح وظایف مدیر درمان بیمارستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هماهنگی در مدیریت…

  • پاورپوينت سيستم انتقال قدرت پيوسته

    پاورپوينت سيستم انتقال قدرت پيوسته پاورپوینت انتقال قدرت خودرو پاورپوینت سیستم انتقال قدرت خودرو دانلود پاورپوینت انتقال قدرت خودرو پاورپوینت درباره سیستم انتقال قدرت خودرو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت سيستم انتقال قدرت پيوسته  جهت رشته فیزیک در قالب…

  • پاورپوینت آموزش استفاده از انواع چرخ دنده

    پاورپوینت آموزش استفاده از انواع چرخ دنده پاورپوینت پروژه درس روش تولید مهندسی صنایع پاورپوینت پروژه درس روشهای طراحی و تولید صنعتی پاورپوینت روشهای تولید پاورپوینت فرایند تولید اویل پمپ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش استفاده از انواع…

  • پاورپوینت مدل سازی و تحلیل سد وزنی با انسیس

    پاورپوینت مدل سازی و تحلیل سد وزنی با انسیس پاورپوینت مدل سازی پاورپوینت تحلیل سد وزنی پاورپوینت تحلیل و مدلسازی پاورپوینت سد وزنی پاورپوینت نرم افزار انسیس پاورپوینت انسیس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدل سازی و تحلیل سد…

  • پاورپوینت بهداشت روان کودکان و انواع مشکلات روانی آن ها

    پاورپوینت بهداشت روان کودکان و انواع مشکلات روانی آن ها پاورپوینت بهداشت روانی کودکان دانلود پاورپوینت بهداشت روانی کودکان پاورپوینت درموردبهداشت روانی کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت روان کودکان و انواع مشکلات روانی آن ها جهت رشته…

  • ارتباط بین عملکرد خانواده ، اضطراب و افسردگی با کمرویی دختران نوجوان 15 تا 18 ساله شهر تهران

    ارتباط بین عملکرد خانواده ، اضطراب و افسردگی با کمرویی دختران نوجوان 15 تا 18 ساله شهر تهران پایان نامه کمرویی پایان نامه در مورد کمرویی بررسي ميزان اضطراب در نوجوانان بررسي ميزان افسردگي در نوجوانان  تاثیر عملکرد خانواده بر…

  • سقوط محکومیت کیفری در مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی

    سقوط محکومیت کیفری در مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی محرومیت از خدمات عمومی محرومیت از حقوق اجتماعی مجازات های محرومیت از حقوق اجتماعی محرومیت از حقوق اجتماعی در قانون مجازات اسلامی جدید سقوط محکومیت کیفری در مجازات…

  • مطالعه ژئوشیمیایی و بررسی تطبیقی مخازن گازی بر اساس داده های راک اول ،بیومارکرها و ایزوتوپ کربن

    مطالعه ژئوشیمیایی و بررسی تطبیقی مخازن گازی بر اساس داده های راک اول ،بیومارکرها و ایزوتوپ کربن مخازن گازی روشهای ژئوشیمیایی حوضه رسوبی کپه داغ بررسی تطبیقی مخازن گازی ارزیابی ژئوشیمیایی مخازن گازی حوضه رسوبی کپه داغ بررسی شیمی خاک…

  • مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد

    مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد سیستم اطلاعات اجرایی پیاده سازی EIS عوامل کلیدی موفقیت شركت صنایع تجهیزاتی نفت سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های…

  • پاورپوینت تصاویر سازه های بتنی

    پاورپوینت تصاویر سازه های بتنی پاورپوینت معرفی انواع سازه های بتنی پاورپوینت سازه بتنی پاورپوینت سازه های بتنی پاورپوینت مراحل ساخت یک ساختمان اسکلت بتنی پاورپوینت درمورد تصاویر سازه های بتنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصاویر سازه های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی مبانی نظری عملکرد تحصیلی فصل دوم پایان نامه عملکرد تحصیلی دانلود مبانی نظری عملکرد تحصیلی پیشینه عملکرد تحصیلی پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی پیشینه داخلی عملکرد تحصیلی پیشینه خارجی عملکرد تحصیلی پیشینه پژوهش عملکرد…

  • مبانی نظری ترویج کشاورزی

    مبانی نظری ترویج کشاورزی مبانی نظری ترویج کشاورزی پیشینه تحقیق ترویج کشاورزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترویج کشاورزی پیشینه پژوهش ترویج کشاورزی ادبیات نظری تحقیق ترویج کشاورزی دانلود مبانی نظری ترویج کشاورزی دانلود پیشینه تحقیق ترویج کشاورزی فصل دوم…

  • مقاله رابطه حجاب با فرهنگ برهنگی

    مقاله رابطه حجاب با فرهنگ برهنگی حجاب پوشش فرهنگ برهنگی دانلود مقاله رابطه حجاب با فرهنگ برهنگی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه الهیات و معارف اسلامی…

  • طراحی منبع ولتاژ سه فاز با استفاده از تکنیک مدولاسیون پهنای پالسِ بردارِ فضایی جهت تغذیه موتور القایی

    طراحی منبع ولتاژ سه فاز با استفاده از تکنیک مدولاسیون پهنای پالسِ بردارِ فضایی جهت تغذیه موتور القایی تکنیک مدولاسیون پهنای پالسِ بردارِ فضایی کنترل موتور القایی مدولاسیون بردار فضایی طراحی منبع ولتاژ سه فاز دانلود مقالات مهندسی برق دانلود…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تیزهوشی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تیزهوشی فصل دوم پایان نامه تیزهوشی مبانی نظری تیزهوشی پیشینه تحقیق تیزهوشی پیشینه داخلی تیزهوشی پیشینه خارجی تیزهوشی پیشینه پژوهش تیزهوشی پیشینه نظری تیزهوشی ادبیات نظری تیزهوشی چارچوب نظری تیزهوشی رفتن به سايت اصلي چارچوب…

  • پروپوزال تاثیر معاملات بلوک بر قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران

    پروپوزال تاثیر معاملات بلوک بر قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران معامله بلوک در بورس معاملات بلوک چیست اثر قیمتی معاملات بلوک مشخصه معاملات بلوکی تاثیر عرضه بلوکی بر قیمت سهام عوامل موثر بر تغییرات قیمت سهام تاثیر معاملات…