اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پایان نامه اثربخشی
پایان نامه اثربخشی سازمانی
پایان نامه ارشد اثربخشی

رفتن به سایت اصلی

بر اساس الگوی مدیریت رسانه ای پژوهش حاضر نیز بر آن بوده به اثر بخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی (سازماندهی نیروها، ارتباط کارکنان) سازمان صدا و سیما و برنامه های آن (گرایش موضوعی برنامه ها، تنوع برنامه ها، فنون تکنولوژی ساخت برنامه ها و زمان ارائه برنامه ها) بپردازد. 

 

 

رسانه‌ها در جوامع اهداف متعددي را دنبال مي‌کنند که مهم‌ترين و نهايي‌ترين هدف در رسانه، اثرگذاري مطلوب و نفوذ در نگرش‌ها و به دنبال آن تغيير در رفتار مخاطب است (روشندل اربطاني، 1385: 15). در واقع جلب مخاطب جزء اهداف ابتدايي يک رسانه به منظور جذب و نفوذ در وي است و هدف غايي رسانه تأمين نمي‌شود؛ مگر اين که محتوايي که به مخاطبان عرضه مي‌شود محتواي غني و مؤثري باشد.

 

 تمرکز بر محتواي رسانه‌اي و غني‌سازي هر چه بيشتر آن جهت اثرگذاري مطلوب و مورد انتظار مخاطب بسيار مهم است. به عبارت ساده‌تر تمامي کوشش‌ها و هزينه‌هاي گزاف يک رسانه به هدر خواهد رفت، اگر محتواي رسانه‌اي از قابليت لازم به منظور نفوذ در مخاطب و ايجاد فضاي مناسب تعاملي با مخاطب برخوردار نباشد. پس اثر بخشي به عنوان مهم‌ترين مولفه در تعيين توفيق رسالت يک رسانه در دستيابي به اهداف رسانه است. بايد گفت حداکثر اثرگذاري زماني ايجاد مي‌شود که مخاطب رسانه‌اي اقناع و خود به مبلغ پيام‌هاي رسانه‌اي مبدل شود. به طوري که بي‌هيچ چشم‌داشتي پيام‌هاي رسانه را ترويج و تبليغ کند (روشندل اربطاني، 1385: 16) .

 

 

کارکنان سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از مولفه های ذینفع این رسانه ملی محسوب می شوند که از حقوق و نقش های مختلفی برخوردارند. فرصت برابر و متنوع در پیوستن به تشکل های درون و برون سازمانی، آزادی اجتماعات و مذاکرات دسته جمعی کارمندان با مدیران، تأمین فرصت های شغلی برابر و … از جمله تقاضاهای کارکنان این سازمان است. 

 

 

اساس الگوی مدیریت منابع انسانی در زمینه روابط کارکنان را نیز می‌توان بدین‌گونه بیان کرد که، مدیریت روابط کارکنان، عاملی برای ایجاد و توسعه تعهد در کارکنان، تاکید بر منافع متقابل، تغییر رویه‌ از چانه ‌زنی گروهی به سوی قراردادهای فردی، بهره‌گیری از تکنیک‌های افزایش مشارکت کارکنان مانند حلقه‌های کیفیت یا گروههای بهبود، تأکید پیوسته بر کیفیت، افزایش انعطاف‌پذیری در توافقنامه های کاری، تأکید بر کار گروهی و هماهنگ ساختن شرایط برای همه کارکنان.

 

 استراتژی روابط کارکنان با توجه به شرایطی که پیش ‌روی سازمان هاست، طراحی می‌شود. عواملی چون استراتژی سازمان، چارچوبهای قانونی، مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، و سیاست‌های کلان کشوری و بین‌المللی موضوعاتی هستند که بر استراتژی روابط کارکنان تأثیر فراوانی دارند. ایجاد روابط مناسب با اتحادیه‌ها و کارکنان یکی از استراتژی‌های بنیادی هر سازمانی از جمله صدا و سیماست. این امر باعث ایجاد اعتماد و احترام متقابل، بینشی مشترک در مورد برنامه‌های آتی، مبادله مستمر اطلاعات، اهداف و فرهنگ مشترک و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری می‌شود (صامعی، 1387 ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه     2
1-2- بیان مساله    2
1-3- اهمیت و ضرورت    4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق    5
1-5-گزاره های تحقیق    6
1-5-1- اهداف پژوهش    6
1-5-1-1- هدف اصلی    6
1-5-1-2- اهداف فرعی     6
1-5-2- سوالات پژوهش    7
1-5-2-1- سوال اصلی     7
1-5-2-2- سوالات فرعی     7
1-5-3- فرضیه های تحقیق    8
1-5-3-1- فرضیه اصلی    8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی     8
1-6- روش شناسی تحقیق    8
1-6-1- نوع و روش تحقیق    8
1-6-2- قلمرو تحقیق    9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق    9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها    9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها    9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10   

    

فصل دوم
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
2-2-1- اثربخشی    14
2-2-1-1- مفهوم اثربخشی    15
2-2-1-2- تعاریف اثربخشی    16
2-2-1-3- اثربخشی و اهداف سازمان    18
2-2-1-3-1- هدف سازمانی    19
2-2-1-4- شایستگی مدیریت و اثربخشی    20
2-2-1-5- الگویی برای اثر بخشی    22
2-2-1-6- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    23
2-2-1-7- ویژگی  نظام های اثر بخش    24
2-2-1-8- مدل های اثربخشی سازمانی     25
2-2-1-9- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    28
-2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63

2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73

2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

 

 

فصل سوم 
3-1- مقدمه    99
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90 
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     96
3-5-1- آماره های توصیفی     96
3-5-2- آماره های استنباطی     96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی     97
3-7-1- ابزار    97
3-7-2- روایی    97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    97

 

 

فصل چهارم
مقدمه101
4-1- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    101
4-2- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    102
4-3- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلي پاسخگویان    103
4-4- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصي پاسخگویان    104
4- 5- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    105
4-6- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    106
4-7 – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهي نیروهای تخصصي”    108
4- 8- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان”    110
4-9- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تكنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    113
4-10- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعي برنامه ها”    115
4-11- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    118
4-12- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    122
4-13- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    125
4-14- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     127
4- 15- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    130
4- 16- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    131
4- 16-1- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    131
4- 16-2- آزمون فرضیه اول    132
4- 16-3- آزمون فرضیه دوم     133
4- 16- 4- آزمون فرضیه سوم    134
4- 16- 5- آزمون فرضیه چهارم    136
4-16-6- آزمون فرضیه پنجم    137
4- 16-7- آزمون فرضیه ششم    138
4- 17- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    140
4-17-1- معادله رگرسیون    141

 

 

فصل پنجم 
5-1- مقدمه    144
5-2- خلاصه یافته    144
5-3-نتایج    145
5-3-1- نتایج حاصل از بررسي فرضیه های پژوهش    145
5-3-1-1- بررسي های حاصل از فرضیه اصلي پژوهش    145
5-3-1-2- بررسي های حاصل از فرضیه اول پژوهش    145
5-3-1-3- بررسي های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    145
5-3-1-4- بررسي های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    146
5-3-1-5- بررسي های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    146
5-3-1-6- بررسي های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    146
5-3-1-7- بررسي های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    146
5-3-2- نتایج حاصل از بررسي متغیر وابستۀ پژوهش    146
5-4- بحث و نتیجه گیری147
5-5- پیشنهادات کاربردی     149
5-6- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     149
5-7- محدودیت های تحقیق    149

منابع و مأخذ 
پیوست ها و ضمائم

 

 

فهرست جداول
جدول 1-1- نقشه راه    10 
جدول 2-1- مدل های مختلف اثر بخشی    27
جدول 2-2- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    50
جدول 2-3- توضیحات چهار مهارت اصلي مدیریت.54
جدول 2-4- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     79
جدول 2-5- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجي    83
جدول 3-1- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)91
جدول 3-2- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).92  
جدول 3-3- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).93
جدول 3-4- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).93
جدول 3-5- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).94
جدول 3-6- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).94
جدول 3-7- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)95
جدول 3-8- نوع آزمون فرضیات96
جدول 3-9- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق98
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان101
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان102 
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)103
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)104
جدول 4-5- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)105
جدول 4-6- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).106
جدول4-7-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).108
جدول4-7-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی109
جدول 4-7-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)109 
جدول 4-8-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.110
جدول 4-8-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).111
جدول 4-8-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان112
جدول 4-9-1- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)113
جدول 4-9-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول 4-9-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    114
جدول 4-10-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    116
جدول 4-10-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    117
جدول 4-10-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    117
جدول 4-11-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    119
جدول 4-11-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    120
جدول 4-11-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    120
جدول 4-12-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    122
جدول 4-12-2- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    123
جدول 4-12-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    123
جدول 4-13-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    125
جدول 4-13-2- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    126
جدول 4-14-1- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    127
جدول 4-14-2- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه    
جدول 4-14-3- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    129
جدول 4- 15- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    130
جدول 4-16-1- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    131
جدول 4-16-2- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    132
جدول 4-16-3- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    133
جدول 4-16-4- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    134
جدول 4-16-5- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    136
جدول 4-16-6- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    137
جدول 4-16-7- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    138
جدول 4-16-8- جدول ترکیبي آزمون فرضیات تحقیق    139
جدول 4-17-1- آنالیز واریانس    140
جدول 4-17-2- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    141

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 1-1- مدل مفهومی پژوهش    .6
نمودار 2-1- انواع تاثیرات داخلي تكنولوژی    .39
نمودار 2-2- نحوه تاثیر تكنولوژی بر مدیران رسانه    .40
نمودار 2-3- چهار مهارت اصلي مدیریت را برای دستیابي به اهداف سازماني    .54
نمودار 2-4- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .77
نمودار 2-5- سنجش کیفیت فني    .77
نمودار 2-6-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امكان انتخاب مخاطب (    .78
نمودار 2-7- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .78
نمودار 2-8- مدل مفهومی پژوهش    85 
نمودار 4-1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    102
نمودار 4-2- مربوط به سن پاسخگویان    103
نمودار 4-3- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    104
نمودار 4-4- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    105
نمودار 4-5- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    106
نمودار 4-6- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    107
نمودار 4-7- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    110
نمودار 4-8- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    112
نمودار 4-9- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    115
نمودار 4-10- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    118
نمودار 4-11- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    121
نمودار 4-12- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    124
نمودار 4-13- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    126
نمودار 4-14- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    129
نمودار 4-15-1- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    132
نمودار 4-15-2- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    133
نمودار 4-15-3- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    134
نمودار 4-15-4- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    135 
نمودار 4-15-5- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    137
نمودار 4-15-6- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    138
نمودار 4-15-7- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    139

    

 

 

  • ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس

    ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس پایان نامه چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس پایان…

  • پرسشنامه تعهد سازمانی

    پرسشنامه تعهد سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانیپرسشنامه تعهد سازمانی دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی پورتر پرسشنامه تعهد سازمانی بالفور و وکسلر تفسیر پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر روایی و پایایی پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر نمره گذاری پرسشنامه تعهد سازمانی…

  • آندره گدار و معماری ایران از زاویه باستان‌شناسی

    آندره گدار و معماری ایران از زاویه باستان‌شناسی آندره گدار معماری ایران باستان‌شناسی دانلود مقاله آندره گدار و معماری ایران از زاویه باستان‌شناسی شناخت شناسی معماری ایران خرید مقالات معماری سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل…

  • پرسشنامه تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس

    پرسشنامه تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس پرسشنامه خرید کالاهای لوکس پرسشنامه اهداف خرید کالاهای لوکس پرسشنامه رابطه برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس پرسشنامه تاثیر برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای…

  • معامله اعضا بدن انسان در فقه اماميه

    معامله اعضا بدن انسان در فقه اماميه معامله اعضای بدن موارد جواز قطع اعضاء انسان بررسی احکام فقهي قطع عضو احکام معامله اعضای بدن در اسلام معامله اعضاء بدن انسان در فقه شیعه بررسی فقهی رابطه انسان و اعضاء بدن…

  • پاورپوینت مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پاورپوینت مدیریت منابع انسانی چیست پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته پاورپوینت مدیریت منابع انسانی سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی جهت رشته مدیریت در قالب  24 اسلاید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس و نظریه های آن 28 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس و نظریه های آن 28 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس و نظریه های آن مبانی نظری استرس و نظریه های آن پیشینه تحقیق استرس و نظریه های آن پیشینه داخلی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه باورهای انگیزشی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه باورهای انگیزشی فصل دوم پایان نامه باورهای انگیزشی مبانی نظری باورهای انگیزشی پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی پیشینه داخلی باورهای انگیزشی پیشینه خارجی باورهای انگیزشی پیشینه پژوهش باورهای انگیزشی پیشینه نظری باورهای انگیزشی ادبیات…

  • بررسی مفاسد تعصب و انواع و اقسام آن

    بررسی مفاسد تعصب و انواع و اقسام آن کلمات کلیدی : ریشه های تعصب عوامل تعصب ورزی نظریه های تعصب انواع و اقسام آن تعصب مولفه های تعصب ورزی رابطه تعصب با خلاقیت رابطه تعصب با عزت نفس پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان 28 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان 28 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد درک شده کارکنان پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان مبانی نظری در مورد تعهد درک شده کارکنان پیشینه پژوهش تعهد درک شده کارکنان…

  • پاورپوینت ميراگرهای جرمی تنظيم شده و اجزای تشکیل دهنده آن

    پاورپوینت ميراگرهای جرمی تنظيم شده و اجزای تشکیل دهنده آن پاورپوینت میراگرهای جرمی تنظیم شده پاورپوینت میراگر جرمی تنظیم شده پاورپوینت میراگر جرمی تنظیم شده چیست پاورپوینت انواع میراگر جرمی تنظیم شده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ميراگرهای جرمی…

  • پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع ترازنامه و مباني ارزشيابي

    پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع ترازنامه و مباني ارزشيابي کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ با موضوع مفاهیم سود برای گزارشگری مالی پاورپوینت ترازنامه و مباني ارزشيابي پاورپوینت…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش در کارکنان

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش در کارکنان کلمات کلیدی : پرسشنامه تسهیم دانش پرسشنامه سرمایه اجتماعی پرسشنامه ابعاد تسهیم دانش پرسشنامه ابعاد سرمایه اجتماعی پرسشنامه رابطه سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش پرسشنامه تسهیم دانش در کارکنان اداره ثبت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی منابع انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی منابع انسانی مبانی نظری استراتژیک منابع انسانی ادبیات و مبانی نظری استراتژیک منابع انسانی پیشینه تحقیق استراتژیک منابع انسانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژیک منابع انسانی دانلود مبانی نظری استراتژیک منابع انسانی مبانی…

  • پاورپوینت تغییرات آب و هوای وکارایی کشاورزی متشکل از سیستم های کشاورزی

    پاورپوینت تغییرات آب و هوای وکارایی کشاورزی متشکل از سیستم های کشاورزی پاورپوینت علت تغییرات آب و هوایی پاورپوینت تغییرات آب و هوایی در ایران پاورپوینت آب و هوا در کشاورزی پاورپوینت وضعیت تغییر اقلیم در ایران پاورپوینت تغییرات آب…

  • دانلود پاورپوینت جزوه کتاب اقتصاد کلان

    دانلود پاورپوینت جزوه کتاب اقتصاد کلان پاورپوینت دانلود رایگان کتاب اقتصاد کلان عباس شاکری پاورپوینت جزوه اقتصاد کلان علمی کاربردی پاورپوینت خرید کتاب اقتصاد کلان پیام نور پاورپوینت جزوه اقتصاد کلان به زبان ساده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رغبت

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی رغبت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت مبانی نظری رغبت پیشینه تحقیق رغبت پیشینه داخلی رغبت پیشینه خارجی رغبت پیشینه پژوهش رغبت پیشینه نظری رغبت ادبیات نظری رغبت چارچوب نظری رغبت رفتن به…

  • پاورپوینت مقدمه ای بر تعالی سازمانی

    پاورپوینت مقدمه ای بر تعالی سازمانی پاورپوینت مدل تعالی سازمانی پاورپوینت مدل تعالی سازمانی efqm پاورپوینت مدلهای تعالی سازمانی دانلود پاورپوینت مدل تعالی سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر تعالی سازمانی جهت رشته ی برق و…

  • دانلود پاورپوینت کتاب نظریه زبان ها و ماشین ها از جلیلی

    دانلود پاورپوینت کتاب نظریه زبان ها و ماشین ها از جلیلی پاورپوینت کتاب نظریه زبان ها و ماشین ها از جلیلی پاورپوینت نظریه زبان ها وماشین ها چیست پاورپوینت کتاب نظریه زبان ها و ماشین ها پیام نور پاورپوینت جزوه…

  • ابعاد سلامت سازمانی از نظر مایلز و بررسی پویایی های سازمانی

    ابعاد سلامت سازمانی از نظر مایلز و بررسی پویایی های سازمانی ابعاد سلامت سازمانی مولفه های سلامت سازمانی تحقیق درباره سلامت سازمانی ویژگی های سازمان سالم پویایی های سازمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق ابعاد سلامت سازمانی…

  • پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته

    پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته دانلود پاورپوینت افشای اطلاعات پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص پاورپوینت افشای اطلاعات اشخاص وابسته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته جهت رشته حسابداری در قالب17 اسلاید…

  • پایان نامه داده کاوی در پزشکی

    پایان نامه داده کاوی در پزشکی کلمات کلیدی : پروژه داده کاوی در پزشکی پایان نامه داده کاوی ارشد پایان نامه داده کاوی آموزشی خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining پایان نامه کاربرد داده کاوی…

  • پاورپوینت جهانی سازی مدیریت منابع انسانی - زمینه های بنیادی

    پاورپوینت جهانی سازی مدیریت منابع انسانی - زمینه های بنیادی کلمات کلیدی : پاورپوینت جهانی سازی مدیریت منابع انسانی - زمینه های بنیادی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جهانی سازی مدیریت منابع انسانی - زمینه های بنیادی سطح دکتری 12…

  • پاورپوینت تعاریف و مفاهیم، نظریه ها و کلیات برنامه ریزی کاربری اراضی شهری

    پاورپوینت تعاریف و مفاهیم، نظریه ها و کلیات برنامه ریزی کاربری اراضی شهری کلمات کلیدی : پاورپوینت برنامه ریزی کاربری اراضی شهری تعریف برنامه ریزی کاربری زمین اهداف کاربری زمین نظریه های کاربری اراضی شهری مشخصات شهر ایده آل مدرنیسم…

  • مبانی نظری بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی

    مبانی نظری بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس تاثیر قدرتهای خارجی بر تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی…

  • پاورپوینت انواع ابرها در هواشناسی

    پاورپوینت انواع ابرها در هواشناسی پاورپوینت انواع ابرها در هواشناسی پاورپوینت تحقیق در مورد ابرها دانلود پاورپوینت انواع ابراها پاورپوینت ابرها چگونه تشکیل میشوند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع ابرها در هواشناسی جهت رشته علوم پایه در قالب 30…

  • پاورپوینت بهداشت رواني در خانواده

    پاورپوینت بهداشت رواني در خانواده پاورپوینت بهداشت رواني در خانواده تحقیق بهداشت رواني در خانواده مقاله بهداشت رواني در خانواده بهداشت رواني در خانواده تعاريف بهداشت رواني معيار هاي بهداشت رواني اصول بهداشت رواني حدود بهداشت رواني انواع پيشگيري در…

  • دانلود پاورپوینت کتاب سیستم های عامل از ناصر آیت

    دانلود پاورپوینت کتاب سیستم های عامل از ناصر آیت پاورپوینت کتاب سیستم های عامل از ناصر آیت پاورپوینت کتاب سیستم های عامل پیشرفته پاورپوینت کتاب سیستم های عامل کامپیوتر پاورپوینت سیستم های عامل توزیع شده رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت

    دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت پاورپوینت سلامت پاورپوینت نظام سلامت پاورپوینت تاریخچه ی نظام سلامت پاورپوینت شبکه سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت در قالب 136 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • فلسفه اعطای ایقاع طلاق به زوج از سوی شارع و دلایل و مستندات آن

    فلسفه اعطای ایقاع طلاق به زوج از سوی شارع و دلایل و مستندات آن اختيار زوج در طلاق تفاوت تفويض با نهادهاي مشابه تفاوت تفويض با توکيل تفاوت تفويض با تمليک دلايل و مستندات واگذاري اختيار طلاق به زوج دلايل…

  • مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن برای حل مسایل زمانبندی

    مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن برای حل مسایل زمانبندی حل مسایل زمانبندی مسئله فروشنده دوره گرد مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن برای حل مسایل زمانبندی دانلود مقالات کارشناسی ارشدکامپیوتر دانلود مقالات کارشناسی ارشد نرم افزار…

  • مبانی نظری شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

    مبانی نظری شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما کارکردهای رسانه اثربخشی در رسانه اثربخشی برنامه های فرهنگی مدل های اثربخشی سازمانی الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان…

  • بررسی وضعیت صنعت داروسازی ایران

    بررسی وضعیت صنعت داروسازی ایران چگونگی شکل گیری تولیدات داروئی کشور وضعیت صنعت داروسازی ایران دانلود مقاله بررسی وضعیت صنعت داروسازی ایران ضعف های درون سازمانی موجود در صنعت داروسازی ایران همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت 55 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت پیشینه تحقیق هویت پیشینه داخلی هویت پیشینه خارجی هویت پیشینه پژوهش هویت پیشینه نظری هویت ادبیات نظری هویت چارچوب نظری هویت فصل دوم پایان نامه هویت…

  • نظریه ها و مولفه های هوش هیجانی

    نظریه ها و مولفه های هوش هیجانی نظریه های هوش هیجانی مولفه های هوش هیجانی مولفه های هوش هیجانی از دیدگاه گلمن مولفه های هوش هیجانی از نظر گلمن مولفه های هوش هیجانی گلمن انواع مولفه های هوش هیجانی تعریف…